35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

.. en ik heb de etos pillen uit het stof gevist.. stom eigenlijk dat ik ze dan steeds vergeet.. ga er nu om denken!
    Zit ook veel VitB+E in èn foliumzuur...

Ik ga zo de deur uit! Iedereen een fijne dag en alle geluk dat nodig/wenselijk is:

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dop, wat een mooie plaatjes zet je hier toch iedere keer weer neer.

Justfor, ook aan de r d x of gebruik je wat anders.

Heb een paar maanden geleden ook via een site een vitaminesupplement besteld voor afvalhulp. De meningen over dit product zijn verdeeld, de carnitinetabletten van het Kruidvat zouden net zo goed, zo niet beter en veel goedkoper zijn, maar hier werkt het heel goed in combinatie met een calorie-arm dieet. De kilo's vliegen er af.

In het verleden heb ik al meerdere dingen geprobeerd, modifast, lijnen bij een dieetclub, weighttrainers, diëtiste, acupunctuur. Het laatste heeft nog het langste resultaat gehad, tot ik zwanger raakte. Na de bevallingen kreeg ik helaas de overtollige kilo's er niet meer af.
    Maar bij alles wat ik hiervoor probeerde had ik de eerste 2 weken altijd mega honger en een knallende koppijn in m'n kop. En nu dus totaal niet. Ik voel me eigenlijk heel goed.

Ik ben nog niet op m'n streefgewicht en van de huisarts moet ik ervoor zorgen dat m'n middelomtrek onder de 88 cm uitkomt om de risico's verder te beperken, maar ik ben inmiddels al 3 maten gekrompen. :) Ben dus aardig goed op weg.

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik zag het al aan je banner Dombo dat het heel erg goed ging. Toppie meis.

Suus staat je goed die banner.

Lies een dikke knuffel, gelijk heb je dat je naar een gyn stapt ook al heb je een fikse drempel moeten nemen.

Bebek niet te lang daar he onder die steen ?

Alle anderen natuurlijk ook een dikke knuf terug !

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #15764 justfortoday, 14 okt 2009
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
    Ik bedenk me net dat ik het bij 1 van de poezen ook wel eens heb gegeven na een dekking, vit B complex. Vette innesteling met als resultaat 4 kittens :D

Dombo, inderdaad, RDX ultra. Had maar voor een maand in huis gehaald. Afvallen ging niet echt denderend, keurig calorietjes geteld en 3,5 kg kwijt, toen stond ik weer stil. Laatste RDX ultra was vanochtend. Morgen begin ik met Zwanger Zijn van Etos, 2x per dag 1 capsule.

Gisteravond had ik flinke darmkrampen en daarna moest ik bijna overgeven. Blergh.

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen ouwetjes ;)
    @Justfortoday....dat opeens wel zwanger worden kan ook nog met die 3,5 kilo minder te maken hebben.

Heb een beetje buikpijn,waarschijnlijk gewoon mijn darmen,probeer er iig niet al teveel van in de stress te raken.
    Ik slik trouwens al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden Kruidvat Vitaal Zwanger....tenminste dacht dat ze zo heten.Liggen in de keuken,kan ze vanaf hier zien liggen ,maar ben te lui om ff te gaan kijken.

@Bebek,hoe is het vandaag met je?

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb de Puregon opgehaald en meteen gevraagd naar de Aspirine, maar die mag ik niet gebruiken i.v.m. m'n astma.
    De medicijnen die ik heb voor m'n astma mogen ook al niet, dus dat is geen optie.
    Dus ik probeer alleen de vitamine b en extra foliumzuur :)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    *spiekt even onder de steen vandaan om te kijken wat ik zo allemaal voor pillen moet gaan halen: vitamine B, foliumzuur, aspirine, etos zwanger worden, kruidvat vitaal zwanger, voedingssuplementen en afvalpillen. Bebek gaat gewoon alles eten*

8. Suzanne68

:D:D:D:D:D

knuffffff

9. Suzanne68

En een veegje bloed bij afvegen :( en nog steeds buikpijn...denk dat het weer niet de goede kant opgaat :(:x:x:x
    Ik doe het niet meer hoor......

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nog niet de moed opgeven Suusje! Dat kan toch gewoon te maken hebben met het feit dat beebje aan het groeien is en dat je baarmoeder beter doorbloed is, waardoor je wat sneller bloedinkjes hebt? Ik zit steeds op het 'eerste symptomen topic' te spieken en daar melden heel veel zwangeren dezelfde klachten! Ik ga gewoon voor de goede afloop en een beebje wat zich 9 maanden goed blijft vasthouden aan mama!!
    Knuffel!

11. Suzanne68

Sorry voor de nietzwangeren,maar ik vind er geen reet aan.Elke keer als ik naar de wc moet ben ik bang ,dat het weer mis is.En dan heb ik er een beetje vertrouwen in en heb ik weer buikpijn....en dan probeer ik mezelf gerust te stellen,dat het mijn darmen zijn en dan heb ik bloed.....grrrrrr!Ik zit gewoon te huilen hier...en manlief ligt nog te slapen van zijn nachtdienst.En ik heb het alleen 1 vriendin verteld,dus ik kan ook niet echt iemand bellen ,dat ik me zo´n zorgen maak.Nou ja,haar wel dan,maar wil niet elke keer 1 persoon met mijn stress opzadelen.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Is eng he Suus.. ook al kan het erbij horen, je schiet toch mooi vreselijk in de stress steeds. Leef met je mee hoor, en ik hoop dat je hartstikke ongelijk hebt, wat betreft dat de verkeerde kant op gaan.. vasthouden en groeien daarbinnen Beebje!
    Luisteren naar tante Lotuss!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  14. Suzanne68

@Lotuss en Bebek....dankjewel lieverds!
    Buikpijn lijkt wel iets te zakken.Ik wil erg zo graag vertrouwen in hebben,maar mijn vertrouwen is op het moment echt nog 0,0.
    Ik wist wel,dat het zware weken zouden worden.Nog 8 te gaan.Laat het nu alsjeblieft gewoon een keer goed gaan.

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Het vervelende is dat je niets anders kan doen dan afwachten, Suus. *Knuf*

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Logisch toch, zou raar zijn als je ineens alle vertrouwen kon hebben na de vorige keren. En zeker als je ook nog een wat bloedverlies hebt. Is gewoon een moeilijke onzekere tijd hoor, kan me voorstellen dat het nog weinig genieten is voor je.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wou dat ik je even een knuffel kon komen brengen Suus! Ik zou je zorgen graag wegnemen, maar dat kan niemand. Wat Lotuss al zegt; het is heel logisch dat je het eng vindt! En dan kan iedereen wel zeggen dat je gweoon moet genieten, maar dat werkt net zo min als tegen een niet-zwangere zeggen dat ie er niet zo mee bezig moet zijn want dat het dan vanzelf wel komt! Werkt ook gewoon niet!
    Ik zeg ook: vasthouden beebje!! Anders wordt bebekje boos en dat wil je niet!!

18. Suzanne68

Mijn man is wakker geworden van tuinmannen achter ons huis,die grind aan het storten waren(ik ga verhuizen naar een buurt,waar ze minder klussen;))die zegt,dat het deze keer gewoon goed komt,dat het mijn darmen zijn en dat het logisch is,dat ik zo stress en dat ervan genieten iets is,wat ik niet moet willen,dat dat toch niet gaat werken.Hij is het dus helemaal met jullie eens ;)Ben weer wat rustiger nu.
    Bedankt voor jullie meeleven en ik ben bang,dat ik de komende tijd nog wel kom stressen hier...daarvoor alvast sorry.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, kom hier maar zo vaak stressen als je wilt meid en oh, het is zo herkenbaar. Ben helaas ook een ervaringsdeskundige voor wat betreft (V)MK's. Die eerste weken zijn zo vreselijk eng. Ik was wel blij met m'n zwangerschappen, maar genieten ... ho maar.

Helaas kan niemand je garanderen dat het deze keer wel goed zal blijven gaan, we kunnen alleen maar vreselijk hard voor je duimen en hopen dat het goed mag blijven gaan. Dikke knuf!

Bebek, dat wordt dus shoppen voor vitamines, foliumzuur, etc. Fijn dat je even onder je steen vandaan bent gekomen.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik zeg het niet snel, maar ik ben echt even helemaal klaar met onze hond (mechel). Alle jaren cursus hebben voor bij de wandeling een voorbeeldige hond opgeleverd, hij kan rustig loslopen in een veld met konijnen, het enigste wat we er met geen enkele methode hebben uitgekregen (samen met de hondenschool hebben we werkelijk alles uit de kast getrokken wat er maar aan oefeningen hiervoor is) is zijn onrust in huis. Hij kan gewoon niet alleen thuis blijven. Niet los, want dan sloopt hij, maar ook niet in de bench, want die sloopt hij ook. We hebben hem nu 9 jaar en ieder jaar verslijt hij weer een bench. Hij beukt ze gewoon kapot.

Kom ik daarstraks thuis van het zwemmen met Alyssa, heerlijk ochtendje gehad, wat denk je, loopt het schatje los in huis. Is weer eens aan het hokje slopen geweest. Hok naar de mallemoer. Blegh.

Deel Deze Pagina