35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    een foto van Jules, dat moet ik nog even uitzoeken. De meeste foto's staan op de laptop van mijn man en ik moet nog even checken hoe het werkt hier.

Heb beter geslapen en vandaag is het lekker druk hier. Ben alleen met mijn twee kleine mannetjes.

Och Lientje toch, ik hoop dat je dochter snel wordt geboren. Het lijkt me inderdaad heel naar om zo lang door te lopen.

Lola: doe zoveel mogelijk rustig aan. De laatste loodjes komen eraan.

Inez: fijn die hulp. Mijn schoonmoeder heeft me ook geholpen door zich bezig te houden met mijn zoontje en fijn dat de kamers bijna klaar zijn. Dat geeft rust en wie weet hoe snel het dan gaat.

Anna: ik duim nu al voor een mooie echo. Heel spannend, maar wel fijn dat je er eentje krijgt.

2. veronika

veronika Niet meer actief

@ Benthe, :( wat word je dan heen en weer geslingerd zeg, ongelofelijk, ze weten ook niet alles daar in de MM. Het laatste bericht is wel heel fijn, zomaar weer eigen eitjes! Laten we hopen dat ze nu idd lekker springen en je straks snel zwanger bent.

@ zwangere en bevallen dames: leuk om jullie verhalen ook te lezen, gezellig dat we lekker door elkaar heen zitten hier, zitten we tenminste niet alleen maar met ploeterende zwanger willen wordende dames!

:rolleyes: Hier nog steeds geen ei (ondanks banner), wellicht was ie toch eerder dan ik dacht? Nou ja, we hebben wel regelmatig geklust, dus wie weet hebben we m dan ieg niet gemist. Nu snap ik ook dat je vanaf dag 8 moet testen - ik dacht, commerciele lulkoek van de testproducenten ;) ;) . Volgende maand dan toch maar temperaturen? om te zien of dat wat helderheid brengt, maar dat is natuurlijk ook niet in 1 maand allemaal overzichtelijk. Het is ook wel lastig in klustijd om mijn vruchtbaar slijm nog te volgen... Ook wel een beetje grappig trouwens, dat mijn ei zich verstopt! Ben wel benieuwd waar ie uithangt nl, en hoe mijn cyclus dan echt in elkaar zit. (Als ie er maar wel is...).

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee Veronika,

Je kunt natuurlijk net als ik een verlaat ei hebben.
    Ik had vorige cyclus ei op dag 13 en nu pas positieve ovu op dag 16 ofzo.
    En dat terwijl ik maanden ervoor netjes 27 dagen had. Vorige cyclus dus 26 en nu iets van 29/30 tja

4. veronika

Ja dat is ook zo! Ik test ook rustig nog even door :)

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    klein maar fijn, er staat eindelijk een fotootje in mijn album. Nog gemaakt in het ziekenhuis tijdens het weegmoment. Stoere bink he?

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo iedereen, was er even niet,
    wat leuk nieuws hier, das positief Benthe,
    ben heel blij voor jou!
    Als het zo kan zou het mooi zijn!

Wel het klopt met clomid heb je veel kans op de derde ronde zei mijn dokter en ja hoor hier was het ook zo!
    Succes dames,

ook succes voor diegene die met een eitje zitten,
    dat het een mooie bevruchting zal worden...

Anna we kijken mee uit naar je echo,
    laat ons genieten hoe het was als je geweest bent vertel het allemaal hoor!

Inez, hulp is altijd welkom als het van leuke goede mensen komt,
    ik heb veel hulp aan mijn ventje en mijn dochter....
    een lieve schoonmoeder kan zalig zijn!

Lola neem je tijd meisje de laatse maand is het zwaarste hoor....
    rust goed op tijd!

Lientje, we kijken naar de geboorte uit hoor
    is kanp lastig overtijd ik was er 7 dagen overtijd elke dag was loodzwaar!
    Ik hoop dat heel snel spontaan je geboorte inzet!
    en dat je je dochtertje in je armen kan sluiten!

Ritje

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nin0, wat een lekker ventje meid, dat hebben jullie goed gedaan!

Lola, het is inderdaad lastig om het rustiger aan te doen met zo'n kleine uk erbij die heeft besloten dat het tijd is voor de peuterpubertijd. Hoop voor je dat je toch ergens wat momenten kunt vinden dat je wat meer rust kunt pakken.

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Natas ik kijk uit naar de foto van je twee leuke zoontjes!
    vooral de kleinste spruit!

Hier wat verder sukkelend met gezondheid,
    als ik iets ode en ik begin moe te worden word ik lijkwit en moet echt rusten , zou ik zo wegvallen.....
    ik kan moeilijk eten en ga lichtjes ook naar beneden van gewicht,
    en voel me ook slapjes ben veel moe.
    en elke week is voor mij een stapje verder....

het hoort erbij,
    volgende echo vragen of het kindje wel zwaar genoeg is en alles heeeft wat ze moet hebben....
    want dan is het 2 maand geleden dat ik haar gezien heb op echo....

Liefs Ritje

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Merci allemaal voor de felicitaties!
    Raar idee hoor, dat we 10 jaar geleden om 14.00 uur op een kasteeltje voor de ambtenaar stonden en ik hier nu met dikke buik zit :)

Nee hoor Lientje, bij mij nog geen enkel bevallingsteken en ik was ook echt niet van plan eerder te bevallen dan jij ;)
    Het zou erg jammer zijn als je ingeleid moet worden en dus niet thuis kan bevallen. Ik duim voor je dat je kleine dame nog voor maandag van gedachten verandert.

Anna, het 3 jaar uithouden met een kerel is ook een mijlpaal :)..... nog gefeliciteerd!
    Spannend meid, nog een week wachten tot je echo. Uiteraard kan ik me je zenuwen héél goed voorstellen, hoop dat je wat afleiding kan vinden de komende dagen nu je vakantie begint.

Inez, wat fijn dat je schoonmoeder zo veel komt om met Alyssa bezig te zijn. Die extra rust kun je nu goed gebruiken.
    En dan vrijdag weer een stukje af met de gordijnen die ze meeneemt, leuk! Mijn mamsel neemt volgende week maandag het lampje mee die ze voor de babykamer gemaakt heeft (met stof die we van de gordijntjes over hadden).

Nino, wat is Jules een prachtmanneke!

Ritje, misschien is je bloeddruk of je ijzergehalte wat laag, dat kan dit soort lichamelijke klachten geven.

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ja hoor soms de bloedruk waar ik al veel last van gehad heb....

Nin0 wat een schattig jongetje wow geweldig meid!
    ik droom er al bij weg!

Liefs Ritje

11. @Nin0: Wat een mooi manneke heb je!

Vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad, telefonisch deze keer. Nieuw voor mij was dat wanneer Roy in de kraamweek gaat werken, ik meer uren krijg dan wanneer hij thuis is. Als hij thuis is, krijg ik 6 uur per dag, als hij niet thuis is komen daar 1 of 2 uurtjes bij. Tja, zo wordt het wel erg verleidelijk om die week op te schuiven... :D

12. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,

Ondanks dat ik hier bij jullie niet heel actief mee doe, voel ik toch de behoefte om jullie op de hoogte te brengen dat mijn zwangerschap helaas is beeindigd. Het is een miskraam geworden. Omdat ik begon te bloeden hebben we gisterenmiddag een spoedecho gekregen en daaruit bleek dat het vruchtje is gestopt met groeien rond de vijf weken (feitelijk ben ik nu zes en een halve week zwanger). Ik ben nu meer aan het vloeien.

Wat val je dan hard, zeg! Van heel intens blij, in een paar uur tijd naar heel intens verdrietig. Gelukkig hebben mijn vriendin en ik veel steun aan elkaar maar jeetje wat is dit bitter! Ben even helemaal het spoor kwijt. :cry:

Dank voor het lezen, sorry dat ik niet zo vaak hier schrijf maar ik volg het wel op de achtergrond, hoor!

Nino: het is een prachtig kereltje! Fantastisch. Geniet ervan meid!

Liefs, Lola@

13. veronika

Hai Lola, wat afschuwelijk meid, ben je er net zo blij mee en dan dit. Het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken, wees gerust heel erg verdrietig, dat lijkt me enorm normaal. Hou je taai.

14. veronika

PS ik sluit me aan: wat een lekker stevig kereltje!

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Lola2 wat heel erg dit te horen,
    de klap moet wel erg zijn, want het was ook snel.....
    dikke knuffel voor je verdriet,
    en sterkte in het verwerken hoor...

Ritje

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lola2 heel veel sterkte meis...
    Pfffff ik weet wat je meemaakt. dikke knuf!

17. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @lola: Heel veel sterkte meis. Op latere leeftijd is een kans op een miskraam 1 op 3....maar tja neemt verdriet niet weg! Neem de tijd om je verlies een plekkie te geven. Hele veel sterkte en een hele dikke knuffel!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola2, wat vreselijk om te horen zeg. Heel veel sterkte voor jou en je vriendin en neem de tijd om het te verwerken en een plekje te geven.

Het contrast is inderdaad heel groot. Van heel blij naar een achtbaan van emoties waarvan je niet wist dat je ze had.

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Kan me voorstellen dat het erg pittig is met een peuterpuber erbij Lola! Mijn zoontje (pas 8 geworden) is dan natuurlijk veel makkelijker. Kan alles al zelf. En dan nog ben ik soms blij dat hij naar school is... kan ik ff op de bank pitten. Maar probeer wel je rust te pakken hoor, straks bij de bevalling heb je je krachten hard nodig! Sterkte ermee!

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Das lief Inez, en het is fijn om het met jullie te delen. Hier thuis houd ik me best wel goed al zeg ik het zelf hihihi. Je wilt niet de hele tijd lopen zeuren. Maar het is fijn dat er een plekje is waar dat soms wel even kan. Ik voel me vandaag dan ook weer een stuk beter hoor. Mede dank zij jullie medeleven.

Morgen moet ik eerst naar het ziekenhuis voor een CTG om te kijken of alles goed is met het kindje en dan aansluitend een gesprek met de gyn over wat nu verder.
    S middags moet ik naar de vlos en dan gaat ze nog 1 poging wagen om te strippen. Dan heb ik tot en met het weekend om thuis te bevallen en als dat niet lukt dan wordt ik officieel naar het zkh overgedragen.

Dus het is nog ff wachten.

Deel Deze Pagina