@Jft...ja maar toen ben ik zoveel minder bloed verloren als nu......maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.Lief dat je blijft hopen voor ons.
Nou ja dus...en nog net zo donker,waardoor ik me nu weer druk aan het maken ben over een eventuele bbz.......dat is echt mijn grootste angst....dat ik weer onder narcose moet.Ik heb niet echt pijn ofzo,meer een soort steken onderin mijn buik.Maar het voelt zoveel anders dan mijn eerste vmk......maar ik ben ook wel overgestresst hoor,dus zie alleen nog maar negatief. Heb wel gister ook zitten googlen op hematomen....kun je ook flink van bloeden en soms niks aan de hand en lees hier op het forum ook wel de verhalen van mensen,die zoveel bloed verloren en gewoon een goede echo hadden.....maar heb ook al stolsetjes en wat weefsel verloren....dus.... Ben blij als ik meer duidelijkheid heb zo.....
Suus ik duim ook voor je, in ieder geval heb je straks wel duidelijkheid. En wie weet zit er nog een kleintje... kans is klein maar is er wel toch? Ik moet ook poetsen maar heb knallende hoofdpijn, eerst daar maar wat aan doen. gr. Nicole
Halloooooo kom ik weer achteraan kakken met de groepshug, maar ik doe nog wel mee hoor!!!!!!!! Suusje wat denken we vanmiddag allemaal hard aan je. En wat de uitslag ook mag zijn, we zijn er voor je meis. Heel veel sterkte! En wat een verschrikkelijke schoonzussen zie ik hier voorbij komen zeg Draken zijn het!!!! Ik heb maar 1 remedie hoe lastig ook: compleet maar dan ook volledig negeren die dames. Die hebben het blijkbaar zo getroffen met zichzelf dat geen aandacht het hardste aankomt. Geen pardon hoor, het is echt verspilde energie. Nou heb ik 2 schatten van schoonzussen dus ik mag niet klagen, maar ik heb ooit een "vriendin" gehad ....brrrrrrrr :x Inmiddels begint de griep langzaam te verdwijnen. Ik hou eigenlijk alles weer binnen en voel me alleen nog brak (neee echt geen wijntjes gedronken!). Blijf dus lekker in mijn joggingpak hangen en doe helemaal niks.
Kan me voorstellen dat je angst voor andere dingen hebt Suus. (of hoop dat het er toch nog zit, dat hoop ik OOK!!) Maar op zich is het niet raar dat je nog positief test zover ik weet. Zeker niet als er nog weefsel zit, als alles er nog niet uit zou zijn. Maar ik blijf toch veel liever duimen dat het er nog zit goed? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
@,suus, ik doe met lotus mee en ga hard duimen dat er nog een wondertje zit zoals lotus zegt de wonderen zijn de wereld nog niet uit knuf mee suus misschien helpt dat
Suus, heel veel succes zo met de echo. Ik blijf ook nog even meehopen en duimen, je weet maar nooit! Schoonzussenstress kan ik gelukkig niet over meepraten. Kan met die van mij goed door 1 deur. Maar jij hebt je even lekker kunnen uiten en nu uit die schoonzussenstressmodus hoor! Ze is het verder niet waard om je nog druk om te maken.
Oh Lotuss, heerlijk he? Met zo'n klein slapend ukkie op je borst/buik. Kon ik met onze meisjes ook zo van genieten.
Ow meiden, ik heb plaatsvervangende zenuwen voor Suus... Volgens mij moest ze om 14.30u ofzo, dus als het goed is weet ze nu meer... Ik hoop en hoop en hoop en duim en duim en duim zo vreselijk hard voor haar dat het 'gewoon' één of ander vaag onbenullig bloedinkje was en dat er 'gewoon' (tussen haakjes, want wat is er gewoon aan zo'n wondertje) een prachtig beebje in haar buik groeit!! Suus, kom terug, kom je melden!!
Hee dames, Hier even een berichtje van mij. Suzanne belde me net dat de baarmoeder helemaal schoon was en er dus niks inzit Over 4 weken gaan ze dingen onderzoeken hoe het nou komt enzo allemaal. Moest dit even voor haar schrijven omdat ze nu VET gaat shoppen met haar man!! Groetjes!
Lotuss, het klinkt inderdaad heerlijk knus, met zo'n klein frummeltje op je buik lekker wegdutten...*kijkt jaloers*
Heej buuf! Sjee, zit ik net te typen dat ik zo'n hoop had voor haar...wat verdrietig!! Hoe gaat het met haar en met hubbie? Geef haar maar een dikke knuffel als je haar nog spreekt! En thanx voor de update!
*Desmo vloekte bijna hardop maar weet uit ervaring dat je daar ook niet zwanger van wordt * Suusje toch, wat is het toch ontzettend fout verdeeld in deze wereld, ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte meid enne ... shoppen tot je erbij neervalt!!!! En wat mij betreft vanavond lekker een wijntje nemen. Ik ben gewoon plaatsvervangend kwaad :x
Toch 1 en dus toch al helemaal weg, zo jammer, Suus..... ga maar lekker VET shoppen hoor, dat hebben jullie verdiend!
Dames, dit las ik: Hallo allemaal, Ik ben de dochter van Sylvia, en ze heeft me gevraagd jullie op de hoogte te brengen. Mijn moeder is vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een controle en ze hebben haar urine getest en daaruit blijkt dat er teveel eiwitten in de urine zit. Ze is nu opgenomen in het ziekenhuis. Met de kleine en met mijn moeder gaat alles goed, maar omdat er dus teveel eiwitten in de urine zitten willen ze het wel in de gaten houden ivm zwangerschapsvergiftiging. Groet, Angela en veel liefs van Sylvia Koffieleutje ligt dus in het ziekenhuis. Meis, hou je taai!
Welja nog meer slecht nieuws vandaag Lieve Sylvia hou je taai meis en de kleine meid (toch?) ook. In dit soort situaties heb ik altijd zoiets van "halen die kleine, niet meer wachten". Ik hoop dat ze haar zullen inleiden want dit lijkt me zo verschrikkelijk eng. En die kleine is nu toch 38+ weken? Bedankt voor het posten Liesben, en handig zo'n grote dochter die secretaresse voor haar mams kan zijn