Das inderdaad een aparte regel zeg, die had ik ook nog niet gehoord. Misschien omdat ze het zo druk hebben?
Oh Lola2, wat heel erg voor jullie! Ik wens je veel sterkte! fijn dat je een goede vriendin hebt met wie je het kunt delen.
hihi Lientje, Die goede vriendin is tevens de partner van Lola2. Er valt alleen helaas niets te lachten. Lola, ook hier een hele grote digiknuffel. Het is nu op gang gekomen begrijp ik. Dan hoop ik alleen maar dat alles snel los komt en je verder snel herstelt. En verder natuurlijk heel veel sterkte en steun van/voor elkaar.
Nino, Wat een stoer blond kerreltje. Stevige bink zeg! Ik kan me voorstellen dat je in je nopjes bent. Ik heb net nog een keer getest voor MvM. Het testje was superpositief, vrijwel idenktiek aan het controlestreepje. Vorige keer kwam MvM net toen ik de twijfelachtige echo had gehad eerder op de dag (had ook bruinverlies). Toen was mijn testje lang niet zo fel. Dus we zien dit als een goed teken dat alles tot nu toe OK is met de zwangerschap. Vanaf maandag ga ik in een maatbeker plassen. Kan 's nachts ook wel handig zijn, want ik moet nu een etage naar beneden, omdat we in de badkamer geen toilet hebben. Dat hoeft dan ook niet meerr.
Anna, wat fijn zeg, dat de test voor MvM zo overtuigend is. En dan vanaf maandag in de maatbeker plassen voor het goede doel. Oh Lientje, ik hoop zo voor je dat het allemaal vanzelf op gang gaat komen. Morgen alvast een gesprekje met de gyn over een plan de campagne over hoe en wat voor wanneer het evt niet zou gebeuren is misschien niet zo heel erg leuk, maar misschien krijgt je kleine meid daardoor ineens de kriebels om toch maar uit zichzelf een weg naar buiten te zoeken. Mannetje hier vertelde toen hij vanavond thuiskwam, dat hij weekend heeft. Joepie, dat kunnen we met het klussen goed gebruiken. Ik ben er zo blij om. Nou moet het wel heel erg gek gaan wanneer Alyssa's kamer dit weekeinde niet afkomt. En dan ... kan het inruimen van de kamers beginnen. Leuk leuk.
Dank jullie wel voor de steunende en troostende woorden. Jammer he, Anna, we gingen samen op. Ik ben erg blij voor je dat je ook bij MvM een dikke vette positieve streep hebt! Ik wens je een heel mooi gezond lente-kind toe. Ik blijf je volgen! Dag allemaal, ik wens iedereen het beste toe! Groetjes, Lola2.
Lientje, lat het morgen goed verlopen meisje, dat alles nog mooi in orde is en deel het ons aub mee... we leven met je mee.... overdragen is nie simpel! Hier denk ik dat mijn vriend zen bezorgdheid wat aan het overdrijven is, ik kom dus al 2 maand niet bij ga af en erna een kilo bij blijf tussen de 6 en 7 kilo staan....mijn eetlust is weg! Maar ik eet met lange tanden en kleine beetjes... Alleen is het elke dag dat ik toch wat meer zou moeten eten uit zijn bezorgdheid, elke dag leg ik uit dat ik mijn best doe, elke dag vind hij dat ik toch iets meer moet eten.... 1 van dees schiet ik echt uit mijn sloffen! Hij denkt dat ik zelfs op mijn lijn kijk, in het begin wilde ik niet teveel bijkomen maar nu mag er gerust iets bij hoor.... Alleen deze zwangerschap loopt niet zo vlotjes... PPPPpppfffffff..... effe mijn ei kwijtraken hier! Ritje
LOLA2; wat vreselijk voor jullie. Ik wens jou en je vriendin heel heel veel sterkte. Het enige positieve is dat je lichaam het blijkbaar zelf allemaal regelt.
Ik heb hetzelfde, blijf ook al zeker 2 maanden hangen tussen de 8 en de 9 kg. Ook ik eet met name het avondeten meestal met lange tanden (omdat het gewoon niet smaakt) en soms ook met ontbijt en lunch. Ik probeer nu gewoon tussendoor wat extra te eten om in ieder geval voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen. Maar ik blijf hangen op dit gewicht. Volgens m'n gyn hoefde ik me daar geen zorgen om te maken. Zolang het kindje goed groeit is er weinig aan de hand.
Hallo meisjes! Een update van mij (van mijn site) ivm het intakegesprek eergisteren: Dan nog even vertellen hoe het IVF intakegesprek is gegaan gisteren. Eigenlijk valt er niet zoveel te vertellen. Ik heb recepten meegekregen die ik vandaag bij de apotheek heb ingeleverd en morgen kan komen ophalen. Er is ons (Randy zat er ook heel schattig bij in zijn 'operatiekostuum' inclusief klompjes ) verteld wanneer ik begin met spuiten maar dat wisten we al. We hebben een afspraak gemaakt voor de uitgangsecho (1 augustus). Op die dag zal oa. verteld worden wanneer ik mag beginnen met het spuiten van Puregon en weer een afspraak gemaakt worden voor de volgende echo waarbij gekeken wordt of ik al voldoende follikels heb. Er is me een schematisch overzicht gegeven van het hele IVF gebeuren, tja en verder eigenlijk een beetje gepraat over van alles en nog wat betreffende IVF en vruchtbaarheid e.d. met een hele aardige assistent. De prikinstructie is achterwege gebleven omdat ik dat al weet (en ik prik toch niet zelf dat doet Randylief!). En ik was heel blij dat mijn mamsje erbij aanwezig was omdat ze de vorige behandeling in Australie zat en het allemaal een beetje aan haar voorbij is gegaan. Dat was het eigenlijk wel. En verder: Iedereen bedankt voor het succes wensen met de intake! Ben heel blij voor je Anna, ik duim dat alles voorspoedig gaat/blijft verlopen! [-o< Lientje, heel veel succes met de bevalling meis, het mag nu wel gaan gebeuren he? Ik hoop dat je thuis kunt bevallen! [-o< Ooooh Nino, wat een lief ventje is Jules! Ik hoop dat je meer foto's gaat plaatsen. Lola2, he wat ontzettend irritant om te moeten lezen dat het mis is gegaan! Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte en kracht toe! Heel fijn om te lezen dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Misschien een beetje vroeg maar gaan jullie in een later stadium nog voor een volgende poging? Liefs, Daantje
NOD 14-07 Diana 22-07 Sandra1967 22-07 Molly 23-07 Diaantje 24-07 Ellenk 26-07 Sens 06-08 Limmeke 07-08 4Xmamma 11-08 Giegel 12-08 Benthe 13-08 Shiela AFSPRAKEN 21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07 Giegel gyn 22-07 SanRob uitslag nekplooi 23-07 Anna vk 23-07 Inez gyn 24-07 Benthe gyn 29-07 Inez gyn 30-07 SanRob vlk Eind-07: Diaantje start IVF 01-08: Miss Daantje uitgangsecho 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 12-03 Anna BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules
he meiden Hier ben ik nog eens.We hebben gisteren voor de 3x 3D echo gehad , ons kleintje ligt namelijk met het gezicht in de baarmoeder en doet er niets anders dan aan likken. Soms draait het z'n hoofdje en dan stak het het z'n tong uit, wat leuk om te zien. Ook geeuwen kan het als de beste, m'n man zei :" die heeft zo'n grote mond als jij ". Ik neen hoor..... Het was ook met de navelstreng aan het spelen en erop aan het sabbelen, geestig om te zien. Het is dus weerom een stuitje net als onze andere 2 kids. Zal niet meer veranderen denk. Ook hebben we die dag naar de gyn gemoeten, moet al om de 14 dagen omdat vorige keer bleek onze kleine te klein te zijn en een te lichtgewichtje. Ook gaf hij toen aan dat ik verder zat dan normaal. Wat bleek nu dat de gyn bij iedereen die dag een verkeerde data voor ogen had..... Hij vergiste zich van dag. Ik bijna 3 weken zo ongerust, hoopte natuurlijk dat alles wel inorde zou komen. Ik ben dus normaal op curve, pfffffffffffffffffffffff. Ons prutske weegt nu rond 1 kg en is een 35 cm groot. Wat een geruststelling. En heb al een vermoedelijke data gekregen voor de KS. Iets om naar uit te kijken, het kan nog een weekje vroeger worden, hangt af van de lengte en gewicht op dat moment.
Lola2: wat naar om te horen dat het mis is gegaan. Helaas weten bijna alle meiden hier wat je nu moet doormaken omdat wij zelf ook een of meerdere miskramen hebben gehad. Heel veel sterkte en probeer het inderdaad een plekje te geven. Gisteren een intensief dagje gehad met 2 kleine mannetjes. Dat is best druk, maar het geeft me ook een enorm trots en rijk gevoel. Het is wel even rennen en vliegen en aandacht verdelen. Gelukkig werd het beloond met een nachtje van 7 uur slaap en 2 voedingen. Daar teken ik voor hoor! Inez: het is wel handig om eerst gebruik te maken van de extra kraamzorg en daarna van je man, maar het is ook fijn als hij de eerste twee daagjes thuis is. Natas: gezellig etentje gehad?
@MissDaantje wel mooi dat alles goed verlopen is, is een heel gedoe , laten we hopen en duimen op een snel goed resultaat! Dit wondertje zou toch zou leuk zijn voor jullie beiden he. @Inez dank je ik doe dit ook en eet goed fruit tussen door yougurt, kleinere dingen, als ik tweemaal middageet kom ik enkele grammen bij, vroeger was dit veel meer.... mijn eerste zwangerschap at ik niet ik vrat nu het eten smaakt me gewoon niet echt meer! maar ik eet een kleinere portie! elke dag word ik uit bezorgdheid gecontroleerd! ik begin echt wat ongerust te worden voor mijn baby, heb de laate twee maand geen echo meer gehad dus ik weet niet hoe het gegroeit is, nu mijn ventje denkt als ik dat zeg en erachter zit dat ik meer ga eten maar al doe ik mijn best, het is niet genoeg, ik ben weer een paar grammen af vandaag.... @Zico wat een mooie beelden voor 3D en leuk zeg, wat het kindje allemaal deed! schitterend om het allemaal te zien! wat grappig! heb je der foto's van? zet ze maar in je album dat we mee kunnen genieten... ook kijk ik wat meer uit naar de zon, want de regen hier is maar triestig... wij hebben een lang weekend! Liefs Ritje
Hallo dames, Om antwoord te geven op jouw vraag Miss Daantje: vanmiddag komt onze donor eten en steun zoeken bij ons (en wij bij hem). We zullen het ongetwijfeld hebben over volgende pogingen want als het ons ligt gaan we zeker door met proberen zwanger te raken en te blijven. En ik denk dat onze lieve donor hetzelfde erover denkt. Ik wens jou en Randy een succesvol IVF-traject toe! Ik kom zeker een paar keer hier kijken hoe het met een ieder van jullie vergaat. Maar op een of manier lukt het me niet dit topic niet op de voet volgen....ik zwerf wat op het forum hier rond. Nogmaals dank dames voor jullie attente woorden. Fijn weekend allemaal. Groetjes, Lola2
heb er zeer veel beelden van, gisteren weeral 300 foto's, de vorige kan je op m'n website vinden bij echo's. Ook de duidelijkste heb ik in m'n album hier staan. Enkel die van gisteren moet ik nog toevoegen bij de 2
Da mooi Lola2 dat je verder gaat en troost hebt ook bij je donnor, veel succes.... kop op meid, er zijn er hier zwanger na meerdere MK's , die nu binnenkort hun kindje gaan krijgen! Liefs Ritje