35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kruidvat testen...
    Enne, van zo'n vaag streepje zou ik al helemaal uit mijn plaat gaan hoor, want de mijne zijn altijd witter dan wit!! Kun je met de beste wil van de wereld geen streep in zine, uit elkaar gepulkt of niet! :D

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Haha....ik zou toch nog even wachten :p
    KVtesten zijn wel heel gevoelig,maar stel dat je wit test en toch zwanger bent....ben je helemaal sipjes voor niks.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ach, weet je wat het is...ik wil het ook gewoon weer te graag, dus het wordt hem heus niet... Voel mijn liezen ook gewoon weer, net als altijd voor ongi...en ook al is dat nu nog de enige aanwijzing, ik geloof er gewoon niet in!
    Ik bedoel, zo'n dikke puist kan ook van de duivels zijn! (hoewel ik het normaal niet heb...)
    Zit mezelf weer gek te maken en ben het zo vreselijk zat allemaal!!!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het is iedere maand gewoon hetzelfde gezeik met mij!
    Jullie kunnen er een klokkie op gelijk zetten: iedere 26 dagen gaat Bebek weer spoken zien en denkt ze dat ze zwanger is en dat is ze toch weer niet, wanneer leert ze het nou eens.... :( :(

5. Suzanne68

Hey meis...ik vind het heel herkenbaar hoor!!En we denken helemaal niet zo over je.Toevallig....Ik vind je leuk en gezellig en het is toch ook elke keer dikke stress rond NOD.Knuffie van mij!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je, da's lief van je...
    Nou maak je me nog bijna aan het huilen ook...En dat wil ik niet, want da's ook weer zo'n teken van duivels!!
    JAAA HOOR, het is weer zover: ik zit mezelf weer in de weg!!

Ga maar even met mn puppie naar buiten...

7. Suzanne68

Hihi....wat schattig dat je dat bakbeest(lief bedoeld hoor) je puppie noemt :D
    Ik duim ondertussen rustig verder voor je hoor!

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Giegel, fijn om te horen dat het goed is gegaan, nu weeer wachten. Oh wat worden we hier gek van wachten, he suus en Bebek:D

Suus wat fijn dat je even naar de dokter bent geweest, is toch een geruststellinkje en maakt het wachten tot dinsdag iets minder moeilijk.
    Bebek, niets meer dirnken nu en over een paar uur testen?? Ik ben ook wel nieuwsgierig en herken me in jou wel want ik kon het ook niet laten, was zelfs soms al een dag of 5 voor NOD aan het testen.

Koffie, fijn dat de kleine het zo naar haar zin heeft en goed groeit.

gr. Nicole

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Koffie goed nieuws.. en Suuske ook!!

Bebek.. testen kan altijd.. ik kan je nu alvast vertellen dat die van mij vanmiddag witter dan wit was.. waar ik dus nu (maandag is NOD, dus wel erg vroeg getest) weer geen moer mee opgeschoten ben!!! :D

10. Suzanne68

@Nicole....nou idd....wachten is echt stom en geduld is nou toch al niet echt mijn sterktste kant.
    Ik moet ook wel eerlijk bekennen,dat ik regelmatig ruim voor NOD testjes deed ;)Als alles goed blijft gaan,zal ik wel eens een foto maken van de berg testen,die ik deze zwangerschap heb gedaan :D

11. Suzanne68

@Dop...voor jou duim en teen ik,dat je test minder wit wordt ;)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #16232 Bebek Istiyorum, 23 okt 2009
    Laatst bewerkt: 23 okt 2009
    Ik snap daar nooit iets van...Ik heb een cyclus van 26 dagen en die banner geeft dag 24 aan, maar ook dat ik pas over 3 dagen kan testen...Dan zou mijn ongi toch zondag zijn?? Waarom heeft ie het dan over 3 dagen? En jouw banner is gelijk aan de mijne, maar jij hebt het over maandag... Stomme banners! :D

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi meiden,
    ik heb gezien dat jullie hier al een heel tijdje met elkaar kletsen.
    Ik ben afgelopen weekend 35 geworden en bezig voor een eerste kindje (sinds april) We staan op het moment een beetje op nonactief maar in januari kunnen we er wss weer vol voor gaan.
    Mag ik af en toe met jullie mee kletsen? Ik begrijp het volkomen als jullie er bezwaar tegen hebben hoor, jullie kennen elkaar wss al erg goed, dus dat ook gewoon zeggen!
    groetjes Bibi

14. Suzanne68

Hey gezellig!Welkom Bibi!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BB10, nee mag niet... :D
    Haha, tuurlijk mag je meekletsen, welkom in ons gezellige cluppie!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mag alleen als je weer gaat pendelen voor ons! ;)
    Nee hoor, ik zit te geiten, heb beetje obstenate bui! Wij vinden nieuwe mensen altijd gezellig en ik hoop dat je er gauw tegenaan mag en gauw zwanger mag zijn!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Bedankt voor het welkom heten!
    Ik zal ff uitleggen waarom we op nonactief staan. Vriendlief slikt al een aantal maanden antibiotica en dat vinden zijn zwemmers niet zo leuk. Dus hij is zeer verminderd vruchtbaar, zeg maar helemaal niet;)
    Gelukkig slikt hij sinds vorige week niets meer en zwemmers zijn na 3 maanden ververst dus daarom gaan we er vanuit dat we vanaf januari weer "kans" maken.
    Ik had zo gehoopt voor mijn 35ste aan te tellen, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. Nu hoop ik wel dat ik nog op mijn 35ste moeder wordt. En 2010 lijkt me een mooi jaar om in te bevallen!

Oja, voor dat pendelen kan ik wel een keertje over mijn hart strijken hoor!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bb10 welkom kom er gezellig bij

bebek heeft wat last van haar hormonen denk ik hoor. ze houd er van om anderen te plagen he

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zoooo...wat hebben jullie weer een hoop gekletst zeg..als ik ook even niet kijk..
    Weet niet eens meer wat ik allemaal gelezen heb maar ga het proberen..

Suus is heeeel stoer 8) naar de dokter geweest, lekker dichtblijven die baarmoeder!

Bebek wil testen...doen doen! En moet om haar puist heengluren om nog wat te zien..:D
    En wat vervelend van de inbraak in je auto..

Witte test Dop..grrrr...misschien over paar daagjes? Nog even hopen hoor!

Dik buikje Koffie...hihi..ze heeft natuurlijk haar hersens ook van papa hoor...want jij hebt de jouwe nog toch? ;) Fijn dat ze zo lekker gegroeid is!

Welkom bb10, gezellig meekletsen hoor! :)

Sorry als ik iemand vergeet, moeten jullie maar niet zo kletsen zonder mij! ;)

Kijk deze...haha...

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zie net op hyves dat de dochter van een goede vriend van mij 8 weken zwanger is.... En dat is zo'n meisje wat een knipperlicht relatie met haar vriendje heeft, niet op zichzelf woont, eigenlijk helemaal niet verder met haar vriendje wil....en nou is ZIJ zwanger!! Grrrr!!!

Deel Deze Pagina