35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik weet het, het klinkt belachelijk, maar ik heb het zo koud en ik ben moe, dus ik ga lekker in mijn bedje liggen...Even lekker tv kijken nog en dan slapen, want om 5u40 gilt het mobieltje weer dat het tijd is voor een nieuwe dag! :$
    Maar gelukkig heeft Lief de hele week avonddiensten, dus ik heb lekker de auto...wat ga je daar aan wennen zeg! Lekker voor de deur instappen, kacheltje op 100 en gaan met die banaan! En gewoon om twaalf uur weer thuis zijn...heerlijk!

Meiden, ik zeg: slaap lekker en droom mooie dromen! (ik hoop dat ik verstoken blijf van dromen vannacht, maar zo'n feest zal het wel weer neit zijn).

Ow enne Suus: ik wil geen stressverhalen als ik morgen kom kijken, alleen maar een hele blije, opgewekte, positieve, genietende Suus!! :)

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Geen kwaaltjes hoor...sta ik net op, heb ik me toch ineens een spierpijn in mijn bovenbenen! Dat gecombineerd met koud en hoofdpijn...NEE, ik wil niet weer ziek worden!!!

3. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Jftday,
    proficiat met je verjaardag!
    schoonmoeder is de deur uit.viel al bij al nog mee.
    wat hebben jullie veel gekletst deze middag.moest af en toe wel hard lachen hoor.
    van maat 46 naar maat 62 of enkel in een mouw passen,Ik bingel momenteel tss maat 46 en maat 48!
    En te bedenken dat ik 58kg woog voor mijn eerste zwangerschap.:D
    lotuss al 20kg kwijt:(echt top voor jou.
    ps...ik rilde zowat uit mijn lijf,de eerste weken van mijn zwangerschap.;)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja raar Ollebolleke.. bij mij komt het echt door de hormonen denk ik. Zodra die verdwijnen verdwijnt het overgewicht ook weer gelijdelijk aan. Waarom ik nou zoveel aankom tijdens de zwangerschappen is een raadsel (en familiekwaal) want normaal heb ik juist helemaal geen last van overgewicht, hoef zelfs geen moeite te doen op gewicht te blijven. (ben ook geen snoeper van mezelf hoor)
    Denk dat ze die barbapapa pakjes trouwens niet hebben hier...ze stonden niet op de site in elk geval, wel de dingen die ik er al eerder heb gezien. Van Hello Kitty.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nee bebek ik had het over mezelf hoor, omdat ik het hier in huis als enige bloedheet heb :$

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

En weer bruin slijm :x

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank voor de feli's :) Prima dag gehad, vanavond "gezond" vlees en groente gegeten (lees mc donalds). Toen fimpje gepakt (District 9, vent is gek op science fiction) en rond 22.15 uur weer thuis.

Meer grote maten meiden hier? Fijn! :)

Suus, ik duim voor je, meid!!

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    staan nog meer foto's in album;):p:);):$:D

9. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

23-10 Marnat
    27-10 Dop07
    26-10 Bebek
    26-10 Benthe
    ---10 Suzanne68
    05-11 nefertary
    08-11 Giegel
    ---11 Liesben

AFSPRAKEN

19-10-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog +CTG+echo
    02-11- 2009: marnat gyn uit slagen onderzoek
    11-11-2009: Liesben gyn
    18-11-2009: Marnat naar neurologie

BEVALDATA

03-11-2009 Smoeltje
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang
    26-04-2010 nicolioo
    14-06-2010 justfortoday

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
    11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos

ik ben helemaal pisnijdig nu!!! heb ik een heel bericht getypt, wil ik het plaatsen ben ik ineens uitgelogd! :x:x:x
    ik ga het nu niet meer opnieuw doen. ben nog zo moe, morgen nieuwe dag nieuwe kansen.
    #!*/^% zp af en toe! :x

10. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    goede morgen!

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

Nef... k!.. maar toch fijn om je even voorbij te zien komen!!!

Whoehahaha.. Lotuss is haar jas èn haar vijfde kind alweer kwijt aan een loterij!! :D :D

Bebekje.. ik heb het ook koud.. maar gzd géén spierpijn..

Zeg baby-van-suus.. wil je nou eens op houden met het ongerust maken van je moeder???!!!! Geen grappen meer nu.. vasthouden en groeien!!! Hoor je me? Luisteren hoor!!! Anders komt tante Nienke langs en zul je wat beleven!!!!!

Zo!! :D

Ik ben bijna stuitend 'gewoon'.. gemiddeld lang.. .(1.68 ) gemiddeld zwaar (64 kg) ... gemiddeld dus.. boehoehoehoehoehoe.. ik hoor er hier niet bij!!!!!
    ;)

Ik ga zo bij mijn zus op visite hahaha!!! Ze was hier dus zaterdag.. en dat was eigenlijk zo 'gewoon' leuk.. Ik had al tegen Rub gezegd dat ik het best jammer vond dat ik haar pas over minstens 3 weken weer zou zien.. Ik werk namelijk dinsdag, woensdag, donderdag en zij vliegt donderdag voor 11 dagen naar egypte.. Maar ja.. om nou meteen vandaag alweer wat af te spreken leek ook zo overdreven ;) Totdat ik er al chattend achter kwam dat zei eigenlijk hetzelfde heeft: "jammer dat het nu zo lang duurt voordat we elkaar weer kunnen zien"... Toen hebben we maar besloten dat we ons dus niets van 'overdreven' aan gaan trekken en ga ik lekker bij haar langs! Alle kinderen willen mee (hahaha.. de oudste van 16 vind het helemaal leuk, een 'gekke' tante erbij, mijn andere zus (waar ik mee ben opgegroeid) is nogal ehm.. belegen ;) Lief hoor.. maar niet 'gek' .. Mijn nieuwe zus is een beetje geschift :D Volgens de jongens net als ik dus :D :D :D

Iedereen een fijne dag!!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dop, veel plezier bij je zus. En overdreven? Meid, gewoon doen waar je zin in hebt.

Suus, hoop dat het bruinverlies weer over is!

Nefertary, al weer een beetje bijgekomen?

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jippie,Dop heeft een geschifte zus!!!!
    Ik kom hier denk ik te vaak,want heb vannacht gedroomd,dat het zoontje van Dop (Dop dus) in een tvreclame te zien was :D
    Arme Lotuss.....heel haar hebben en houden wordt verloot hier.

Bruin is weer weg...heb er wel vreselijk slecht van geslapen en werd vannochtend wakker,omdat mijn borsten erg zeer deden.Dus dat lijkt me weer positief...toch?

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, dat klinkt inderdaad positief.

Olleke, leuke foto's van je kinderen!

Lotuss, ging het afvallen bij mij maar zo heel erg makkelijk. Helaas hoor ik verder ook niet tot 'jouw' categorie. Ik zal straks echt moeite moeten doen om op gewicht te blijven.

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge
    Dop, veel plezier bij zus!
    Suus, dat klinkt idd weer postief...

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Pff...weer schrikken dus Suus! Misschien hoort het bij de zwangerschap bij jou? Hoor je wel meer toch.
    Gelukkig nemen de kwalen wel toe!

Wat leuk Dop!! Dat je een zus erbij hebt is al super maar dat het ook nog eens zo klikt..wat heerlijk voor je!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    @Dombo, Des te knapper dat je zo goed af bent gevallen!
    Respect!!!! 8)
    M'n jongste zusje heeft het ook in haar aanleg om flink te zijn. Dat is ze ook heel lang geweest en daar had ze ook wel vrede mee toen de kinderen klein waren. Maar ze is een paar jaar terug ineens omgedraaid als een blad aan een boom. Lijnen en heeel veel sporten. Ze zal inderdaad altijd veel moeite moeten doen om op gewicht te blijven, vooral veel sporten helpt haar daarbij. Ze heeft nog een kind gekregen, die is nu bijna drie en in de zwangerschap was ze weer heel veel aangekomen. Terug bij af zeg maar. Maar het is haar gelukt om weer helemaal op gewicht terug te komen. Knap!

Enne...zeg...beetje m'n hele hebben en houwen verloten hier!! ;)

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik heb een mooie blauwe plek van ukkie op mijn buik :D
    Wat kan die trappen zeg.

Of er loopt een beetje vruchtwater weg of ik verlies veel afscheiding, heb maar een maandverbandje ingedaan.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zooo Koffie! Dat is zeker een trappertje! wauw..een blauwe plek!

Even in de gaten houden maar he? Vruchtwater zou je in principe moeten ruiken zeggen ze, heel zoete lucht. Daarom ruiken baby's zo lekker na de bevalling.

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Nef: Welkom terug!

Deel Deze Pagina