35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sterkte Suus, ik denk aan je! Meer kan ik niet doen helaas.

En dan het verhaal van Zico: damn. Ik weet niet of je nog wel eens meeleest hier, maar ik wens je heel veel kracht toe.

Zo, nog 1 nachtje werken vannacht. Morgenavond komt de hele familie op bezoek ivm verjaardag lief maandag. Maandag zou ook mijn uitgerekende datum zijn, dus tot die tijd blijf ik nog onder mijn steen zitten ok? Kan wel janken als ik aan die dag denk. Bah.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meisjes, ik ga ervandoor! Heb een feest...alleen beetje boel jammer dat het van dat pestweer is, want ik zie er erg goed uit vanaaf, al zeg ik het zelf! :D Maar daar is zometeen ook niks meer van over ben ik bang...enniewees, ga er toch een leuke avond van maken, mét een wijntje! Test was toch wit...

Dikke knuffel voor de steen-meiden én voor de rest natuurlijk!

3. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Susanne, veel sterkte....had gehoopt dat het anders zou lopen en dat jullie wens in vervulling mocht gaan.

Weet niet of je er wat aan hebt en of je er uberhaupt op zit te wachten, maar toen ik hier pas schreef was er een vrouw die had er al 6 miskramen op zitten.
    Hoop natuurlijk dat het niet zover bij jou komt.

Maar wat ik ermee wil aangeven is dat ze uiteindelijk zwanger werd en bleef.

ik hoop dat jullie wens in vervulling zal gaan.

Hier een beetje zware dagen achter de rug.
    Manlief kreeg eergisteren ochtend een epilepsie aanval.
    Hij is bekend met epilepsie en we weten er vrij goed mee om te gaan, hij is superpositief ingesteld een enorme kanjer en doorzetter.

maar het vreselijke is dat hij om 6 uur 'sochtends op stond om te zwemmen.
    Ik werd even wakker en vond hem iets anders dan normaal, ik heb inmiddels een radar ontwikkeld en weet wanneer hij niet helemaal normaal reageert en wat de oorzaak is.

maar dit keer negeerde ik dat signaal en ging verder slapen.
    Tot mijn zoon mij om 9:00 wakker maakte: mama, mama, waar is J.?
    Ik zeg: hij is gaan zwemmen.
    Mijn zoon: nou, mama, ik ben bang dat hij beneden ligt want ik hoor rare geluiden. Hij durfde niet naar beneden te gaan.

Ik ben naar beneden gerend, 2 trappen af.
    En kreeg echt de schrik van mijn leven, mijn arme schat lag op de grond ( blijkbaar al vanaf 6 uur dus!!!) op zijn rug wat levensgevraalijk is bij epilepsie patienten en onder het braaksel.
    Hij heeft nog nooit gebraakt tijdens zijn aanvallen, dus dat houdt in dat hij al uren aanvallen achter elkaar kreeg.

Op dat moment kan ik heel helder en praktisch handelen: ambulance gebeld, hem in stabiele zijligging leggen ( met z'n 103 kilo) hem kalmeren en helpen de aanvallen op te vangen, dekbed onder zijn hoofd.
    Vervolgens is hij meegenomen door de ambulance, ik heb me snel gedouched en omgekleed en naar het ziekenhuis gespoed.

hij was de rest van de dag verward, wist niet welke dag het was etc.
    Bovendien had hij een lichte ontsteking overgehouden aan het braaksel wat in zijn longen terechtkwam.

Achteraf ben ik blij dat het niet erger is afgelopen, hij had kunnen stikken in zijn eigen braaksel.
    'savonds heb ik een potje lopen huilen, alleen met mijn kleine meid in bed.

Mijn grootste angst is hem te verliezen en ik was heel lang die angst kwijt omdat het redelijk goed ging. Hij voelt het normaal aankomen en geeft dan ook aan: schat ik voel me niet lekker.
    Maar dit keer hadden we dus beiden niet tijdig op de signalen gelet en het had zomaar anders kunnen lopen.

Desondanks (want bovenstaande komt enorm heftig over) gaat het nu hartstikke goed.
    We hebben gisteren en vandaag lekker geluierd, de kleine meid in mijn buik gemasseerd wat ze heerlijk vindt haha, en lekker vis gegeten op de markt en boodschapjes gedaan.

Op dit soort momenten waardeer ik des meer hetgeen wat ik heb, want het kan zomaar ineens weg zijn.

4. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Liesben, dikke knuffel voor jou.....

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje Smoeltje, wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig liep het "goed" af, maar je realiseert je des te meer wat er had kunnen gebeuren!

6. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Liesben, klopt..had anders af kunnen lopen.
    Daar denk ik dus liever niet aan, want gelukkig loopt het altijd tot nu toe goed af.

Maar die gedachte dringt zich in eerste instantie wel op.

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi lieve meiden, daar ben ik weer.
    En ik weet eigenlijk niet goed waar ik moet beginnen, heb zo lang onder mijn steen gezeten dat ik even moet wennen aan het daglicht ;)

Ik zie een hoop nieuwe namen voorbij komen. WELKOM allemaal.

Tijdens mijn afwezigheid is er een hoop gebeurd. Helaas niet datgene waar we hier met z'n allen zo op hopen. Vorige week werd ik tijdens onze vakantie weer ongi. Ik heb het "de dag van de maandelijkse teleurstelling" gedoopt.

Verder ben ik inmiddels werkeloos en zit dus thuis. Niet echt leuk maar ik merk dat ik nu wel rust krijg die ik blijkbaar hard nodig had.

Alle tijd dus om hier met jullie door te hopen, bidden, lachen en huilen. Ik ga eerst maar eens flink bijlezen. Heb vanavond heerlijk even het rijk alleen want lief is naar een reunie.

Tot later! :)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heeeey Desmo!
    Dat is lang geleden zeg! Eerst maar even een zonnebrilletje dragen tot je weer aan het daglicht gewend bent? ;)
    Leuk dat je er weer bent!:)

Wat zal je geschrokken zijn Smoeltje..gelukkig dat alles weer goed is nu!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Veel plezier vanavond Bebek!!!

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

jee.. Smoeltje wat een schrik!! Gelukkig is het naar omstandigheden goed nu!
    Hoe doet je kleintje het? Schiet lekker op al hè?

Desmo.. WB!

Bebek.. feest-ze!!

11. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Oei Smoeltje, maar is goed afgelopen gelukkig, maar schrikken1

12. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Lotuss en jowjow, ja gelukkig wel!

Dop07, kleintje doet het goed. Wil volgens mij alleen nog lang niet naar buiten haha.
    Dus ben de hele tijd tegen haar aan het kletsen: kom nou, mama wil je graag vasthouden en knuffelen.En dan reageert ze met een schopje of gefriemel daarbinnen.

Ach, als het tijd is dan komt ze.

Zo ga ff Cold case kijken, moet wel ff terugspoelen.
    Fijne avond lady's.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Smoeltje, wat een schrik zeg, gelukkig is het allemaal nog goed afgelopen.

Desmo, welkom terug!

Bebek, hmmm. Witte test. Jammer hoor. Wat kan ons lijf toch weer een rare dingen met ons doen.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Even een vrolijke 'noot' na die slechte berichten van vandaag

Sophie had daarnet een mega mega poepluier. Compleet met riool lucht..:D
    Nou vindt ze het altijd al leuk als ik haar billen schoonveeg.. :(
    maar daarnet ging ze voor het eerst heel hard schateren! Zoooo leuk…dat kleine geitengegrinnik..
    Ze kwam echt niet meer bij en ik ook niet natuurlijk. Wilde het nog filmen maar toen ze schoon was wilde ze niet meer lachen natuurlijk..

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Zo, nou, pffff ben weer een heeeeeel klein beetje bijgelezen.

Heerlijk die meiden van jou Lotuss, wat zal je daar toch gelukkig mee zijn en fijn dat je ons laat meelachen met die clowns :D

Meiden wat is het soms toch oneerlijk. Nou ben ik best een tijdje weg geweest en ik zie nog maar steeds geen roze nieuws voorbijkomen. Bij Suus weer misgegaan ... ik leef met je mee lieverd. En al die anderen die net als ik maar van die akelig witte testen blijven zien iedere maand. Grrrrr, om gek van te worden :x

Maar we blijven hopen en geloven. Laat 2010 dan maar het jaar van de ouwe moeders worden, ik ga er voor!!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Desmo! Welkom terug!

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #16317 justfortoday, 24 okt 2009
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
    Kan ik me best wat bij voorstellen. Trouwens, wie weet, stel voor dat er 1 nu weg is en dat er NOG 1 zit? Het is pas over na de echo, denk ik en je hebt er al eens eerder 2 tegelijk bij je gehad toch?
    Knuffels.

Smoeltje, wat een verhaal zeg. Goed dat het goed is afgelopen.

18. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen lieverds!

Hoe was je nacht Suus???
    Bebek veilig thuis gekomen? Feestje leuk?

Hier een vroege start vandaag...
    Dop z'n interne wekkertje meldde om 4:30 dat de dag was begonnen.. :$ Zijn 'normale' tijd van 5:30 is natuurlijk al bèst vroeg.. maar nu met de klok-switch is het het helemaal gekkenhuis. Even bij hem geweest, uitgelegd en toen toch maar een uurtje laten jengelen en roepen.. Wij zijn ondertussen zó moe dat we daar doorheen soezen 8) Om half 6 toch maar opgestaan met hem.. Mijn voorzienige blik had gezorgd voor twee dekentjes, op elke bank één .. en zo hebben we lekker nog even gedommeld allebei tot een uur of 7.
    Nu lekker ontbijten.. Straks even bij mijn ouders op de koffie met Dop.
    Tussen de middag.. als Dop plat gaat.. ga ik geloof ik ook nog weer even slapen :) Misschien dan in de loop van de middag even bij mijn paardje kijken!

Iedereen een fijne dag!

19. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, iedereen de klok een uurtje teruggezet?

Ik ga zo even teruglezen maar we hebben hier een rotnacht gehad, vriend werd om half 2 gebeld door zijn stiefmoeder dat hetn echt niet goed ging en toen hij aankwam was zijn vader al overleden.
    Hij is de enige die een beetje aanspreekbaar blijft daar zijn stiefmoeder is helemaal ingestort en zijn broertje zegt nu helemaal nets meer en wil alleen nog maar slapen...
    Vriendlief is dus nu daar om alles te regelen met de begrafenisondernemer en zorgt ervoor dat het lege bed uit de woonkamer wordt gehaald enz.
    Ik vind het wel heel moeilij dat ik niets kan doen voor hem .

gr. Nicole

20. Dop07

Dop07 Bekend lid

Gecondoleerd Nicole en Nicoleman... Iemand verliezen is altijd naar.. en dan nog onder deze omstandigheden.. heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina