Haha, heerlijk die kids en Sinterklaas! Ik wou vroeger altijd de schoen van mijn vader zetten, want die was groter! En toen dat niet mocht () zette ik gewoon mijn laars, want in mijn toen 4-jarige brein kon je daar ook flink in stapelen! Wist je trouwens dat er in Nuenen een adres is waar je echt brieven geadresseerd aan Sinterklaas naar toe kunt sturen en dat je dan ook echt antwoord krijgt?! Had ik moeten weten toen ik klein was, had ze gek gemaakt daar!! Dit is de site waar info op staat: Sinterklaas logeert in Sinterklaashof in Nuenen!!!
duivels houden zich echt niet aan de afspraak ze komen zelfs te vroeg ik kan het weten grrrrrr bebek moed houden hoor
Ik heb toch maar het ziekenhuis gebeld en ze waren heel begripvol en ik word zo terug gebeld door de poliverpleegkundige (wat dat ook voor iemand mag wezen) en ik ga echt proberen om maandag of dinsdag een echo te krijgen.Als dat niet kan is dat rot,maar nee heb ik al....misschien krijg ik wel een ja....
Goed zo Suus, misschien geeft dat je wat rust! Ik ga samen met je zenuwachtig zitten zijn! Heb je al gehoord wanneer je mag komen? Sjemig zeg, ik zit bij de lounge ff te lezen in het topic "stel je hebt 50.000 gevonden....", wat zijn die mutsen daar onaardig tegen elkaar zeg!! Zitten er echt drie op een eilandje elkaar af te zeiken en de hele insteek van het topic gaat eraan! Kijk Dop, daar kan ik me nou kwaad om maken!! :x
Ow hihi, we waren tegelijk aan het typen! Maar dinsdag mag je, hartstikke fijn! Prettig ook dat ze gewoon begrip voor je situatie hebben en je niet laten zweven!
Tuurlijk maak je je zorgen Suus, je weet dat het ook slecht nieuws kan zijn, bruinverlies. Dat maakt het juist zo moeilijk.. Maar nu duurt het niet lang meer voor je wat meer zekerheid hebt in elk geval, ik ga gewoon nog even keihard door met duimen voor je..dan komt het vast goed!
Ik hoop dat jr dan terecht kan Suus. Garanties op die termijn kan men je niet geven, maar als het helemaal mis is zie je het misschien al wel. Maar er wel vanuit gaan dat het goed is hoor!
Er valt in ieder geval een hele bak ellende van me af nu.Als het mis is,zie ik dat dinsdag en anders is er nog hoop.En als ik nu nog troep verlies,weet ik dat er dinsdag naar gekeken wordt.En met een beetje geluk heb ik dinsdag gewoon een leuke echo.
Ik heb jullie al heel vaak foto's laten zien van mijn allerliefste hondje... Hij is ook echt een megapoepie, superlief, aanhankelijk en een sulletje, MAAR.....je moet vooral NIET aan zijn eten komen! Hahaha, ik kom niet meer bij echt!
Suus, fijn dat je dinsdag al terechtkunt voor een echo. Ik ga heel hard voor je duimen. Giegel, alvast heel veel succes morgen! Bebek, wat een schatje zeg!
Jaah, morgen de 5e IUI voor Giegel!! Ik zeg: hup eitjes, go, go, go, go, maak maar een heel mooi beebje voor giegje, ook eentje met weerhaakjes die lekker vast blijft zitten aan mama!! Heel veel succes morgen!!! Ik duim en teen en alles tegelijk! Ladouce, hoe is het met je daar onder je steen? Dombo, hij is wel echt een lieverd hoor! Op die foto had ie wat lekkers gekregen en een vriend van ons deed net of ie het af wou pakken...tja, dat pikt meneer niet! Maar Lief of ik kunnen er gewoon bij hoor! En bijten zal ie zeker nooit doen! Hij wil alleen ff waarschuwen dat de ander wel ff heel goed begrijpt dat het wel zijn lekkers is!
Het is weer stilletjes hier... Ik ga pleitos! Even de boel opruimen en dan lekker in bedje naar House kijken en tukkie bouwen! Morgen zal ik er wel pas laat zijn, want heb borrel van mijn werk, maar ik kom wel ff spieken of er nieuws van Gieg is! Zwaaizwaai meisjes!
Hee, Liesben, na mijn laatste MK veranderde mijn cyclus van ei op 14 dpo naar 11/12 dpo, en menstr van 14 lf naar 16 lf. Veranderen kan dus wel. Heb je al gordijntjes opgehangen in je hunebed? <knuf> Nef, alles verweekt wat, okee, wist niet dat dat nu ook al zo was. Dank voor de tip. Jij zondag jarig, zitten we een week uit elkaar, ik afgelopen zondag. Giegel, succes morgen! Fijn dat je dinsdag terecht kunt, Suzanne. Maar nu een stukje weefsel verloren en daarna witte slierten (hoewel ik niet eerder van wit bij een MK heb gelezen). Als het niet goed zit, laat het er dan nu maar uitkomen, dan ben je tenminste van die onzekerheid af. Zit het wel goed, dan moet er nu een virtuele kurk op! Ik denk aan je.....
Die slijmslierten schijnen dan weer positief te zijn heeft mijn irritant positieve man ergens gevonden...dus.....en hij zegt dat ik juist heel erg zwanger ben met mijn hormonale stemmingswisselingen (overemotioneel gedoe bedoelt ie hoor,maar dat mocht ik hier niet typen van hem )
ooh wat een ellendige toestand weer, Suzanne. ik duim keihard dat je man gelijk heeft! je hebt een pb