Ik heb de volgende mail naar mijn schoonzus gestuurd na een hele nare mail van haar: Nou tot zover jouw begrip.Ik kan me nog herinneren dat wij de 1e keer nog maar net zwanger waren en jij nog niet en we er vrij weinig over schreven en we toen al van jouw Hyves afgegooit werden.En we je later gewoon weer terug hebben genomen,toen je weer zover was.Als je er geen begrip voor hebt,dat we nu even de gordijnen dicht trekken en alle telefoons eruit gooien,dan ben je weinig meelevend. Dat het toen even heel slecht tussen mij en J. ging(want ik ga ervanuit,dat je daarop doelt met je advies en dat wij daarna weer vrolijk verder leefden...dat heet vechten voor je relatie in mijn wereld,maar goed)kwam ook door de miskramenstress....je moet ze de kost geven,die het na zoiets niet redden samen,maar wij maar mooi wel,daar ben ik gewoon trots op...en dat heeft niks met vrolijk verder leven te maken. Bovendien kan het niet zo heel veel kwaad om even een weekje niet over kloppende hartjes en blije echo's te schrijven.Tuurlijk gaat jouw leven gewoon door en mag je gewoon blij zwanger zijn,maar er bestaat nog steeds wel zoiets als rekening houden met. Ik ben er een beetje klaar mee om altijd maar mijn mond te moeten houden.Je had het verdriet van je broer moeten zien toen ie je www las.Misschien had je dan wel 30 x nagedacht voordat je zoiets neerzet. Maar je weet het weer mooi zo te draaien,dat jij het slachtoffer bent in deze situatie. Niemand van jullie familie heeft ook maar iets van medeleven naar J. toe getoond.Ja,je zegt,dat we je altijd kunnen bellen en bij de eerste de beste onenigheid wordt dat bellen weer tegen ons gebruikt.Hoeveel zin denk je dat wij dan nog hebben om je te bellen?.Want ik zie hier een J. ,die er helemaal doorheen zit en het weinige begrip van jullie kant. Ga zelf maar es 3 miskramen in een jaar krijgen en dan aan ons vertellen hoe wij ermee om moeten gaan.
Suzanne, ik snap dat je je niets laat zeggen door dat wicht, maar weet je, negatieve aandacht is ook aandacht, en dat is wat ze wil. Is zij het waard om je zo druk om te maken? Gooi haar van je hyves af, gooi haar van je vent zijn hyves af, en negeer dat mens. Ze is je energie niet waard.
Ze is al van onze Hyves af......ik lees haar reactie nog en daar reageer ik al niet meer op en wat mij betreft ben ik helemaal klaar met haar.
NOD 26-10 Benthe 04-11 nefertary 08-11 Giegel 13-11 Ladouce -- -11 Liesben 19-11 Marnat 21-11 Bebek -- -11 Dop07 AFSPRAKEN 27-10-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog+CTG+echo 27-10-2009: Suzanne echo 30-10-2009: justfortoday echo 02-11-2009: marnat gyn uitslagen onderzoek 04-11-2009: justfortoday afspraak gynaecoloog 11-11-2009: Liesben gyn 18-11-2009: Marnat naar neurologie BEVALDATA 03-11-2009 Smoeltje 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 nicolioo 14-06-2010 justfortoday BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos dan doe ik het toch voor je!? ff rellen, ben nl. nogal obstinaat omdat ik weer een jaar ouder ben, en dus weer dichterbij de deadline verder heb ik gelezen dat het feit dat ik tegenwoordig al zo'n 3/4 dagen na de eisprong pms-klachten heb kan duiden op een soort pre-menopauze. nou lèkker dan, NOT!!! :x heb zin om voorlopig weer onder een megasteen te verdwijnen! Suzanne, je had het die rotschoonzus niet duidelijker kunnen zeggen. hoop voor je dat ze nu een poosje in haar sop gaar gaat zitten koken ik deel overigens jullie aversie tegen schoonzussen niet! die van mij zijn schatten. denk dat ze meer moeite hebben met mijn lastige persoontje gezien de treurnis die hier weer lijkt te heersen: weer eens tijd voor een 'grouphug'?
@Nef.....he bah....weer een jaar ouder,maar kijk naar Koffie....zij is onze hoop in bange dagen Ik dacht een tijdje terug ook dat de overgang eraan kwam,maar niet dus. Mag ik geen schoonzus van jou hebben dan?Ik stel een schoonzusverloting voor Ik doe wel mee aan de groepshug (((((((((((((HUG!!!!!))))))))))))))))
Goedesmorgens meiden!! Ik zie tot mijn grote schaamte dat ik vergeten ben zondag om Nef van harte te feliciteren (was beetje boel brak, sorry!), dus bij deze wil ik je alsnog heel hartelijk feliciteren en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!!! En sorry voor de late reactie! Ik zie van alles langs komen over bitchy schoonzussen...nou, daar heb ik er ook één van!! Gelukkig woont ze een k*lere eind weg, maar als ik er dan ben zal ze het ook niet nalaten om alle aandacht op te eisen en (in het turks uiteraard, want dat versta ik niet :x) tegen mijn vriend te vertellen hoe stom ie wel niet is dat ie met zo'n dik nederlands mens gaat, grrr. En als zij nou superslank was, neeeeh, ze is minstens zo dik als ik en de helft korter! Dikke kurba! (=kikker in het turks ). Zo, dat heb ik ook weer ff gedeeld, haha Suus, ik vind het een goeie mail die je gestuurd hebt! Ik zeg: lekker in de str*nt laten zakken die muts, die heb je helemaal nergens voor nodig!! Als je je dag wilt laten verknallen kun je wel iets anders verzinnen toch? Zij mag dan wel zwanger zijn, ze is verder denk ik stikjaloers op jouw leven: je supergoeie relatie met Roen en de vrolijkheid en kracht waarmee je in het leven staat! Denk daar maar aan als ze weer bitchy doet! Verder wil ik je even heel veel sterkte en succes wensen vanmiddag bij de echo! Ik zal aan je denken!! Liesben, goed zo, wijntje teveel is een prima optie voor zo'n rare dag als gisteren!! Ik hoop dat ze je er een beetje doorheen gesleept hebben, die wijntjes...soms kunnen het even zulke goeie vrienden zijn, al is het maar een paar keer per jaar! Lotuss, wat een lief berichtje van je, dank je wel! Doet een mens goed, als een ander zo lief met ze bezig is! En die positieve energie gaat ons vast helpen!! En tot slot: ik doe mee aan de groepsknuffel!! **GROUPHUG GROUPHUG GROUPHUG**
Mijn Nod mag naar 24 november... Suuske.. ik snáp het zo goed...Je zóu zo'n mens!!!... Maar ben het erg met JFTD eens.. niet meer doen.. géén aandacht.. géén reactie.. hou de eer aan jezelf!! Het is verspilde moeite en negatieve energie! Dopje sliep uit vanmorgen.. althans.. was om 3:30 heel even wakker maar ging weer lekker liggen. Meldde zich vervolgens 'pas' om 6:15! Wel een beetje jammer dat we om 1.30 en 4.30 op muggen jacht moesten! :x
Nef...dat soort dingen heb ik ook zitten lezen toen allemaal. Maar ik begreep dat de pre overgang al zo'n tien jaar van tevoren kan beginnen, dan heb je al klachten dus je bent nog gewoon vruchtbaar hoor.. ik heb dat soort klachten namelijk ook, had altijd al veel last maar krijg steeds meer last van m'n cyclus en kijk naar mij? Twee gezonde meiden toch? Niet meer lezen op dat internet, maak je jezelf alleen maar gek. Pff...moeilijk hoor Suus, het is familie he, dat komt altijd dubbel zo hard aan. Echt niet leuk dat jullie niet wat meer begrip en steun krijgen van hun kant.Goed dat je haar de waarheid hebt gezegd en verder.... (zie plaatje) Vandaag de echo toch? Sterkte meis...zal aan je denken.
Nieuwsbrief: Hormonen - Hormoontherapie Hier een link over de (pre) overgang. Misschienmoeten we allemaal aan de extra progesteron?
Goedeknuffelmorgen! Nef, alsnog van harte gefeliciteerd! Je bent VAST nog niet zo oud als ik (was 18e jarig). Suzanne, sterkte/succes vanmiddag!
vanuit hier ook een enorme knuffel voor iedereen. We zijn toch wel een bijzonder clubje vind ik. Nef, alsnog gefeliciteerd! Suus weg met de rotschoonzussen, word gewooon agressief vam dat soort mensen, lekker met zichzelf bezig. Erg naar voor je hubby, die kan wel wat psitiefs van zijn fam. gebruiken en krijg je zo'n rotzus! Hier gelukkig wel een lieve schoonzus en een superlief broertje. Meiden, nogmaals , ik ben blij deel uit te maken van zo'n fijn clubje, iedereen hier heeft z'n hart en hersenen oo de goede plaats zitten. Ik lees bijvoorbeeld al een tijd mee met de april-mama's , maar kan gewoon niet echt mezelf daar in vinden. Er was daar iemand die een hele slechte uitslag had van de combitest en daar heb ik wat contact mee gehad via een topic wat ze had geopend. Nu schreef er een april-mama dat ze allemaal in het topic ze met haar meeleefden, nou ik heb er niets over gelezen lekker dan dacht ik. Ik denk dat het ook komt dat de groep veel groter is. (positief gedacht). Ga nu met de hondjes naar buiten, is gelukkig best lekker weer. Tot later, groetjes Nicole
Goedemorgen dames! We hebben mail terug....zij zal wel de verstandigste zijn .....(kotssmiliey).....nou laat haar maar de verstandigste zijn,ben ik wel de eerlijkste.Ik reageer er niet meer op hoor.Oja en ze wil ons nooit meer zien.Maar zo reageert ze op iedereen,die haar aanspreekt op haar gedrag.Ik weet,dat ik misschien niet had moeten mailen,maar ben haar al veel langer zat....en ben toch opgelucht.Mijn man had al een mailconversatie met haar hoor,voordat ik me er mee ging bemoeien. Ik zie heel erg op tegen vanmiddag.Omdat het niet echt doorzet ga ik wel dingen hopen .....dat er 11 inzaten en nu nog 1 enz enz. Heb vreselijke hoofdpijn.
Rot-schoonzussen Goede mail Suus je bent het kwijt, laat haar lekker in de stront zakken bah. Sterkte bij de echo straks. Nef ik ben jou ook vergeten volgens mij, jee waar zijn mijn hersens, van harte enne wie was er nou vandaag jarig ben het alweer kwijt ook. Ben blij dat ik jullie hoop ben meiden, je ziet het kan wel, alsjeblieft hou moed meiden. Enne ik wil ook meedoen aan de groepshug
Suuske.. het houdt wat!!! Heel veel sterkte straks bij je echo!! Lees net op de hyves van een kennisje dat ze vandaag voor een geplande keizersnee opgaat! Bikkel is het! 42 jr, eerste kindje!! Wordt vast een popje.. ik gun het ze zó! Ga werken! (zit hier alweer in de baas z'n tijd )
Nog van harte Nef! Ik wens je een heel mooi roze jaar toe. Goeie mail Suus, en nu lekker de negeermodus aan. Sterkte vandaag meid.
nef nog gefeliciteerd suus succes en sterke straks meid lotus mooie opsteker doet een mens goed hier ik ben aan het boenen en opruimen zo dat het netjes is als manlief zijn verjaardag viert
Lekker boenen Marnat!! Altijd fijn als alles weer netjes aan kant is he! Hier een beetje gaar eigenlijk...Sopje heeft de laatste dagen ineens dat ze haar laatste flesje niet leeg drinkt, snurk snurk.. Maar ja..dan heeft ze om 4 uur weer honger en gaat ze me lekker wakker liggen houden met haar onrustige gedraai. En dan ook nog dat uur tijdsverschil.. Op die momenten wilde ik dat we alvast verhuist waren en ze een eigen kamertje had. Dan komt ze ook wel natuurlijk maar vaak blijft het bij gedraai en gesabbel maar valt ze uiteindelijk wel weer in slaap. Dat hoor ik dan mooi niet...tegen de tijd dat ze gaat brullen kan ik dan eens opstaan.. Maar aan de andere kant is het ook nog wel knus, zo'n Sopje naast me. vanmorgen heeft ze nog een uurtje op m'n borst liggen tukken.
Suzanne, ik wil jou elke keer schrijven "pas na een "lege" echo is het echt over", omdat je al eens een vmk van een tweeling hebt gehad. Wie weet..... ik duim in ieder geval extra voor je! Ow, lief, een slapend Sopje op je borst..