35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
  2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, gelukkig maar dat het bloed van achteren komt. Maar ik kan me evengoed voorstellen dat de buikpijn je niet helemaal geruststelt, al hoort buikpijn tot de kwaaltjes.

Justfor, braaf je eten opmaken hoor!

Lotus, mooi uitzicht!

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lotus wat een lief kopie zit daar op en lekker lief wondertje

als ik wakker word wil ik ook graag een wondertje als eerste zien

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Dat gaat vast en zeker gebeuren Marnat! ;)

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Lotuss, wat een dot!!!

Jajaja... jft heeft braaf 2 broodjes met smeerkaas op. Goed he? ;) Misselijkheid is idd weg.
    Nu het humeur nog laten verbeteren ;) :D

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Goed zo jft!! :D Ieieuww..ja die hormonen..
    Ben er nog steeds niet vanaf! Cyclus in de war, voor de tweede keer om de twee weken een eisprong (zouden heel wat dames vast blij mee zijn maar ik dus niet nu..:() En al vanaf die laatste eisprong, die er nog helemaal niet had moeten zijn, het gevoel dat ik elk moment ongi moet worden. Pms dus...strakke schouders hoofdpijn, kribbig..:( Bleeeerrrhhh...voel me helemaal niet lekker!

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Justfortoday...grote meid!:D
    @Lotuss.....knuffie voor je in de warre cyclus....het zal toch niet,dat er toch een baby te verloten valt strakjes?

Ik heb uitgevonden,dat als ik me rustig houd de buikpijn zo goed als weg is.Dus ik luier wat af vandaag ;)

De nieuwe schutting komt vandaag....hij wordt nog niet geplaatst hoor,maar het begint eindelijk ergens op te lijken.Mijn man heeft nesteldrang,die is nu al aan het verzinnen,wat er allemaal opgeknapt moet in huis.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suusje, dat is dan de enige optie voor je: gewoon rustig blijven :D Wat klinkt dat makkelijk he, haha! Wel heel lief dat je mams kaarsjes brandt voor je...dat zal ik nog wel erg gaan missen mocht ik ooit zwanger raken; het feit dat je het met je mams kan delen :( Lijkt me heerlijk meis, koesteren die mams!

Koffie, bij jou worden het nu echt de laatste loodjes he...spannend! En je hebt gelijk; gewoon lekker niks doen en lezen en filmpjes kijken en je goed laten verwennen! :)

Weten jullie nog dat ik toen een keer in de clinch heb gelegen met Klingel? En dat zij ook al iets van 3 jaar bezig is? Ik zag gisteren in een ander topic ineens dat ze inmiddels ruim 4 weken zwanger is, leuk voor haar he!

Volgens mij komt Nef morgen terug, jippie!! We hebben je gemist Nef!

En...ik heb nog een pendel erbij, van Nessy...wederom een jongen, haha. Het geslacht is wel duidelijk, want er is nu 5x voor me gependeld en het is allemaal overduidelijk jongen...Nu ga ik heel hard voor mezelf duimen dat Nessy het ook goed heeft qua maand, want dan ben ik volgende maand aan de beurt....ze heeft het vaker goed, dus dat geeft de mens weer moed. Je moet iets om het wachtbankje te veraangenamen... ;)

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik begin nu trouwens alweer te geiten met dat wachtbank gezeik, terwijl ik gewoon al weet dat het toch niet raak is! :x Word zo boos op mezelf, ik zit gewoon overal op te letten...de hond wil bijvoorbeeld ineens alleen maar op mijn buik liggen (doet ie normaal nooit) en vanmorgen was ik me toch misselijk...Ik word er zo vreselijk kwaad van, want het kan allemaal helemaal niks betekenen en het slaat allemaal nergens op en mijn lijf neemt me gewoon in de zeik de hele tijd! Ik haat het, ik haat het, ik haat het! :x :x :x :x

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek je gaat toch niet gooien met iets he want dan kruip ik heel ver weg hoor ik wil niet geraakt worden he

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ik wou dat de mijne dat deed, we zitten bijvoorbeeld al jaren met losse deurkrukken :x

@Bebek, lucht het op, meid? ;)

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek.....knuffffffffffffffff.Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen,maar denk aan je.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, ik heb al lopen schelden en tieren in het bos net, dus ben het wel weer een beetje kwijt...Maar dank voor jullie lieve woorden meiden!
    En ik heb best wel opbeurend nieuws gehad net... Ik moest voor een kwaaltje naar de huisarts en toen heb ik meteen onze kinderwens besproken en het feit dat ik vanaf april 2008 gestopt ben met de Mirena, maar nog steeds niet zwanger en dat ik me daar zorgen over maak...Toen vertelde ze me eerst dat het bij stellen die 3x per week klussen het al 3 jaar kan duren voordat je zwanger bent en dat je je pas daarna moet gaan afvragen wat er mis is... Nu is mijn Lief niet zo van het klussen helaas, dus die 3x per week halen wij niet. Maar na wat verder te praten over het onderwerp, blijkt dat ik die eerste 7 maanden dat mijn cyclus nog niet 'normaal' was helemaal niet mee moet tellen bij de probeer-periode én dat ik de periodes dat ik Diclofenac heb geslikt en geopereerd ben, eigenlijk ook niet mee mag tellen! Als je dan nagaat dat ik vanaf maart dit jaar tot 13 juli Diclofenac heb geslikt en daarna geopereerd ben, wat me ook nog twee maanden heeft gekost, en je telt al die maanden bij elkaar op, dan komen we tot de slotsom dat ik eigenlijk pas 8 rondes actief en met kans van slagen bezig ben...!! :$ Kijk, dat geeft me weer wat rust!
    En ik mag bellen wanneer ik er klaar voor ben om een afspraak te maken met de gyn, want ze wil me absoluut al doorverwijzen vanwege mijn leeftijd. Niet omdat ze zich zorgen maakt, want ze verzekerde me dat ze dat niet doet, maar omdat ze snapt dat ik niet nog 3 jaar wil aanmodderen... Ik ben eigenlijk helemaal perplex, want ik had min of meer verwacht dat ze zou zeggen dat het verontrustend is dat we al zo lang zonder resultaat bezig zijn, terwijl ze juist aangeeft dat ik eigenlijk maar van 8 rondes uit mag gaan...
    Even dit nieuws mee mijn steen onder nemen en verwerken geloof ik...

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek even wachten met onder die steen kruipen neem deze knuf mee
    dan mag je er weer onderkruipen maar niet te lang he
    na het verwerken er wel met goede moed weer onder vandaan
    komen he

wat fijn dat je arts je op gebeurd heeft
    ik stroooooi wel even wat goede moed jou kant op wel vangen he

en meid het is nooit zo duister of het word wel weer licht

liefs marnat

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Marnat, wat een lief berichtje van je! Je hebt ook helemaal gelijk, maar soms is het zo moeilijk...ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het moet voelen als je zo'n mooie roze test in handen hebt...heb me al zo vaak voorgesteld hoe ik dan zou reageren, maar het is net als de 100.000 winnen: dat geloof ik ook niet dat mij dat ooit overkomt!
    Gelukkig ben ik van nature wel een positief mens en jullie knuffels en steun en lieve berichtjes helpen me ook weer op de been!

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Bebek: mag ik bij je komen zitten onder die steen?

Vandaag echt een kl.te dag. Nu pas begint het door te dringen dat het weer niet raak is. Ben ook maar even thuis gebleven van 't werk en zojuist lekker naar de kapper geweest. Moest mezelf even verwennen. Ik hoopte dat we die ene cryo in de diepvries konden laten zitten en gewoon met een 2e ivf poging konden beginnen maar helaas, dat mag niet. Eerst moeten we onze cryo "opmaken". De reden dat ik dit wilde is dat het slagingspercentage van ontdooiing in Gent niet zo hoog is. Hun ivf slagingspercentage is wel hoog maar ontdooien kunnen ze er blijkbaar niet zo goed. Jammer genoeg moeten we hier dus wel eerst mee aan de slag en dan pas weer een 2e poging. Dat wordt van pas januari 2010 omdat wij in december op vakantie gaan. Maar goed, een beetje positief blijven, misschien ontdooit deze ene cryo wel goed en is dit een pitbull die zich in mijn baarmoeder wil vastbijten.
    Dombo: jammergenoeg is er inderdaad maar eentje ingevroren, ze hadden verzuimd ons dit door te geven (gaat in Gent altijd schriftelijk) of de post is zoekgeraakt. Was gisteren niet echt bij de les toen ik dit vernam. In Gent laten ze de embryoos nog een aantal keren doordelen en dan kijken ze naar de kwaliteit. Dus opzich is dit dan wel eentje van zeer goede kwaliteit, maar wat heb je eraan als ie niet goed ontdooit.

Ok, einde ego bericht. We moeten verder en we gaan beginnen met een lekker etentje vanavond (we zijn vandaag 9 jaar samen) en ik ga lekker een wijntje nemen. Oh, ja en we gaan de komende maand maar weer eens van elkaar genieten. Dat schiet er tijdens zo'n ivf poging ook wel bij in.

Suus: blijf dan voorlopig maar even kalm aan doen en laat je lekker vertroetelen door je mannetje.

Liesben: las iets over afspraak gyn, mooi. Succes alvast.

Hoe is het trouwens met Benthe??? Zij zit toch ook weer in een ivf poging? Benthe hoe is het?

Oh ja, mijn NOD kan naar 12/11, ben vandaag ook ongi geworden.

17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het moet voelen als je zo'n mooie roze test in handen hebt..

bebek ik kan me dat ook niet voorstellen hoe dat voelt

ik ben zelf nu redelijk rustig maar ik word ook gek van het wachten
    het mag van mij al 2 nov zijn want dan horen wij de uitslagen van de gyn
    vind het spannend ik merk het wel

ik mag van mijn schoonmoeder vooral niet zeggen dat we dat wondertje niet krijgen
    ze zegt dat weet je nog niet.

mijn man is ook na 7 jaar op de wereld gezet

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, dat mag, er is plek zat! Kunnen we elkaar oppeppen, hoewel ik vind dat ik eigenlijk niet mag zeuren als ik jouw bericht lees... Ik zeg: cryo; ontdooi perfect en groei uit tot een prachtig ladoucebeebje!! En je hebt gelijk: het is ook belangrijk om van elkaar te blijven genieten, dat schiet er hier ook nog weleens bij in... ;)
    Gefeliciteerd met jullie jubileum trouwens en ga lekker eten en genieten van elkaar, onder het genot van een wijntje! Sterkte meis, en en dikke digiknuf!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga jouw berichtje nu terug sturen naar jou...:D Niet de moed opgeven; je zegt het zelf ook; er is altijd een lichtpuntje! Maar ik kan me voorstellen dat het wachten op uitslagen zenuwslopend is! Ik duim voor heel goed nieuws voor jullie!! Enne; er is nog wel een plekkie over onder mijn steen hoor! Knuf!

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Bebek: jij natuurlijk ook een dikke knuf!!! En je weet het, we hebben afgesproken dat we allemaal op roze staan voor 31 december 2009! En daar ga ik iedereen aan houden.

Share This Page