35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wat erg voor Klingel :(

Ik ben net op mijn bed gaan liggen en geprobeerd me er bewust van te zijn,dat er een mensje in me gaat groeien.Dat voelde best fijn.Is de eerste keer dat ik zwanger ben,dat ik dat besef heb.Goed teken?
    Zag in de douche (we hebben soort wasco,waarmee je op de douchemuur kan schrijven) dat mijn man al aan het aftellen is.Schattig he.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ah dat meen je niet! Jeetje wat erg voor haar! Ze was er ook al zo lang mee bezig...verdrietig hoor!

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Hee meiden, we hebben nog niets van Nicole gehoord. Ze had toch een echo vandaag?

4. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Lieve meiden, het is allemaal supergoed, ben zooooooo blij!!!!!!!!!

Ze heeft alles goed bekeken en ook benoemd, ik ga het hier weer helemaal herha;en want word er zo blij van wat ze nu allemaal al kunnen zien, echt niet te geloven.

Ons beebje is lekker lang, 13 weken en 2 dagen maar wij zijn beiden lang dus dat was te verwachten zei de echoscopiste.
    In het begin lag het lekker stil ds alles kon goed gemeten en bekeken worden.
    Hartje klopte goed. Maagje was gevuld, blaas ook dus nieren werken ook goed. Nekplooi is mooi dun (niet op laten meten was zo genoeg gerustgesteld) en de darmpjes zijn al mooi naar binnen wat nu ook moet.
    Hersenhelften symetrisch en geen rare donkere enge vlekken te zien.
    kaakjes mooi in aanleg en een duidelijk neusbotje. Hoofdje goed in verhouding en mijn placenta ligt bovenin achterin dus dat is ook super.
    Ruggetje ziet er oke uit voor nu(daar is eigenlijk nog niets van te zeggen nu)

Bewegingen waren ook goed, lekker zwaaien en spartelen.

Jee wat word ik hier gelukkig van:D kan nu eindelijk echt wat meer genieten.

groetjes Nicole

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Gefeliciteerd met je mooie echo Nicole!!

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nicole, wat fijn om te lezen dat je echo goed was zeg! Geniet maar lekker na!!!

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    super, Nicole! Ga nu maar op die roze wolk zitten!

8. Dop07

Dop07 Bekend lid

Kwam even binnen hoppen om te kijken of Nicole al langs geweest was.. en ja hoor!!! Héérlijk om te lezen!!! Wat súper!!!

Ben óók blij dat Nef weer terug is!!!

Ik ga verder.. mijn nieuwe zus komt straks kennismaken!!!!
    Leuk en spannend tegelijk!!!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nef: welkom terug!
    Nicole: Super!
    Dop: veel plezier, ik hoop dat het gezellig is!

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Welkom terug Nefertiti gezellig dat je er weer bent !

Nicole van harte met je mooie echo meis.

Ik ga zometeen toch nog maar een dagje weg naar brabant, 225 km verderop, heb ff zitten dubben maar mijn zus is jarig en wil er toch graag bij zijn. En ik voel helemaal niets wat op een vroeggeboorte zou lijken dus ik gok het erop :D
    Is wel de laatste keer dat ik zo ver weg ga voor de bevalling, is ook nog eens knap vermoeiend namelijk.

11. Suzanne68

@Nicole...fijn,weer een geruststellende goede echo!
    @Koffie.....veel plezier vandaag

Ik ga zo naar Mama Mia de Musical.Kaartjes gewonnen bij de Postcodeloterij.

12. Suzanne68

@Dop...jij ook veel plezier met je nieuwe zus!

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Nef: welkom terug

Nicole: gefeliciteerd met de mooie echo!

Dop: veel plezier met je zus.

Koffie: sterkte met de lange rit en veel plezier op de verjaardag.

Suus: leuk! Ook jij veel plezier vandaag.

Ikke ga helemaal niets leuks doen vandaag :(

14. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Koffieleutje, ik las een aantal pagina's terug dat je wekelijks 2 CTG's krijgt?
    Is daar een speciale reden voor?
    Ik krijg er nu sinds 3 weken iedere week 1. Bij de kleine was de hartslag een beetje aan de hoge kant, zelf heb ik een schildklierafwijking dus vandaar dat ze het in de gaten houden.
    Ook wist je je het gewicht van je kleine?
    dat is nou informatie die ik nooit krijg, als ik ernaar vragen krijg ik een vaag antwoord: ja dat is moeilijk te zeggen, weten we pas als de kleine geboren is...
    Maar goed, aan de andere kant zeggen ze ook telkens dat het kindje mooi gegroeid is, ondanks mijn kleine buik.

Susanne68, van hart gefeliciteerd meid!
    Ik herken dat gevoel van: eerst een echo en dan pas geloof je de roze test. Bij mij heeft het tot ver na de 20 ste week geduurd voor ik enigzins een beetje vertrouwen kreeg.Het is een zelfbeschermingsmechanisme. Maar dit gaat helemaal goed komen,dit is jullie klein wondertje.

Bebek, hey meis...hoe is het met jou?
    En je rugklachten. Ben je nou geopereerd?
    Dat deel heb ik gemist, dus weet niet wat stand van zaken is.

Alle andere meiden, sorry als ik niet persoonlijk op iedereen reageer of iets over het hoofd zie.
    Hier voel ik me een beetje gammel, ben verkouden en voel me de laatste weken erg kribbig. Zit op dit moment thuis met verlof en weet van verveling niets meer te doen soms.
    De kribbigheid herken ik nog wel van mijn eerste zwangerschap, alweer 19 jaar geleden (!!!!).

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nicole, van harte met je mooie echo meis! We zeiden het toch! ;) Ik ben blij voor jullie; lekker gaan genieten nu!

Dop, veel plezier met je hele halve zus vandaag! Lijkt me inderdaad spannend, maar toch ook wel weer erg gezellig!

Smoeltje, ik ben inderdaad op 13 juli voor de tweede keer aan een hernia geopereerd...en wat is het tegengevallen! Maar voor de operatie ging het ook helemaal niet goed, dus ik was hartstikke blij dat ik van de pijn af was! Revalideren duurt lang, werk nog steeds niet volledig, maar het gaat iedere dag een beetje beter! :)

Lief en ik zijn vandaag op beddenjacht gegaan...pffft, wat zijn die dingen duur zeg! Bij Beter Bed wordt je ook echt genaaid gewoon (sorry): die halen je binnen met een aanbieding voor een bed voor €499,- incl. matras en lattenbodem. Dan kom je daar, blijkt dat de lattenbodem niet geschikt is voor twee mensen van onze lengte (1m80 en 1m83) en al helemaal niet voor mijn dikke aars en dan zit er een matras op waar ik mijn hond nog geeneens op zou laten slapen zo dun! Krijg je een advies aangemeten, komt datzelfde bed wat eerst nog €499,- kostte, ineens op €1200,- :$ Ja, zo kan ik ook klanten lokken zeg! Bij Ikea hebben we wel een heerlijk matras gevonden, dus we gaan nu op zoek naar een ombouw en lattenbodems en dan halen we daar later het matras maar bij.

Verder weinig nieuws, behalve dat ik al vanaf mijn ei hoofdpijn heb en ongi achtige krampen...en dat ik nu braaf aan de assorti vitamine B zit...
    Nu ga ik stoppen, een goeie vriend van ons komt zo gezellig eten, dus ga ff wat voorbereiden! Ik wens jullie allemaal een fijne avond!

16. Suzanne68

@Bebek....dat werd dus nog een lekker duur bed.Hoop dat je nog slaagt voor een ander bed.

Suus is weer thuis,maar wel een hele moeie Suus.Was wel heel gezellig!

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hoi allen!!!

Dombo,Al 13.7 afgevallen.(Dikke) proficiat.(verkeerde woordkeuze)

suz,zwanger HOERA

Bebek,wens dat de pendel gelijk krijgt! enne smakelijk eten!

Nicolioo,Proficiat met jou prachtige echo.en nu echt genieten he!

Lotuss,alles kids?mooie foto's;)

koffiel.Aftellen......lukt het nog een beetje?

Justfortoday,hoi en proficiat

Ladouce,hoe ist?

Marnat,ken jou nog niet echt he,maar zwaai!

Liesben,wish you pink!

benthe,knuf

Dop,Nieuwe zus;)nou ja ...leuk

nef,vakantie gehad!hopelijk deed het jou goed.kan je nu effe buiten jou steen .

Giegel,wat zie ik nu?vmk,oh meid,gaat het een beetje met jou?
    wens jou ook veel roze hoor!

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    vuistje!ze gebruikt altijd haar vuistje.Dicht tegen haar aan.Bij het voeden,bij het slapen altijd...

19. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Barbapapa

20. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    #15900 Giegel, Oct 17, 2009
    Last edited: Oct 17, 2009
    Helaas inderdaad twee keer achter elkaar een vmk, maar ik kan dus wel zwanger worden. Het zwanger blijven lijkt het probleem te zijn.
    Het gaat wel vrij goed hier en met jou dan?
    Wat een mooi meisje heb je :)

edit: Geweldig die barbapapa outfit!!

Share This Page