35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge

Liesben, gefeliciteerd met kerel, en sterkte met de gedenkwaardige dag. 't Is goed dat je er bij stilstaat. Hoort bij het verwerkingsproces. Dikke digiknuf vanuit hier.

Heb gebeld met z'huis, volgende week woensdag afspraak bij gynaecoloog, die die ik vorig jaar had is geen gyn meer, maar alleen nog maar echoscopiste, vreemd. Krijg nu een arts-assistent.
    A.s. vrijdag om 13.50 uur wel alvast een echo, op 7wk4dg. Had em liever op of na 8wk gehad (jaja, kop in 't zand, wat ik nu nog niet zie is er niet -> in geval van dat het mis is), maar kon het aanbod natuurlijk niet afslaan.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, fijn dat het kraamfeest geslaagd is en dat mensen die niet fit waren naar de oproep hebben geluisterd. Hoe is het nu met Roos en met jou?

Liesben, gefeliciteerd met je mannetje maar ook sterkte voor vandaag.

Koffieleutje, ongi-achtige pijn op het einde van de zwangerschap hoort er helaas bij. Kan inderdaad zijn omdat ze verder aan het indalen is.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ben halfwakker....heb niet veel meegekregen van jullie geklets :p behalve het volgende stukje van Dop,wat precies zegt wat ik ook voel

Aaan de ene kant wil ik er ook mee stoppen,want hoeveel stress wil je jezelf nog aandoen?Het is toch elke keer een klap weer.Maar dan?Weer aan de pil.Dat voelt zo vreselijk....dan kan het echt niet meer en misschien gaat het de volgende zwangerschap wel goed.....

Het bloeden begint hier langzaam ergens op te lijken.Ik wil dat het nu wel lekker gaat doorzetten eigenlijk.

4. Suzanne68

@Marnat,dat had ik vroeger ook.Zomaar flauwvallen en zo 1 keer in de 5 jaar zelfs een epileptische aanval...heel apart....ze zijn er ook nog nooit achter gekomen,waar het van kwam.Zelf denk ik dat het van de stress was,want sinds ik bij mijn ex weg ben,heb ik het niet 1 keer meer gehad.

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ach Ships, nee )&^%$^**$%^%^%$^^&^*&(* Suzanne,
    Alweer niet. Het is toch niet meer eerlijk!

Een hele dikke cyberhug!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Liesben, gefeliciteerd met je ventje en sterkte op deze dubbele dag.

7. Suzanne68

@Anna,dankjewel.
    @Liesben ook van mij gefeliciteerd en sterkte.

8. BB10

BB10 Niet meer actief

All, ik ga lekker shoppen!!!!!! Vandaag en morgen, jeetje wat een luxe. Ik heb een hoop geld gekregen voor mijn verjaardag en daar ga ik mezelf eens lekker mee verwennen.
    Er klinkt al maanden een stemmetje in mijn achterhoofd, nee geen kleren kopen want straks pas je er mss niet meer in en dat is zonde. Gebruik je geld dan voor positiekleding als het zover is. Maar sch*jt ik wil gewoon nieuwe leuke kleren en ik wil niet meer wachten. Ik ben het wachten zat (op beide vlakken;))
    Wie weet moeten we nog heeeel lang wachten en dan heb ik later spijt dat ik niet ben gaan shoppen. Dus ik ga me nu 2 dagen uitleven in de stad 1x met mijn moeder en 1x met mijn schoonmoeder in 2 verschillende steden.
    Sorry voor mijn onnozele gezwam, moest er ff uit!

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Smoeltje,
    Vin het ook heel leuk om weer even wat van jou te lezen. Vervelend dat je hub al weer met die epilepsie kampt. Kan me nog goed herinneren dat het jullie van een van de pogingen afhield.
    Nog heel even meissie. Geniet nog even lekker van dit mooie wondertje in je buik en ik ben benieuwd naar jullie mooie kindje straks.

Nicole, gecondoleerd voor jullie.

En Bebek en Dop ook weer sterkte. :( ook weer balen. ik zag bij beiden nog een hoopgevende banner, maar nee!
    ooit komt de tijd...

Hier gaat alles lekker. Baal alleen dat ik morgen toch echt weer moet werken. Ben veel liever lekker thuis met mijn meisje :p
    Ik geniet echt iedere dag toch zo ENORM van haar! Ben dagelijks nog even emotioneel dat ze in mijn leven is gekomen.

Ik gun echt iedereen die belooft er goed voor te zijn zo'n mooi wondertje.

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    BB10, that's the spirit meid! Nu leven en nu genieten!

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nicole en hubbie gecondoleerd.

Liesben jij gefeliciteerd met je hubbie en ik denk aan je vandaag op deze rare dag.

Bebekje sommige mensen zijn gewoon zooooo gevoelloos. :x

Meiden ik lig met griep op bed ... samen met lief :$
    Zaerdagnacht was het vechten om de toiletpot want we liepen allebei leeg. Ik haalde het de eerste keer niet tot de badkamer en heb de gang onder gekotst :( Wat een bende, echt vreselijk.
    Gisteren hebben we zowat de hele dag geslapen en vandaag zijn we ietsie fitter.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Leuk, lekker shoppen voor kleding. Groot gelijk hoor, dat je het niet uitstelt. Heb je straks als je zwanger bent ook weer een goed excuus om weer te kunnen gaan shoppen.

Jammer dat mensen soms zo tactloos kunnen zijn als het gaat om een diepe kinderwens van anderen.

Toen m'n eerste MK op gang kwam hadden we een familiefeestje waar een aangetrouwd familielid zwanger was, 4 weken verder dan ik zou zijn geweest. Wat me toen erg pijn heeft gedaan was dat een naast familielid voor m'n ogen uitgebreid het net beginnende buikje van de zwangere stond te bekijken. En uitgerekend op die dag verloor ik het vruchtje.

Een paar maanden later zagen we op een verjaardag weer diezelfde zwangere. Ondertussen had ik net weer een MK gehad en het was erg pijnlijk en confronterend om haar zwanger en wel te zien.
    Erg 'leuk' als mensen dan opmerkingen maken als, je bent er teveel mee bezig, gewoon even je zinnen op iets anders zetten, dan komt het vanzelf wel goed, of jouw tijd komt nog wel.
    Duh, alsof je een MK krijgt omdat je er 'teveel' mee bezig bent.

Maar goed, inmiddels zijn we een paar jaar verder en heb ik na eerst nog 3 (V)MK's toch nog het geluk gehad dat ik weer zwanger raakte en bleef.

Hoop echt dat anderen wat dat betreft ook mijn voorbeeld mogen volgen. Niet eerst al die MK's natuurlijk, maar wel een mooie zwangerschap met als eindresultaat een prachtig beebje!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Desmo, beterschap voor jou en je mannetje!

14. Suzanne68

@Desmo ...beterschap voor jou en je man.
    @Dombo...wat kunnen mensen ongevoelig zijn he,mijn zwangere scoonzus heeft nu ook weer in haar msnnaam staan,dat niemand begrijpt dat de tijd maar doortikt met allemaal verdrietige en boze poppetjes erachter.En hiermee doelt ze op dat haar huis niet op tijd klaar is ,voordat haar gezonde babietje geboren wordt.:x

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

als het goed is komen we bij mij er nu wel achter
    gyn wil alles uit zoeken nu
    die medicatie is niet niks heel zwaar troep dus vandaar ze het eerst uit wil zoeken

suus wees er wel voor zichtig voor nu he dat je niet flauw valt vanwege deze toe stand weer
    weten ze er van in het ziekenhuis

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Desmo beterschap voor jou en je manlief

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meiden!

Liesben, gefeliciteerd met je hubbie en veel sterkte op deze rare dag...Ik zeg: kadootje voor Lief én kadootje voor jezelf kopen!! *hug*

Desmo, wat ellendig dat jullie allebei zo ziek zijn! Ik hoop dat jullie er gauw weer bovenop zijn; beterschap!

BB10, veel plezier met shoppen! Altijd leuk, een dagje geld uitgeven! ;)

Is er nog nieuws van Zico?? Ben benieuwd hoe het met haar gaat!

Koffie, er komen spannende tijden aan nu he! Het gerommel begint al en met nog iets meer dan 3 weken te gaan, gaat het hard nu! Pas goed op jezelf!

Volgens mij gaat Belize nu ook hard, maar dat zullen we niet meer weten...

Suus, hoe gaat het met je? En met je hubbie? Knuffel voor jullie!

Ik ben de rest alweer vergeten geloof ik, sorry...:(

Hier zijn de duivels nu echt op bezoek, dus mijn nieuwe NOD mag naar 21 november...Dat is precies 1 dag na de 10-jarige sterfdag van mijn mama, dus het wordt een beetje een dubbele periode dan...Hoewel ik het wel een heel erg mooi iets zou vinden als ik op die 20ste positief zou mogen testen, alsof mama dan toch nog een beetje bij me is! Mén wat mis ik haar nog erg iedere dag, het blijft onwerkelijk!

Net 2 uur met de hond gelopen en daarna gestoft, gezogen en gedweild en nu doet de zenuw in mijn been zeer, dus ik hou me maar ff rustig...Moet straks nog boodschappen doen en nog een keertje met mijn puppie lopen, maar daar begin ik allemaal pas om een uur of één mee; het is nu ff me-time!

18. Suzanne68

@Bebek....dat zou wel heel mooi zijn als je dan positief test.

Met mij gaat het wel goed...wel een stekende pijn in mijn lies en maak me wel een beetje zorgen over wat er nog inzit en nog uit moet,maar dat zie ik morgen wel bij de echo.
    Met mijn man gaat het niet zo goed.Kwam gister boven,dacht dat ie zat te computeren......lag ie op de grond....bijna flauwgevallen en misselijk en pijn op zijn borst.Heeft ie wel vaker hoor van de stress,maar stronteigenwijs natuurlijk en niet naar de dokter willen.
    Hij is echt heel verdrietig en een beetje overspannen,maak me best zorgen.Ik kijk het vandaag nog ff aan....en anders maak ik wel een afspraak voor hem bij de dokter.
    Maar nu is ie lekker aan het Guitar Hero-en beneden.Hij speelt tegenwoordig vaker plastic dan normaal gitaar :D

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, het lijkt me niet onverstandig om een afspraak voor je man te maken bij de huisarts. Laat hem anders een keertje aan huis komen als je zeker weet dat hij thuis is. Pijn in z'n borst en misselijk, best wel eng hoor! Hoeft niks aan de hand te zijn, maar toch ...

Heb ik indertijd met m'n vader ook zo gedaan toen hij ingestort was na het overlijden van m'n moeder. Toen de HA op de stoep stond was m'n vader niet zo blij met mij, maar na het gesprek zei hij dat hij toch wel erg blij was dat ik het heb gedaan.

Bebek, volgende maand positief testen zou inderdaad wel heel erg mooi zijn.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek knuf meid

volgende maand samen testen? 19 nov dag na de verjaardag van mijn vader voor mij

Deel Deze Pagina