35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, die kids komen er echt wel! Ook al voel je dat nu niet zo! Dat is precies waarom ik gisteren zei dat ik dacht dat zwanger proberen te worden leuk moest zijn, maar dat het in werkelijkheid een emotionele achtbaan is... Ik kan je verdriet en gevoel zo goed begrijpen, maar je moet niet de moed opgeven, ik weet zeker dat het jullie gegund is!
    *Vliegt even naar je toe om je een megaknuff te geven*

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, die kinderen komen er niet meer, ik ben alle vertrouwen kwijt in dat K lijf van me. Het heeft me nu iets te vaak in de steek gelaten.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo voel je dat nu...ik voel dat ook iedere maand als ik weer die omo-test zie! Maar de maand erop gaan we toch weer vol goede moed aan de slag en ooit wordt ons geduld beloond, echt waar! En je bent al eerder zwanger geweest, dus je kan wel zwanger worden! En dat wordt je ook echt gauw weer, ook al voel je dat nu niet en ben je boos op je lichaam...Och meis, ik herken het zo! Iedere keer het verdriet en de angst dat er iets mis is met je, iedere keer toch weer die hoop en dan weer teleurgesteld worden...ik kan gewoon voelen wat jij nu voelt, echt waar! Maar als je lichaam er klaar voor is gaat het echt wel gebeuren, ik geloof er heilig in!!
    Neem nu lekker een grote reep chocola, een pak zakdoekjes en een grote kop thee en denk alleen maar even aan jezelf, dat helpt echt!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha Bebek...veel plezier in elk geval! :p

Knuffel Liesben..iedereen bij wie het langer duurt herkent dit wel.
    Ik heb die periode ook gehad hoor, ( Bij m'n oudste duurde het meer dan anderhalf jaar en kreeg ik eerst 2 miskramen, ook bij de meiden twijfelde ik erg of het ooit wel zou lukken) dus ik weet ook hoe het voelt en dat je er helemaaaal niet meer in kan geloven.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, niet meteen de moed opgeven hoor! Van Alyssa was en bleef ik welliswaar al in de 2e ronde zwanger, maar voor ik zwanger mocht blijven van Yelina waren we ook zo'n 1 1/2 jaar en 1 MA en 4 (V)MK's verder. Have been there too. Niet makkelijk, maar je verandert er helaas weinig aan.

Misschien anders een idee om eens met een gyn te gaan praten?

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoewel alles nog kan, ga ik er vanuit dat het dezelfde kant op gaat als vorige maand. De test gaf nog steeds een erg vaag streepje, terwijl die toch een stuk duidelijker had moeten zijn omdat er drie dagen tussen zat.
    Morgen ga ik wel de gyn bellen voor een bloedtest ofzo

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    He getsie Giegel. Ik hoop voor je dat het gewoon helemaal goed blijft gaan en dat dit beebje nog even een maandje of 8 blijft zitten.
    Hopelijk kun je snel terecht voor een bloedtest.

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    He bah...al die vage streepjes hier..
    Zou verboden moeten worden..
    Hoop dat ze snel dikker gaan worden Gieg, niet alleen de streepjes maar jij ook! ;)

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hier komt de tweede vmk op gang :x
    Ik heb enorm buikpijn en licht bloedverlies.

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hier ook een bijna witte test en bloedverlies.Ik wist het wel :(

knuf voor Giegel.....

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Giegel en Suzanne, wat verdrietig nu toch. Heel veel sterkte en een dikke knuf!

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben, Giegel en Suus: een hele dikke knuffel!!!

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Neeeeee, jee waarom nou, is gewoon allemaal niet eerlijk!

Klinkt misschien stom maar heb ooit zitten te denken dat als ze nou
    iedere vrouw 1 miskraam of vroeggeboorte zouden laten hebben het een beetje eerlijker verdeeld zou zijn. Er zijn er die zo 8 kids achter elkaar op de wereld zetten en hier lijkt het maar niet mee te willen zitten.

Meiden echt een superknuffel van mij! Ik leef zo met jullie mee en word er ook heel verdrietig van.

Nicole

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O nee meisjes...:(:(:(
    Wat rot voor jullie nou weer...hele dikke knuf voor jullie beiden..

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Suus en Liesben: Voor jullie ook een hele dikke knuff!

Het valt mij heel erg zwaar, ondanks dat ik er al een beetje vanuit ging dat het niet goed zou gaan.
    Vorige maand had ik amper de tijd om erover na te denken en nu weer een vmk. Als ik het vruchtje verlies bel ik weer de gyn voor een nieuwe IUI-poging en ik hoop dat het dan wel meteen door kan gaan.

16. Suzanne68

@Giegel....dat heb ik ook....ook al wist ik dit wel,het is toch naar.
    Voor mij is het nu wel een beetje gedeelde smart is halve smart....alhoewel ik deze smart liever alleen had gehad....

Ik ga morgen het Maasstad bellen.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Suus en Giegel: Enorm dikke digitale knuffel van mij.
    Klotezooi (excuse my language)

18. Suzanne68

Nou dat dekt de lading wel een beetje.Volgende maand allemaal toch zwanger en dan met een goede afloop?We gaan het niet opgeven hoor!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow nee meiden!! Ik kwam langs voor goed nieuws, niet voor zulke verdrietige berichten...!!

Ik wil jullie een hele, hele dikke knuffel geven!!

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    POTVER!

En ik maar hopen dat er juist fijn nieuws zou zijn. Meiden..wat zeg je nu tegen jullie..ik weet het echt niet, behalve dat ik meeleef en enorm baal voor jullie.

Dikke knuf!!

Deel Deze Pagina