Heel erg naar dat soort meiden he Bebek, je zou ze wat doen he! Liesben, veel plezier maandag met je mannetje maar ook heel veel sterkte op deze moeilijke dag
Ja, ik vind het zo oneerlijk! :x Liesben, alvast gefeliciteerd met je Lief en ook heel veel sterkte morgen op deze moeilijke dag... Zal aan je denken! *Knuf!*
Dikke knuffel voor jou hoor Bebekje...snap helemaal hoe dat moet voelen ja.. het is ook niet eerlijk... Maar jouw tijd komt echt!
Gecondoleerd Nicole met de dood van je schoonvader. Was hij al langer ziek of is het onverwachts? Niet dat dat uitmaakt voor het verdriet natuurlijk, maar ik heb heel veel info gemist de afgelopen maanden, vandaar. Koffieleutje, heb jij al van jongsaf aan epilepsie? En gebruik je nog medicatie? In principe is er wel goed mee te leven, maar als je een grand mal krijgt is het toch best heftig en afhankelijk van de omstandigheden en waar je op dat moment bent. Hij heeft er wel een ontsteking aan overgehouden dus ligt nu met 39.8 koorts in bed, de arme schat. BB10, voor (kleine) kinderen lijkt het me helemaal verschrikkelijk. Vaak zie je concentratie en leerproblemen bij kinderen met epilepsie. Mijn man heeft het pas op latere leeftijd gekregen en kan er op een bepaalde manier wel mee omgaan. Alle andere dames, bedankt voor de meelevende woorden.
bebek, ik herken je gevoel heel goed meid.... Vorig jaar was ik op een familiefeestje, mijn zwager wist dat we heel lang aan het proberen waren en het lukte maar niet. Er was een baby van iemand anders en die had ik vast. Komt hij, mijn zwager dus, naar me toe en zegt: ja, ik zie het wel hoor...zoiets wil jij ook wel he? Ik zie het aan je ogen.... Klinkt stom, maar die opmerking deed zo'n pijn want het kwam over als zout in de wonden wrijven, terwijl hij wist hoe hefyig ik er naar verlangde. En laatst zei zijn vriendin: bij de eerste heb ik mij aan alle voorzorgsmaatregelen gehouden, zij waren nl ook bezig met IVF. Maar bij de 2de heb ik dat laten varen hoor en heb ik gewoon gerookt want mijn gyn zei dat niet roken stress veroorzaakt en dat is nog erger...... ik was stomverbaasd en ik weet niet of het daarmee te maken heeft.Maar de jongste heeft wel een klein ontwikkelingsprobleem en dan denk ik: is dat je nou waard geweest?
Nicole en man, gecondoleerd! Smoeltje, sterkte met je man. In elk geval fijn dat het zo goed is afgelopen. Suus, danoontje power! Goed bezig geweest vandaag maar loop jezelf niet voorbij! Bebek, knufje vanuit hier, voor niet tactische opmerkingen en alweer de kl.te duivels. Ik las ook nog iets over kiespijn, succes bij de tandarts, weet alleen niet meer bij wie. Welterusten iedereen.
ha Bibi..welkom hier! @mensen die "zomaar"zwanger worden: ik herken het gevoel. Jarenlang zag ik , zo leek, jan en alleman maar ( gewenst en ook ongewenst) zwanger worden. en ik niet. Ik weet nog goed hoe verscheurd ik me daardoor voelde Suus...ik heb er echt geen woorden meer voor Echt niet.. Dikke knuf! Zico: heel veel sterkte zeg...wat een verschrikkelijk verhaal Jeemig Smoeltje: ook heftig bij jou zeg! *zwaait naar Desmo* Nicole: gecodoleerd! Hier hebben we zaterdag een Kraamfeestje gehad. Het was erg gezellig. Er zijn redelijk wat mensen op komen dagen, een aantal ook niet. Sommigen hadden de uitnodiging vergeten, zo bleek. Mijn collega's uit Dordrecht waren er bijvoorbeeld niet. Maar het mocht de pret niet drukken. Roos is flink verwend en door niemand aangeraakt . er hebben ook een paar mensen afgezegd, die zich nit fit voelden, dus die opmerking op de uitnodiging ( kom alsu niet fit bent, graag een andere keer) heeft goed geholpen. Roos is af en toe naar beneden gehaald voor een "guest appereance"maar zelfs dat heel voorzichtige met haar omgaan heeft niet kunnen voorkomen, dat ze aan het eind van de dag en ook vandaag (vannacht vreemdgenoeg niet) enorm over de pies was. Mja..ze heeft volgens de sprongenwekker ook wel net haar sprongetje... Binnenkort doen we het in ieder geval nog eens..maar dan in het oosten.
Goedemorgen meiden. Idd goede actie Suus, lekker je verdriet kwijt in poetsen en doen in het huis. Nicole nogmaals jij en hubby veel sterkte de aankomende tijd. Smoeltje ik kreeg epilepsie toen ik 20 was, bij de zwangerschap van mijn eerste, ik heb toen ik klein was hesenvliesontsteking gehad en de zwangerschap was de trigger. Ik gebruik nog steeds medicatie, kom daar wrs niet meer van af. Maar nu is er goed mee te leven. Hellen leuk dat het kraamfeest geslaagd was. Ik heb al sinds gisteren menstruatiepijn, is dat normaal ?
Goeiemorgen meiden! Koffie.. kan van alles zijn... uk die ronddraaid met het koppetje in je bekken... maar ook blaasontsteking... lichte weeën... Even in de gaten houden dus.. Hellen.. wat fijn dat je kraamfeest zo goed verliep! Hoe is het nu met Roos dan? Ik bedoel los van het feest? Al wat rustiger? Kom jij al wat meer aan je rust toe? Bebek fijn gefeest... en achterlijke duivels... Yuk..:x Smoeltje.. vervelend dat hij er toch een infectie aan heeft overgehouden! Ladouce.. hoe is het nu? Hier al drie dagen het gevoel dat de duivels elk moment door kunnen breken..:x Ben altijd redelijk stipt.. 26 of 28 dagen.. vandaag 28ste dag maar tot nu toe nog niets.. op een héél klein beetje lichtroze bij het afvegen na...maar vanmorgen een spierwitte test.. echt witter dan wit.. dus waar die verd*mde duivels nou weer uithangen?? Ik wordt hier zó naar van.. dit gehannes.. het is dat we echt nog zo graag een hummeltje zouden willen... maar soms denk ik.. ik wil dit niet meer.. ik wil gewoon zwanger.. of helemaal niet meer (waar ik me dan vervolgens geen voorstelling meer van kan maken!) Ik ben zo bang dat als ik nu de knoop doorhak en weer een myrena laat plaatsen.. dat ik dan de rest van mijn leven een soort 'spijt' hou.. 'what i'f.... ' Maar we zijn nu haast anderhalf jaar en 3 vmk verder... Ik ga zo maar eens uitwaaien bij mijn paardje... (als iemand tenminste boven de kraan even dicht wil (laten) draaien ) Fijne dag allemaal..
nicolioo gecodoleerd! meid en manlief veel sterkte de komen de tijd smoeltje wat erg meid maar heel fijn dat het goed af gelopen is hoe gaat het nu met manlief ik heb het vroeger als kleine meid ook gehad epeleptie . ze gaan het nu uitzoeken bij mij of ik het weer heb ik val maar zo flauw 18 nov moet ik na neuro logie en dan krijg ik die fijne plakkers weer op het hooft meiden die het nodig zijn dikke knuf
Koffie, misschien is ze aan het indalen? Ik had het ook hoor, van die dagen met krampjes. Vaak dalen ze dan nog wat dieper in als ze nog niet ingedaald was maar kan inderdaad ook iets anders zijn, wat dop zegt. of gewoon wat voorweeen. Zolang er geen regelmaat inzit.. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt elke maand Dop. Ben het nog niet vergeten. Frustrerend...je bent er op een gegeven moment klaar mee om er elke maand maar mee bezig te zijn en steeds weer ongi te worden..grrrrr.
Bebek: Duivels? Bah. Dop: witte test? Ook bah. Koffie: menstruatiepijn kan geloof ik heel normaal zijn zo aan het eind van de zwangerschap heb ik wel eens gelezen? Anders even vk bellen. De rest ben ik een beetje vergeten.... Gisteren uit de nachtdienst gekomen, gisteren avond de hele familie op de stoep voor verjaardagsdiner. En vandaag dus DE dag. Lief is jarig, maar werken. En ik zou dus uitgerekend zijn. Ik vind het heel dubbel, heel raar en heel onvoorstelbaar.
Fijn dat het feest geslaagd was Hellen!! Hoe is het nu met Roosje? Huilt ze al wat minder en hoe voel jij je?
Val je zomaar flauw Marnat? Dat moet ook eng zijn... Hopelijk vinden ze de oorzaak. M'n zusje heeft ook epilepsie, kwam pas naar voren tijdens de zwangerschap. Ze slikt nu medicijnen en heeft dan geen aanvallen.
ja om de twee jaar val ik flauw 1 keer bij mijn vriendin gebeurd ik reageerde helemaal niet ze hebben dokters diens toen gebeld die zijden dood leuk ga maar na je huisarts want het is waarschijnlijk lage bloed druk de laatste keer dit jaar leek het heel erg op epilepsie, ben de volgen de dag naar mijn nieuwe huisarts gegaan die zij het heeft niets met lage bloeddruk te maken ik durf ook niet te zeggen dat epilepsie, is maar uitsluiten doe ik het ook niet dit klinkt raar maar ik werd ook raar bij het klussen vandaar de gyn mij door stuurt ook voor de kinder wens mijn moeder gaat mee