Mooie foto's van jullie ook en je gezinnetje... prachtig, grappig die laatste 3D foto's hihi Liefs Ritje
@Lola2: Ach, wat naar om zulk vervelend nieuws van mijn naamgenoortje te vernemen. Ook ik weet helaas uit eigen ervaring hoe dit voelt. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je wens in de toekomst alsnog uit mag komen. Dikke knuf... @Lientje: Jeetje, ben jij nóg steeds niet bevallen? Jouw kleine meid vindt het geloof ik wel erg lekker daar binnen! Maar ik hoop toch dat ze snel nieuwsgierig wordt naar de buitenwereld... @Annna: Super dat de test van MvM zo ongeveer van de strip afknalde! Ik vond dat beide keren ook best een officieel moment. Alleen dat piesen in die maatbeker ben je na 10 weken goed zat, maar het is voor het goed doel... @Inez: Succes met de laatste klusloodjes! @Miss Daantje: Ik wens julie hééééél veel succes met deze IVF-behandeling! @Zico: Lijkt me vreemd om ruim vantevoren al te weten wanneer je kindje komt (maar ook wel handig... )
Ritje, meer dan dat kun je niet doen. Ik zou me ook niet direct teveel zorgen maken meid. Die kleine haalt er echt wel uit wat ze nodig heeft. En zolang je inderdaad maar gewoon blijft eten dan is het toch goed.
Zico, mooie plaatjes meid. En wat fijn te horen dat met de kleine alles goed gaat. MissDaantje, de start van de IVF komt nu wel heel dichtbij. Spannend hoor. Ik duim voor je dat je niet lang hoeft te prikken voor je resultaat hebt. Nin0, ik kan me heel goed voorstellen dat het je een trots en rijk gevoel geeft om zo intensief met de 2 mannen bezig te kunnen zijn. Ik ben ook zo benieuwd hoe het hier straks gaat met de kleine uk erbij. Het zal wel even wennen zijn met het verdelen van de aandacht, maar dat gaat vast goedkomen. Lola2, wat fijn dat jullie zo'n steun hebben aan elkaar en aan jullie donor. Fijn om je al wel weer vol optimisme over de toekomst te horen en dat jullie zeker door willen gaan met proberen zwanger te raken. Ik hoop dan ook dat ook jullie donor er hetzelfde over denkt en dat jullie snel weer een positieve test in handen mogen hebben. Mannetje is nu druk aan het sauzen en het wordt moooooooi. Alyssa en ik zijn trots op hem.
*geeft Lola een opbeurende knuf* Luitjes, ik ben superblij! vandaag de echo gehad om te kijken of baarmoedertje helemaal schoon was.. en toen zei ze : kijk.. er staat alweer een eitje klaar.. over dag of 4 zou die moeten springen.. jaaaa, zou ik gewoon een normale cyclus hebben na mijn MK MET EI
Limmeke, wat fijn dat je lichaam het weer als vanouds oppakt. En dan nu maar flink klussen de komende week!
NOD 22-07 Sandra1967 22-07 Molly 23-07 Diaantje 24-07 Ellenk 26-07 Sens 06-08 Limmeke 07-08 4Xmamma 08-08 Diana 11-08 Giegel 12-08 Benthe 13-08 Shiela AFSPRAKEN 21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07 Giegel gyn 22-07 SanRob uitslag nekplooi 23-07 Anna vk 23-07 Inez gyn 24-07 Benthe gyn 29-07 Inez gyn 30-07 SanRob vlk Eind-07: Diaantje start IVF 01-08: Miss Daantje uitgangsecho 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 12-03 Anna BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules Zo ff het lijstje aangepast.... Hier verder weinig te melden maar de twijfels slaan weer toe, zeker nu er 2 babies on the way in de naaste familie zijn en ik alvast in de uitverkoop schattige spulletjes heb gekocht steekt het toch wel heel erg af en toe, wetende als alles goed was gegaan ik ook met bolle buik van ca 30 weken zwanger zou rond zou lopen ..... Genoeg gezeur, suc6 aan de hoogzwangere met de aankomende bevalling @Nino, echte lekker ventje @missdaantje, go for it girl @Lola2 , wat erg voor jullie, veel sterkte @limmeke, goed teken dat je lichaam zo snel hersteld @iedereen die ik weer vergeet gewoon een dikke hug groetjes
MISS DAANTJE: HEEL HEEL VEEL succes met de IVf. HET GAAT LUKKEN. LOLA2; fyn dat jullie er toch weer voor gaan en dat jullie je donor ook mee hebt. ZICO: errug leuke foto's. kan niet wachten om zelf 3d echo te laten maken. NIN0; geniet ervan.heerlijk met je 2 mannetjes.
Goedemorgen meisjes! Wat zijn jullie toch lief allemaal met jullie medeleven, ik ben ontroerd! Dank jullie wel! Ik hoop echt dat het gaat lukken SanRob, ik ga me een (on)geluk duimen voor mezelf! En voor jou ook spannende tijden, ik duim voor een goede uitslag de 22e! [-o< Limmeke, goed bericht dus, je kunt er weer voor gaan! Succes meis! Lola2, nog eens een dikke knuffel en heel fijn dat jullie zo'n lieve donor hebben! Allemaal een lekker weekendje, ik geloof dat het weer morgen iets zou verbeteren en na woensdag wordt het zelfs echt zomers (voor hoe lang?)! 8) Veel liefs, Daantje
Ik begrijp goed wat je bedoelt, ik herken het ook heel erg. Je wilt wel positief blijven, maar het steekt omdat je zodra je zwanger bent toch al weer weg droomt over de toekomst. Hoe terughoudend en voorzichtig ik me nu ook weer op stel. Ik heb toch al heel wat flitsen door mijn hoofd gehad. Met de kerst met een echt al dikke buik, dan verlof, dan kan ik het op mijn werk vertellen en aan de kindertjes in de klas... Aan de hele droom is door je MK een eind gekomen en je ziet door anderen ook dat het had kunnen voortduren, als niet ... Sterkte ermee en ik hoop dat het toch snel mag gebeuren. Limmeke, Altijd weer fijn om te weten dat je lijf het weer doet zoals het moet! Mocht je er vd gyn ook weer voor gaan of zei die sla maar een beurt over? Daantje, Zet 'm op voor de IVF. En ik duim mee voor je! Inez, Veel klussucces (voor je man) in het kamertje. En daarna lekker inruimen. Ik zie je haast op de bank wippen an enthousiame om daarmee aan de slag te kunnen.
Anna, je zult zien, voor je het weet kun je jullie blijde nieuws wereldkundig maken. Zooo leuk! En ja, ik zit hier inderdaad bijna op het puntje van m'n stoel/bank te wippen van ongeduld. Maar ... het einde is nu toch echt in zicht. Het sauzen is nu klaar. Nog wat aflakwerk vandaag en morgen en dan ... gordijnen ophangen, inrichten en inruimen maar. Ik denk wel dat we de kamer eerst nog even een paar daagjes flink laten luchten voor we Alyssa echt in die kamer laten slapen, maar ze kan er dan in ieder geval al wel vast wennen en spelen en ik denk dat ze zelf ook haast niet kan wachten tot haar bedje erin zal komen en ze erin mag slapen. Vanochtend heeft ze de kamer uitgebreid staan inspecteren. Zooo leuk. Oooh mooi, roze, heeft papa gemaakt, heeft papa gedaan. Smelt. Een lievere en leukere reactie kun je je als papa en mama zijnde toch niet wensen dacht ik zo.
Fantastisch Inez de dankbaarheid van die kleine meid. Papa's kunnen in de ogen van kleine meisjes natuurlijk ongelofelijke dingen. (bij mama's is het vaak een stuk gewoner omdat ze die meer gewent zijn) ga je nog een fotootje plaatsen?
Ach, wat schattig! Daar wil ik ook wel een fotootje van zien! @Limmeke: Fijn om te weten dat je lijf het weer gewoon doet !
Als alles in het kamertje staat dan worden er zeker een paar plaatjes van geschoten en wat fotootjes geplaatst.
Zo... onze nieuwe slaapkamer is nu helemaal klaar. We slapen er al een poosje, maar nu de kamer ook is 'aangekleed' is hij meteen een stuk gezelliger... Op Jasmijn's nieuwe kamer kunnen we volgende week opnieuw gaan behangen, gisteren heb ik het nieuwe behang besteld en naar verwachting kan ik het dinsdag of woensdag gaan ophalen. Dan kunnen de meubeltjes er in (alleen één kast moet dan nog geschilderd worden, maar dat heeft geen hoogste prioriteit...) en kan de boel een beetje aangekleed worden. Ik hoop dat Jasmijn net zo enthousiast reageert als Alyssa, maar ze is denk ik ook nog wel te jong om het goed te begrijpen (én vooral te waarderen... )
Hihi, ik hoop ook dat Jasmijn zo enthousiast reageert, maar inderdaad, ze zal waarschijnlijk nog net wat te jong zijn mo het echt te begrijpen en te waarderen. Aan de andere kant, ze zou je nog wel eens kunnen verrassen, net als laatst met het poetsen. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren.
PPFFF, mn ijzer is nu al te laag.Vanmiddag ff geprikt; kwam niet vooruit.Roosvicee ferro is echt niet te drinken.Maandag maar recept voor ijzertbl regelen.