35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dit is'm, voorkant..

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En achterkant...

Heb hem op een spaanse site besteld, zijn ze goedkoper dan hier, het is een spaans merk natuurlijk. Maar wel eerst gepast hier want ze vallen heeeel klein.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Je moet van het merk houden want het is heel apart maar daar ben ik nou juist gek op!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Waar heb jij dat barbapapa pakje vandaan Olleke?
    Ik zie ze alleen in het roze, dat staat Soppie niet zo leuk..

5. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Mooi!!!!
    Ik heb een rok van hetzefde merk!maar het zal nog lang in mijn kast moeten blijven.
    Ik moet nog zo veel kilo's kwijt.zeker nog 20!
    Buiten die eerste 7 kg van vlak na de bevalling,wil het maar niet lukken.
    Ik doe nogthans mijn best hoor.En ik geef borstv.,dan moet het normaal toch vlotter gaan?
    Ik kan mijn eigen lijf niet aanzien.nee echt een ramp.

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Het pakje komt van H&M.(heb ook nog een grijs truitje met babapapa in zwart!

7. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    wauw wat een mooie jas Lotus, kan ik helaas niet aan deze winter:D Is een winkeltje hier in Gouda wat een aantal spulletjes van dat merk verkoopt dacht ik.

Ik vind het eigenlijk zonde om een hoop geld uit te geven voor een leuke winterjas die ik wel aan kan deze winter, is maar voor een paar maandjes en daarna doe ik die jas niet meer aan.
    Heeft er iemand nog goede tips voor een leuke jas die niet duur is en waar buik in past.

van schoonmaken komt niets meer vandaag en morgen ook niet.
    Morgen ga ik een dagje mee op jacht met 1 van de honden, erg veel zin in!

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    In de H&M hebben ze ook toffe zw.kleding en niet duur.!!!!

9. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Zodadelijk krijg ik bezoek van schoonouders.zijn al bij de 80jaar.Goed van inborst,maar ze kunnen oneindig zagen.pfff
    Belde gisteren en zei toen dat we taart hadden besteld.wou ze weten welke.tis toch een goeie he!vroeg ze.
    oei ze zijn er....ik heb maar goed gekuist,want anders moet ik dat ook weer aanhoren.
    tot vanavond dan..

voor wie wil,er staan een paar nieuwe foto's in album.

10. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ja klopt ik heb van 2 jaar terug nog een spijkerbroek en dat is werkelijk de enige broek die niet van m'n kont zakt en lekker zit, dus ik dacht bestel dezelde via internet (dacht ik) is het toch echt een andere broek.
    Gisteren in Leiden naar de H&M hebben ze daar geen mama-afdeling.
    Ik ga het binnenkort maar eens in het Alexandrium in Rotterdam proberen.
    Ik heb namelijk ook een broek van noppies en van mamalicious maar die zakken ook af, echt gedoe een goede broek.
    Ik hoop dat ze bij de H&M ook jassen hebben maar op de webshop zag ik niets.

Zo even met de hondjes naar buiten, inmiddels is het zonnetje hier helemaal weg en regent het zelfs een beetje.

11. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Leuke foto's Olleke, en succes met je schoonouders, ik heb ook een schoonvader van over de 80 en een schoonstiefmoeder die jonger is maar zich zeker niet zo gedraagt haahaha.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    H&M!! Leuk! Ga ik gelijk kijken, hebben ze toch vaak leuke dingen voor die pukkies. Hoop dat ze ze hier ook hebben dan.

Leuk he desiqual! Heb er ook verschillende jurkjes van. En ben nog niet klaar..
    Ik ben ook nog niet op gewicht hoor!
    Er is wel al 20 kilo af...(kan je nagaan hoeveel ik was aangekomen,26 deze keer maar bij Rosalie was het nog meer!) en er moeten er nog minimaal 6 af nu.
    Ik geef de fles maar dat maakt bij mij geen verschil, toen ik de borst gaf ging het niet sneller.
    Hoop dat je snel gaat afvallen, misschien houdt je lichaam het nog even vast?

Niets zo vervelend als een zwangerschapsbroek die afzakt Nicole..grrrr... bretels eraan..
    Ik had een fijne van miss etam, die zijn ook niet zo duur trouwens.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Benthe, ik kan me voorstellen dat je baalt dat je je eisprong al gehad had. Het kan nog wel, vlak na de eisprong, maar ik ben het met je eens dat de kansen gedaald zijn.

Smoeltje, met Danique gaat het prima. Die is druk bezig met dreumes zijn en dat gaat haar heel goed af :D
    Ze is nu wat snotterig en heeft een nare vastzittende hoestje, maar voor de rest gaat alles goed.

Just, met mij gaat het ook wel goed hoor. Alles reilt en zeilt en ik geniet van Danique. Alleen het feit dat er geen 2de hier zal komen hakt erin, ik krijg het niet gedaan om daar een weg in te vinden. Maar ik mag niet klagen en tel met Danique'je mijn zegeningen!
    Nog van harte gefeliciteerd!

Wat een geweldig filmpje Bebek :D

Nicole, gefeliciteerd met je prachtige echo!

Ollebolleke, je meisje is een plaatje.

Hellen, ook zo'n lieve foto.
    Wat naar dat Roos zo veel huilt, gaat je door merg en been. Heb je al gedacht aan dingen als inbakeren bij de slaapjes en in een draagdoek bij je nemen als ze wakker is? En misschien naar een osteo, lijkt mij ook een goede tip.

Suus, wat duurt dat wachten op een echo en de 12 weken voorbij zijn lang hè. Kan me voorstellen dat je schrok toen je dacht dat de test een stuk lichter was.
    Je verhoging zou ook aan de zwangerschap kunnen liggen. Je temp is sowieso wat hoger nu.

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hoi Meiden,
    Ben ik weer even!

Hellen..wat een DOTJE.. jouw Roos.. en wat naar dat ze zoveel huilt.. voor haar èn voor jou! Osteo had ik geloof ik een paar weken terug al geopperd.. Dop had er véél baat bij.. die huilde niet, maar 'jammerde' en kreunde de hele dag en nacht. Na 3 x osteo hadden we een veel rustiger en tevredener jongetje!

Ochguttegut.. die Lupe met haar knuistje.. óók al zo'n dotje!

en nicole.. heerlijk dat je je energie weer terug hebt!

Suus.. jasses wat een schrik! Bij mij was het wel zo dat bijna van het ene op het andere moment de testen lichter tot wit werden.. ik kan me je schrik dus héél (héél héél) levendig voorstellen.. gelukkig viel het achteraf mee!!

Bebek.. jij voelt dus ook lekker 'niets'? Net als ik? ;)

Hoe is het met Nef? Al weer geland? ;)

Hier was het onwijs gezellig met mijn zus! Bizar veel overeenkomsten.. feitelijke dingen, maar mijn lief en haar vader (die mee was) hebben hun ogen ook uit zitten kijken. We lijken uiterlijk NIET op elkaar, maar hebben wel dezelfde humor, op hetzelfde moment een zelfde soort opmerkingen plaatsen, op de zelfde manier kijken, op dezelfde manier reageren.. allemaal van die dingetjes.. We hadden regelmatig aan een half woord genoeg.. (wat wel fijn was tussen al het andere gekwebbel door hahaha ) .. en het voelde helemaal niet 'vreemd' dat ze er was... Kortom... het is een wonderlijke gebeurtenis zo!!!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lijkt me heel bijzonder Dop!

16. Dop07

Dop07 Bekend lid

Is het ook ;)

Oh ja.. lotuss.. wat een geweldige jas! Ken het merk niet, maar ga er naar uitkijken! Is ook wel wat voor mij! Hebbie een linkje naar een spaanse site?

En wb winterjassen.. ik droeg op het laast bij Dop de mooie wollen jopper van manlief.. slag en de mouwen en klaar was klara :D

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Lotus: Het merk ken ik ook en vind ik geweldig maar erg duur.
    Via welke site bestel jij dan?
    Daar kan ik ook een vriendin blij mee maken :)

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dop klinkt echt heel bijzonder, mooi is dat he dat je allerlei overeenkomsten zie.

Winterjas tja het weer gaat er wel naartoe, ik ga voor die maand toch echt geen jas kopen, effe kijken hoe ik het oplos.

19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicole...zo uit mijn hoofd hebben ze in het Alexandrium ook geen mama-afdeling bij de Hennes(weet het niet 100% zeker) In Rotterdam Centrum hebben ze 3 of 4 Hennesen,daar zit er vast en zeker 1 bij met een mama-afdeling.

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lotuss....wat een geweldige jas......mocht er toch een baby te verloten zijn ga ik er deze winter helaas ook nooit in passen ;) ook niet zwanger niet hoor...weeg alweer 85 kilo (ipv de 78 van een tijdje terug) :x

Deel Deze Pagina