@Bebek....lekker dan,stomme autoinbreekmeneren!:x Moet wel een grote rol behang zijn dan,want ze is behoorlijk groot(in de breedte) En verassing verassing.....weer bruinverlies na het fietsen...en best veel deze keer....net zoveel als bij de vorige miskramen....ik zal heel verbaast zijn als er een mooi kindje op de echo te zien is.Ik ga me er maar niet eens meer druk over maken,want dat bruinverlies stopt blijkbaar niet :x:x:x ik zal ook eens gewoon een kindje krijgen...ja 80 jaar geleden en die heb ik ook niet meer.......zo!
Suus, je hebt tegenwoordig extra brede rollen behang... Dikke laag lijm erachter en plakken maar!! Ik zou toch zo graag je zorgen voor je wegnemen, maar ik weet niet hoe...Ik kan alleen maar hopen dat het heel snel dinsdag is en je dan een prachtig wurmpje op de echo ziet! En je andere kindjes zul je altijd hebben, ze zullen altijd met hun mama verbonden zijn, ook al zijn ze nu niet bij je. De band met je mama breekt nooit!!
Is sterk gekleurde/geconcentreerde plas een teken van zwangerschap? Ik probeer de positieve signalen te zoeken, want ik voel mijn liezen en da's een duivels teken!
Ik ga heel hard voor je duimen! Ben echt zo kwaad.....alles en iedereen krijgt maar kinderen (bedoel ik niemand van jullie mee) en zelfs de meest vreselijke mensen krijgen kinderen,die er helemaal niet goed voor zorgen(of erger) en wij willen zo graag en bij ons gaat het elke keer mis.Nou mooi,dat nooit meer een kind ga krijgen.Ik geloof er niet meer in.Het enige wat ik nog heb zijn die stomme overloopkinderen...bah!:x En allemaal sorry,maar ik vind dat ik alle recht heb om er pissig over te zijn.3 miskramen in 1 jaar,dat verzin je toch niet.het is dat ik hier op het forum ergere verhalen hoor,anders had ik nog gedacht dat ik er wel een record in het Guinnesboek mee had kunnen halen....
Suus, je klinkt alsof deze zwangerschap al voorbij is, maar dat is helemal niet zo!! Je beebje groeit nog in je buik en als ik al je eerdere berichten lees, worden je zwangerschapsklachten alleen maar meer! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je er niet meer in geloofd en de moed opgeeft na 3 miskramen, maar dit beebje verdient een kans en hij/zij blijft gewoon zitten en groeit en groeit en groeit bij jou!! Misschien klinkt het onaardig, maar zo bedoel ik het niet hoor, probeer je een hart onder de riem te steken en je uit je dalletje omhoog te trekken!! Dikke knuf!
suus ik begrijp je gevoel helemaal ik had ooit een vriendin die was zwanger van de tweede ze wist dat ik al heeeeeeeeeeeel lang bezig was zeg ze recht in mijn gezicht zo ik ga abortus plegen ik werd helemaal gek nou komt ie hoor hou je vast . een jaar later op de dag dat dat kind zou komen is medam weer zwanger en laat ze het wel komen ik werd gek en kwaad ik zeg nu wel ja nu hebben we wel geld grrrrrrrrrrrrrrrr ik wacht al 11 jaar op een wonder zo als veel van jullie al weten suus meid dinsdag heb jij een wondertje op de echo en ik ga nu mij concentreren op de mmm dus meid kop op komt helemaal goed sorry meiden ik moest het even kwijt knuf voor jou suus
Sjesus Marnat, kan me heel goed voorstellen dat je dan echt even een waas voor ogen krijgt, als iemand zoiets tegen je zegt!! Zou ik ook heel erg pissig van worden en vooral ook heel erg verdrietig! De mmm is voor jullie een volgende stap en ik wens je dat je maar heel weinig onderzoeken nodig hebt en dat je met behulp van een simpel iets toch heel snel zwanger mag zijn!
bebek @ dankje voor je lieve woorden net als jij zegt misschien is het iets kleins ik richt me daar nu ook op maar ik dacht daar weer aan terug ik moest het even kwijt
ff een update, kleine is met 300 gram gegroeid, weegt nu plusminus 2700 gram. Heeft een klein koppie maar een dikke buik (38 weken en 6 dagen) heeft ze van haar vader dan Krijg ik meteen terug van hubby ja en dat kleine koppie van jou, zitten toch geen hersens in Ctg was in een woord geweldig mevrouw heeft het echt prima naar haar zin. Bloeddruk blijft mooi, klein spoortje eiwit dus ik mocht gelukkig weer naar huis. 27 oktober weer terug.
Wow Koffie, wat een positief nieuws! Wat is ze goed aangekomen! Enne, laat hubbie maar kletsen hoor; beter een klein koppie met veel compacte hersencapaciteit dan een buik vol lucht!
Jeej!Koffie..wat een goed nieuws! @Marnat.....wat een stomme muts zeg!bah! @Bebek...bedankt voor het proberen op te beuren Nou,ik ben dus bij de dokter geweest...dacht,misschien zit er wel een klein wondje en maak ik me voor niks druk.Dus hij gekeken.Het goede nieuws is,dat mijn baarmoedermond nog netjes dicht zit en er nu zeker geen bloed uit mijn baarmoeder komt.Dus ik neem aan dat dat zelfde bruinverlies wat ik net weer had na die stomme eendebek ook niet uit mijn baarmoeder kan komen ...toch?Het slechte nieuws is,dat het het geen zekerheid geeft over wat er binnenin gebeurt.En omdat mijn vagina(zoals de dokter zo netjes zei) ook geen wondjes of iets heeft,wist hij ook niet waar het bloed dan wel vandaan kwam.Maar nu iig niet uit mijn baarmoeder,want die was dicht.Dus.....nu hebben we weer een beetje meer hoop,maar eigenlijk weten we nog niks. Oja en ik ben heel stoer alleen gegaan...alleen een inwendig onderzoek.Ik vind dat ik wel een ijsje of iets verdient heb,die ik zo nog ff voor mij ga kopen.....denk ik....als ik nog zin heb om helemaal naar de winkel te lopen.
Suus, dat is zeker goed nieuws!! Heeft die dokter je toch beter opgebeurd dan ik, haha! Misschien komt het bloed uit je navel? In ieder geval zit beebje nog lekker hoog en droog met haar weerhaakjes vast aan mama!! Enne: ijsje?? Weet je wel hoe koud het is??!!
Ik heb inene (vind ik toch zo'n grappig woord!) heel sterk de neiging om te gaan testen, maar kan je al wat zien nu?? (even ervan uitgaande dat er uberhaupt iets te zien is nu...dat wit ken ik al!!) Ik heb een cyclus van 26 dagen en moet dus zondag ongi worden...
Bebek, wat K zeg, van jullie auto. Ook die laatste dagen op het wachtbankje zijn K. Zou het wel raak zijn of toch niet. O, wat zou het soms toch prettig zijn om even door een luikje naar binnen te kunnen kijken of er iets gaande is daarbinnen. En in het geval van Suus om te zien of het inderdaad nog allemaal goedzit. Die eerste weken in een zwangerschap zijn slopend, zeker als je 1 of meerdere MK's hebt gehad. Nog even doorbijten tot dinsdag Suus, dan weet je hopelijk meer dan nu. Op zich wel een goed idee dat je baarmoeder nog helemaal potdicht zit. Koffieleutje, wat fijn dat ukkie weer gegroeid is. En dinsdag weer terug.
Bebek, meten is weten. Op zich zou het moeten kunnen aangezien zondag je NOD is. Heb met Yelina de dag voor m'n NOD getest en had een vrij duidelijke streep. Zou dan alleen nog even tot morgenochtend wachten, ochtendurine is geconcentreerder.
@Dombo.....wat lief dat je zo mee leeft (de rest ook lief hoor)...het is idd slopend....veel erger weer dan de vorige zwangerschap....elke miskraam lijkt het krijgen van een kindje weer verder weg.....maar ben iig gerust gesteld,dat er nu nog niks uit gaat vallen. Mijn man gaat proberen tussendoor nog naar huis te komen.Die heeft een dienst van vanmiddag 2 uur tot morgenochtend 7.Maar ook nog een pauze van een paar uurtjes,dus hij ging zijn best doen. Ik ken mezelf niet meer terug....ben normaal niet zo'n stresskip.....wel gauw overstuur hoor,maar niet zo'n iemand ,die met elk klein dingetje bij de huisarts zit.
Ja, da's misschien ook wel beter... Weet ook wel dat het toch weer zo'n witte reus gaat worden, maar dan weet ik tenminste vast dat het eraan zit te komen...
@Bebek....ik zou ook nog even wachten,want anders krijg je zo'n vaagstreepjesgebeuren en daar word je ook niet bepaald ontspannen van.Welke testen heb je liggen?