Balen suus....shop till you drop!! Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel Kreeg inderdaad een sms van Koffieleutje net, dat ze is opgenomen. Erge hoofdpijn en teveel eiwit. Over haar bloeddruk had ze het niet dus hopelijk valt het mee en mag ze snel weer naar huis he...ook niet leuk in het ziekenhuis blijven tenslotte... Maar wel goed dat ze het in de gaten houden natuurlijk..
He jongens, blijft dat vervelende nieuws hier aanhouden. Ik wil wel weer wat positiefs. Elke keer als ik kijk dan is het niet leuk. Suusje: heel veel sterkte. Ik hoop dat je de creditcard helemaal leeg getrokken hebt en leuke dingen gekocht hebt. En vanavond lekker uiteten met een wijntje! Koffie/Sylvia: hopelijk gaat alles me jou een je meisje goed en heb je haar snel in je armen. Liesben: nog een dikke knuf achteraf. Ik moest dit weekend al aan je denken omdat ik zo het idee had dat de datum inmiddels wel heel dicht bij kwam. Dop, jij vroeg hoe het me me ging. Nou erg goed moet ik zeggen. Geen hormonen stress op dit moment. Lekker druk op het werk, veel afleiding en veel genieten van mijn hubbie. We gaan het deze maand gewoon op de "normale" manier proberen maar als het niet lukt dan niet, dan gaan we in november Knut ophalen in Gent. En ik kijk op dit moment ook erg uit naar de feestdagen. Misschien een beetje stom want had me begin dit jaar voorgesteld dat we dan een beebje zouden hebben en dat is dus niet zo maar ik heb allemaal leuke dingen in de planning staan de komende periode dat ik toch wel uitkijk naar de laatste weken van het jaar. Dan kunnen we dit kl.te jaar afsluiten en ik hoop dat 2010 een mooi roze jaar voor ons allemaal gaat worden.
Suus fijn dat je bent gaan shoppen, lekker met z'n tweeen even de ergste ellende wegshoppen. Koffie, zo das even schrikken maar ze houden je dus erg goed in de gaten dat is fijn.
Ow, ik zie net dat de kleine uk van Koffieleutje pas 36+ weken is. Da's dan wel wat vroeg om te halen misschien Nogmaals veel sterkte meid en laat je goed in de gaten houden. Knuf
Sylvia, fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en hopelijk valt het allemaal mee. Dikke knuf en hou je goed meid!
NOD 26-10 Benthe 04-11 nefertary 08-11 Giegel 13-11 Ladouce -- -11 Liesben 19-11 Marnat 21-11 Bebek 24-11 Dop07 AFSPRAKEN 30-10-2009: justfortoday echo 02-11-2009: marnat gyn uitslagen onderzoek 04-11-2009: justfortoday afspraak gynaecoloog 11-11-2009: Liesben gyn 18-11-2009: Marnat naar neurologie BEVALDATA 03-11-2009 Smoeltje 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 nicolioo 14-06-2010 justfortoday BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos
allemaal dank voor de felicitaties, hoewel ik de afgelopen jaren steeds roep dat condoleances beter op z'n plaats zijn! bij mij hetzelfde. m'n cyclus lijkt wel met de maand maffer te worden. tis voor jou natuurlijk ook geen pretje, maar ben toch blij dat ik niet de enige blijk te zijn... ik heb inmiddels ook al weer gelezen -> kon het niet laten) dat dit ook na het krijgen van kinderen kan gaan optreden. kan wel kloppen. m'n cyclus is enige tijd na de geboorte van mijn dochtertje beginnen te veranderen... jawel hoor, volgens mij ben ik hier de op 1 na oudste, op 2 na als je Nin0 meetelt, maar die komt hier nog maar zelden... trouwens, toen ik op zoek ging om jouw leeftijd te achterhalen zag ik jouw vroegere gebruikersnaam. ik heb jouw verhaal destijds ook gevolgd -was toen een stiekeme meelezer - en heb altijd gehoopt dat je nog eens een keer opnieuw met roze nieuws hier zou opduiken. wat gaaf dat het gelukt is, en het nu wel goed gaat! Marnat, gefeliciteerd met hubby! Hé Desmo, leuk dat je ook weer terug bent! (spuit 11 geeft ook modder! ) en nu maar duimen dat het roze ook eens een keer jouw kant op komt! Suzanne, aah is het nu definitief voorbij? ik hoop dat je allemaal leuke -troost- dingen hebt kunnen kopen. dikke troostknuf! jemig Koffieleutje, wat een schrik! ik hoop dat het toch allemaal mee blijkt te vallen, en je snel weer naar huis kunt!
We hadden het helemaal uit ons hoofd gezet, er gebeurde ook 13 mnd lang niets qua innesteling. We klusten wel, maar puur door hormonen rond mijn eisprong gedreven Vrijdag 1e echo, en dan het testcirquit in. Blijkt alles in orde te zijn, dan zullen er paarden wegmoeten, en daar heb ik het op momenten het moeilijkst mee. Maar goed, wie dan leeft, wie dan zorgt. Eng gevoel in mijn maag, even nog een glaasje melk drinken en dan ga ik plat, had er voor middernacht in willen liggen. Trusten!
Nef... dank voor de aanpassing aan de NOD lijst! Koffie... sterkte meid! Hoop dat je dochter ons op de hoogte houdt! JFTD.. ik ken je voorgeschiedenis niet hoor.. maar ben evengoed erg blij voor je Paarden weg lijkt me ook niet zo leuk (to say the least ..) maar wat moet dat moet.. Suuske... hoest nu? Bebekje.. heb ik jou nou gemist gister? Of gewoon niet goed bijgelezen? Heb steeds stukjes bijgelezen maar geen tijd op te reageren.. Té druk .... morgen maar een paar uur vrij van baas-werk.. om wat bij te spijkeren in de admini van ons bedrijf... ik red het anders niet... Dop nog erg vroeg wakker.. hele dag werken.. dan lukt het niet om het 's avonds nog echt lekker door te gaan... Ik ga werken... over 25minuten eerste vergadering!! Fijne dag allemaal!
@Nef....Bij mij is alles wel heel regelmatig, je kan er de klok op gelijkzetten maar heb gewoon meer last van stemmingswisselingen, minder behoefte aan sociale contacten enzo, eng gevoel in m'n hoofd en soms zelfs hoofdpijn/migraine. Kortom..PMS..Dat had ik altijd al hoor, maar merk wel dat het erger wordt de laatste jaren en eerder komt ook. Moet nog even afwachten wat het nu gaat doen, zo na de bevalling want als je zo met je cyclus bezig bent omdat je graag zwanger wil worden kan dat natuurlijk ook verergeren. Maar ja..ben gewoon met alles gevoeliger geworden naarmate de leeftijd vordert. Heeft soms ook z'n voordelen. Jaaa...valt niet mee he..ouder worden Hou m'n hart al vast voor de overgang want daar zal ik dan ook wel last van hebben.
Klopt, ik dacht laat ik hem/haar maar een naam geven. En ik vond destijds het ijsbeertje Knut wel erg leuk. Nu iedereen zo lekker bezig is met leeftijden ben ik wel benieuwd hoe oud iedereen is. Laat ik dan maar eens een aftrap nemen: ben 43 jr en 4 maanden.
@ Suus: Nee he, toch weer mis Het moet bij ons echt eens goed gaan, dit is zwaar %$#^*&! @ Koffie: Ik hoop dat het meevalt en dat je weer naar huis mag en anders moet beeb nog even een weekje blijven zitten! Sterkte! @ Nef: Had ik je wel gefeliciteerd? Bij deze alsnog gefeliciteerd!
In december 42! Schrijf het gewoon niet graag op zelfs.. Weet niet meer wie het zei over andere fora, dat het daar toch minder hecht is dan hier. Dat ervaar ik ook zo moet ik zeggen. Denk ook dat het komt doordat het een grotere groep is, alle mama's van de maand waarin je kindje geboren is. Maar denk ook dat het leeftijdsverschil een rol speelt soms. Sommige hele jonge meiden zouden m'n dochter kunnen zijn in prinipe.. Schreef een meisje dat ze had gesolliciteerd bij de kinderopvang maar ze wilden daar alleen hele jonge meiden die net van school waren of 'hele oude vrouwen van wie de kinderen al wat groter waren' Hoor ik tot die catagorie vraag ik me dan af? Heb OOK grote kinderen! 8)
41 jaar en 2 maanden . Van de week wist ik het zelf niet meer....heb ik mijn man gesmst: ben ik nou 40 of 41? 41 dus Ik vind dit topic ook fijn,omdat je hoe verschillend je toch allemaal bent,toch een beetje hetzelfde tegen het leven aankijkt.En vind het echt een fijne ploeg hier.En ook als er nieuwen komen,die zijn ook altijd leuk.Ouwe taarten rulen Gaat nog niet zo goed hier,maar wel erg gerust gesteld vanwege de schone baarmoeder.Nu zit ik niet meer heel de tijd te wachten,wanneer de rest komt.Want er is gewoon geen rest.Dus wel een stuk meer ontspannen.
Je lichaam heeft het goed zelf opgeruimd, Suus, dat is wel "fijn". Beter dan dat je weken op een spontane MK moet wachten. 't Blijft natuurlijk wel @#$@#$#