35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Of die van jou gaat het zo doen als mijn jongste......
    Die bracht ik naar de psz, begon meteen te spelen en had helemaal geen aandacht meer voor mama. Gedag zeggen zat er niet meer in :D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat mag ook :D

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Hoop ik ook voor je Liesben!

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik voel aan alles dat ik ongesteld ga worden en net beetje helder bloed bij ontlasting.Kon er alleen niet achter komen waar het vandaan kwam.En nu niks meer.En besef me opeens ,dat ik dit allemaal niet meer wil.Elke keer die ellende voor een kind wat er toch nooit gaat komen.Ik weet nu alweer,dat ik nu weer heel ziek ga worden van mijn menstruatie,de vorige is voor mijn gevoel net voorbij.Ik wil gewoon niet meer zo ziek zijn en heel de tijd maar denken,dat er wat mis met me is,omdat ik geen kind kan krijgen.
    Daarbovenop komt de kinderwens sterker van mijn man uit,dan van mij.En ik weet niet of ik het het allemaal nog wel waard vind al die ellende.Waar trek je de grens?Er is nergens een grens.Ik zit me nu al te bedenken,dat ik alvast van ziekenhuis moet wisselen voor als ik weer gecurreteerd moet en ik wil dat echt nooit meer in Gouda.Zwanger worden is voor mij niet meer iets leuks en zwanger zijn ook niet.Zwanger zijn leidt tot nare miskramen.Zegt mijn ervaring.En ik denk niet dat ik nog een miskraam ga trekken.

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    lieve Suus, wat een onzekerheden allemaal.
    Wat betreft dat beetje bloed, dat kan heel goed komen doordat je baarmoeder beter doorbloed is nu en er bij de ontlasting heel gemakkelijk een adertje kan scheuren.

Ik blijf gewoon voor je duimen, het blijft toch elke keer weer een wonder als het vanaf de bevruchting uiteindelijk komt tot een gezond kindje.........

Sterkte meid, maar maak jezelf niet helemaal gek.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Suusje...wat naar dat je je zo voelt...
    Kan het me ook helemaal voorstellen, helemaal als de wens meer van je man uit gaat. En als je dan toch ongesteld gaat worden, waarom moet het dan net weer wat langer blijven zitten, anders had je het niet eens geweten. Nu voelt het inderdaad als een miskraam weer. Al weet je nog niets zeker natuurlijk.
    Het is ook niet leuk meer als alles zo beladen gaat worden.
    Zwanger worden en kinden krijgen is leuk als het allemaal snel en probleemloos gaat. Niet als het heel lang duurt eer je zwanger bent en het dan ook nog steeds mis gaat.
    Dan is het meer een last en gaat het je leven beheersen.
    Heel veel sterkte lieffie..denk aan je.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Maar Nicole heeft wel gelijk dat het nog niets zegt, dat bloed he Suus..

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach Suusje...al die onzekerheid!
    Ik kan wel zeggen dat het allemaal niets hoeft te betekenen, maar die onzekerheid zit er gewoon in he?
    Nou ja, ik kan niets anders doen dan hopen voor je. En dat ik ga ik dus ook doen.
    ((digiknuf))

9. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Pfff Suzanne, je zit er echt helemaal doorheen. Heb alleen even de laatste pagina's gelezen. Wat vreselijk dat je je zo voelt. Het kan natuurlijk best wel goed gaan, maar bij sommigen moet het helaas eerst vaak fout gaan. Ik hoop voor jou dat het snel wel goed gaat bij je.

Ik had er veel aan om gerust gesteld te worden door de arts in het Erasmus van het spreekuur voor vrouwen die herhaaldelijk een miskraam hadden gehad. Misschien heb je daar ook wat aan.

Zelf ben ik eigenlijk best wel bang om weer te proberen zwanger te raken, puur en alleen omdat je dan weer al die emoties krijgt en de kans hebt weer een miskraam te moeten doorstaan. Ik ben dan ook zoooo ontzettend dankbaar voor ons meisje.

Ik duim voor je!

10. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Kom weer even terug voor Giegel

Whaaaaaaaaa :)

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

daar was ik weer het gaat goed hier
    wij hebben bericht gehad van het ziekenhuis 2 nov moeten we kommen dan wil de gyn met ons praten over alle onderzoeken die we hebben gehad
    we zullen zien

mijn nod is op 23okt dus wie weet zou iemand dit voor mij op de lijst willen zetten ik kan de lijst niet vinden

wat las ik gaan we roze krijgen ik wil ook roze

meiden succes

liefs marnat

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    *Wipt even binnen om Suusje een hele dikke knuffel te geven en haar te laten weten dat ze de moed nog niet op moet geven!! Hang in there girlie!*

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    nou bebek ik ben helemaal voor de hoogblonde mannen!

suus misschien moet je nu nr je gyn gaan en vragen om n hormon ondersteun (progesteron) voor de eerste weken van je zwangerschap. gewoon vragen.

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    want het kan ook helemaal geen kwaad!!!!

15. Suzanne68

Bedankt voor jullie steun...ik blijf maar bruin verliezen....dus.....

16. Suzanne68

Oja,ik had ook nog iets leuks mee gemaakt vandaag.Ik had meegedaan aan een spelletje van de Neckerman en een pannenset gewonnen.Dus ik dacht:nu komt het,nu moet ik wat bestellen ofzo om ze echt te krijgen,maar nee...ik kreeg een berichtje,dat ze binnen een week hier zijn.Misschien is het niks bijzonders,maar altijd handig voor in de caravan.En ik heb mijn geld uigegeven.Aan 2 tuinlantaarns voor aan de schutting (als ie klaar is)..wel mooie,beetje oosters.... en .....niet lachen.....5 vogelhuisjes :D zit wel 1 bij van 3 aan elkaar.Die vrouw in de winkel keek me aan alsof ze met de dorpsgek te maken had ;)

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Hihi..dipstickerige dorpsgek....;)

18. Suzanne68

:D

nou nog niks wijzer....vandaag NOD en test nog steeds vaag.Wel menstruatiekramp,maar zelfs na ontlasting geen bloed...en dan komt het meestal die dag ook niet meer.(maar je zult het net zien deze keer wel)Dus....

19. Suzanne68

Ik heb wel gedroomd over dikke vette donkerroze strepen op wel 10 testen,maar dat telt zeker niet?;)

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Je houdt het dus nog even spannend suus :)

Share This Page