Hier vond ik nog een dipstick foto van juli vorig jaar. Ook zo amper zichtbaar. http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDCKFXDZ-G.jpg Ik ga afsluiten, wilde om 10 uur in bed liggen... Trusten!
Zo vaag zijn de mijne ook ongeveer. Dat om 10 uur gaan slapen is dan mooi schandelijk mislukt Trusten!
Suus, ik snap het wel, die onzekerheid. In Amsterdam Centrum is het Kruidvat zeker open. Dus als je de kans krijgt. Maar eh bij deze, gefeliciteerd!
Oeoeoeoeoe!!! Suusje!! ECHT WEL een STREEP!!! Nu moet hij gewoon nog een beetje bijkleuren!! Echt... vandaag is pas NOD toch? Als hij morgen wat donkerder is.. nou.. ik geloof er wel in hoor!! Jullie hebben lekker bijgebepperd meiden! Nicole sterkte! Justfor: Welkom hier.. wij 'kennen' elkaar volgens mij ook nog niet Ik ben 41 en mijn lief en ik willen graag een tweede van ons samen. We zijn nu 3x VM en een ronde of 13 verder.. dus het wil nog niet echt lukken. We hebben samen een zoon van bijna 2 en er zijn nog 2 jongens van 16 en 13. Dombo.. wij zetten ook nog even door op de psz.. Dop was zó héérlijk met andere hummels aan het spelen toen ik hem op kwam halen... Gieg een knaltest vandaag?!! Zal toch wel!!! Hihi Bebek... zal toch mooi zijn als de NOD lijst verdwijnen kon! die (halve) zuster.. tja.. dat is me toch ook wat hè? Wat grappig Lotuss dat jouw lief onlangs hetzelfde meegemaakt heeft! Ik weet nog niet of het klikt.. we hebben elkaar alleen nog maar via facebook en hyves gesproken.. Véél foto's uitgewisseld.. We kunnen het tot nu toe wel met elkaar vinden.. altijd afwachten hoe dat IRL is natuurlijk... Zij en haar vader komen volgend weekend een bakkie doen... Spannend hoor.... Verder hebben we straks feest.. ben van 10:30 tot een uurtje of 16:00 onder de pannen met het 50 jarig huwelijk van mijn ouders... duss... Hier sterkte voor diegene die sterkte nodig heeft.. en Iedereen een prachtige dag toegewenst!!!
Mogge, Suzanne, wanneer is/was je NOD? Trouwens, de Persona teststaafjes zijn ook heel gevoelig. Normaal gebruik je die om je ei te traceren, maar het eistreepje kleurt ook heel donker als je zwanger bent. Hou je het glaasje naar links, dan kleurt het rechterstreepje heel donker. Giegel, je test vandaag weer he? Dop, veel plezier vandaag! Ik moet nu weg, zie jullie vast vanavond wel weer
@Justfortoday.....mijn NOD was officieel gisteren,maar dat is uitgaande van mijn cyclus voor de curretage van een half jaar terug.Sindsdien heb ik eigenlijk geen regelmatige cyclus meer,dus misschien zit ik nog voor NOD?Want ik heb weer zo'n vaag ding.....niks niet donkerder Van sensitest dan.....lief,dat jullie er allemaal in geloven,maar amper stijgend HCG lijkt mij geen goed teken.....
Kan soms ook gewoon wat langer duren Suus, misschien heb je gewoon wat later een eisprong gehad of heeft het wat langer geduurt eer het is ingenesteld? In elk geval wel duidelijk te zien die streep toch hoor!! Maar kan me voorstellen dat je pas gerust bent als hij donkerder aan het worden is, zou ik ook hebben hoor! Gefeliciteerd justfortoday!! Lekker genieten hoor, je hebt gelijk!
Ga me even gauw aankleden,moet over een kwartiertje de deur uit naar Amsterdam.Heb ik wel ff afleiding.Ik ben bang dat ik wat langer de tijd nodig heb om overtuigd te raken.Sorry.
Welkom (terug) justfortoday! En wat goed die positieve test! Nou, mijn test was weer maagdelijk wit. Ondersteboven, binnenstebuiten en op zijn kop....die tweede streep kwam niet. Dus ik ga straks maar weer eens onder een steen zitten. Ik baal zo enorm! Een jaar later, een Ma en een curettage rijker, en die uitgerekende datum die nu wel heel snel dichterbij komt (26 okt), en geen zwangerschap. Klotelijf.
Dikke knuffel Liesben, ik weet zo vreselijk goed hoe je je voelt...heo boos je bent en verdrietig dat je lijf je weer in de steek heeft gelaten...Knuffel!! Suus, volgens mij is jouw cyclus sinds toen langer toch? Dus zou heel goed kunnen dat je nog voor NOD zit! Enne, if it walks like a duck and it talks like a duck, is it a duck! Dussss...een streep is een streep!! Mijn Lief was gisteren te moe om te klussen, dus ik heb mijn hoop op vanmorgen gezet...Volgens mij heb ik gisterenavond wel een ei gevoeld, maar dat voel ik nooit dus weet niet hoe het hoort te voelen...ik had menstruatiepijn, vooral geconcentreerd op mijn linkezijde en het duurde niet lang en toen was het weg. We hebben donderdagnacht geklust en dan zo weer hoop ik, zit ik dan een beetje goed?
Dank je Lotuss, voor je geruststelling....zit nu al tegen het wachtbankje aan te hikken en het feest moet nog beginnen! Wat een genante vraag trouwens he...nu weet iedereen wat Bebekje zo gaat doen!
Justfortoday welkom en gefeliciteerd !!! Suus dat is echt een streep hoor meis en zonder HCG geen streep ook geen vage ! Gefeliciteerd ook van mij. Lies wat ontzettend rot meis, een hele dikke knuffel. Dop veel plezier op het feest vandaag. Meiden fijne zondag !
Ik ben er echt even helemaal klaar mee! Die kinderen komen er toch niet, ik geloof er niet meer in. Life sucks!