Tienda ropa | camisetas y bolsos Desigual Desigual Corner Online Hier is zijn twee een linkjes. Weet niet meer waar ik hem besteld heb, kan ik wel opzoeken maar ben ik te lui voor, haha! Was nu iets van 185 euro kwijt voor die jas, inc. verzendn. Hier is hij 219. Nadeel is dat je niet kan passen, dat heb ik dan maar bij V&D gedaan. Maar het blijft wel heel duur natuurlijk.. Je hebt ook best veel imitatie te koop nu, in elk geval jurkjes en rokjes. Ook leuk en veel goedkoper want het is wel erg duur inderdaad. Maar ja..mama mag ook wel eens wat na negen maanden met een dikke buik gesjouwd te hebben!
Wat super Dop!!! Dat is echt bijzonder he.... Mijn man heeft ook die herkenning met z'n oudste zus wel, maar jullie zijn allebei vrouwen, dat is toch anders! leuker lijkt me. Ik trek nu meer met z'n zus op dan hijzelf eigenlijk. Vind het echt leuk voor je!
Sjesus, Bebek is een middagje op troepenjacht, schrijven jullie gelijk 3 pagina's vol! En als ik er ben is er nooit iemand! Dop, wat fijn dat het zo gezellig was met je zus! En wat lijkt het me bijzonder als je dan zoveel overeenkomsten ziet in iemand die zo vreemd, maar toch ook eigen is! Kan me voorstellen dat het een heel bijzondere ervaring is! Maar gaaf dat het zo klikt, want dan kun je ook een echt contact gaan opbouwen! Lotuss, wat een onzettend gave jas zeg! Hebben ze die ook in dikke-mensen-maten? Haha, krijg je zo'n chinees kattenoog achterop omdat ie zo uitgerekt wordt, zie het alweer helemaal voor me! Ik zag al iets langs komen over ouwe 'taarten' (letterlijk in dit geval geloof ik! ) Ik ben zo blij dat mijn schoonouders in Turkije wonen, heb ik dat gesodemieter tenminste niet, haha! Slecht he! Maar ik wens je veel plezier én succes vandaag Ollebolleke! Natas, het wordt wel weer een keer spam-tijd met foto's van Danique hoor! Is ook zo'n heerlijk meisje en daar kunnen we er niet genoeg van zien hier! Suus, ben je weer een beetje op aarde geland? Alles weer rustig en de stress weer weg? Probeer een beetje te genieten meis, hoe moeilijk ook! Je bent gewoon zwanger en het gaat helemaal goedkomen!! En inderdaad lekker gaan voor die 7weken echo; je mag best eisen dat je met een gerust hart van je zwangerschap kan genieten!! Nicole, het was toch de vader van je Lief waar het niet goed mee ging? Hoe is dat nu, is er al verandering? Goed van je dat je toch aan de sop gegaan bent! Zat er bij mij vandaag niet in; eerst op troepenjacht en net heerlijk twee uur met de hond in het bos gewandeld, wat een heerlijk zonnig weer zeg! Maar je moet maar zo denken: je bent over de helft met soppen nu!
Ow enne Dop: ik gevoel gewoon écht niks! Normaal beginnen mijn (.)(.) rond deze tijd al aardig hard en groter/pijnlijker te worden, maar nu zijn ze nog heel zacht! Verder heb ik vanaf mijn ei al ongipijnen en hoofdpijn, droom ik zeer levendig, heb ik het steeds retekoud, maar ik voel helemaal niets!
@Bebek.....ik ben er wel! Ben wel weer wat rustiger....heb volgens mij gewoon erg last van mijn darmen deze zwangerschap.En ik heb een puist!jeej!Ik ben echt zwanger.
O en Bebek, haha, die jas rekt voor geen meter mee en valt mega klein! Ok, ik moet nog wat afvallen maar maat 46?? Normaal zou ik nu voor een winterjas 42 moeten hebben omdat ik die liever iets ruim heb voor het geval je een trui draagt ofzo. Normaal heb ik 38 en nu dan soms nog 40. Maar 46...kan je nagaan hoe klein die valt!
Hoop niet dat dat zo werkt Bebek...ik heb er ook 1! Hahaha Bebek! Stom dat ze hem maar zo klein maken, want 46 is de grootste maat! Had hem eerst door m'n schoonmoeder laten passen, zij was toch in de stad. Die had ook 2 of drie maten groter, dus durfde ik het niet te gokken. Eerst maar gaan passen dus..
Tja, het is nou eenmaal nog steeds zo dat dikkere mensen er niet leuk gekleed uit hoeven te zien geloof ik... Of ze maken van die mode die heel kort is of met roesjes en elastiekjes, dat ik denk: hallooo, moet het lijken alsof er nog meer winterspek op mijn botten zit?? Wie dat verzonnen heeft heb ik echt nooit begrepen hoor! Ook zoiets als je dikker bent en lang...schijnt ook niet te horen, want ze maken alleen maar korte dikke-mensen-broeken... Ga gewoon vast zwangerschapskleding kopen, heb ik dat maar vast in huis, hahaha!
@Bebek....als je normaal nooit puisten hebt en nu ineens wel zou het zomaar kunnen @Lotuss......mag ik alvast een lot? Ik heb ook 46,dus dan moet ik ook maat 64 Vind het echt een gave jas!
Nee Suus, dat vind ik ook; jij bent uitgesloten voor de babyloterij, je hebt net zelf de loterij gewonnen! Dussss, Lotuss, mag ik vast reserveren? Ow enne..normaal nooit puisten nee...maar dit zijn twee ettertjes (niet letterlijk hoor, hahaha, ieuw!) die er al een tijdje zitten en het nogal naar hun zin schijnen te hebben daar, grrrr!
Haha.....ik plaag je maar hoor Ik ga heel hard duimen ,dat het niet zo is.Maar zat me net te bedenken,dat er dan ook een jas te verloten valt