Nou meid, dan heb je nu in ieder geval zekerheid, dat is ook wat waard, hoewel het zwaar kl*te is dat je niet zwanger bent. En dan de 11e al bij de gyn! Ladouce, wat jammer En er wordt niet wit getest, ik wil vanaf nu alleen maar positieve testen zien!!
@ Ladouce: Wat ##&&%* dat deze poging is mislukt! Knuff! @ Liesben: Weer die rotduivels Gelukkig kan je over een maand terecht bij de gyn en wie weet kunnen ze je een handje helpen! Ik ga voor allemaal op roze in 2009!
Ik heb het toch maar aan mijn mama verteld en haar reactie was:wat leuk!En ze ging gelijk een kaarsje branden. Goed he
Getsie, onder mijn steen is het veel warmer dan buiten... Ik liep net om 5u met het hondje buiten en ik zag dat ik gewoon moet krabben zo, bah! Het is pas 15 oktober! Ik wens jullie allemaal een fijne dag! Moet hier nog ff opstarten, het is nog zo vroeg...
Ladouche, echt geen woorden voor dat het niet is gelukt, lijkt me zo moeilijk.... heel veel sterkte en een dikke knuffel! giegel, fijn dat je al "zo snel" bij de gyn terecht kunt, ik hoop dat hij/zij je wat meer duidelijkheid en rust kan geven. Suus wat leuk dat je het aan je moeder hebt verteld men lief dat ze kaarsjes voor je brandt , hier worden door de moeders ook heel wat kaarsjes gebrandt en tot nu toe helpt het! Bebek, oei dat is vroeg 5 uur , dan is het nog donker toch? , ik loop om 7 uur buiten en het was inderdaad stervens koud, ga zo ook maar krabben. hier slaan de zenuwen al toe voor morgenochtend, nog 1 dagje werken en 1 nachtje slapen. Heb het gevoel of alles van die ene echo afhangt (wat natuurlijk niet zo is) Buik is echt flink aan het groeien, als ik het mensen vertel dat ik zwanger zijn , zeggen ze ook allemaal dat ze al dachten vanwege mijn buik maar het niet durfden te vragen. leuk buik, maar ook wel eng, stel je voor dat het weeeeer niet goed is, zucht....... (sorry voor mijn geklaag wordt me gewoon eventjes een beetje te eng allemaal) fijne dag iedereen, groetjes nicole
Lief van je moeder Suus! Fijn gevoel, als er kaarsjes voor je gebrandt worden. Ladouce..wat vreselijk naar voor je. Hopelijk komt er wat uit bij de Gyn Liesben, en ben je heeeel snel zwanger meis. Lekker joh Bebek, die kou!
Nicole, het is niet meer dan logisch dat je zenuwachtig bent voor morgen. Nog even doorbijten meid, morgen weet je meer en ik duim voor een hele goede uitslag.
Ladouce wat verdrietig meis !! Beebje van Suus, hang on there ! Lies fijn dat je zo snel al terecht kunt. Hier gisteren en vannacht flinke pijnlijke voorweeen gehad, gingen als een golfje door me heen, ik had meteen zoiets oh ja zo voelde het alleen dan vele malen erger als het echt begint. Het is nu weer rustig,misschien oefening van de kleine uk Wel heel veel rugpijn en pijn in het bekken, laatste loodjes he Ik doe nog steeds rustig aan, verslind boeken en dvd`s, hopelijk krijg ik zo weer te horen dat ukkie nu wel goed groeit net zoals vorige week toen ze maar liefst 400 gram in een week was bijgekomen.
Koffieleutje, het begint voor jou nu ook al lekker op te schieten. Veel plezier straks met het kijken naar jullie kleine uk en ik hoop mee dat ze weer lekker is gegroeid! Jij ook sterkte met de laatste loodjes!
Mogge, Ook ik duim voor je, Nicole! Nog effies, Koffieleutje! Spannend! Ik vind dit weer heerlijk! Zit op werk met korte mouwen, 't is hier zo ontiegelijk warm altijd. Vanochtend kort lontje, vent irriteerde me mateloos en ook hij had een kort lontje. Ben dus "blij" dat ik op werk ben (we hebben al weer gesms't dus 't is al weer goed)
Goedemorgen dames! @Ladouce,nog een extra knuffel voor jou @Nicole,ik kan me je stress zo goed voorstellen,maar alles is gewoon goed hoor.Het zal wel een lange dag voor je worden zo.Heel veel sterkte met de dag doorkomen en alvast een fijne echo morgen. Heb nog steeds buikpijn en na ontlasting beetje bloed(minimaal hoor),maar deze keer ervan overtuigd,dat het uit het gat kwam,waar niet mijn kindje straks uit moet komen. Zou wel meer gerust zijn als de buikpijn helemaal weg ging.
buikpijn is eng maar wel normaal hoor Suus! En als het bloed uit je 'gat' kwam is dat helemaal goed nieuws!!! Want zonder bloed kan buikpijn aan het begin helemaal geen kwaad toch? Ik had het ook en bijna iedereen zover ik weet.
Buikpijn is idd normaal hoor Suus. Er gebeurt van alles daarbinnen! Hier nu licht misselijk. Net allemaal eten gehaald in bedrijfsrestaurant maar ik heb zo GEEN trek.
lekker in bedje...dit is het eerste wat ik zie als ik m'n ogen open doe 's morgens...niet slecht toch?