35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ook! Maar er zal wel meer te verdienen zijn aan afslankkuren... :(

2. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Ik heb eea opgezocht over het afslanken met HcG. De vrouw van MvM zegt dat het inderdaad een kwestie van geld is. Ze kunnen het niet tegenhouden, echter verre weg het grootste deel gaat naar vruchtbaarheidsbehandelingen bij vrouwen. Ook wordt het bij hele jonge jongetjes toegepast waarbij de testikels niet goed zijn ingedaald.

Ik heb eens uitgezocht en uitgevonden dat paarden die drachtig zijn EcG (zeg maar paarden HcG)produceren. Dat heeft exact dezelfde molecuul samenstelling als HcG. Laat een paard in een emmer plassen (je kunt truckjes uithalen waardoor een paard gaat plassen zodat je niet de hele dag met een emmer achter je paard aan hoeft). Een paard piest véééél meer en dus heb je ineens heel veel EcG. De MvM mevrouw gaat uitzoeken waarom dit nu toe nog niet wordt gebruikt. Gat in de markt lijkt me!

@Inez1: ja ik kijk uit met röntgenfoto's maken. Ik heb wel een loodschort voor, maar doe het echt zo min mogelijk!

@diaantje1: Bali, wouw....moet echt heel erg mooi zijn. enne...slapen jullie op één kamer dan?

@mollyvg, kan me zo goed voorstellen dat je zo geniet van je dieren. de vakantie komt er weer aan en dan ben ik oppas voor allerlei dieren. Ik zie er nu al naar uit. Wat ik ook zo leuk vind: koeien die voor het eerst weer naar buiten mogen. Die zijn echt gek (oh en lomp)

Ik ben veranderd in een krentebol, want heb heel erg veel puistjes (nooit gehad). Voel ik me ineens jong zeg met die jeugdpuistjes.

Fijne zondag,
    Kaat

3. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje1: fijn even op vakantie;en er komt vast wel een momentje dat jullie effe samen zijn .....en dan......

@Natas: mooi buik zeg;ben je al een beetje aan het aftellen?

@Giegel: Kop op meid, er zijn er hier genoeg boven de 35 die zwanger zijn geraakt!
    Ik wordt zelf deze week 38 en heb ook al 2 grotere kinderen en ben nu ook zwanger!
    Succes!

@Lola: wat een flauw onderschrift, maar je hebt je statement gemaakt!

@Sanrob: fijne vakantie!

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo Meiden, even komen piepen,
    alles goed hoor ik hier,

@sanRob fijne vakantie al ben ik wat laat...
    @Kaat, het is een hele schommeling zwangerschap he,
    hihi
    we lopen niet steeds op roze wolkjes...
    de nachten kunnen soms lang zijn....en dan nog puistjes,
    hopenlijk verdwijnen ze snel...
    @Giegel, de moed niet laten zakken meid,
    er zijn hier veel oudere dames zoals ik alle met een jong hartje hihi
    ik ben 41 word 42 en twee maanden erna beval ik,
    zelfs na een onsterelisatie!
    Na 6 maanden was ik zwanger....
    Je ziet maar,
    als het mij lukt.....
    het ligt soms in een klein hoekje het geluk.
    veel succes en welkom...

Hier terug naar spoed met ventje nog sympthomen maar het gaat,
    niets ernstigs....
    maar die dagen hebben me vermoeid,
    ik heb regelmatig last in mijn onderbuik samentrekken van spieren,
    denk vermoeidheid....
    meer men rust nemen dus!
    Maar soms lukt het niet dus even..

Fijne zondag iedereen....

Nu eindelijk heb ik een brief gehad na 6 weken testen vrcuhtwaterpuntie dat het een meisje zal zijn, dat kon toch wel iets sneller he....

Liefs Ritje

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, tijd vliegt inderdaad meid. Ik had graag gezien dat je me nog steeds voorliep, maar helaas heeft moedertje natuur anders beslist.

Ik duim voor je dat jouw tijd snel mag komen nu!

Giegel, ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten. Ook oor ons 35+ers is niks onmogelijk. Bij m'n eerste zwangerschap was ik 36 toen ik zwanger raakte en bij deze 38.

Vorige week was trouwens in het nieuws dat kinderen met een 40+ vader een langere levensduur hadden dan kinderen met een jongere vader.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, dat heeft inderdaad lang geduurd voor je deze uitslag kreeg. Maar nu weten jullie het dan toch eindelijk zeker.

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,

Merries in de USA en Canada worden daar al jaren voor misbruikt...... Premarin wordt van urine van drachtige merries gemaakt.
    http://www.friendsofanimals.org/program ... s/pmu.html
    "What happens to PMU mares?
    For approximately six months from fall through spring, the pregnant mares live in the "pee barns," forced to stand in stalls with urine collection devices strapped to them. The stalls are deliberately narrow to prevent pregnant mares from turning around and detaching the collection cups. In the last month of their eleven-month pregnancy, the mares are put out to pasture to have their foals. The mares are put in a herd with a stallion, so they quickly become pregnant again. In September, their foals are taken away from them to be sold, whether or not they are fully weaned. The next month, they're back in the barns and the cycle starts again. "

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Giegel, het kan zeker wel hoor! Ook daar zijn er hier voorbeelden genoeg van.

Moby, ja het aftellen is idd al begonnen.
    We zijn nu druk met de geboortekaartjes, heb hier 6 dikke boeken liggen. En gisteren hebben we een beslissing genomen over de naam! Over 1 naam waren we het eindelijk eens, alleen een 2de naam moet nog hihihi.

Diaantje, je miept absoluut niet veel hoor!
    En heerlijk dat jullie straks naar Bali gedaan, zalig!

9. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@mollyvg, walgelijk.......dat wist ik dus niet! Ongelooflijk dat dieren daar dus voor worden misbruikt. Zo had ik me dat niet voorgesteld. Laat maar zitten die EcG, ik pies wel in een potje!

@Ritje, inderdaad de nachten zijn lang (vandaag 2 uurtjes geslapen). Alles voor een goed doel. Ach het is niets met wat sommige andere moeten doorstaan. Inderdaad wel heel erg laat die uitslag. Doktoren weten soms niet hoeveel je ergens mee bezig kunt zijn!

Fijne zondag,
    Kaat

@natas1: wat leuk een naam uitzoeken! Kaartjes uitzoeken ed. Was het alvast maar zo ver.

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wanneer is je afspraak bij de VK Kaat?

11. kaat11

kaat11 Niet meer actief

5 juni moet ik naar de gynacoloog. Daar liep ik al vanwege een traagwerkende schildklier en de invloed die dat kan hebben op de vruchtbaarheid. 9 juni moet ik naar de verloskundige, daarna een echo.

Dat bezoek bij de gyn. geloof ik wel, maar naar de verloskundige vind ik veel spannender. Weet helemaal niet wat ik moet verwachten. Ik moet er wel alleen heen, want het vriendje moet werken en kan geen vrij krijgen.

Is je cyclus nu echt op gang gekomen?
    gr,
    Kaat

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    kaat,
    Volgens mij is de VK de eerste keer nog niet zo spannend. Wegen en heel veel vragen beantwoorden en informatie krijgen. Zeker als je niet meteen een echo krijgt, dan is het vooral basic.

13. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Cyclus komt pas op gang als er weer een ei zit, ben nu nog aan het vloeien. Enne, vriendje moet geen vrij vragen, maar vrij nemen, daar heeft hij recht op ;)

14. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @Diaantje: Fijne vakantie!

@Annna: Net als Diaantje heb ik het gevoel dat ik juist heel veel zit te miepen....

@Molyvg: Hè gatsie, wat akelig om de paarden daarvoor te misbruiken zeg! Ik vond het juist zo'n mooi idee van Kaat11, maar als het op deze manier gaat.... Brrrrr! Ik maak gebruik van MvM door de Pregnyl-injecties en als het me lukt om op deze manier zwanger te worden dan zal ik me direct aan gaan melden!

Een aantal jaren geleden ben ik nog bezig geweest om voor MvM te gaan werken. Nooit gedacht dat ik dit zelf nog eens nodig zou gaan hebben, trouwens... Overigens is het met die baan niks geworden. Ik was toen in de luxe positie dat ik kon kiezen uit twee banen en ik heb toen een andere keuze gemaakt!

De Pregnyl doet hier zijn werk in de zin van misselijkheid en zere (.)(.) maar daar had Diaantje me de vorige keer al voor gewaarschuwd en yes... ze heeft helemaal gelijk.
    Vandaag gaan we een relaxed dagje tegemoet. Even bij mijn broer foto's gaan brengen. Mijn vriend is professioneel fotograaf en we moeten even de afdrukken van de portretreportage van mijn broer's dochters brengen. En verder helemaal niks doen! Heerlijk!

Trouwens even iets schattigs over die meiden vertellen. De jongste is 10 en mijn petekind. Mijn ex was destijds haar peetoom maar die heeft ook met haar het contact verbroken. Tegen haar moeder vertelde ze toen dat ze héééeél graag wilde dat Thomas haar peetoom werd. Ze durfde het steeds maar niet te vragen en toen heeft hij maar zelf gevraagd of hij haar peetoom mocht worden. ;) Dat mocht en nu heeft ze overal verteld dat hij haar peetoom is en zelfs haar spreekbeurt over hem en fotografie gedaan... Is dat nou niet schattig!

Gr. Benthe

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, wat lief van je petekind dat ze je huidige partner graag als peetom wilde hebben. Goed geregeld dat hij het zelf heeft aangekaart.

Enne Benthe, ik vind ook absoluut niet dat jij en Diaantje veel piepen hoor. Iedereen doet zo nu en dan eens haar verhaal en dat moet kunnen toch?

Molly, wat een akelig verhaal van die merry's zeg. Dat ze urine bij ze willen opvangen is op zich geen gek idee, maar dat het allemaal op die manier moet, vreselijk, arme dieren.

16. kaat11

kaat11 Niet meer actief

He Dames,
    Voel me echt heel slecht. De misselijkheid heeft toegeslagen en hoe. Ik wil niet gelijk zeuren enzo, maar dit is echt heel vervelend. heb vandaag al 12 x overgegeven en nu heb ik echt niets meer in mijn maag en gaat het gewoon door. De afgelopen dagen kwam het al steeds meer op, maar dit is wel heel heftig. Ik probeer we steeds kleine beetje te eten, maar ook dat komt er weer uit. Wilde net eten gaan maken voor mijn vriendje, kan gewoon niet. Het ruikt veel te erg allemaal.

Heeft iemand een goede tip?
    gr,
    Kaat

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he ritje hoe was je 2 de 3d echo geweest? Wij mogen 25 ste ben kerjeus....

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    De enige tip die ik kan bedenken is vaak kleine beetjes eten, Kaat.......

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Kaat; Ik heb weleens gehoort dat het helpt om een droge cracker te eten voor het opstaan en zoals al is gezegd steeds kleine beetjes eten. Zo'n 6 keer per dag eten i.p.v. 3 keer per dag

Bedankt voor de opbeurende woorden.
    Misschien (weet het wel zeker) zit ik mezelf ook wel gek te praten.
    Het is ook best wel spannend, mede omdat ik 5 jaar geleden te horen kreeg dat ik beter niet meer zwanger kon worden. Na een gesprek met de huisarts die er niks op tegen had als ik zwanger zou worden, zijn we gestopt met de prikpil.
    Toen had ik het idee dat ik nog wel zwanger kon worden voor m'n 35e, maar als dat nog lukt moet het snel gebeuren :p

'Gewoon' niet teveel bij nadenken dus en afwachten wanneer het mijn beurt is... :)

Knuf,
    Giegel

20. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen

Deel Deze Pagina