Ellen, het wordt voor jou nu ook spannend. Hoe is het? Nog steeds aan het nachtbraken met een kat die niet bij je is weg te slaan?
NOD 22-07 Sandra1967 22-07 Molly 23-07 Diaantje 24-07 Ellenk 26-07 Sens 06-08 Limmeke 07-08 4Xmamma 08-08 Diana 11-08 Giegel 12-08 Benthe 13-08 Shiela AFSPRAKEN 21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07 Giegel gyn 22-07 SanRob uitslag nekplooi 23-07 Anna vk 23-07 Inez gyn 24-07 Benthe gyn 29-07 Inez gyn 30-07 SanRob vlk Eind-07: Diaantje start IVF 01-08: Miss Daantje uitgangsecho 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 12-03 Anna BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique
Lientje Gefeliciteerd met jullie dochter Danique!! Een erg mooie naam! Geniet van de kraamtijd. Groetjes, Giegel
Hoi hoi, Ja Inez, ook jij moet er nu zo langzaamaan aan geloven. Je kunt natuurlijk nog ingehaald worden door Natas Hoe voel je je zelf? al oefenweeen? Hier wel s nachts veel wakker. Vannacht ben ik er wel 6 keer uit geweest om te plassen. Ik weet niet. Ik voel me wel heel anders. En dat is wel een verschil met eerdere maanden. Maar ja je weet het nooit helemaal zeker tot D-day natuurlijk. Ik durf ook nog niet te testen. Teste trouwens de vorige keer ook pas 2 dagen na NOD zichtbaar positief..... Onze poes vind het lekker om mij te likken. Dwz kan tijden bezig zijn mijn trui te likken. Of 's morgens vroeg mijn nachtpon. Doet ie bij mannetje niet alleen bij mij Ik weet niet wat dat is.....
Hier is het nog helemaal rustig. Wel een beetje drukkend gevoel van onderen zo nu en dan met wat steken, maar verder eigenlijk niet. Het zal me ook inderdaad niet verbazen wanneer Natas mij in zou halen. Ze is al vanaf woensdag niet meer online geweest. Dus ik ben benieuwd. Ik kan me voorstellen dat je nog niet durft te testen Ellen. Zeker wanneer je de vorige keer ook pas een paar dagen na NOD zichtbaar positief testte. En ook al voel je je nu inderdaad anders, ons lichaam kan ons zo vreselijk voor de gek houden en ons daarmee ook zo ontzettend teleurstellen. Maar meid, ik hoop dat je deze keer niet wordt teleurgesteld en dat het gewoon eens een keertje raak is. Ook voor jou wordt het daar nu onderhand wel eens een keertje tijd voor. Ik duim voor je Ellen!
Wow eindelijk Lientje , een dikke proficiat, ben heel blij voor jullie.. het is door veel herstel met je keizersnee Kom op Inez nu is het aan jou! Zet hem op meid! @Ellen voor jou duimen we hier hoor, laat je de volgende zwangere zijn! @Natas en hoe is het daar? alles nog goed! Bezek gehad en kadootjes voor de kleinste he.... ze blijven hier komen... heb ze verwent op een lekker dineetje! liefs Ritje
lientje van harte gefeliciteerd, nu 3 daagjes moeilijk na ks maar daarna gaat alles in stijgende lijn.
@Lientje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet maar lekker van je kraamtijd!
He wat leuk, weer een kindje op het forum! Lientje gefeliciteerd! Wel jammer dat het toch niet thuis kon, dat wilde je geloof ik, maar er zal wel een reden voor zijn geweest, of het was toch net te laat. Geniet heel erg van je dochter, nadat je ook een beetje bent bijgekomen. @Ellen, wat spannend he, wachten op NOD is zo lang... Ik wacht nog steeds min of meer op mijn ei, totdat ik ineens krijg misschien, omdat ik m toch heb gemist. Test wel 2x per dag sinds dag 11 van cyclus ofzo, dus het is wel een beetje bevreemdend. Aan de andere kant is mijn ei misschien gewoon laat, misschien wel door de verkoudheid + koorts vlak voor eisprong? Dan zou ie nog komen en mijn cyclus ook langer zijn deze maand. Tja. Wel interessant om het zo eens helemaal te volgen trouwens. Heb ook manlief gewaarschuwd "dat mijn ei zoek is", en dat ik graag wil gaan temperaturen..., zodat hij er niet al teveel beebjesstress van krijgt.
Lientje, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Danique! Ik wens jullie heel veel liefde en geluk...
Hoera Danique is geboren. Lientje, man en zoon van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je snel opknapt van de KS. Ik zat ook steeds te spieken of er al iets geboren was, maar had gisteren geen computertijd en zat de hele avond met mijn babymannetje op schoot en aan de tiet. Nog eventjes en er kunnen weer nieuwe babies aan het lijstje worden toegevoegd. Dat gaat de goede kant uit.
Hoi hoi meisjes! Lekker weekendje gehad allemaal? Ik gelukkig wel, ondanks het piepweer! LIENTJE: VAN HARTE GEFELICIBABYYYYYYYY!!!!!! VAN HARTE WELKOM DANIQUE!!!! Ellen, ik duim en hoop voor je! [-o< Lola, wat een leuke plaatjes weet jij altijd te vinden, zo lief! En Inez, you're next idd...! \/ Vanavond weer de eerste spuit...ik hoop op weg naar een nieuw en vooral GOED begin van (een) nieuw leven! [-o< Liefs, Daantje
het begint hier stilaan echt te kriebelen, al die beebs.... Daantje ik ga dubbel voor jou duimen meid, het moet gewoon lukken. Ik zoek m'n zusje om te zien hoe het met haar eitjes en pregenyl zit, zusje.... waar ben je :