Jaah!! Joepie! Dat zijn mijn opstekers op de moeilijke wachtbankdagen! Maarre, ik vind dat je gelijk hebt: 2010 is een mooi jaar om te bevallen! Als we dat allemaal nou ff regelen meiden! (ok, lotuss hoeft niet ) Ik hoop dat je man superzwemmers heeft, die geen zin hebben om 3 maanden te wachten en die gewoon snel weer klaar voor the olympics zijn!
Lotuss: Geweldig die foto!! Hahaha, heerlijk, ff lachen! En inderdaad; het lijkt of ik een oogkapje op heb morgen denk ik, want het kreng blijft groeien! Whoehahah Dank je wel voor deze heerlijke lachbui!
Ja dat geloof je toch gewoon niet!! Kind is echt nog een kind, kan gewoon niet eens voor zichzelf zorgen en nu gaat zij een mensje op de wereld zetten... Het is ONZE beurt!! Lekker puh
meiden mijn vriendin heeft tegen mij ge zegt 210 word ons jaar gebeuren alleen maar goede dingen we gaan dan alleen maar lachen
*kruipt even onderhaar inmiddels enorm gezellige steen vandaan* Welkom BB10, natuurlijk mag je meekletsen! Suus: Koest, af, in je mand. Niet meer testen, niet meer naar dokters. Gewoon op de bank zwanger gaan zitten zijn jij! Bebek: Voor jou geld hetzelfde Koffie: wat goed dat het moisje goed groeit! Hou je het nog vol? Marnat: Ik doe mee in 2010! Ik moet vannacht werken, zielig ben ik he? *kruipt weer onder haar steen*
Mijn man is even 2 uurtjes naar huis gekomen vanuit zijn klus in Amsterdam.Lief he!Nu is ie weer weg,kan ik jullie weer lastig vallen. @BB.....balen van die antibiotica.Maar nu dus weer fris aan de slag
Lieve Suusman! Ik ga plat.. en heb mezelf beloofd dat ik morgen niet 'hoef' te testen Fijn slapen allemaal en morgen gezond weer op!
Sorry meid, ik had er 3 in 9mnd. En je leest idd ook wel erger. Zwaar klut die situatie waar je nu in zit. Oh, bij HA geweest en baarmoedermond is dicht. Raadsellijf heb jij zeg! Koffie, fijn dat de kleine meid weer gegroeid is. BB10, welkom! Pendels, heb er 3 in mijn tas liggen, nee, doe er niets mee momenteel. Bebek, heb je 1 of 2 testen in huis? Als IK in jouw situatie was zou ik vanavond en morgenochtend testen, maar ik ben test verslaafd. Vandaag voor 't eerst niet de behoefte om te testen gehad. Wel even half uurtje meegelift op mijn oudste peerdje, heb genoten. Bedtijd!
Wil net gaan slapen....opeens zweten en diarree.....en heel veel helder bloed...dus.....lijkt me nu dan wel echt einde verhaal. Kan mijn man niet echt vertellen nu,die heeft het echt heel druk op zijn werk...hoop niet dat ie in minder drukke periode vannacht dan hier leest....sorry Roen.Dus weer niet dan....nou ja,maar beter zo vroeg in de zwangerschap dan weer met 8 weken.Wel weer lekker handig zo midden in de nacht......ga banner maar weghalen dan.
Ga toch maar proberen te slapen....weet uit ervaring,dat er vannacht toch verder weinig gaat gebeuren nog en anders word ik er vast wel wakker van.Kom morgen nog wel even vertellen hoe het is en verdwijn dan ook maar voor lange tijd onder een steen.Hoor dat het daar altijd heel gezellig is.
Ach Suusje.......Nee toch? Hele dikke knuffel en kom maar bij mij onder de steen hoor. Prima toeven hier.
Suusje....wat klote meis... he verdorie nou... Kan even niets verzinnen om je op te beuren, vind het heel erg voor jullie. Dikke knuffel schattie..
suus@ ik weet ook niet echt iets te zeggen , de baarmoeder zat toch dicht? grrrrrrrrrrrrrrrrrr meid ik wou dat ik wat voor je kon doen marnat rent heel hard naar suus en geeft haar een dikke knuffel