35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    @Annna: heb de gyn niet gezien, alleen de echoscopiste die alle tijd van wereld nam om boel goed te onderzoeken.
    Mijn HA en mijn broer ( ook HA) zeiden beide.. hoeft niet te wachten.. was alleen voor hun eigen berekening voor cyclus).

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Da's inderdaad niet fijn als je niet vooruit te branden bent SanRob. Hoop dat de ijzertabletten je weer een beetje vooruit helpen.

Limmeke, fijn dat de echoscopiste alle tijd heeft genomen om je te onderzoeken. En ook fijn dat je niet hoeft te wachten, al zijn de meningen over het overslaan van een ronde na een MK sterk verdeeld. Volgens mijn gyn zou de kans op herhaling groter zijn wanneer je het direct weer zou proberen en was het verstandiger om een ronde over te slaan.
    Dit advies hebben we opgevolgd en het resultaat heeft er mogen zijn. Of het door het overslaan van een ronde komt is natuurlijk niet te zeggen, maar het gaf me wel een hoop rust in m'n hoofd na een paar hele hectische maanden.

Natas, hoe is het met jou? Heb je al een paar dagen niet online gezien ....

3. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Ik moet echt vaker kijken om alles hier bij te houden!

@Sanrob: hoop dat je je snel weer beter voelt met de ijzertabletten!

@Missdaantje: heel veel succes met de ivf!

@Inez: fijn dat alles bij jullie nu bijna klaar is.....want het aftellen bij jou is ook echt begonnen, niet?

@Lola: las op de beebiesite van jasmijn dat jij de baby dit keer veel beter voelt omdat de placenta aan de rugzijde ligt.
    Heb ik dit keer ook en het verschil is echt heel goed te voelen, ook bij mij beweegt mijn buik volop op en neer!
    Voel jij je al wat beter?

4. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Voor degenen die ik vergeten ben....sorry maar allemaal succes en sterkte met de dingen die jullie op dit moment bezig houden!

5. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Met mij gaat alles goed;voel me eigenlijk nog prima alleen wat vaker moe!
    As donderdag weer naar de vk en deze week ook een afspraak maken voor een 3-D echo!
    Deze week heeft mijn man ook vakantie en gaan we het babykamertje kopen en de rest vd klusjes op de kamer afmaken!
    Groetjes, Moby

6. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    heuh :confused: :oops:
    Ik las een terug en zag op de banner van Lientje staan dat ze op 6 juli bevallen is. Ik wilde al feliciteren, maar realiseer me nu dat het een foutje moet zijn. 18 juli was ze nl nog aan het wachten. ;)

Prettig weekend iedereen tussen de buien door schijnt regelmatig de zon :)

7. Ja, het verschil is echt enorm! Dit kindje voel ik zó vaak (en hard) dat het soms irritant wordt :oops: . Maar dat heb ik tien keer liever dan wéér naar het ziekenhuis voor een CTG... :D

Hoe ik me voel? Het gaat met pieken en dalen. Zolang ik niet benauwd ben en geen last van hartkloppingen heb (die twee komen meestal samen...) gaat het goed. Maar als ik naar adem lig te happen (zo voelt het dan echt...), lijken de negen weken die me nog resten erg lang!

Ik ben blij dat jij je nog steeds goed voelt, houden zo! Je bent inmiddels ook al ruim over de helft... :D

@Annna: Inderdaad! Lientjes banner geeft inderdaad weer dat haar baby geboren is (maar de banner houdt wel de uitgerekende datum aan, foutje?). Laten we hopen dat we haar inderdaad kunnen feliciteren... :D

8. Dit is het laatste nieuws van Lientje bij de juli-mama's (20 minuutjes geleden gepost)...

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Moby mooi dat alles goed gaat en dat je met de kinder kamer bezig bent!
    succes laat een fototje zien hoor....

@Sanrob ja die ijzer gehalte hou het in het oog hoor!
    want het is toch heel belangrijk!
    verzorg je goed....

@Lola, ken dat wat je voelt hoor, is hier ook,
    we telen af meisje...
    en ja mijn eerste lag gewoon en voelde ik heel snel ook veel...
    dit kindje de moederkoek ligt van voor, voelde ik laat!
    maar toch kan ze hard schoppen al is het een meisje....
    meestal als ik op mijn zij lig voel ik ze ernaast....
    het is een verschil!

En moe bij zwangerschap is normaal ik slaap ook meer....
    en eigenlijk doet het me goed!
    aan de zwangeren rust als het kan!

De anderen die een eitje hebben veel succes dames en klussen....

Fijn weekend iedereen, niets van Lientje nog?

Heb gisteren waar ik mijn zwangerschaps kussen gaan halen ben een meisje gezien 15 maand en zo een lief ding,
    ik smolt helemaal weg....
    en dat kussen doet je beter je houding zetten en ik slaap er beter door!
    is een fijn gevoel...

Liefs Ritje

10. @Ritje: Lees mijn laatste berichtje (nét voor het jouwe gepost...) maar eens... ;) :D

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wow das fijn nieuws voor Lientje!
    dat ze haar kindje snel mag in der armen sluiten.... \:D/
    ben blij voor haar!

hou ons op de hoogte hoor!
    Thanks Lola

Ritje

12. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Spannend voor Lientje; ben benieuwd wanneer ze blij baby-nieuws komt melden!

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lientje, ik ben erg blij voor je dat het allemaal toch nog vanzelf op gang is gekomen meid. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en dat we snel meer nieuws van je zullen krijgen.

SPANNEND SPANNEND!

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Moby, fijn dat alles goed met je gaat. En wat leuk, volgende week een babykamertje uitzoeken. Zo leuk om daar mee bezig te zijn ...

En ook leuk, een pretecho in het verschiet. Ben nu al benieuwd naar jouw plaatjes hiervan.

Ja, het aftellen is hier nu toch wel echt begonnen. Ik maak me in ieder geval geen zorgen meer dat alles niet op tijd af is en dat geeft een hoop rust moet ik zeggen. Mannetje is nu met het laatste schilderklusje bezig, de kamerdeur en morgen kan ik toch echt beginnen met inruimen. Leuk leuk.

Vanmiddag nog eventueel wat leuke dingetjes ophangen op de kamer. (nieuwe lamp, schilderijtjes).

Grappig dat jij en Lola de vorige keer een voorliggende placenta hadden en nu een achterliggende en nu de kleine zoveel beter voelen.

Of dat nu echt door een achterliggende placenta komt .... (natuurlijk wel, dat weet ik wel).

Maar ... zowel de vorige keer als nu heb ik een voorliggende placenta en deze kleine uk voel ik zoveel beter dan dat ik Alyssa voelde. Soms voelt het zelfs vrij ongemakkelijk en dat ben ik met m'n eerste zwangerschap helemaal niet gewend. Toen voelde ik Alyssa dan weer eens een paar daagjes wel, dan weer eens een paar daagjes niet. Kreeg ook niet echt contact met m'n hand met haar en dat heb ik deze keer wel. Heel bijzonder.

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Die hartkloppingen en kortademingheid heb ik ook ;) , maar we kunnen aftellen he ;)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lientje SUCCES meis zet hem op!

17. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Tegen de tijd dat Lientje dit leest zal het wel achter de rug zijn, maar Lientje succes meid!

Groetjes,
    Giegel

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Er was net nog geen berichtje van Lientje bij de juli-mama's. Zit steeds even te spieken.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dank je inez ;)

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Jaaaaaaaaa, nieuws van Lientje bij de julimama's:

******BABYNIEUWS*******

Om 15:48 is onze prachtige dochter Danique geboren via een keizersnee. Ze weegt 3700 gram en is 50,5 cm lang. Ze heeft veel donkere krullen.

******BABYNIEUWS*******

Lientje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Danique. En dan nu: lekker genieten meid!

Ik wens je een voorspoedig herstel van de keizersnee en hopelijk mogen jullie snel samen naar huis!

Share This Page