Dinsdag was een BAALdag, er ging van alles mis. Die avond crashte mijn computer ook nog. Lief is er nog aan het sleutelen geweest,maar het mocht niet baten. Nu heb ik een beroep op ex gedaan. Gelukkig stond er nog een aftandse laptop van mij bij mijn liefje..dus daar zit ik nu op te werken... Even hier een daar een reactie: Gieg..een innestelingsprobleem..dat is goed kl*te!Ik hoop, dat het toch nog goed komt Liesben gaat voor een date met een gyn...heel goed van jullie!Spannend, dat ook! Over gyn: ik ben destijds zelf gegaan. de huiarts nam mijn zorgen over mijn cyclus totaal niet serieus. De gyn heeft het verder geregeld met de verzekering, er was volgens haar een indicatie voor mijn bezoek aan haar. Ik heb nooit een rekening voorbij zien komen! Oww Suus...die stress snap ik volkomen hoor! Overigens heb ik ook veel buikpijn gehad, en niet alleen in het begin! Bebek en ladouce: dikke knuff voor jullie!' Koffie: ik herinner me de laatste loodjes nog wel..nog even meid! @posi test: toen ik na 14 jaar wachten en hopen er eentje beethad, kon ik echt mijn ogen niet geloven. Ik was totaal in shock ( en heb die week nog tig keer getest) Oeeh smoeltje..voor jou duurt het helemaal niet lang meer. Ik ben binnen een week na jouw zwangerschapsduur bevallen...wie weet, wie weet ? Benthe: ik duim Nefertary: welcome home! Nicole: wat fijn dat de echo er goed uit zag! Hee Ollebolleke!!! Hier gaat het zo-zo. Roosje blijft veel huilen en hoewel ze goed groeit is het voor mij lichamelijk een beetje maar vooral mentaal, dodelijk vermoeiend. Ze slaapt 's nachts na de voedingen gelukkig wle goed door. Maar overdag kan ze uren huilen. En als je dan zoveel dagen steeds alleen bent, wordt je daar wel eens erg ongelukkig van ( plus dat je in he thuishouden nérgens aan toe komt..en soms zelfs niet aan eten en drinken). Maar Roos is een schatje hoor..eerlijk waar. Daarom spam ik nog even
@Ollebolleke eb Hellen ...wat een schatjes! @Hellen....oe een huilbaby...dat is zwaar (weet ik uit ervaring) daar kun je idd behoorlijk ongelukkig van worden.Wat mij altijd hielp was tegen mezelf zeggen,dat het tijdelijk was.
Ik heb verhoging en werd vannochtend wakker met buikpijn...denk mijn darmen hoor,maar ben er niet helemaal gerust op.Wil wel zo snel mogelijk een echo.Wil niet weer blij zwanger zijn en ondertussen met een leeg vruchtzakje ofzo rondlopen.......
maar dat had ik ook hoor,meerdere maal en toen kreeg ik iets voorgeschreven.Moest ik nemen vanaf de eerste dag bij een positieve test!! hoe noemde dat ook alweer?kheb het hier al een paar keer vermeld. Denk ,ogestan(progesteron) kga het nog wel eens opzoeken. voor mij echt wel een wondermiddel! Hellen.Een huilbaby! oooh,lastig zeker!maar ze is wel lief! Lupe is absolut geen huilbaby!Integendeel,ze lacht de hele tijd. Heb haar eigenlijk nog nooit weten wenen.Als ze honger kruigt begint ze te kreunen. maar heb wel een ander probleempje;Ze kan maar geen stoelgang maken.Ze wachte eens 12 dagen...nu moet ik telkens een suppo opsteken,maar dan nog is het bijna niks.Om dan daarna weer te verstoppen...is nu weer 8dagen geleden??? suz,kop op meid laat ons ervan uit gaan dat alles prima is!
Oh Suus, konden we maar even via een luikje naar binnen kijken om te zien of alles nog goed is he? Dikke knuf! Olleke, fijn je hier weer te zien en wat is jullie meisje al weer gegroeid! Hellen, dikke knuf. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar het lijkt me erg pittig met een huilbaby!
Suusje, ik ben het met Dombo eens; het zou zo fijn zijn als we even binnen konden kijken hoe het gaat! Maar die verhoging: er heerst griep, misschien heb je daar gewoon een tik van? Door alle spanningen is je weerstand natuurlijk ook heel laag! En voor wat betreft die test; ik heb er wel niet zo heel veel verstand van, maar van jullie heb ik inmiddels wel geleerd dat hcg nooit zo snel uit je bloed verdwijnt, ook niet als het wel mis zou zijn...MAAR HET IS NIET MIS!! Je hebt gewoon naast de test gepiest Nee zonder grappen, ik denk echt dat er iets niet goed is gegaan met testen! Dikke knuf meis en probeer je geen zorgen te maken! (hoe makkelijk gezegd is dat he... ) Ollebolleke, wat leuk dat je weer ff komt kijken! En wat een poppetje is Lupe zeg! Ze is nu al veranderd ten opzichte van de eerste foto's; mooi om te zien! En ze wordt een echt kickboksertje, haha! Hellen, lijkt me inderdaad heel zwaar, een huilbaby! Gelukkig dat ze 's nachts wel doorslaapt, dan kom je nog een beetje aan je hoognodige rust toe. En drinkt ze nu wel lekker door? Ze is wel en heerlijk meisje hoor! *kijkt jaloers* JFT en Koffie, jullie zijn echt aan het aftellen he meiden! Ik vind het nu alweer plaatsvervangend spannend, haha! Ladouce, hoe gaat het met je meis? En met jou Benthe? Lief ligt nog te slapen en ik heb net ruim een uur met het hondje gelopen; vond het geeneens erg want het is heerlijk weer! We kwamen zijn grote vriendin tegen, letterlijk groot; een cane corso (die ja Suus ) en die ging echt een geweldige breakdance staan doen toen ze Dost zag en toen werd ik helemaal blij, vooral omdat ik me ineens bedacht hoe heerlijk het is dat je van zulke kleine dingen blij kan worden! Verder helemaal nergens last van, voel niks dus er gebeurd ook niks, heel simpel! Heb vannacht alleen weer zo achterlijk gedroomd: ik droomde dat ik om 6uur met de lift ging met nog iemand en toen stapte er een klein mevrouwtje in en toen ging de lift zakken maar de deur ging niet dicht, dus ik deed snel mijn arm voor haar om haar tegen te houden en ten zei ze dat het heel vaak gebeurd en dat de lift tenminste niet met mensen erin zomaar naar beneden valt, wat ie weleens zonder mensen erin doet als ie uit zichzelf gaat En toen stopte we op de tiende etage en toen ging ik er even uit en toen kwamen er ineens van alle kanten mensen die in de lift wilden, echt duizenden! En iedereen ging proppen en dringen en ik stond alles zo eens te bekijken en toen kwam er daarna nog een lift en toen ging dat kleine mevrouwtje erin en die liet mij gewoon staan wachten...Wat een idiote droom he?! Ik heb het echt zo druk 's nachts, da's niet leuk meer hoor!
@Bebek...oooh,moet er plas op de test? Bij nader inzien is ie toch niet zoveel minder donker dan die van gister en ik heb gisteravond ook wel erg veel gedronken (limo hoor ) De buikpijn is ook weer weg.Ik weet dat ik een stresskip ben......gaan van de week ff bellen om een afspraak te maken voor een 7wekenecho en proberen of we er tot 12 weken elke week 1 kunnen krijgen.Zeg gewoon dat stress niet goed is voor de baby .Wat overigens dikke onzin is,want dan was mijn oudste nooit heel op de wereld gekomen,want toen had ik pas dikke stress met mijn agressieve ex. @Bebek...dat klinkt als weer een mooie levendige Bebekdroom.Ik denk dat je overdag gewoon een boel meemaakt,wat je in je dromen verwerkt.En was er laatst niet bij jullie een malloot in de weer,die liftkabels doorknipte?
Zeg Hellen, mijn zus had ook een huilbaby, is met haar bij de osteopaat geweest en na 3x behandelen was het over. Osteopaat gaf aan door bevalling was er een wervel wat klem komen te zitten ofzo. Misschien tip of idee als het te slim wordt om eens te bekijken.
Nee, dat was in een andere flat, maar heb het er wel gisteren over gehad omdat ie TBS heeft gekregen en misschien in mijn kliniek komt, dus het zal er misschien wel mee te maken hebben...maar waar die duizenden mensen dan vandaan komen Nu is het wel zo dat adhd'ers inderdaad een beetje boel teveel impulsen op een dag hebben en dat er 's nachts uitgooien, maar ik wil dan altijd weten waar het vandaan komt! Maarre, zie je nou dat er niets aan het handje is!! Ik kan het me wel voorstellen hoor, die stress! Had het er toevallig vanmorgen nog even over met je vriendinnetje (we hebben stukje samen gewandeld) dat het ook enorm spannend is! Maar wij hebben besloten dat beebje zich hartstikke goed vast gaat houden aan Suusmama! En je hebt mooi gelijk voor die echo's; ik zou ook alles doen wat me een beetje gerust stelt!!
Was zo grappig.Zag een tijdje terug Bebek op de Hyves van 1 van mijn beste vriendinnen staan,maar zij zit ook op ZP.Dus ik dacht,die kennen elkaar daarvan.Maar niet dus.Bleken ze in dezelfde flat te wonen en regelmatig samen met de honden te lopen.Kleine wereld he.
Goedemorgen meiden, Gisteren een heerlijke middag gehad, om kwart over 10 gaan rijden en om 7 uur weer terug, was wel erg vermoeiend. Ik heb van kwart over 12 tot half 11 geslapen !!! (wel met plasonderbrekingen) Smoeltje ik krijg 2 keer per week een ctg en groeiecho omdat het niet echt lekker groeit, dat is op zich niet zo erg maar ze moet zich dan wel lekker blijven voelen en dat is te meten via het CTG. Dombo ik krijg nu zelfs 2 keer in de week een groeiecho, ze meten het koppie, beentje en buikie en laten er een rekenprogramma op los, aan de hand daarvan wordt er een schatting gemaakt. Hellen en Ollebolleke wat een heerlijke baby`tjes.... Suus koppie op he ! Meiden fijne zondag !
Goedemiddag meiden, Eindelijk weer even tijd om te reageren. Allereerst dank voor al jullie medeleven en felicitaties, echt lief! ben dan ook zo blij Nef, fijn dat je weer terugbent. Ik hoop dat je het lekker hebt gehad tussen de pyramides. Dop, hoe was de kennismaking met je zus? Lijkt me heel raar om ineens een zus te hebben en elkaar dan nu pas te leren kennen. Koffie, fijn dat je dagje Brabant zo goed is gegaan, gefeliciteerd trouwens nog met je zus. Suus hoe was de musical, was die overdag? Smoeltje, fijn dat de kleine wel elke keer goed groeit, dat lijkt me het belangrijkste. (belangrijker dan een groot kind bedoel ik) Succes met de laatste weekjes, zo te horen is er niets aan. Bebek, wat een gedoe he een bed uitkiezen, zooooo duur. Maar ja wel belangrijk om een goed matras te hebben , zeker voor jou met je rug. Hier ook 2 lange mensen, 1.83 en 1.94 , hier hebben we dus ook een extra lang ben en extra lange dekbedden. Wat heb je gekookt gisteren? Ik hou ook zo van gezellig samen eten en uitgebreid koken, wil binnenkort dat weer oppakken, ben de afgelopen weken alleen in staat geweest eten op tafel te zetten met zo weinig mogelijk moeite. Ollekebolleke, oei wat een schatje zeg, leuk dat je wat foto's plaatst. Helen, wat een ellende met je pc. ik kan me ook helemaal voorstellen dat het superzwaar is een baby alleen te moeten verzorgen door de weeks en dan moet lieve Roosje ook nog zo huilen. Ik vind de tip van een osteopaat wel een goede, die schijnen echt veel te kunnen doen. En wat een lieve foto weer van Roos. Suus, wat kan ik me je stress nog goed voorstellen, ik zou zeker met 7 weken een echo doen en dan om de week of elke week, net waar je het meest gelukkig van wordt. Bij mij deden ze in Gouda totaal niet moeilijk dus dat zal bij jou niet anders zijn! Ik vind het elke keer zo'n enorme geruststelling dat het goed is op de echo. Maar moet eerlijk zeggen dat het ook veel stress geeft. toch zou ik niet anders willen. Bebek, lekker weer he om met de hond te lopen? Ben er ook al even uitgeweest vanochtend. Wat apart dat je bij een goede vriendin van Suus in de flat woont echt toevallig en al helemaal de manier waarop jullie erachter zijn gekomen. Fijn dat je weer een beetje kan genieten van die kleine mooie dingen! En jee wat maak jij mee in je dromen zeg. Lijkt me best spannend dat je zo iemand dan in de kliniek waar je werkt krijgt. Hier gaat alles goed. Voel mijn buik (baarmoeder) echt groeien lijkt het wel en kan nu ook eindelijk trots zijn op mijn buikje. Wat heeft deze echo een rust gegeven zeg, had ik niet verwacht, maar ze konden al zoveel zien. We hebben samen leuke dingen gedaan want ik heb eindelijk een beetje mijn energie terug, zooooo lekker. Gisteren naar Leiden geweest, beetje door stad zwerven , leuke winkeltjes opzoeken en lunchen. Daarna heerlijk een stuk met de honden gewandeld en 's avonds ook nog filmpje gekeken op de bank. Ik heb het gewoon uitgehouden tot 23.30!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik schrok er zelf van. Straks naar mijn broertje , die heb ik nog niet gezien de afgelopen weken en die weet dus nog niet dat ik weer zwanger ben, fijn om hem eindelijk te vertellen. Zo nu even streng zijn en huis poetsen, vriendlief is naar zijn vader en wil hem niet met huishouden belasten. gr. Nicole
Bah heb nu al geen zin meer in het grote poetswerk. Met echt nog veel doen want alles moet grondig zeg maar na weken van franse slag. Wel altijd heeeel fijn als het schoon is. Ga maar weer aan de slag.......
Ik ben ff pleitos; ga even een turkenlampie ophalen wat ik via marktplaats gescoord heb! Ben helemaal verslaafd aan marktplaats, heb er zo'n schik van om te zoeken en te klooien en dan mooie prijsjes te scoren, haha! Tot straks meiden!
Middag! Suus, wil je me niet zo laten schrikken op mijn verjaardag? Oh, gelukkig, zoveel lichter was de test toch niet. Ik was gisterochtend en middag ook weer zo onzeker, nu valt het wel weer mee. Lupe en Roos, wat een mooie meisjes! Vent is de kattenbakken aan het doen, ik heb net aangeboden om de afwas te doen, tjee, ik herken mezelf niet Fijne middag!
Just.... GEFELICITEERD!!!! Fijne verjaardag. En ik strooi als verjaardagskado extra veel HCG speciaal voor jou Wij hebben gelukkig een afwasmachine, heb zo'n hekel aan afwassen Bebek, leuk he marktplaats, het is dat we echt al te veel spullen hebben maar ik koop er ook graag. Hmmm nog niet klaar, morgen maar de rest want boven ben ik nog niet begonnen en beneden is nog niet klaar. Nog zuigen en dweilen en eigenlijk de enorme puinhoop in de kast onder de trap opruimen.
@Justfortoday.....gefeliciteerd!!!!! @Nicole......ook al ben je nog niet klaar met opruimen,het begin is er. Hier nog zo'n marktplaatsjunk....heb net geboden op een zinken teil om een vijver in te maken in de tuin van de zomer.Manlief weet nog van niks...die mag mooi mee ophalen als mijn bod geaccepteerd word....grin.
Heeeey Ollebolleke!!! Leuk van je te horen meid!! Wat een schatje is Lupe en dat barbapapapakje wil ik ook!! Met ons gaat het ook prima! Sophie is een dikke dame geworden (was ze al natuurlijk) en het gaat prima met alles gelukkig! Suus, je urine was vast te waterig, te veel gedronken misschien? Kan nooit zo'n verschil zijn in een paar uur! Ouwe stresskip...hihi.. nee hoor, snap ik best.. Ik durfde niet eens meer te testen nadat hij positief was, bang voor dit soort dingen en dat ik dan gelijk ongerust zou zijn. Snel een echo maar en nogmaals, buikpijn is eng maar wel normaal! Balen Hellen, dat Roosje veel huilt overdag. Kan me helemaal voorstellen dat je daar knetter van wordt. Heb je geen idee waarom ze huilt? Kan natuurlijk best een oorzaak hebben. Geen verborgen koemelk allergie bijv? Ze krijgt de borst nog steeds? Dat gaf ik namelijk ook bij m'n jongste zoon maar omdat ik zelf melk dronk kreeg hij het dus toch binnen. Later bleek hij een allergie te hebben. Hij huilde niet maar had eczeem in z'n gezichtje. Wil niet zeggen dat dat bij Roosje zo is maar je weet nooit, ze zou daar ook buikpijn van kunnen hebben ofzo. Wat hebben jullie veel geschreven! Als ik ook even niet kijk... Sorry als ik iemand vergeet! Ik moet woensdag of donderdag ongi worden, duimen dat er geen loterij nodig is he.. Maar zal natuurlijk niet hoor! Kleine kans gelukkig.. Heb allerlei klachten maar er zit nu eenmaal geen verschil tussen pms en zwanger zijn wat dat betreft. Bij mij in elk geval niet, ik dacht gewoon dat ik het zou worden bij Sophie. Heb juist zo'n mooie Desigual jas besteld..zooo mooooi! Zou toch jammer zijn als ik die niet aankon deze winter..(alsof dat zo'n probleem zou zijn..)