35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Allemaal bedankt voor de knuffels en het medeleven.

Ben wel blij,dat het zo snel gebeurt deze keer en niet weer met 8 weken ofzo.

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Suzanne, Liesben en Giegel, wat oneerlijk........ Dikke knuffel voor jullie!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat bijzonder Dop, een halfzus ontmoeten! En frappant die gelijkenissen in jullie levens!

Wat zwaar voor Nef, met een zwangere schoonzus. Dikke knuf voor haar!

Justfortoday, ik kom hier af en toe nog aanwaaien hoor :D
    Meid, wat geweldig te lezen dat je weer zwanger bent. Oh, ik ga toch zó hard voor je duimen dat je dit beebje de komende 8 maanden bij je mag blijven dragen!

Nicole, wat heerlijk dat je zelf het hartje hebt gehoord.

Ladouce, ook voor jou draaien de duimen.

Liesben, wat klote voor je dat het deze ronde weer niet gelukt is. Verdarrie!
    Maar meid, probeer de hoop niet te verliezen. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of je weer snel zwanger zal raken, maar het kán wel! Na mijn MA was ik ook alle hoop en vertrouwen kwijt dus ik kan me voorstellen dat je je nu zo voelt. Maar het tij kan keren, dikke knuf.

Lieve Gieg en Suus, ik vind dit ontzettend verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte.

Jammer dat Belize hier weg is, maar haar reden begrijp ik ook niet goed.
    Niets menselijker als jaloezie, lijkt me. Ik ben ook best wel eens jaloers geweest op iemand die snel zwanger werd, geen miskraam, zorgeloos een gezin stichten. Niet misgunnen maar wel het zelf zo graag willen. En ik kan me voorstellen dat een aantal hier wel eens jaloers zijn op mij met mijn gezonde lieve meisje. Ik wil hier ook geen ogen uitsteken dus vertel ik niet zo veel over hoe goed het met haar gaat of over mijn sterke wens voor een 2de. We hebben al zo'n mazzel gehad!

4. Suzanne68

@Natas....het rare bij mij is,dat zodra mensen niet meer zwanger zijn en er dus een kindje is,dat ik niet meer jaloers ben.En die nare gedachten heb ik alleen over nare mensen hoor ;)

5. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hee Natas! Leuk je te zien! Wat is Danique al groot!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel en Susanne, ook al voel je het misschien aankomen, dat maakt het niet echt gemakkelijker. Het blijft naar en zeker niet eerlijk. Nogmaals dikke knuf.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ach Suus, naar....... menselijk lijkt me :)

Ja Justfor, Danique is geen baby meer maar een heuse dreumes! :D
    Heb je dan een recente foto van haar gezien?

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, net, in een ander topic, op de schommel in dierentuin Amersfoort ;)

Ik ga naar bed toe, eens voor middernacht erin liggen, ben moe, trusten!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah die, is leuk hè!

Slaap maar lekker meid, is goed voor jou en je beepje.

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hè gatver de g*dverdeg*dvder... Gieg en Suus... Wat náár... en inderdaad KLOTE!!!
    Ik heb het ook niet op die vage streepjes sinds mijn 3x vm... je maakt mij niets meer wijs.. al die verhalen van 'het kan best hoor.. ná NOD nog vaag..."Ammehoela.. vóór NOD mag het vaag zijn, maar graag elke dag vetter.. en zo niet.. Ik geloof er geen barst van!

Maar goed.. daar zijn jullie natuurlijk ook niet mee geholpen...:)
    Jullie vooral een hele dikke knuffel!!!

Lies.. ik geloof dat ik het wel snap.. het ís ook KLOTE... Hele dikke knuffel ook voor jou!

Verder ben ik alles een beetje kwijt... druk en bewogen weekend, met die zus en ook nog het feest van mijn ouders (wat leuk was!) en aansluitend de verjaardag van schoonmama (wat ook leuk was) was het allemaal een beetje druk!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    pffffffffff zo even terug gelezen. wat een verdriet

allle meiden die het nodig hebben dikke knuf van mij

hier wacht ik rustig af wat we 2 nov te horen krijgen van de gyn
    ben wel benieuwt wat ze te vertellen heeft maar moet geduld hebben he

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus en Giegel een hele dikke knuffel meiden !

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat herken ik over dat niet meer jaloers zijn als de baby er eenmaal is Suus. Zelfs naarmate de zwangerschap vordert nam dat bij mij al af. Juist dat hele begin, als je het net hoort vond ik moeilijk..

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik blijf maar allerlei klachten houden. Temp is nog wat hoger. Maar de test was ook vanmorgen echt enorm negatief. Witter kan bijna niet. Laat die kloteduivels nu maar komen ook!
    Want dat ze gaan komen is me wel duidelijk.

Suusje, Giegel, hoe is het met jullie meiden? Heb wel aan jullie gedacht vannacht.

15. Suzanne68

@Liesben......met mij gaat het wel redelijk.Heb nu echt geen hoop meer,dat het toch nog goed zit.Werd vannacht wakker van de buikpijn.Ongesteldheid zet nog niet echt door,maar dat zal zo wel komen.

Echt heel fijn,dat jullie allemaal zo meeleven.Dat helpt echt heel erg om me minder rot te voelen.

16. Suzanne68

En om het nog even leuk te houden....geen bloed meer,wel beetje buikpijn en....veel duidelijker streep op de test :$ Nog steeds vaag,maar geen tuurtest meer.

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou ja Suus..die testen...wat moet je daar nu van zeggen he.
    Denk dat je verder alleen af kan wachten en je niet blind moet staren op de dikte van die streep. Maar ja, rustig afwachten welke kant het op gaat is makkelijker gezegd dan gedaan..pfff

18. Suzanne68

Als ik deze test op NOD zou hebben,zou ik vlaggen gaan uithangen.....heb nog steeds het gevoel,dat het mis is hoor,maar dit is wel echt een positieve test.Als ik mijn arm strek en dan naar de test kijk (test in mijn hand dan he,niet een of andere vage gymnastiekoefening :D) dan zie ik de streep nog steeds,terwijl je de vorige echt moest kantelen en heel erg moest turen om wat te zien.
    Ik weet dat het misschien valse hoop is hoor,maar loslaten is beetje moeilijk nu.Ik ga pas de hoop helemaal opgeven als ik ongesteld wordt of echt een spierwitte test zie.Niet omdat dat realistisch is,maar omdat dat nou eenmaal zo werkt als je het graag wilt ;)

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Suus: Heb je alleen een beetje bloedverlies gehad of ook klonters? (sorry voor de gore praat)
    Een beetje bloedverlies kan ondanks een zwangerschap.
    Je zou kunnen bellen naar de vk of gyn om te kijken of zij wat voor je kunnen doen?

Hier is het over en uit, mijn nieuwe NOD is 8 november.

20. Suzanne68

@Gieg....dikke knuf!!Ik vind het zo erg voor je....

Het was een beetje bloed met afvegen,maar in combinatie met die mindere test.En ik heb vannacht echt behoorlijk buikpijn gehad.Dus alles wijst er nog op dat het de verkeerde kant opgaat.Behalve de test dan,die zegt dat het de goed kant opgaat,maar mijn lijf zegt van niet.En ik weet hoe veraderlijk testen zijn.

Deel Deze Pagina