35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Niet dat ik aan die loterij wel mee kan doen ;)

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Neeee..die laat ik gewoon een jaartje hangen in dat geval! :p

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha Suus, zo doortrapt echt! Ik had er ook al aan zitten denken, haha :D
    Kan ik er precies 1 arm in stoppen, is die jas vol!

Btw; hebben jullie het ook zo koud?? Heb het zo verrekte koud steeds, al een week. En als ik meer aantrek, krijg ik het weer warm...pffft, en de winter moet nog beginnen ;)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Jij mag ook niet meedoen Bebek, jij bent binnenkort ineens zwanger van een zoon! ;) Nu al hoop ik! wie weet gelijk van twee zonen, aangezien je twee etertjes op je gezicht hebt..;)

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D :D :D

Maar ik wil toch een lootje! Al die pendels gaan toch niet werken...en dat toekomstvrouwtje kan alles wel zeggen, ik kan haar toch geen draai om de oren komen geven als e het mis heeft! ;)
    Dussss...ik wil een lootje!!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pffft, ik moet ophouden met visualiseren hoor...zie het voor me dat die twee ettertjes uitgroeien tot 2 zoons...whoehaahah, wat een lelijkerds worden dat dan zeg!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Hahahaha!! Nee..dat moet je je maar beter niet voorstellen!
    Nou ok...dan mag jij wel meedoen. Maar ik denk toch dat ze er gaan komen hoor..die zonen..
    Koud hebben is ook een zwangerschapskwaal aan het begin trouwens..;)

8. Suzanne68

@Bebek.....ik krijg ook net 1 arm in die jas,maar dan echt in de jas zelf he....niet in de mouw :D:D:D
    Maar ik klaag niet hoor....je hebt tegenwoordig echt leuke dikkevrouwenkleren.Ik vind dat ik echt leuke kleren heb.Soms dan he....vandaag loop ik in mijn joggingbroek ;)

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Koud ?????? Ik heb het de hele zwangerschap al bloedheet, draai nu ook steeds de cv uit, iedereen loopt hier met dikke vesten en ik op blote voeten in een big shirt :D Mischien de overgang ???????? :D

10. Suzanne68

Ja dat klopt,ik heb het ook.Echt heel koud en bij vlagen van die opvliegers.Heb ik het opeens heel warm.

11. Suzanne68

@Koffie....haha,denk het wel.Ff gauw naar de huisarts jij om bloed te laten prikken om te kijken of je niet al in de overgang zit :D

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Haha Koffie...dat zal het zijn!! De overgang!
    Ik had het alleen aan het begin van de zwangerschap hoor, later ook niet meer.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Lekker..een joggingbroek! Dat zit toch nog het fijnst..

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, je bedoelde toch niet of ik in de overgang zit he?? Hahaha, je maakt me gewoon bang! Straks is het echt zo, haha. Ik blijf mooi vasthouden aan de suus- en lotusstheorie, die vind ik leuker!
    Maarre, ik heb het echt met vlagen dat ik het heel koud heb en dan trekt het weer weg...behalve bij mijn voeten; die trekken zelf weg van de kou, haha!

Suus, waar haal jij die leuke dikke-mensen-kleren dan?? Ik kan met mijn 1m80 geen normale broek vinden die geen hoog water in de polder voorspeld! En truitjes ook niet... :(

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zie je; ik voel niets! Heb het alleen berekoud en hoofdpijn...maar verder voel ik niets!
    Wat wel een beetje raar is, is dat ik er deze maand ook gewoon echt helemaal niet op reken, zo overtuigd ben ik van het feit dat het niet raak is!!
    En misschien ook wel dat ik wat gerustgesteld ben door de HA... die had het over een slagingskans binnen 3 jaar als je 3x in de week klust...whoehahaha, nou dat halen wij niet hoor! :D

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    OOO..nou zie je wel..dan hoef ik me nauwelijks zorgen te maken om 1 keer niet uitkijken! ;)

17. Suzanne68

Oh,maar ik ben een klein dikkerdje.Bij Hennes koop ik veel en bij de NewYorker hebben ze ook grote kleren,maar moet je wel goed zoeken.En heeeeeeeeeeeeeeeeel soms bij miss Etam,maar heel soms hoor.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, bij Hennes hebben ze idd leuke dingen, maar die zijn dus veel te kort...vroeger hadden ze daar extra lange maten, maar die hebben ze uit de collectie gehaald... Ik ga nog weleens hier in Zeist bij miss etam, daar hebben ze een dikke mensen afdeling :D In Utrecht ook trouwens. Maar ik blijf het lastig vinden met een lang lijf!

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Justfor, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Dop, wat bijzonder van jou en je zus!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oh ja, ik zag ook dat JFT vandaag jarig is: van harte gefeliciteerd meis! En je hebt het mooiste kadootje wat je maar kunt wensen gekregen!!
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Share This Page