35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Suzanne: Ik begrijp dat het moeilijke en spannende weken zijn, maar eens moet het goed gaan en dat is nu :)
    Gelukkig krijgt je al snel een echo zodat je wat meer zekerheid kan krijgen!

Ik kan waarschijnlijk morgen pas later op de dag laten weten hoe de IUI is gegaan, doordat we morgen een tijd geen stroom hebben ivm werkzaamheden.

Bedankt allemaal voor het succes wensen!!

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

goeiemorgen meiden... ben bijgelezen!
    Was pas om 22:30 thuis uit werk gisteravond.. netwerkbijeenkomst in Eindhoven + borrel + (toch maar) even wat eten.. .nou zo dus.. Lange dag..

Suus... ik duim gewoon door hoor.. fijn dat je dinsdag terecht kan!
    Gieg.. today is the day!!! Duimen draaien ook voor jou!!

Bebek.. misschien voelen we wel samen NIETS en gaan we tóch nog samen op roze (denk het niet, althans.. ik niet roze...maar het idee is inderdaad leuk.. :D )

*Geeft een pakketje met gezellige kaarsjes, lekkers en zachte kussentjes af bij de steen van Lies*

Nef.. wat een fijne lange post weer eens van jou! Ben blij dat je er weer bent... Hoop dat het een teken is dat het over de hele linie weer wat beter met je gaat! *knuffel*

.. en nu ga ik maar eens wat aantrekken.. de dag start langzaam vandaag... geeft niet.. voor mij is het weekend!

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus meis wat een spanning, gelukkig dinsdag voor een echo.

Gieg heel veel succes vandaag !

Weer een druk daggie hier, zo eerst nar de fysio en vanmiddag voor Echo, controle en CTG.
    Ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik verlang naar het einde van de zwangerschap.

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Neeeeeeeeeeeee...typ ik een heel egoverhaal...weg!:x

Nou,ik typ het gewoon nog een keer.
    Zat nml te vertellen,dat mijn man gister zijn zus aan de telefoon had en aan haar zat te vertellen,dat ie zich zo :( voelde toen ie 30 was.Zijn relatie net uit en hij had zo graag een kind gewild voor zijn 30e.Ze weet niet ,dat we weer zwanger zijn.
    Schrijft ze een blog met het volgende:En ja natuurlijk nog een Groot feest uhum groot zal het niet worden aangezien 2 weken later de meid al komt, ik word namelijk 30 jaartjes oud op de 27ste van november. Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste kinderen wou, nou dan ben ik er toch dichtbij gebleven maar 2 weekjes als het goed is verschil.

Gemeen he!!!!:x

Oja en ik had getypt,dat ik er nog niet helemaal gerust op ben,want nog steeds licht bruinverlies...puntjes in mijn inlegkruisje en meer als ik gelopen heb,maar dat ik wel had verzonnen,dat als dat uit mijn baarmoeder komt,die slierten nooit wit kunnen zijn....

Einde ego

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, SUCCES vandaag!!

Suzanne, getsie, wat een onzekerheid toch allemaal. Ik hoop en duim voor je dat het allemaal gewoon helemaal goedzit. Dikke knuf.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Mag je best zeggen hoor Koffieleutje!!
    Is heeel normaal! Pfff..aan het eind ben je er echt wel klaar mee...nog even volhouden meis..

Stolseltje van het eerdere bloedverlies Suus? Gaat klonten natuurlijk...daar hoop ik gewoon op hoor!! Pff..dinsdag schiet op!

Ik duim verder voor iedereen die graag een roze test wil deze keer!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, lekker, zo'n schoonzus.

Koffieleutje, dat mag je best zeggen hoor! Die laatste paar weken zijn altijd best zwaar, helemaal als je je een paar keer in de week in het ziekenhuis 'mag' melden. Daar wordt je zo door geleefd.
    Succes bij fysio en bij de gyn. Leuke bijkomstigheid is en blijft natuurlijk wel dat je even lekker mag loeren naar je kleine uk!

8. Suzanne68

@Koffie...die laatste maand is ook zwaar en ik denk dat iedere zwangere er dan helemaal aan toe is,dat het kind geboren wordt.Dus van mij mag je lekker mopperen over de laatste loodjes hoor ;) Ik kan me herinneren,dat ik niet eens meer zelf mijn veters kon strikken :D

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    NOD

23-10 Marnat
    27-10 Dop07
    26-10 Bebek
    26-10 Benthe
    04-11 nefertary
    08-11 Giegel
    13-11 Ladouce
    -- -11 Liesben

AFSPRAKEN

23-10-2009: Giegel 5e IUI
    23-10-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog+CTG+echo
    27-10-2009: Suzanne echo
    02-11-2009: marnat gyn uitslagen onderzoek
    11-11-2009: Liesben gyn
    18-11-2009: Marnat naar neurologie

BEVALDATA

03-11-2009 Smoeltje
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang
    26-04-2010 nicolioo
    14-06-2010 justfortoday

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
    11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos

10. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Jeetje Suus, het houdt maar niet op bij jou. ik hoop dat we er achteraf met een "lach" op terug kunnen kijken hoe we hier pagina's vol hebben geschreven over bruinverlies, bloed en stolsels.
    Heeeel erg fijn dat je dinsdag terecht kunt.

Ik mag maandag weer even kijken, blijft toch weer erg spannend of het nog steeds goed gaat daarbinnen (en dan bedoel ik gezond, ben niet zo bang dat de kleine het heeft opgegeven of zo)
    Hier lopen de spanningen af en toe hoog op, lief zit er helemaal doorheen met zijn pa die maar stug blijft doorleven en zeuren en zijn broertje die compleet contactgestoord is geworden (was al wel redelijk emotioneel gehandicapt maar nu is hij echt alleen nog maar met zichtzelf bezig) Emigratie van vriend komt dichterbij en dan ook nog deze zwangerschap die ook de nodige spanningen met zich meebrengt. Resulaat was gisteren een enorme woedeuitbarsting om niks tegen mij waar ik dan nu weer helemaal niet tegen kan... poeh moet niet lang meer duren allemaal. Gelukkig vanacht wel net een borrel even de boel uitgepraat.

Giegel, ik duim vandaag ook extra voor jou. Lijkt me zo spannend voor jullie!

gr. Nicole

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge/Middag
    Mexicaanse griep nu een epidemie, nu ook een 14 jarig gezond meisje overleden. Wat moeten zwangeren nu? Maar thuis blijven van werk?

Heb vannacht liggen dromen over dat ik kittens borstvoeding moest geven, maar dat mijn tepels te groot waren ;):D

Buik wordt steviger, heb altijd al een flinke spekbuik, maar Vent en ik voelen duidelijk verschil. Heb nu ook dat ik spanning onder de huid voel, lijken me allemaal goede tekens. Heb vanochtend net op tijd een plakje ontbijtkoek gegeten, stond laat op, en had honger en was licht misselijk. Rare combi hoor ;)

Even kijken of ik braaf kan wachten met bellen voor afspraak bij gyn tot maandag...

Ruzies, ja, ben ook best opvliegend, maar Vent was gisteren in een mega slechte bui, en heb wel duidelijk gemaakt dat ik normaal behandeld wens te worden, dat kwam wel aan en werkte voor een kwartier ofzo ;)

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Justfor, kittens aan de borst! Dat klinkt als een echte zwangerendroom.

Nicolioo, vervelend al die spanningen, maar gelukkig hebben jullie het wel uit kunnen praten. Fijn vooruitzicht voor maandag, even lekker loeren naar jullie beebje.

Heftig zeg, een gezond 14-jarig meisje overleden vanwege de Mexicaanse griep.

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Jippie, we hebben weer stroom en ik heb mijn 5e IUI gehad (ronde 7 IUI). Hoe het zaad was weet ik niet, maar ik weet zeker dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad (auwwww).
    Bij de IUI kreeg ik weer koffie, met deze keer ook een koekje :D

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    spannend giegel duimen draaien

16. Suzanne68

Spannend weer Giegel...ook hier draaien de duimen.
    Was het een lekker koekje? :D

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, spannend. Mijn duimen draaien mee!

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Het was een tarwebiscuitje :D

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gieg, super dat het in ieder geval weer gelukt is! Mijn duimen en tenen en andere beweegbare lichaamsdelen draaien op volle toeren!! :D

Suus, je laat me iedere keer weer schrikken hoor, met je bruintjes en witjes! Ik denk dat mams gewoon gelijk heeft en beebje een schoon plekje wil! Ik zei toch dat beebje vast zit met weerhaakjes!! Alleen beetje lastig met de bevalling straks, die weerhaakjes... :D

Koffie, ik kan me zo goed voorstellen dat je het zwaar hebt nu! Kom maar lekker van je afkletsen hier hoor! *draagt beetje met je mee in gedachten* ;)

Suus, fijn zo'n schoonzus! Heb nog wel een rolletje behang over waar je haar achter kan plakken?

Ik lees iets over mannen met humeurtjes: ik heb nog meer behang liggen! ;)

JFT, haha, gelukkig ben ik niet de enige met rare dromen! Maarre, je weet dat het strafbaar is he, kittens aan de borst leggen? :D :D

Liesben, hoe is het onder je steen? *Knuf!*

Nou, hier ook weer van alles gebeurd en de dag is pas op de helft! Ik kom vanmorgen om 6u bij de auto en vond het erg vreemd dat de deur van slot bleek (Lief is nogal neurotisch wat dat betreft en had hem als laatste mee gehad). Maar stikdonker en mistig zag ik dus verder niks. Doe ik de deur open, lijkt de auto wel ontploft binnenin!! Hebben ze de ruit aan de passagierszijde ingeslagen en werkelijk de hele auto doorzocht en overhoop gehaald! En werkelijk overal lag glas! Kijk ik om me heen, zie ik nog 6 (!) auto's staan waarbij hetzelfde is gebeurd! Ik Lief zijn nest uitgebeld en vervolgens de politie gebeld (die natuurlijk weer geen zak uitvreten) en vervolgens carglass. En hulde aan die laatste: wat een service, klantvriendelijkheid en stiptheid zeg! De ruit is nu weer gemaakt en aangifte konden we alleen online doen, dus moeten wachten op de schriftelijke aangifte om de diefstal van de autoradio en cd's aan de verzekering op te geven. Ik word daar toch zo boos van he! :x Blijf gewoon met je poten van andermans spullen af!! :x En dan ook nog Lief zijn werkhandschoenen gebruiken om andere ruitjes in te slaan...wij dachten dat ze gejat waren (zijn hele dikke ivm werken in de vriezer), tot hondlief er vanmorgen vrolijk mee aan kwam zetten na een rondje speuren over het parkeerterrein ;)
    Zo, ik ben het kwijt. :D

Vervolgens ontwikkeld zich nu ook een puist op mijn neus, zo groot dat mijn neus zich erachter kan verstoppen, grrr. En ik heb weer van babies gedroomd...Hoe druk kan een mens zijn, haha!
    Zou vanmiddag gaan borrelen, maar weet eigenlijk niet of ik zin heb om weer terug te gaan naar Utrecht...twijfel twijfel

20. Suzanne68

Nou nou,konden ze het missen ;)

Deel Deze Pagina