35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

hihi.. Annna .. 3 jaar is een mooie leeftijd ja! :D
    (Ben er al achter..het ligt niet aan eventueel naderende duivels :D ... ze ligt me gewoon niet.. dat mens.. begint nu te zeuren over inkomensafhankelijke bijdrage bij PSZ.. dat zij moet betalen voor andermans kinderen.. zeker nooit gehoord van het principe: "De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten" ;) )

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Tsja...ze is toch niet verplicht haar kids naar een PSZ te brengen.Gaat ze minder werken,hoeft dat niet en als het nog wel moet,betaalt ze gelijk minder :D:D:D(geintje hoor)
    Wel een beetje lullig,dat haar kindje niet even zelf een flesje maakt 's nachts :p

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    goede morgen meiden

toen ik vanmorgen wakker werd zag ik dat het rot weer is
    ik ga vandaag de ramen doen in 1 van de kamers ben flink aan het opruimen. heb ik zin in maar helaas toch nog een domper er op . ben ook nog eens ongi geworden. wel een dag te vroeg
    nog nooit gebeurt dat ik eerder ongi werd

we wachten 2 nov wel af zonder hulp lukt het in elk geval niet

meiden die het nodig hebben dikke knuf

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    *wordt nieuwsgierig op welk forum "dat mens" zit* :D

5. Suzanne68

Ik denk het,jij zegt het :D

6. Suzanne68

@Marnat...dikke knuffel meis!

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, dikke knuf!

Dop, om zo'n mens zou ik me ook boos maken zeg!

Nicole, al weer 13 weken!

Suus, een buikgriep is niet fijn, maar in jouw geval zou ik bijna zegen, gelukkig 'alleen maar' een buikgriepje. Beterschap.

8. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    :p
    nou, graag!
    bij mij komt de deadline ook in zicht:$ aankomende zondag ben ik nl. weer een jaar ouder, en zijn mijn kansen dus ook weer verder gedaald :(
    oei, afgebroken kies. dus weer een tripje naar de tandarts?

Suzanne, wat waardeloos dat jouw zwangerschappen nou nooit eens zonder rottigheid kunnen verlopen.
    fijn dat het er vandaag allemaal weer beter uitziet. knuf!

Dop, Egypte is inderdaad een heel bijzonder land. het ademt een heel aparte sfeer uit.
    de eerste keer dat ik er was leek het wel...'magic!'
    maar ik ben natuurlijk wel een onverbeterlijke romanticus hoor. :)
    neeeee! geen duivels bij jou hoor! ik gebied ze bij dezen om op te zouten en plaats te maken voor het roze!!!

ollebolleke, ook weer terug van een beetje weggeweest, althans voor mijn vakantie was je er volgens mij een tijdje niet.
    fijn dat Lupe het zo goed doet. en jij, ben je, behalve dan van je overgewicht, weer helemaal van al die zwangerschapsklachten verlost?

nicolioo, alweer 13 weken geweest en een goede echo, mooi!

Koffieleutje, zorgen om de groei? die van mij groeide aan het eind van de zwangerschap ook niet zo goed, maar deed het verder wel goed.
    ook groeiecho's gedaan tot aan 37 weken of zo, geen problemen verder, en ze is gekomen, bij 38 +5 weken, met een redelijk gewicht van 2875g.
    gaat goedkomen hoor!
    wow, je bent alweer 36 weken zie ik, wat gaat dat toch hard!

jft, wel een beetje voorzichtig met tillen doen hĆØ, je weefsels worden door de zwangerschap weker dus kwetsbaarder!

Bebek, fijn dat het meeviel met oog van lief.
    en verdachte verschijnselen? de duimen draaien hier op volle toeren hoor!

Toke, welkom hier! jemig, al drie jaar bezig? nog geen onderzoekjes laten doen?
    ik heb het, na 3 miskramen in het afgelopen jaar, wel laten doen, en zoals je in mijn onderschrift hebt kunnen zien is er een lichte stollingsafwijking gevonden.
    mijn man en ik willen dolgraag een broertje of zusje voor onze dochter, die inmiddels alweer 3 jaar is, maar het is nog maar de vraag of dat ons gegeven is. mijn leeftijd, nog een paar dagen 43 ;), is nl. ook een grote storende factor.
    in ieder geval hoop ik voor je dat er zich bij jou snel een blijvertje aandient.

Liesben, ook weer onder de steen. ik duim dat je bezoek aan de gyn niet meer nodig is.

Annna, ook weer terug van weggeweest. het gaat zeker veel te snel allemaal. die van ons gaat het volgende schooljaar alweer naar de basisschool, slik!

Dombo, ja, ben echt blij dat ik weer thuis ben, ondanks dat de herfst hier vol heeft toegeslagen.
    die hitte is ook niet alles hoor. je voelt je eigenlijk altijd vies, ook al heb je net gedouched. :p

Marnat, gadver, duivels! dikke knuf!!!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Even vanonder mijn steen:
    Ik heb buikpijn, voelt als menstruatiepijn. En mijn borsten doen zeer. En ik heb hoofdpijn.
    En gezien het feit dat ik pas op dag 9 van de cyclus zit, vind ik dat heel gek.
    Nu al ei? Kan helemaal niet.
    En van klussen komt het ook niet. Ik ben vanavond pas rond middernacht thuis. Manlief is morgen al om 0600 de deur uit. En morgen ga ik de nachtdienst in.
    Bah.
    Ik vind het helemaal niet gek onder deze staan.
    Dus ik trek me weer even terug.

{einde ego-gezeur}

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Marnat en Liesben: dikke knuffel voor jullie!!

Dombo, lief dat je naar Lief zijn oog vraagt! Het gaat goed met hem, werken ging ook goed. Het is goed paars geworden, dus ziet er lekker stoer! Heeft Lief zijn portie aandacht ook weer gehad, haha! :D
    En wat zie ik?? Weer een halve kilo eraf!! Goed joh, je bent echt hartstikke goed bezig! Toppie!

Dop, ik had zo even bedacht dat, aangezien wij allebei de 26ste als datum hebben, we allebei maar op roze moeten deze maand...vind je dat geen goed plan? ;) (niet dat het bij mij gaat lukken hoor, maar het idee is leuk! :D)
    En waar zit 'dat mens'? Ik wil ook wel ff kijken!

Hellen: zwaai!! Gaat het goed met kleine Roos??

Suus, fijn dat je alleen maar aan de sproeipoep bent! :D :D
    Haha, nou ja, je snapt wel wat ik bedoel!
    Enne, ik ga wel ff thee leuten bij mams! ;)

Ik voel ook niks, noppes, nada! Heb het wel nog steeds koud en heb beetje last van winderigheid :) (volgens Lief dan he!) en boeren en bij vlagen misselijk, maar jullie kennen mij inmiddels allemaal: het is altijd loos alarm! Dussss.....ik voel niets!!!

11. Suzanne68

@Bebek....het kan zomaar ineens geen loos alarm zijn ;)

Ik heb nog steeds een beetje bruinverlies....niet veel...het is ook donkergeel met bruin nu en hadden gister geklust ook nog...dus...maar toch...bah bah bah!
    Wel een test gedaan weer (natuurlijk ;)) en die was een stuk donkerder dan die van gister weer.....leuk hoor,zwanger zijn :(

12. Suzanne68

En een hele hele dikke knuf voor Liesben.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Als je nou de rest van het bericht weglaat en alleen deze zin laat staan... ;) :D

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zou niks liever willen dan dat het nu eens geen loos alarm is, maar zoals ik al eerder heb gezegd kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik ooit een roze test in handen mag houden... Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar dat beeld van ikke met een roze test is zo onwezenlijk.... :(

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    liesben dikke knuf

bebek fijn dat het goed gaat met manlief

ik ga duimen voor jou en dop dat ongi jullie deur voor bij gaat

suus geniet van het zwanger zijn

hier gaat het wel weer net schoongemaakt nu ben ik er zat van morgen weer een dag ga zo even knutselen denk ik

zwaai naar nef

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Misschien moet je dat visualiseren bebek, "bebek met een roze test bebek met een roze test bebek met een roze test bebek met een roze test bebek met een roze test bebek met een roze test...enz enz

Suus...vind het toch positief dat je testen zo positief zijn en de klachten toe nemen hoor..
    Je hoort vast bij degenen bij wie bruinverlies geen kwaad kan.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, da's een goeie Lotuss!! Ik stel me wel heel vaak voor hoe het zou zijn en hoe ik uit mijn plaat zou gaan en wat ik tegen mannetje zou vertellen en tegen iedereen die het maar horen wil, maar dan zeg ik altijd maar: het gebeurt toch niet in het echie, dus doe niet zo gek! :)

Heb trouwens nu af en toe lichte kramp in mijn liezen...en da's meestal geen goed teken... (.)(.) beginnen ook pijn te doen....zijn niet zo hard als normaal en de pijn zit wat meer rond het tepelgebied, maar toch....Ik denk dat ik de tampies maar vast weer uit de kast ga trekken... :(

18. Suzanne68

@Lotuss.....dat ik mij zo zorgen maak ,komt doordat ik de 1e miskraam eerst ook maar een beetje bruin verloor en toen een paar dagen niks en toen FLUSH...hele stromen.En bij de echo bleek,dat het vruchtje al weg was bij dat eerste beetje bruin...vandaar.Maar ik hoop natuurlijk dat jij gelijk hebt.Heb wel besloten als het zo blijft ,dat ik het ziekenhuis maandag of dinsdag ga bellen voor een spoedecho.Dan ben ik ongeveer 6 weken en zouden ze moeten kunnen zien of alles nog goed is.Zo niet,dan wil ik het weten ook.Want hier word ik helemaal gestoord van (nog gestoorder dan ik was :D)

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, leuk voor je lief z'n ego, al die aandacht. Fijn dat het met zo'n sisser is afgelopen!

En ja, goed gezien, weer ruim een pond eraf. Het gaat goed. Ik ga wel volgende maand ook nog naar een diƫtiste, ik wil graag wat hulp voor de laatste loodjes, om op gewicht te blijven straks en wat adviezen om een candida/hypoglykemiedieet te kunnen combineren met een cholestorolverlagend dieet. Wat ik vanwege het 1 niet mag hebben, wordt juist vanwege het ander weer geadviseerd. Dat maakt het een beetje lastig.

Liesben, dikke knuf.

Nefertary, ook al een bijna-basisschoolganger. Tijd vliegt he? Alyssa gaat na de krokusvakantie (eind februari) naar de basisschool. Ze heeft er vooralsnog erg veel zin in.

En voor jou ook even een dikke knuf. Zo vervelend als het maar niet lukt en die biologische klok zit maar in je nek te hijgen ...

Oja en 3-jarigen (bijna 4) en Sinterklaas:

A: Mama, is het al Sinterklaas?
    M: Nee schat, dat duurt nog een heleboel weekjes.
    A: O.

Bij speelgoedfolders en reclame voor speelgoed op TV:
    A: Die moet ik hebben, die moet ik ook hebben. En mama, die moet ik ook hebben he?
    M: Ja schat, zullen we een mooi briefje voor Sinterklaas maken waar we dat opschrijven?
    A: Jaaaaa!

En:
    A: Mama, komt Sinterklaas vandaag? Ik moet wel cadeautjes hebben hoor!
    M: Nee lieverd, Sinterklaas komt vandaag nog niet. Dat is nog een heleboel nachtjes slapen. En voor je cadeautjes maken we een mooi verlanglijstje voor Sinterklaas, dan weet hij wat je hebben wilt!
    A: O

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, dat is niet de afspraak hoor, dat je deze maand tamps nodig hebt.

Share This Page