35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Suzanne: Ik zou toch proberen om hem bij de huisarts te krijgen en anders inderdaad de huisarts aan huis laten komen, want de combinatie pijn op de borst en misselijkheid was juist waar de kinderarts ook naar vroeg bij mijn dochter (zij heeft last van haar hart).

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Bedankt nogmaals voor de condoleances (of hoe noem je dat eigenlijk?) ook namens mijn vriend.
    Vrijdag is de crematie en tot nu toe is alles fijn geregeld en gaat het naar omstandigheden goed met mijn vriend.
    Vanochtend dan ook geweldig nieuws weer bij de echo, nog steeds alles goed, nu was ook te zien dat er 3 bloedvaten lopen door de navelstrend, joepie weer een gerustellende uitslag erbij, we gaan nu echt steeds meer genieten.
    Ze wist ook te verte;;en dat ze vermoed dat het een jongetje wordt maar durfde daar echt geen uitspraak verder over te doen dus zei ze lachend, nou ik denk 60% , we zullen zien.

Smoeltje, fijn dat het goed is gekomen met je hubby maar wel naar zo'n infectie kun je knap beroerd van zjn lijkt me zo.

Helen, dat lijkt me best vermoeiend zo'n kraamfeestje, fijn dat iedereen zich goed aan de afspraak heeft gehouden. Jammer dat je collega's er niet waren.

Koffie, ik heb als kind ook een fikse hersenvliesontsteling gehad, wist niet dat je daar later epileptie van kon krijgen, ik merk gelukkig niets:) en heb geen ervaring met een nzo ver gevorderde zwangerschap en menstruatiepijnen. Nou ja als het weeen mochten zijn is dat nu ook geen drama meer toch? Je bent al zo ver.

Ladouce, ik ben nu al vast voor in november aan het duimen! sterkte meid!

Jeetje Dop stom lijf ook he, al dat gefop elke maand, je zou toch denken dat jedan nu echt over tijd bent en je roze zou testen, maar nee hoor weer zo'n omo test grrrrrrr.
    Het lijkt me zo heerlijk om een paardje te hebben, wie weet dat we hier ooit het geld en de ruimte vinden om ook zo'n prachtbeestje te bezitten. (ben gewoon stikjaloers hahahah) heb je geen foto's die je hier kunt spammen, kan ik me nog meer verlekkeren.

Marnat, is wel fijn dat ze je helemaal goed onderzoeken, dat flauwvallen lijkt me toch best eng.

Liesben, hoestie nou? gaat het een heel klein beetje? Ik denk aan je hier. Weet hoe het is op DE DAG, heel dubbel allemaal.
    Gefeliciteerd met je mannetje, gaan jullie nog iets samen doen vanaaf?

justfor... Wauwie fijn, je hebt afspraken gemaakt. En een echo vrijdag al, spannend hoor. Maar de kans dat het goed is zo veel groter dan dat er iets aan de hand is (zei ze dapper:))

Suus vandaag ook weer een grote knuffel voor jou!

BB10, groot gelijk lekker shoppen met die moeders. En je leeft nu, nu genieten en als je zwanger bent dan heb ik nog wel een berg kleren voor je . Ik koop me helemaal rot aan zwangerschapskleding hahahha, dus zat om weg te geven.

Anna, lijkt me ook heerlijk om lekker thuis te zijn bij de kleine. helaas moeten er ook centjes verdiend worden he.

Desmo, beterschap.

Suus, rotschoonzus, bah

Bebek, spannende maand volgende keer zeg, zou wel bijzonder zijn..
    Lijkt me ook verschrikkelijk om je mams te verliezen.
    Is het bij jou ook zo'n lekker weer , hier alleen maar wind en regen bah.

Suus wat naar dat je hubby er zo verdrietig van is, heel bergijpelijk maar wel moeilijk lijkt me , zorgen erbij.hoop dat jullie er samen een beetje goed uitkomen.

gr. Nicole

(die ook nog weer moet schoonmaken en andere stomme dingen moet doen)

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Inderdaad Suus! Erachteraan zitten hoor! Zal best stress zijn, maar daar kan je nooit helemaal zeker van zijn.
    En die eigenwijze mannen willen nu eenmaal nooit naar de dokter.
    Wel rot voor hem zeg... en dan heeft hij nog zo moeilijk met de miskraam weer.. is niet eerlijk he :(
    Fijn dat je morgen nog een echo hebt, kunnen ze nog eens goed kijken daarbinnen.

Mijn lieffie heeft ook vaak allerlei klachten van de stress. druk druk druk.. maak me ook best vaak een beetje zorgen, en dan te bedenken dat hij het allemaal voor ons doet.. een kreeft he, enorm verzorgend en beschermend naar z'n gezin ook.
    Op mijn beurt geef ik hem heel vaak een massage (heb ontspanningsmassage gedaan) en daar knapt hij altijd weer erg van op gelukkig. Ik voel me daarna niet altijd lekker, omdat ik zo gevoelig ben kan ik dan zijn spanning opnemen dus ik moet het niet te vaak achter elkaar doen. Maar heb ik er wel voor over, als ik zie hoe goed het hem doet.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nicole, het zeikt hier van de regen...heel fijn!
    En ja, het is vreselijk om je mama te verliezen...ze was ook pas 48 (ik was 26) en ze was niet ziek, niks. Rookte niet, dronk niet en boem, op zaterdag 20 november 1999 had ik om 17.30 nog een gesprekje met haar en om 22u kwam ik thuis uit het ziekenhuis en had ik geen moeder meer...Besef het nog steeds niet, ook al is het 10 jaar geleden!
    Kan me het verdriet van je vriend dan ook heel goed voorstellen! Ik hoop dat de crematie vrijdag een mooi en waardig afscheid zal worden!
    Wat fijn dat je een goede echo had! En leuk, een jongen!

Suus, dat is schrikken zeg!! Ik zou hem inderdaad aan die paar haren :)D) meeslepen naar de dokter hoor!! Lijkt me toch eng! Hoop dat het nu weer wat beter met hem gaat!
    Zit je erg tegen de echo morgen aan te hikken? Ik ga aan je denken meis!
    Enne, veel plezier met die gitaarhakkende man! :D

Lotuss, kan ik ook ff langs komen voor zo'n ontspanningsmassage? :D Lijkt me wel wat!

Dop, wat ruk he, dat onze lijven zich zo gedragen!! Ik hoop dat die witte test alsnog roze wordt en anders dat je maar snel uit de onzekerheid mag zijn!

Smoeltje, hoe gaat het nu met je hubbie? Zakt de ontsteking al wat af??

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nicolioo, wat geweldig nieuws dat het goed gaat met de kleine, wil je ook weten wat het word?

ik ben zelf ook heel gerust nu ik weet dat het uit gezocht word hoor en mijn mams mee gaat
    ik hou jullie lieve meiden wel op de hoogte

giegel hoe gaat het nu met jou?

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Pak aan Bebek! Een virtuele massage voor jou...!!
    Lekker?? :p:D;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    grrrrrrrrrr bebek begrijp ik goed dat je moeder totaal niet ziek was en zonder pardon overleden is

en ja hoor ook is he 30 jaar geleden verdriet hou je als het om moeders gaat
    het is en blijft je moeder he

knuf meid

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Was ff aan het bijkomen van die heerlijke virtuele massage van Lotuss... :D Dank je, voel me gelijk een ander mens, zo ontspannen ook! :D

Marnat, mijn mams was inderdaad niet ziek nee. Ze is heel plotseling overleden aan een massale longembolie...
    Tja, het is altijd heel oneerlijk als iemand waar je zoveel van houdt zomaar wegvalt uit je leven... :(

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zit te wachten tot de regen wat minder wordt, want moet echt boodschapjes gaan doen...en dan weer met het hondje lopen, halen we gelijk Lief op, want die is dan zo rond 14.45 weer thuis...
    Maar de zoentjes van de wolken blijven maar vallen, dus ik denk dat ik ze maar gewoon op ga vangen en er blij mee ga zijn! ;)

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ja vond je het lekker bebek??;)
    Gelukkig maar!!
    Succes met de boodchapjes! (dat is nog eens een leuke benaming, zoentjes van de wolken)

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

:D Lotuss.. wat een geweldige plaatjes!!

Bebek.. als dat zou kunnen.. alsnog roze... nou.. rekening ik niet op hoor... heel heel heel licht bruinverlies heeft zich aangekondigd als blijk van naderende duivels.. en hoewel ik nog nooit overtijd geweest ben zonder zwanger te zijn.. zegt die witte test mij genoeg... 1) gewoon niet zwanger... 2) wellicht wel iets gaande, maar niet goed genoeg voor roze.. dus ook 'gewoon' niet zwanger!

Ernstige gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden is trouwens vandaag weg.. voor de duidelijkheid denk ik..lekker dan!:x

En voor Nicole ;)
    Mijn schatje (waarmee ik overigens vanmorgen een zálig rondje polderuitwaaien gedaan heb :D)

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

En nog een plaatje van mijn andere schatje! (die ik komend weekend op ga halen!)

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

En een plaatje van de paps van mijn kleine schatje, zodat je kan zien hoe hij wordt als hij groot wordt! (let niet op mijn houding..die is bagger ;)) (sorry... je wás al jaloers :D:D)

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ohhhh nu ben ik echt stikjaloers, ik wil oooooook. Het is echt al lang geleden dat ik paardje heb gereden. Vroeger jonge hengsten ingereden dat was machtig mooi maar echt een dagtaak.
    Wie weet komt het er ooit nog van. heb nu dan maar gewoon 2 hondjes, ook best leuk . (ben stapelgek met ze hoor, herken wel hoe bebek over haar pupje praat:D)

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nicole, fijne opsteker zeg, zo'n mooie echo in deze verdrietige dagen. Misschien ook wel een beetje dubbel, maar wel mooi!

Doppie, wat een prachtig veulen en wow, je mag hem dit weekeinde ophalen. Leuk man.

Paardrijden, hmmm. Is al weer ruim 4 jaar geleden dat ik voor het laatst heb gereden. Hoop dat mijn tijd ook ooit nog wel weer een keertje komt, maar voorlopig heb ik nog alle energie nodig voor onze meisjes!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Dop wat een STUK, die paps van je veulen....
    En wat fijn dat het nu bijna zover is..
    Hou je ze toch allebei?

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Alle paardenmeisjes komen maar lekker een keer paardknuffelen hoor! ;)

Lotuss.. nouw.. mijn gevlekte vriend staat te koop.. voorlopig is hij er nog. .. en dat is ook niet erg... maar ik kan hem niet geven wat hij ècht nodig heeft, dus ik ben wel opzoek naar ander personeel voor hem ;) Ben alleen nogal kritisch .. geloof ik..
    Niet dat het storm loopt hoor.. qua reacties.. maar wàt ik aan reacties krijg.. daar gaat hij iig niet naartoe :D

18. Dop07

Dop07 Bekend lid

(hier verder echt helemaal niets meer.. geen kramp, geen spotting.. licht misselijk.. schiet MIJ maar lek :x:x )

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Gelijk ook dat je kritisch bent hoor, je wil toch een goed huis voor hem en je er zelf ook lekker bij voelen.

Wat is dat lijf van je nou weer aan't doen? Rare kuren aan het vertonen? Maar wel een witte test...nou ja zeg..
    Ga je je toch weer dingen in je hoofd halen want een witte test kan natuurlijk best nog.. grrrr...om gek van te worden!
    Laat het dan gewoon doorbreken of positief testen zeg..

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Nicole, fijn dat de echo weer in orde was!
    Oef wat een lekkere dinkies, Dop! Babypaard is dus een zilverappeltje, mooie kleur! Hm, ik zou ze allebei houden hoor ;)

Share This Page