Dop, jij hebt last van een klassiek Bebekje! (geen bloed en een witte test) Ik herken al dat gekloot (sorry) zooo goed! Ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt! En wat een prachtbeest is het toch, die paps van je ook al zo mooie veulen! En wat gaaf dat je hem dit weekend al op mag halen! Ik hoop dat je snel goed personeel voor je andere Liefde vindt!
Dop, dit is super frustrerend. Fijn dat je vanmorgen even lekker hebt kunnen uitwaaien. Was het droog bij jou? Liesben, knuf! Spannend JFT, ik zal vrijdag giga hard voor je duimen. Beterschap aan jou en je mannetje Desmo! Suus, ik ben met de andere dames eens dat het t beste zou zijn als je man snel naar de HA gaat. Over domme opmerkingen mbt kinderwens : mijn gyn had een leuke, toen bij mn 1ste zwangerschap op de echo bleek dat het mis was en ik een MA had : tsja mevrouw, op uw leeftijd hè .. Mijn update : ik ben strontverkouden en Danique heeft denk ik griep. Ze snottert en hoest al wat langer (soms klinkt ze als een ouwe kerel), sinds gisteren is daar koorts bij gekomen (38.4). Sinds vandaag is ze ook hangerig, ze steekt niet lekker in haar vel. Denk niet dat ze morgen naar het KDV kan, ik wil haar lekker rustig thuis houden. Heb met Chris kunnen regelen dat hij morgenmiddag vrij neemt, kan ik naar kantoor want ik heb het retedruk. Deze week is het woensdag tantedag, dus dat komt mooi uit.
Zo boos op mijn schoonzus.....die had dus weer in haar www blij gezet,dat ze morgen naar het hartje van haar kindje ging luisteren...dus mijn man was het helemaal spuugzat en heeft haar van zijn Hyves afgegooit (wou eigenlijk een ander woord voor gooien typen,maar hou me in) Dus zij smsen wat er was....mijn man netjes uitleggen wat er was.Zij smsje terug....ik begrijp het,denk maar eerst ff een poosje aan jezelf.Komen we er via via achter,dat ze er gewoon lullig over doet (oeps...lullig ook geen netjes woord,sorry) heeft ze mijn blog gekopieerd en gemailt naar mijn schoonmoeder en erbij gezet.Dit is wat er speelt.....wees maar blij dat je geen Hyves hebt.Mijn hele schoonfamilie doet er rot over ,dat we nog een kindje willen....vinden ons te oud en egoistisch en dat we het onszelf aandoen al dit verdriet.....:x:x:x:x ...dus mijn man krijgt van hun kant af geen enkele steun.Dat is toch vreselijk.Heb er echt geen woorden voor en dan dat achterlijke gestook van mijn schoonzus.Bah! Sorry,einde ego weer.
Lekker dan Suus.. kunnen jullie er nog wel bij hebben :x Ochgerm.. arme Danique .. en mams ook niet lekker te pas... Hier hebben de duivels geloof ik besloten tóch langs te komen.. spotting neemt iig toe.. let's get it over with.. op naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hmmm, ik geloof dat ik iets te veel wijn op heb net Mag wel vandaag toch? Ik beloof vanaf morgen beterschap. Alhoewel...komend weekend weekendje weg...Hm. Maar zonder dollen: ik vind vandaag ook een K*T dag. Ik had niet gedacht er nog zo mee bezig te zijn, maar deze hele maand valt me zwaar. Ik ben zo blij dat we een afspraak bij de gyn hebben, ik kan alle hulp gebruiken die we we kunnen krijgen.
Meiden...wat een ellende allemaal weer. Er waaien negatieve winden in het rond geloof ik. Ik zat vanmorgen voor de kast een legging te zoeken die op de een of andere manier onvindbaar was en ik moest aan jullie denken. Wat is dat toch moeilijk he...een kinderwens die NOG niet in vervulling wil gaan. Hoe sterk is dat toch, het gaat je hele leven beheersen vaak. In elk geval elke laatste twee weken van de maand. Daarna is het weer even rust, gaat het meestal wel weer een beetje, tot de eisprong weer aanbreekt. Dan heb ik het nog maar niet over miskramen, overeind krabbelen en het maar weer opbrengen om ermee verder te gaan. Het valt gewoon niet mee allemaal. Ik heb dan wel het geluk gehad om nog twee zwangerschappen te mogen voldragen maar dat wil niet zeggen dat ik vergeten ben hoe het voelt. Ook bij mij wilde het, vooral bij m'n eerste maar niet lukken. Twee vroege miskramen toen ik uiteindelijk wel zwanger was..(en ik was toen nog jong Suus! Zegt dus ook niet alles.) Voor ik zwanger raakte van Rosalie heb ik ook vaak zo gezeten als Dop, vage testen voor nod en dan ongesteld worden. In elk geval...ik weet dus hoe jullie je voelen en ik wilde gewoon alle meiden even een hart onder de riem steken. Hele hele dikke knuffel allemaal!
Wat pijnlijk Suus.... loopt niet echt lekker met je schoonzus he.. Maar is die kleine nog niet geboren dan? Of haal ik nu dingen en mensen door elkaar..
Liesben, dikke knuf meid, het is ook niet eerlijk! Suus, je schoonzus is weer lekker bezig. En dat zijn dus ook opmerkingen waar ik zo pissig om kan worden, dat je het jezelf aandoet vanwege je leeftijd. Die heb ik ook een keer naar m'n oren gekregen van een of ander jong grietje. Ze had nog wel meer van die vreemde denkbeelden. Heel stiekempjes was ik toen bijna blij dat zij ook een MK kreeg, wist ze ook eens hoe het voelde en dat het toch echt niet iets is wat alleen leeftijdsgebonden is. Natas en Danique, beterschap. Dop, balen meid!
@Lotuss....dankjewel...je bent een schat! Je haalt idd 2 mensen door elkaar....ik ben in het bezit van 2 stomme schoonzussen.Wat een vreugd!1tje is pas bevallen en de andere mag in december.En ze loopt al vanaf dag 1 te zeuren over hoe vreselijk het wel niet is om zwanger te zijn.......stom mens!Ik snap best dat niet iedereen het een feest vindt hoor....als je echt wat hebt....9 maanden kotsmisselijk of zoals Hellen,dat je constant pijn hebt.Dan heb je recht om te zeuren.Maar mevrouw mankeert niks en alles gaat gewoon goed.Maar dat is ook haar zonnige karakter hoor.Als het kind er eenmaal is,dat wordt pas een drama....ik weet nu al,dat ze het vreselijk gaat vinden.Want dat kind krijgt dadelijk meer aandacht dan zij.......en alles is altijd zo zwaar voor haar.Ik weet nu al dat haar bevalling zoveel pijn gaat doen,meer pijn dan oooooooit iemand gehad heeft (volgens haar dan he) ....maar zit er gewoon een beetje doorheen....stom gedoe wil niet doorzetten,maak me zorgen om mijn man,die ook nog es stronteigenwijs is en dan dat gezeur van dat mens er nog es bovenop. Morgen ben ik vast uitgezeurd hoor....als ik de echo heb gehad en ik kan zien dat alles echt weg is.Dan ga ik wel weer ergens moed vandaan halen om weer verder te proberen.
@Liesben.....ook van mij nog een dikke knuf! Ik zou hetzelfde hebben hoor....zulke mensen zouden gewoon allemaal es wat tegenslag moeten hebben...weten ze tenminste waar ze het over hebben en worden ze vast betere mensen van.
Echt sorry voor mij gezeur....het is Liesbens k*tdag. Van mij mag je lekker een wijntje teveel drinken hoor
Zeur maar lekker hoor Suus!! Is goed voor je! Jee..twee stomme schoonzussen die ook nog eens zwanger zijn of pas bevallen...dat valt ook niet mee zeg.. zou verboden moeten worden..!!
Van mij mogen schoonzussen opzich al verboden worden Ik heb er niet veel aan iig En Lies.. ik doe een wijntje met je mee hoor! (en Bebekje vast ook ) Het leven is soms gewoon ronduit K U T (Kortom Uitermate Teleurstellend)
Kán, kán (alles kan, koffiekan, theekan ) ik heb er voor gekozen om vriendelijk en beleefd te zijn en om verder zo min mogelijk met het soort te maken te hebben Gelukkig vindt het zichzelf erg geweldig en heeft het het daar ook erg druk mee, dus niets in de gaten van mijn 'taktiek'..
Meiden even een korte reactie: Voor iedereen een dikke vette digiknuf en ik ga mee met jullie, schoonzussen, witte testen en mk's gaan in de ban. Lang leve de roze testen (zei ze heel erg optimistisch). Sorry dat ik niet langer reageer. Heb het enorm druk op het werk (heerlijk, goeie afleiding) en thuis probeer ik een beetje aandacht aan mezelf en manlief te besteden.