Suus is ook blij dat Nef er weer is! Ik plak ff hier het stukje,wat ik ergens anders ook al gepost heb: Ben een heel stuk met de hond gaan lopen om te kijken of ik nog bruin verlies.En nee dus!En vannochtend een sensitest gedaan,die was weer een stuk lichter.Net kvtest gedaan en die is gewoon goed donker.KV rules!!!Dus nu weer een beetje gerust erop.....voor nu dan. Als de testen op zijn,ga ik geen nieuwe meer halen...denk ik
Hallo meisjes, ik ben ook weer terug van een ochtendje werken! Dop, voor mij heb je gelijk hoor, dat je lekker met je zus afspreekt! Jullie hebben een hoop verloren tijd in te halen! Veel plezier! Dombo, ik vind het ook superknap van je dat je zo aan het afvallen bent, zeker als je zegt dat het voor jou ook niet makkelijk gaat! Hier nog één waarbij het jojo effect gestaag toeslaat: ik ben 5 jaar geleden 33 kilo afgevallen en er zitten er weer zo'n 25 bij En ik krijg het er maar niet af! Komt natuurlijk ook omdat ik niet kan sporten en nog niet zoveel beweeg vanwege mijn rug, maar toch... Respect meid! Koffie, leuk zo'n voetbalmeisje! Mijn moeder vertelde vroeger altijd dat ik zo hard trapte, dat ik mijn vader blauw schopte! (terwijl ik nog in haar buik zat he, ff voor de duidelijkheid ) En jaren later ben ik flink aan het kickboksen geslagen en ja hoor; de meeste kracht zit in mijn benen, dus dat wordt nog wat met die kleine van jou! Suusje, wat had ik nou gezegd gisterenavond?! :x Geen stressverhalen!! Je laat me steeds schrikken! Maar gelukkig valt het allemaal weer mee en zit beebje vast met weerhaakjes! Lekker blijven haken beebje! Olleke, ik ga nu eens even kijken wat je allemaal voor moois in je album hebt staan! Die prachtige kat die langs kwam, is die van jou? Plaatje van een beestje zeg! Hier geen nieuws...geen spierpijn meer, trok heel snel weg, ook weer zo raar Maar ben ik alleen maar blij mee! Verder heb ik het bij vlagen nog steeds ijskoud, maar ik ga er maar niet van uit dat het iets betekend....
Die sensitest was dus best een stuk lichter weer en die van het KV doet gewoon dit: Bekijk bijlage 22455
Suus, mooie test!!! En gelukkig maar, geen bruinverlies meer! Bebek, lekker opwarmen bij de kachel meid! En jouw tijd van afvallen gaat ook zeker weer komen hoor! Ik ben ook een paar keer weer flink aangekomen in een periode dat ik lichamelijk niet in orde was en weinig beweging had. En denk maar niet dat m'n lichaam dat begreep qua energie-inname. Ik bleef maar trek houden. Ben dan ook best wel bang voor een terugval. Maar goed, nu gaat het allemaal best lekker, heb vanochtend weer dik een uur gefietst op de bakfiets met de meisjes. En hier op de Veluwe is het wat je noemt vals plat en dat met een lekker windje erbij ... dat was dus stevig trappen!
Sorry voor de nietzwangeren hoor....is niet mijn bedoeling jullie de ogen uit te steken met een mooie test.....maak me serieus elke keer zorgen over dat stomme bruinverlies....weet,dat als je de test ziet,dat dat heel stom lijkt,maar heb ervaring met prachttesten en MA's...vandaar....en hoe stom het ook klinkt,het is voor mij een hele geruststelling als ik aan andere mensen die superdonkere streep kan laten zien.Als jullie hem ook zien,staat ie er echt nml.....
hoi meiden wij hebben ons dit weekend even lekker verwent en ik voel me ook heerlijk op moment ik heb alvast een mooie trui voor hem gekocht voor zijn verjaardag hij vond hem mooie dus dan moet ik dat gelijk kopen voor dat hij zich weer bedenkt en heb me zelf ook een trui gekocht en ik heb rozen van hem gekregen dat doen we niet zo gouw om dat onze kat er water uit drinkt en de bloemen het hier vaak niet lang houden we hebben het toch maar gedaan omdat we ons ook lekker voelen marnat zwaait terug naar ollieboleke
Suus, het is je vergeven! En ik als niet-zwangere vind het helemaal niet erg dat je je testen laat zien; als ik ooit zwanger ben pak ik je wel terug! Nee hoor, lekker showen en van je af praten, als dat je gerust stelt moet je dat gewoon doen!! Enne, dank je wel voor het blaren draaien! Marnat, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! Heerlijk toch, om jezelf eens even lekker te verwennen! Schiet er veel te vaak bij in! Dombo, je bent echt fanatiek bezig he! Ik ga een voorbeeld aan je nemen! Alhoewel ik eigenlijk eerst hoop een stuk dikker te worden, maar dan niet van groeiend eten maar van een groeiend beebje!
Zit me trouwens toch een verhaal te volgen op het forum, echt te bizar voor woorden, het is net een film! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/169675-moet-doen.html Moeten jullie maar es vanaf het begin af aan lezen!
He meiden, Even een teken van leven vanonder mijn steen vandaan. Ik las iets over maatjes 46. Nou hier ook zoiets, dus het is een flinke steen Alles redelijk hier. Ik probeer deze maand niet zo met zwanger worden bezig te gaan zijn, maar volgende maand de gyn af te wachten. Suus: niet meer testen hoor. Ik heb begrepen dat de donkerte van de test niet altijd wat zegt. Je raakt er alleen maar gestressed van!
Wazig verhaal, en ik twijfel bij dit soort verhalen altijd of het wel waar is....Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor.
Dat heb ik nou ook! Vandaar dat ik het net een film vind...Is toch bizar?? Enne, goed van je dat je een maandje 'rust' inbouwt voor jezelf! hahaha, zit ik me toch ineens af te vragen hoe je bouwen ook weer schrijft....dat is achterlijk zeg! ging ineens twijfelen of het me au of ou was... stom is dat, dat je ineens zo'n vlaag van verstandsverbijstering kan hebben!
Maar ja, als het wel waar is, is het ook wel zielig voor die dochter, dus heb toch maar berichtje achtergelaten...kan me voorstellen dat je je behoorlijk in de steek gelaten voelt!
Alles weer goed vanmiddag, CTG was prima, werking navelstreng ook, dus ukkie blijft mooi zitten waar ze zit. Geen vruchtwater gelekt maar ukkie ligt heel laag dus wel heel veel afscheiding. Bloeddruk 120/65, wel iets suiker in de urine. Ik mag niet ingeleid worden (ivm eerdere keizersnede) dus zolang ze het naar dr zin heeft blijft ze lekker zitten. Als ze er met 42 wk niet is wordt het een KS laten we hopen dat dat niet nodig is. Vrijdag mag ik weer terug.
Fijn Koffie, goed nieuws! En mooi dat beebje nog lekker hoog (nou ja, laag in dit geval ) bij mama zit!
@Koffie....wat fijn dat alles er weer goed uitzag! Ik lust geen sla meer ik ben echt een slajunk....eet het wel minstens 3x in de week....soms gewoon tussendoor als snack,maar net grote schaal gemaakt en ieuw!En ik ben echt heel erg moe....heb vanmiddag 2 uur liggen slapen en heb het gevoel,dat ik nu nog zo tot morgenochtend kan slapen.