35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicole......ah nee!Wat erg voor jullie.Heel veel sterkte de komende tijd.
    @Dop......Dop vergeten zijn interne klok een uurtje terug te zetten :D kan me voorstellen,dat je daar niet blij van wordt.Alleen vind ik het zo'n schatje om te zien,dat ik alles schattig vind wat ie doet ;)aaaaaah Dop vroeg wakker,wat schattig!

Ik heb gewoon lekker geslapen.Heb nu wel buikpijn,maar "gewone" menstruatiebuikpijn.Dus ik hoop,dat het deze keer allemaal gaat meevallen.Lichamelijk dan.Verder lijkt het krijgen van een kindje wel heel ver weg nu.

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Fijn Suus dat jullie in ieder geval elkaar goed en fijn hebben leren kennen door al deze ellende, je weet dan scht wat je aan elkaar hebt. Sommige relaties lopen namelijk ook stuk door dit soort verdriet.
    Vinden mannen altijd fijn he als een vriendin van je het met hun eens is hahahah. Bebek, je bent ook een lieve kletskous.
    Hoe lang moet je blijven liggen Suus?

Dop lekker sla, mijn neefje eet ook niets, alleen appelsap en brood hahaha en toch dik zijn he, kost ook niets aan eten dat ventje.
    Jeetje 4.30 dat is echt nog 's nachts!!

Smoeltje, dat is schrikken zo'n heftige aanval waar je niet bij was.. kan me voorstellen dat je zoon dan niet durft te kijken.

Desmo ik hoop dat het voor jou snel raak is, en heerlijk het rijk voor je alleen he, ik kan er ook altijd zo van genieten.

Bebek, leuk geweest je feestje, en lekker boel wijntjes gedronken:D

Lotus, heerlijkl lijkt me dat zo'n schaterende kleine, genieten!!

Suus fijn dat je de nacht redlijk bent doorgekomen, en hopelijk valt het inderdaad lichamelijk mee, het is al moeilijk genoeg zonder lichamelijke ongemakken en pijnen.

Nicole

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nicole en Nicoleman, gecondoleerd en heel veel sterkte.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dop, vervelend die biologische wekker die al zo vroeg afgaat.

Hier gelukkig geen last van. Beide meisjes zijn altijd heerlijk rustig tot ze uit bed of uit hun kamer mogen.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, fijn dat je een goed nacht hebt gehad en dat je zoveel steun hebt van je man.

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge

Nicole en hubby, gecondoleerd...
    Suzanne, goed geslapen, gelukkig maar meis...

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Smoeltje wat een schrik meis, ik heb zelf ook epilepsie en idd soms voel je het gewoon niet aankomen. Ik ben zelf gelukkig nu door een goede medicijnbalans al jaren aanvalsvrij.

Nicole en Partner gecondoleerd en heel veel sterkte.

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Nicole en Nicoleman gecondoleerd en heel veel sterkte!

Smoeltje, das zeker schrikken zeg. Ik werk op een school die verbonden is aan een epilepsiecentrum. En ik heb nu 1 meisje met epilepsie in de klas dus ik herken wat je verteld. Je moet er toch niet aan denken wat er allemaal nog meer kan gebeuren, gelukkig is hij er weer bovenop!

Suus fijn dat je goed geslapen hebt.

Dop poeh dat is erg vroeg hè, vanmiddag even bij tukken dan.

Er was nog iemand waar ik op wilde reageren maar ik weet het niet meer, sorry!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoop ook dat het meevalt verder Suus, ik heb zelf ook 2x met 6 weken een miskraam gehad en dat was inderdaad een gewone menstruatie, nadat je weefsel verloren bent.
    En fijn dat je in elk geval lekker geslapen hebt he. Lekker knuffen met je mannetje maar!

Gecondoleerd Nicole.. en sterkte ook de komende tijd.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    @Desmo, Ja, ik ben ook heel blij met m'n meisjes inderdaad!
    Het is een lekker stel!

11. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Nicolioo en manlief gecondoleerd
    Bebek goed feestje gehad? Je bent nog zo stil, nog aan het bijkomen vast.
    Suus fijn dat je een goede nacht gehad hebt.

Ego, kiespijn wordt ietsiepietsie minder maar zit er nog wel, maandag toch maar de tandarts bellen.....:):):)

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Nicolioo en Nicoliooman, gecondoleerd.

13. Suzanne68

Zo!Ik zal zelf wel gelijk even zeggen,dat ik weet dat ik eigenwijs ben ;) maar de meiden hadden als ze hier waren de leukste kamer van ons huis.....een zolderkamertje met een dakkapel......maar daar zaten ze sowieso al nooit...ze sliepen er alleen.Dus ik heb de meiden verhuist naar mijn (veel minder leuke) kamertje ernaast en heb nu zelf het leukste kamertje.Ik heb me echt een rotje gesjouwt en bedden uit elkaar geschroeft en weer in elkaar gezet....heel hard geschopt tegen een bankje wat niet door de deur wou.....na 10 keer schoppen hard huilend op de grond gelegen,omdat ie echt niet wou.Toen ik klaar was met huilen (dat luchtte op!) nog een keer geschopt en :bank in kamer!!!!Al mijn spulletjes neergezet....digitenne op de tv hier aangesloten.Foto's uitgeprint en in lijstjes gestopt en neergezet.Plant uit de huiskamer ingepikt :D en nu heeft Suus het allerallergezelligste kamertje in het huis!!!Zit nu prinsheerlijk op mijn bankje tegen jullie aan te kletsen :)

14. Suzanne68

@Jowjow....knuf voor je kiespijn....kiespijn is echt ##@#%%%!

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Suuske! You go girl!!!!

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Suus wat een geweldige aktie, lekker bezig zijn kan soms een beetje lucht geven, bravo!!!! En terecht dat je de mooiste kamer hebt ingepikt.

Iedereen bedankt voor het medeleven. Vriend is weer thuis en ligt nu even te slapen, heeft zich heel goed gehouden en alles is al geregeld, knap van hem.
    Vrijdag is de crematie

Ik heb om mezelf maar bezig te houden het hele huis gestofzuigd en een beetje gepoetst, voelt goed. En een verschrikkelijle kast onder de trap een beetje gereorganiseerd zodat we er weer iets in kunnen vinden.

Jowjow, kiespijn is echt afschuwelijk, maandag maar meteen een spoed van maken.

gr. Nicole

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gelijk ook Suus! ;)

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus en Nicole, lekker bezig geweest.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, ik ben ook weer terug in het land der levenden! :D

Nicole en huspup; gecondoleerd met jullie verlies en heel veel sterkte! Verwen je mannetje maar even lekker!

Suus, laat jij je maar lekker verwennen door jouw mannetje! Fijn dat het beter met je gaat en je in ieder geval een rustige nacht en een productieve dag hebt gehad!

Smoeltje, jeetje wat een schrik! Ik ben blij dat het allemaal goed is afgelopen! Lekker van elkaar genieten nu!

Desmo, welkom terug! Fijn dat je er weer bent! Enne; ik zeg het met je mee; 2010 wordt ons jaar!!

Jowjow, sterkte met je kiespijn!

Nou, hier is duidelijk dat er deze maand geen beebje in zit, het bruinverlies is vandaag in alle hevigheid begonnen en ik verwacht dat de duivels vandaag of morgen wel zullen doorzetten. Hoe stipt weer :x
    Feestje was erg gezellig, maar dat kind waar ik over had (die van 20 die nu 9wk zwanger is) was er ook en ik was zo kwaad!! Ze liep daar maar te roken en te zuipen en dat met een baby van 9 weken in je buik!! :x Zo iemand verdient het niet om zwanger te zijn!
    Ik ken haar vader vrij goed en die weet dat Lief en ik al een tijd bezig zijn en die plaatste heel fijntjes de opmerking dat "sommige mensen jaren moeite moeten doen en het lukt niet en sommige vergeten 1x de pil en zijn zwanger"...!! Lekker tactvol weer. Ik vind het zo oneerlijk dat zij na 1x pil vergeten zwanger is en dan zo onzorgvuldig met haar kindje omgaat...had het dan aan ons gegeven denk ik dan!!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesben, een dubbele dag maandag. Je lief jarig, maar ook je uitgerekende datum. Dat laatste is niet makkelijk.

Smoeltje, wat moet dat afschuwelijk schrikken zijn geweest. Heftig, voor jullie allebei. Ben blij te lezen dat het weer helemaal goed gaat met je man.

Desmo, welkom terug!

Nicole, gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Heel veel sterkte.

Goed gedaan Suus, geniet van je mooie kamertje!

Moeilijk Bebek, het is niet eerlijk verdeeld op deze wereld.

Deel Deze Pagina