Lotuss, wil je mijn duveltjes ook op bezoek hebben? Dan slaan ze mij misschien over! Suus, fijn, die zwangerschapskwaaltjes! Ik wil ook! (nooit gedacht dat ik nog eens zou zeuren om kwaaltjes, haha) Bebekje gaat weer lekker in bedje genieten van een aflevering Grey's Anatomy en dan gaan de lichtjes weer uit, morgen weer vroeg dag! Tot morgen en een hele fijne nacht!
Hmmm nee, ik ga alles uit doen en na Grey's lekker slapen, is een beter plan! Kan mijn nest niet uit komen anders morgen! Zwaai zwaai! Nefje, kom je morgen ff je egypte verhaal vertellen?!
@Bebek, Ben niet zo gek op duiveltjes, heb altijd last van m'n hormoontjes en dat is niet leuk.. maar voor jou wil ik jouw duiveltjes ook wel op bezoek hebben deze maand hoor!
Mijn Lief belt net op dat ie naar huis komt, want hij heeft een ongeluk gehad op zijn werk... Schrok me dood! Hij heeft het elastiek van een rolcontainer in zijn oog gehad en toen zijn ze met hem naar het ziekenhuis gegaan en er zijn allemaal foto's gemaakt om te kijken of er niks gebroken is en dat is gelukkig niet zo! Maar hij moet wel morgen meteen een afspraak maken met de oogarts om te kijken naar beschadigingen! Maar wat ik helemaal achterlijk vind: ze laten hem gewoon zelf naar huis rijden!!! Hij moet een half uur rijden en het is hartstikke donker, ik vind het doodeng!! Ik ga nu weg hier, maar moest hetff kwijt! ga ijspakje klaarleggen voor zijn ogen en mijn zorgen wegroken! Ow Lotus, dank je, vind ik lief van je!
Dank je Suus.. Wat een schrik Bebek! Hoop dat hij veilig thuiskomt en er niets blijvends met z'n oog is. En niet teveel roken! Niet goed voor je..
Nou, hij is gelukkig veilig thuis! Het lijkt erop dat het ijzer van de elastieken band zijn jukbeen heeft geraakt en niet zijn oog zelf. Het wordt mooi blauw en dik en hij zegt dat het erg prikt, maar de roodheid in het oog zelf valt mee, alleen het oogwit vanaf de pupil tot aan de buitenste ooghoek is rood, maar hij ziet niet wazig ofzo. Hij zei dat ie even buiten westen is geweest, maar ze hebben in het ziekenhuis niks gezegd over een eventuele hersenschudding of een wekadvies ofzo, dus vraag me af wat wijsheid is nu... Hij was ook misselijk, maar dat trekt weer weg en verder heeft ie geen hoofdpijn. Sterker nog; hij is nu met de hond uit...Ik heb hem echt aangeboden om het te doen, maar hij ging zelf! Ik ga gewoon vannacht mijn wekker zetten en hem wakker maken en morgenochtend voor ik weg ga ook!! Alleen vraagje; hij is in een andere stad naar ziekenhuis geweest en nu moet ie dus morgen bellen voor een spoedafspraak met de oogarts, maar moet dat dan in dat ziekenhuis daar of zou dat ook gewoon bij ons in het ziekenhuis kunnen? Anders ga ik gewoon morgen met hem naar de eerste hulp hier en dan zeg ik gewoon dat zijn klachten verergert zijn en ik niet wilde wachten op een afspraak! Wat denken jullie?
Je zwangerschapskwaaltjes klinken goed Suzannne. Koffie, fijn dat alles weer goed was. Jeetje Bebek, dat is schrikken! Ik duim dat hij heelhuids thuis komt en zijn oog geen schade heeft opgelopen. Tot slot, een spam voor je van een Danique'je in de ballenbak
Zou gewoon naar een ziekenhuis bij jou gaan. Dat maakt niet uit toch, als hij maar naar de oogarts gaat! Gelukkig dat het mee lijkt te vallen met z'n oog. Kan me voorstellen dat je toch ongerust bent over die klap.
Ja, zo denk ik dus ook! Hij heeft een brief mee gehad, dus ik ga morgenochtend gewoon naar ons eigen ziekenhuis bellen! Het moet echt wel een flinke klap geweest zijn, anders ben je niet buiten westen en zie je ook geen sterretjes!! En Lief is helemaal geen piepert, dus als hij pijn heeft is er echt iets aan de hand! Ben er idd niet gerust op nee!
Nou, hou hem maar goed in de gaten dan.. om de drie uur moet dat bij een eventuele hersenschudding he.
NOD 23-10 Marnat 27-10 Dop07 26-10 Bebek 26-10 Benthe ---10 Suzanne68 04-11 nefertary 08-11 Giegel ---11 Liesben AFSPRAKEN 20-10-2009: Giegel FM 23-10-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog +CTG+echo 02-11- 2009: marnat gyn uit slagen onderzoek 11-11-2009: Liesben gyn 18-11-2009: Marnat naar neurologie BEVALDATA 03-11-2009 Smoeltje 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 nicolioo 14-06-2010 justfortoday BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos en weer werd ik eruit geknikkerd toen ik mijn moeizaam getypte verhaal wilde plaatsen! :x:x:x:x:x ik ben nu even helemaal klaar met zp! welterusten allemaal!
Suus, als je test, hou je dan bij het merk waar je je goed bij voelt, in jouw geval bij de KV. Bij mij zijn de streepjes andersom, dus de Test veel donkerder dan de Controle, maar ik ben dan ook een stukje verder dan jou. Bebek, sterkte met hubbie, maak hem idd maar een paar keer wakker. Anders morgen even de EH van het ziekenhuis waar hij is geweest bellen en hen om raad vragen? Liesben, ik zit op een ander forum nooit onder een steen, maar in mijn hunebed, daar heb ik wat meer plek Danique'je!!!! Mooi lief meissie! Vanochtend alles redelijk okee hier, wel wat veel lucht in mijn maag, rond 12 uur ging het minder en minder, oprispingen, soms de neiging om gauw naar de wc toe te rennen, wat dan weer direct wegzakte. Ben om 12.45 uur maar in bed gaan liggen (ben weekje vrij) en heb daar gelegen met een teiltje op mijn nachtkastje. Animal Planet aan, waar weinig aan was, en steeds wegdommelend. Om 15.15 uur toch maar opgestaan, want de paarden moesten verzorgd worden, en er zou een vriendin met haar kleine meid van 9 jr komen om nog 1x met mijn veulen te knuffelen, wat over 2 weken naar haar nieuwe eigenaars toe gaat. De rest van de middag ging eigenlijk prima, niet meer misselijk, vanavond ook niet meer. Nu even snel mamma's juni 2010 bijlezen en dan naar bedje toe. Trusten!
bebek dat is schrikken hoe is het vannacht gegaan? en hoe gaat het nu met je man ? kon die vanmorgen zijn oog open krijgen? laat je het even weten sterkte in het ziekenhuis meid voor jullie dikke knuf
Gisteravond een heel verhaal.. ook eruit geknikkerd :x Verkorte versie dan maar.. met op voorhand excuses als ik iemand vergeet... Bebek.. wat een schrik!!! Natas.. wat een dot!! Nef.. hè jasses!!! JFTD ... lastig.. die misselijkheid.. lekker dat je vrij bent... Jij ook een 'paardenmeisje' dus? Iedereen hier een dikke knuffel!! Ik ga werken!
Nef,het zit je niet mee he met kl*te zw.p!VOLHOUDEN!aanhouder wint. J.F.td,geniet maar van je weekje vrij! Bebek,hoe ist met ventje? poesje gisteren was niet van mij..spijtig,vond het ook een plaatje! Dop,jij ook al geen geluk met zw.p.misschien moeten we allen eens les vragen aan die jonge gasten. Die kunnen lange teksten enorm inkorten met CODETAAL! zoals w8 !het is voor mij soms een opd8 om sms berichten van mijn zoon te lezen die hij me zend! Koffie,ukkie laag!das goed he klaar voor de wereld te ontdekken! Suz,slajunk??????lust ik enkel met veel mayo.en nu ik maatje zesenveertig!!!heb.kan ik dit wel vergeten. Zag ik daar ergens een guitig meisje in een ballenbad!!!wat had die plezier. Nog altijd geen stoelgang bij kleine Lupe....maak me stilletjes zorgen. Iemand ervarig?