35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Suus, ik hoop dat je liefie snel thuiskomt en je eens even lekker kan knuffelen. Wat is het ook een ellende die eerste weken. Ging de tijd maar wat sneller en had je maar een cameraatje waarmee je binnenin kon kijken of het allemaal goed gaat.
    Ik leef met je mee en blijf voor je hopen en duimen dat dat stomme bruinverlies nou eens heeeel snel voorgoed ophoudt!!

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

Suuske.. ook van mij een hele dikke knuffel hoor!! Meid wat ellendig zo..

JFTD Welke fokker gaat ze? Toch niet Toril Strooper toevallig? ;) (daar komt mijn veulen vandaan :D )
    Enne Bebekje.. geeft niets hoor.. ik noem mijn hobby-pony-schrikkip ook regelmatig knol! :D

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Mijn mama belde net.Ik had haar vanmiddag gesmst,dat het ff niet zo lekker ging en die doet altijd met zo'n naald en een touwtje en dat klopt altijd en volgens haar krijg ik gewoon nog een zoon en een dochter en mijn man ook.En toen ik heel hard riep:nou mooi,dat als ik er nu 1 heel uit krijg,dat er daarna wel 40 pillen ingaan.Zegt ze doodleuk,nou dan krijg je een keer diarree en dan werkt je pil niet.En ze zei ook:je kind heeft gewoon al die troep eruit gegooit,die wilde een schoon plekje.Toen moest ik wel erg hard lachen en voelde me gelijk weer wat beter.En zei zegt,dat het kind er gewoon nog in zit en dat mijn man gelijk heeft.Heb ik gezegd:wat weten jullie er nou van...jullie hebben allebei geen baarmoeder :D
    Beetje wazig verhaal misschien,maar mijn mama is erg grappig.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, ik zou willen dat ik je kon geruststellen en je kon verzekeren dat het helemaal goedzit. Helaas kan ik dat niet. Bij de een heeft bruinverlies niks te betekenen, bij de ander betekent het helaas wel een MK.
    Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen en voor je hopen dat het helemaal goed zit met je zwangerschap. Dikke knuf!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Toke, welkom hier. Zoals je al hebt gemerkt zijn er hier helaas best veel meiden die in hetzelfde schuitje zitten als jij. Al even bezig zwanger te raken, 1 of meerdere (V)MK's achter de rug ...

Zelf ben ik niet meer bezig met zwanger worden. Wij hebben 2 prachtmeiden van 1 en 3. We hadden wel de mazzel dat ik snel zwanger was, maar wel helaas tussen de oudste en de jongste meerdere (V)MK's gehad.

Ik ben een beetje hier blijven hangen omdat ik in die moeilijke tijd heel veel steun heb gehad van de meiden hier. Het is hier gewoon een gezellig cluppie.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nefertary, vakantie is heerlijk, maar there's no place like home. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, maar ik kan me ook voorstellen dat je blij bent dat je weer thuis bent met benut ei.

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Fijn dat het weer wat beter gaat Suus!
    Enne, kan jouw mams niet ff met haar naald en draad voor mij kijken? :D Als ze het toch altijd goed heeft scheelt mij dat ook een hoop gestress! :D

Ik ga tukkie bouwen meiden, morgen weer werken! Heb geen zin geloof ik... ;)
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh shit Suus, wat lees ik nou... Feliciteer ik je vandaag omdat ik zo'n mooie banner had, maar zit je alweer in de zenuwen. Het is zo )&^%$%^&**(() bruinverlies mag gewoon niet.

Het kan inderdaad net zo goed niets betekenen, maar ik kan me je zorgen zo goed voorstellen. Het gevoel komst zo weer terug bij me als ik er even nadenk. Die radeloosheid... Dikke knuf meissie!!! Ik lees weer even mee tot je gerustgesteld bent!

9. Suzanne68

@Bebek...moet je wel ff bij mijn mama op de thee ;)
    @Anna....wat lief van je!
    @Dop...dankje voor je lieve knuf op mijn Hyves!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, fijn dat je je weer beter voelt en wat zou het mooi zijn als je moeder ook nu gelijk heeft. Daar gaan we voor!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik vlieg even snel binnen om :

WELKOM te zeggen tegen Toke

en

Suus een hele dikke knuffel en veel positieve gedachten toe te zenden!

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen meiden!
    Ik ga werken.. voel nog steeds NIETS .. echt niet.. behalve hele lichte ongikrampjes.. verder NIETS.. Koffie smaakt me nog prima en misselijk ben ik ook niet .. (.)(.) volkomen normaal....ik reken niet op roze deze maand...
    Suuske ik denk aan je hoor!!

Fijne dag iedereen!

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.
    Suus wat heb jij een lieve moeder!! Ik hoop dat dat stomme bruin vandaag en de rest van het jaar wegblijft is genoeg geweest zeg ik streng!!!!

Hier lekker vroeg opgestaan (poeh viel niet mee) met zoon van vriend en we zijn nu aan het bedenken wat te maken voor lunch voor mijn ouders die straks komen.
    Het regent hier ook nog eens dus bah geen zin in boodschappen en hondenuitlaten.

tot later.

gr. Nicole

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Goedemorgen allemaal.

Suus, hoop dat alles nog goed gaat bij jou!

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Dombo dank je wel voor je uitgebreide antwoord meis, ik voel de kleine nog dagelijks en doet me goed zeer dus zal het nog wel naar haar zin hebben, maar ik blijf er idd bvenop zitten.

Anna ik wil in ieder geval hier blijven kletsen maar kom zeker kijken dan bij de 35+ mama`s. Ja nog 4 weken en dan zit het er weer op (als ukkie meewerkt en me geen 2 weken langer laat lopen ;) )

Suus hoe is het nou ? Hele dikke knuffel meis, dat stomme bruinverlies ook. :(

Toke welkom ! In mijn ogen ben je nog een jong blompje :D

Nicole je bent voorbij de 13 weken grens zie ik, gefeliciteerd !

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, heb je het nog steeds zo lekker koud? En hoe is het gegaan met je mannetje, met werken?

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nicole,
    Ik zag ook dat je voorbij de 13 weken bent! Fijn meid. Nu natuurlijk wel weer een stressvolle periode van eventuele testen voor de boeg. (of doen jullie dat niet?)
    Maar deze mijlpaal heb je alvast!

18. Suzanne68

Goedemorgen allemaal!
    Ik heb goed nieuws.Ik denk dat ik een beetje buikgriep heb.....en daar de dus die buikpijn van heb.
    Geen bruin meer verloren....zelfs niet na het klussen (mag ik dat zo nog noemen,het klinkt zo lekker netjes ;))Mijn borsten doen meer zeer en zijn weer een maat groter ofzo(licht overdreven hoor) Waar moet dat heen?:$
    Als ik de komende 2 dagen niks raars meer ga verliezen,ga ik er langzaam weer in geloven.Laatste bruinverlies was gisterochtend,dus....

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Fijn nieuws Suus! Nog mooi even volhouden hoor! Wanneer is je eerste echo?

Hier achteraf tóch niet zo lekker vanmorgen (nog steeds niet helemaal... ) .. lastig.. want ik wil NIETS voelen ;) en er al helemaal niet over NADENKEN! ;)

Wordt vast ongesteld binennkort, want ik merk dat ik me alweer ga irriteren aan bepaalde dingen waar ik normaliter niet zo heel veel last van heb :D Ben net al een beetje 'uit mijn slof' geschoten op een ander forum tegen iemand die aan het klagen was over de nachtvoedingen.. had gisteravond maar een wat groter flesje gegeven in de hoop dat dochterlief door zou slapen... dochterlief is DRIE WEKEN oud!!! Nou vraag ik je??!!! Sommige mensen doen er alles aan om het kind naar HUN hand te zetten ipv een beetje rekening te houden met zo'n hummel!!!!! Grrr..

Nou.. dát bedoel ik.. ben ik al bijna wéér boos.. waar máák ik me druk over :D

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dop en je hebt nog gelijk ook. Met 3 jaar hoop ik wel op doorslapen, maar 3 kleine weekjes uit de buik...
    Wel blijven hopen hoor!

Suzanne,
    Fijn dat je een buikgriep hebt! Nou ja, je weet wel wat ik bedoel :)

Deel Deze Pagina