35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ziekenhuis gebeld en konden er ook niet meer van maken,dan dat het mis was.Die verhoging was normaal.Moest toch maar ff afwachten nog en als ik koorts kreeg weer bellen,kon ik gelijk terecht.Ze dachten ook,dat het niet alleen de leeftijd was,dus dat wordt onderzocht binnenkort.En ze vond het rot voor ons.

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Fijn dat je zo begrepen werd in het ziekenhuis. Wel echt superwaardeloos allemaal zeg! Heb er verder ook geen troostende woorden vor want die zijn er wat mij betreft even niet.

Heel veel sterkte voor jullie beiden.

Ik realiseer me steeds meer door de verhalen waarbij het mis gaat in het begin bij een aantal meiden hier dat ik gelukkig redelijk makkelijk zwanger kan raken en dan ook blijven. Bij mij ligt het probleem meer in het niet gezond zijn van de beebjes. Maar ook dat laatste gaat helemaal goed komen deze keer, moet gewoon!

Nogmaals sterkte en een knuffel Suus!!!

Nicole

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, blijft die echo voor dinsdag wel gewoon staan? Dat ze dan kijken of het inderdaad helemaal schoon is?
    Voor wat het waard is, wel fijn dat ze het zo serieus oppakken en onderzoeken willen doen.
    Dikke knuf voor jou en je mannetje.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, ik weet niet of je hier nog meeleest, maar meid, wat een vreselijke toestanden. Heel veel sterkte en hopelijk horen we binnenkort weer van je.

Dikke knuf!

5. Suzanne68

@Dombo....ja,die echo bleef gewoon staan.Dus dat is wel fijn.Het is sowieso wel een fijn meelevend ziekenhuis.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suus, ik lees dat het weer mis bij je is...... ah meid, ik vind het zo rot voor jullie. Heel veel sterkte!

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

Djeez.. wat een verhaal.. van Zico!

Suuske.. wat verdrietig.. las ook op J. z'n hyves... ik snap het dat hij er behoorlijk mee aan is..
    Dat van dat bloed en dan een soort weefsel achtig stolsel en dan niets meer.. dat herken ik wel.. net als bij bevallen is de pijn dan ineens gewoon (zo goed als) weg... Fijn dat ze toch nog gaan kijken dinsdag.. je weet nooit.. voor hetzelfde geld is het net als jouw vorige keer... En anders inderdaad toch om te kijken of het huisje schoon is voor de volgende keer.. Want het kómt een keer goed hoor!! Echt lieverd.. het kómt een keer goed!!!
    Hele dikke knuffel..

Bebek.. samen volgende maand dan maar?? (mijn test kon ook zó in de witte reus reclame :x )

8. Suzanne68

Nog meer ego:

Ik merk dat ik precies hetzelfde reageer als de vorige keren.Was ik er van tevoren helemaal van overtuigd dat het mis was (intuitie) Nu ik dan echt bloed en iets verloren ben,ga ik toch dingen denken als:ach,er zijn wel meer mensen ,die bloed enzo verliezen en dan is alles gewoon nog goed.....zoveel bloed was het ook weer niet en het is nu toch weer gestopt enz enz.Ik weet nog wel dat de vorige keer het hartje gestopt was en dit door 2 echo-apparaten bevestigd was ik gewoon thuis zat te huilen,dat ze het vast niet goed gezien hadden.En dat ik zo blij was,dat ik de ochtend van mijn curretage zelf ging bloeden...want dan was het wel echt mis en haalden ze geen levend kindje weg.Sorry als ik een beetje grafisch ben.
    Maar ik blijf nu juist hopen,dat er toch niks is...stom he.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Denk dat dat wel normaal is Suus, je blijft toch hopen..
    Wil je je mannetje ook sterkte wensen? Vond het een beetje raar het op z'n Hyves te doen, hij kent me tenslotte niet eens.

10. Suzanne68

Dankjewel namens mijn man.En hij had het niet raar gevonden,ondanks dat ie je niet kent,maar juist heel fijn.Zegt ie ;)

Mijn man is echt een lieverd....dat is wat ik wel heb geleerd in alle ellende....dat ik er nu 1 heb ,waar je wat aan hebt.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oef Suus, ben blij dat je dat zegt, want heb net een reactie op zijn www achter gelaten...wilde hem toch ook even persoonlijk sterkte wensen... Bedenk me net pas dat Lotuss misschien wel gelijk heeft dat het misschien wel gek is...

Ik kan me je hoop ook heel goed voorstellen; ik heb dat al met een witte test, dus ik zou hetzelfde hebben in jouw geval! Sterker nog: ik heb plaatsvervangende hoop voor jullie...

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zeg: DEAL!! Maar mogen we stiekem nog een heel klein ietsiemieniepietsie hoop houden voor deze maand? :) Ook al is het een ijdele hoop....

13. Suzanne68

@Bebek.....nou hij was al fan van je ;) maar nu kun je helemaal niet meer stuk.
    @de rest....sorry,mijn man is een groot Bebekfan :D omdat ze het altijd met hem eens is....grinn....hij vraagt altijd:wat vond Bebek ervan?...haha.
    Hij is sowieso blij,dat jullie me zo steunen.....

Sorry moest van ziekenhuismevrouw op mijn bed blijven en ik heb een laptop,dus ik heb niks beters te doen dan jullie lastig vallen ;)

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Val maar lekker lastig hoor Suuske!! Mág!!!

Hier lekker aan de salade.. Dop eet weer eens gewoon niets.. wie er ooit beweerd dat een kind onderhouden duur is?? Valt best mee hoor.. als ze niet eten :D :D

Bebekje.. dan hoop ik wel meer dan ietsepietsie voor jou hoor!!! Je 'mag' ook bèst op roze deze maand, zonder mij!!! :D :D :D

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Kom ik even kijken zie ik ver.orie alleen maar k.t berichten. Ja sorry hoor voor m'n taalgebruik.

Lieve Suus, ik wil jou en Suusman heel veel sterkte wensen. Je voorgevoel is dan helaas toch waarheid geworden en ik was nog zo jaloers op je roze streepje. Hopelijk kunnen en willen ze nu uitzoeken of er iets mis is met de innesteling want het lijkt erop dat dit toch het probleem is. Misschien moet je "Trees" (iemand hier op het forum met heel wat mk's) eens een pb sturen. Zij weet er erg veel vanaf.
    Nogmaals heel veel sterkte en we gaan nog steeds voor een 2010 beebje!

Bebek en Dop: wat witte reus. Nee, jullie gingen toch voor de color reus. Ook voor jullie een dikke knuf.

Zico: als je dit leest, ook jij sterkte.

Meiden, het wordt zo wel erg druk onder die steen. Lijkt me toch dat er snel wat meiden onder vandaan moeten met mooie roze streepjes.

Benthe: hoe is het met je?

Hier gaat alles goed. Het is wel heerlijk ontspannen om even niet met hormonen, afspraken ed. bezig te zijn. Gisteravond onverwacht even lekker uiteten geweest en dit weekend gaan we gewoon leuk voor de fun klussen.

16. Suzanne68

@Ladouce.....dankje!
    Ik ken Trees wel...is 1 van de mensen ,die ik vaak tegenkom op het miskramengedeelte op het forum.Vind het knap van haar,dat ze het zo volhoudt.7 miskramen al geloof ik?
    Ik hoop in nov jaloers te kunnen zijn op jouw roze streepje ;)

@Bebek en Dop....als jullie nou even wachten,dan doe ik ook weer mee zwanger zijn.Gewoon een maandje of 2,om mij een plezier te doen? ;)

Gaan zo lekker een uitgebreide rijsttafel halen.....alhoewel ik nu nog niet zo'n trek heb,maar als ie eenmaal op tafel staat.

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Suuske.. ik las al op de hyves van Suusman dat jullie lekker gaan rijsttafelen.. heb toch ook maar een berichtje achtergelaten.. wilde dat eerst vanmiddag niet doen.. maar na Bebek dan nu toch maar ;)

18. Suzanne68

@Dop...dankje!Ik weet dat ie het echt heel fijn vindt....zeker,omdat zijn eigen familie een beetje een houding heeft van:we weten het nu allemaal wel.

Bloeden gaat hier doorzetten....lijkt wel een normale menstruatie te worden,of is dit ijdele hoop?Mijn normale menstruatie is trouwens ook altijd een krampenhel :x

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kom ons maar lekker lastig vallen hoor Suus! Ik zou het trouwens geen 'last' willen noemen; je komt ons verblijden met je aanwezigheid! ;)
    Ik moet echt ff kwijt dat ik vind dat je er beresterk mee omgaat! Ik zeg: ga jij je maar lekker volproppen met die rijsttafel en lekker een rijstkorrel gevecht houden met je Lief, wedden dat het oplucht?! :D Moet je wel zorgen dat Lief de troep straks opruimt, anders is het niet leuk meer! :D

*bloost helemaal van de complimenten van Suusman :) *

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Suzanne, ik kom hier net pas kijken maar uit de berichtjes kan ik opmaken dat je al heel wat voor je kiezen hebt gehad! Das ook vet balen. Fijn dat je zo'n fijne man hebt die zo lief is.

Meiden ik probeer het allemaal bij te houden maar ik heb geen flauw idee met hoeveel jullie hier kletsen, ik zie steeds meer en andere namen voorbij komen. Heeft iemand hier een lijstje met namen en leeftijden en hoeveelste kindje ofzo ;)

Maar goed ik doe mijn best.
    Volgende week lekker vakantie dus ik ga shoppen in Maastricht en een paar dagen in de Ardennen relaxen. Even niet bezig zijn met eisprongen of nod's.
    En toch hoop ik dat de 3 maanden snel om zijn en ik me weer druk kan maken over de maak van ons eerste wonder.
    groetjes BB

Deel Deze Pagina