35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Suus het blijf k"t maar wel fijn dat je bm weer schoon is. Wat voor onderzoeken gaan ze doen (kan t vraagteken niet vinden op dit toetsenbord bij mijn ouders aaarrch)

Koffie, fijn dat je naar huis mag (uitroepteken is ook spoorloos)
    zoals als gezegd is laat je maar lekker verwennen.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben 35 jaar en 11 dagen.
    Ik heb de afgelopen dagen heerlijk geshopt (hopelijk Suus ook)
    veel nieuwe kleren gekocht een paar hele gave laarzen, een paar gympen en 2 paar skinny jeans (zolang ik er in kan, profiteer ik ervan) Nu nog ff lekker relaxen in de Ardennen. Vandaag een lange wandeling gemaakt fijn uitwaaien in de herfstzon.

Oja ik wil ook nog wel ff mee doen met de groephug! Hebbes het uitroepteken heb ik gevonden!!! Vraagteken is nog steeds pleite.(muts he)

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Heb buikpijn en weer helderrood.....beetje maar hoor en ze hadden al gezegd dat dat nog kon,maar had zo gehoopt,dat ik er deze keer makkelijk vanaf zou komen.....

3. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Justf... Jee wel dubbel , een lang gekoesterede droom gaat warschijnlijk uitkomen maar paardjes wegdoen, lijkt me ook erg moeilijk. Hoeveel heb je er, en heb jij ook foto's :D kan ik weer jaloers kijken.
    Spannend ook je echo vrijdag, ik duim heel hard mee. Ik kan me nog herinneren dat ik toen met tranen van geluk daar lag. Meteen daarna wel weer de spanning van de weken die gingen volgen maar wel al 1 horde genomen.

Dop, jeetje klinkt erg druk druk druk.

We gaan leeftijden noemen, wel makkelijk om dat van iedereen te weten. Ik ben echt een jonkie dan hier.
    36 jaar en 4 maanden.

Lotus je schreef;
    Weet niet meer wie het zei over andere fora, dat het daar toch minder hecht is dan hier. Dat ervaar ik ook zo moet ik zeggen.
    Denk ook dat het komt doordat het een grotere groep is, alle mama's van de maand waarin je kindje geboren is.
    Maar denk ook dat het leeftijdsverschil een rol speelt soms. Sommige hele jonge meiden zouden m'n dochter kunnen zijn in prinipe..:D
    Schreef een meisje dat ze had gesolliciteerd bij de kinderopvang maar ze wilden daar alleen hele jonge meiden die net van school waren of 'hele oude vrouwen van wie de kinderen al wat groter waren' :D:D:D Hoor ik tot die catagorie vraag ik me dan af? ;)
    Heb OOK grote kinderen! 8)

Ja dat is ook wel mijn gedachte, ze bedoelen het niet verkeerd maar ik voel me er niet thuis. Nu moet ik zeggen dat ik dat bij de augustus mama's van dit jaar niet had, was echt een superleuke club waarbij er veel interesse was voor elkaar en enige diepgang niet geschuwd werd. Er zijn ook best een aantal meiden die me een pb hebben gestuurd omdat ze zien dat het goed met m'n zwangerschap gaat. Ook toen het mis ging met Eline* heb ik daar veel steun aan de meiden gehad.

Suus , ik heb dat ook dat ik moet nadenken hoe oud ik ook al weer ben, soms reken ik dan maar terug vanaf mijn geboortejaar.
    Fijn dat je in ieder geval wat rust (terecht) kunt vinden in het feit dat je baarmoeder schoon is. Vond ik toen ook een hele geruststelling, dan kun je ook weer voorruit kijken.
    Sterkte nog meid! Heb je trouwens wel lekker kunnen shoppen? Ik lees het al, lekker die foon doen dan!
    Ik hoop dat dast beetje rood van net echt het laatste was...

Klinkt vermoeiend en fijn tegelijk inderdaad Helen. Moeilijk inderdaad dat je er doordeweeks alleen voor staat.
    Schiet het nog op met kijkers voor het huis? Het huis is namelijk superleuk vond ik.

Hhaha Bebek, jij bent de jongeste dus tot nu toe (scheelt een maand hahaha)

Fijn dat Koffie naar huis mag.

BB11 jaa echt de jongste, maar dat had je al aangekondigd bij je "aanmelding" je was toen net jarig geweest geloof ik.

Hier alles redelijk oke, vrijdag de crematie en dan een beetje rust hopelijk. Probeer heeel lief te zijn van mijn liefie en dat lukt gelukkig best aardig, mijn hormonen lijken het te snappen.

gr. Nicole

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Goedeavond!!

Nef,
    Ik wens je alsnog een dikke proficiat meid!
    Koffie,
    rusten en genieten en rusten en ge....
    Dop,
    p r a c h t i g paard
    BB10 welkom!
    Suz,
    hoop uit het diepste van mijn hart dat je eindelijk eens roze blijft
    Aan alle anderen,zwaai
    leeftijd 38 en enkele maanden

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #16505 justfortoday, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    Okee, voor Nicole, offtopic. Wilde eigenlijk zo anoniem mogelijk blijven, maar ja, kan het niet laten ;) Hier komen ze.
    De oudste, 19 jr jonge Fjordenruin, gaat never nooit weg. Hond ernaast heet zoals mijn vorige gebruikersnaam ;)
    click

Een tinker fokmerrie met bijbehorend fokmerrielijf ;) , gaat never nooit weg
    click

Een tinker dekhengst, woont bij vrienden in Friesland, deze bonk zou op de nominatie komen de staan om te moeten gaan verhuizen naar nieuwe slaven.
    click

2 1/2 jr jonge dochter van beide bovenstaande tinkers, heel speciaal, mijn eerste veulentje, maar als het echt niet anders kan zal ook voor haar een nieuw huisje gezocht moeten worden.
    click

En 't veulen van dit jaar (andere vader, niet mijn hengst), zondag 6 mnd en gaat zaterdag naar haar nieuwe slaven toe
    click

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedesmorgens allen tezamen! :D
    Zo, de eerste wandeling met het puppie zit er alweer op...Pffft, is wel vroeg hoor, om 5u buiten lopen! Beetje eng ook, zo langs de bosrand in het stikkedonker. Gelukkig kwamen we Dost zijn vriendinnetje Meggie nog even tegen, zodat ze nog even lekker hebben kunnen spelen. En nu ligt het monster gewoon prinsheerlijk in mijn bed...wheeh, dat wil ik ook!

Suus, ik vind het ook wel heel erg fijn dat de gyn je serieus neemt en het één en ander gaat onderzoeken!! En het is wat de meiden ook al zeggen: het blijft giga k*t, maar je lijf heeft het in ieder geval zelf opgeknapt! Ik hoop dat het verder ook een beetje met jullie gaat, want al die cliché's koop je verder natuurlijk ook niks voor...

Liesben, hoest bij jou onder de steen?

Nicole, hoe gaat het met je mannetje? Morgen een moeilijke dag... Ik hoop dat het een mooi afscheid gaat worden!

JFT, voor jou morgen een spannende dag...maar ik verwacht niet anders dan een bericht van een knalecho morgen!

Dop, kunnen we volgende maand geen groepsverpakking testen kopen? Krijgen we misschien nog korting, haha! Ik zeg; alle meiden op roze volgende ronde!! Hoewel ik niet weet of ik het ga redden, want heb een infectie die besmettelijk is, dus mag even niet klussen tot het weg is...Mijn vruchtbare dagen beginnen rond 4 november, dus ik hoop zo vreselijk dat het dan weg is!!

Nef, niet de moed opgeven he!! Niks wij zijn te oud, wij gaan allemaal nog supermoms worden, jij ook!!

Marnat, dat wordt aftellen, nog maar 6 dagen! Ik ga heel hard voor je duimen, maar jullie gaan vast goed nieuws krijgen!

Oja, ik ben zelfs 36 en 2 maanden...had me een maandje in mijn eigen nadeel vergist ;) Maar niet meer de jongste dus...Maar dat geeft niks, ik voel me net een kind hoor!

Nou meiden, de plicht roept, dus ik ga er vandoor, ff kijken of mijn gassies zich gedeisd willen houden op het werk vandaag! :D Geloof het nooit, want het blijft een TBS kliniek, maar toch...;)
    Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en een knuf voor iedereen!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wow JFT, wat is die tinkermerrie mooi zeg! Echt een dame! prachtig! Vind dat laatste veulen ook wel heel mooi hoor!

Nou daag allemaal!

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Bedankt JFTD wat een ontzettend leuke paardjes.
    Mijn wens is ook om ooit een koudbloed paardje te bezitten. Omdat je die niet per se elke dag hoeft te berijden (dacht ik) en ze lekker stevig zijn zodat mij vriend misschien ook ooit nog eens mee gaat doen met mijn passie. Tinkers vind ik echt geweldig. En je hebt er inderdaad best veel:D

Met vriendlief gaat het redelijk. Hij voelt zich erg lusteloos en verdrietig maar hij rouwt in ieder geval. vaak schiet hij in de hulpverlenerrol en benaderd alles heel rationeel, dan kom je dus niet aan je iegen verdriet toe. Dus ik ben gerustgesteld dat hij zijn tijd neemt.

Fijne dag allemaal, moet weer aan het werk:( maar de dagen vliegen wel om zo.

groetjes Nicole

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,
    Er zijn ook wel hele hete koudbloeden hoor, maar inderdaad, ze zijn voornamelijk cool. Ik heb koudbloeden gekozen ivm met de fantastische bouw van mijn goddelijke lichaam ;)

Bebek, ja, de merrie kijkt hier heel mooi, dat is haar "ik heb NU honger"-blik. Ik zal eens een foto opzoeken waar je haar lege mammabuik ziet. Madam heeft een peervormig lichaam :)

Nicole, goed dat lief rouwt.

10. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    JFTday,
    Heb geen ervaring met paarden.Maar alle foto's die hier voorbij komen zijn zooooo mooi.
    Hou eigenlijk wel van alle dieren!

Nicole & hub
    sterkte morgen!

Ikke,

Ik heb nu 2é dag duivels op bezoek maar het is niet normaal.
    zo veel had ik er nog nooit van.
    Vannacht moest ik uit bed omdat ik me voelde leeglopen.
    Had 2 maanverb en een ob op,en nog kam het door.Is niet leuk meer hoor.
    Moet vanavond op oudercontact van mijn oudste zoon en dat kan daar soms uren duren.Moet ik dan alsmaar naar de wc lopen:( en dan ben ik mijn plaats kwijt:(i

heb ook nog een vraagje.
    ik zie dat jullie af en toe een link leggen naar een foto of e-mail of en filmpje.
    Hoe moet dat.wil ik ook kunnen!
    Groetjes;)

11. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat een lieve foto ollebolleke!
    Als je je bericht typt, dan zie je in de werkbalk een wereldbolletje staan met een soort paperclipje eraan. Daar click je 1x op. Dan komt er een popupschermpje waar je het internetadres kunt invullen van de link die je wilt zetten. Vul in en druk op OK. Daarna kun je de anders gekleurde oplichtende link nog qua tekst aanpassen.

Ik ben gek op olifanten, en kreeg gisteren een filmpje doorgestuurd van de geboorte van een olifantje. Best heftig, want de kleine ademt na de geboorte niet, maar mamma doet op haar manier kontjeklap, waardoor de kleine gaat ademen. Daarna zorgt ze dat de kleine meid vlot opstaat, stel voor dat er roofdieren komen. Kan heftig overkomen, want het is op de olifantenmanier, maar alles komt helemaal goed.
    Geboorte olifantje

12. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    JFTday,
    Bedankt voor de tip(ga het es proberen)
    filmpje gezien en was ontroerend he!!

13. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    heb het gevonden maar vraag me af om het internetadres in te vullen ,kan je ook zoiets plakken of moet je altid eerst het adres intikken????

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    * zwijmelt weer even helemaal weg bij het zien van de beestjes van JFT *

Ze zijn nog net zo mooi, al kenden we het veulen van een half jaar natuurlijk nog niet.

Olleke, wat een schattig plaatje van je dochter.

Geweldig, dat filmpje van de geboorte van een olifant. Ben zelf ook helemaal dol op olifanten. Hij was op een andere site ook al voorbij gekomen. Enerzijds ziet het er heel ruw uit, maar het is bittere noodzaak om de kleine aan het ademen te krijgen. Anderzijds zie je mama olifant ook van haar tedere kant. Ze raakt de kleine zo mooi en lief aan met haar slurf.

Nicole, gelukkig maar dat je mannetje de tijd neemt om te rouwen. Ik heb mezelf die tijd na het plotselinge overlijden van m'n moeder (ruim 11 jaar geleden) niet gegeven. Was in eerste instantie meer aan het zorgen voor vader en broertje en duwde daarna m'n eigen verdriet weg, vond dat de rouwtijd voorbij was.

Dat kwam pas een paar jaar geleden toen ik zwanger was van Alyssa even erg heftig naar boven zetten. Pas toen is het rouwen en verwerken op gang gekomen.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ziet veel (mooie) paarden voorbij komen, maar heeft niets met paarden :)

Suus: Dikke knuffel.
    Nicole: Goed dat lief rouwt. Tis ook niet niks. Mijn vader overleed 5 jaar geleden en ik rouw nog dagelijks.
    Bebek: Om 5 uur het bos in? Bikkel!
    Ollebolleke: Leuk je weer even te lezen hier, en wat een shatje! *zwijmel*

Hier onder mijn steen gaat het aardig. Vanavond nog 1 avondje werken en morgen vertrekken we (met moeder en schoonmoeder) voor een weekendje Zeeland. 11 November komt met rasse schreden dichterbij en ik weet niet of ik daar wel of niet blij mee ben.
    Ik heb ook geen idee hoe het zit met eisprong deze maand, maar ik denk dat we dit weekend toch wel (heel zachtjes, die huisjes zijn gehorig 8) ) proberen om te bewijzen dat we de gyn niet nodig hebben.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Liesben, laten we het hopen meid, dat je de gyn niet meer nodig blijkt te hebben, hooguit voor een echo waar al een prachtig beginnend ienimini-liesbennetje aan het groeien is!

Lekker vooruitzicht, even een weekeindje weg naar Zeeland.

Bebek, lekker vroeg aan de wandel al. Kan me best voorstellen dat het best wel een beetje eng is, zo langs de bosrand.

Met de late wandeling neem ik altijd m'n mobiel en tegenwoordig ook een zaklamp mee. We zitten hier in het buitengebied en ik heb gemerkt dat alleen een veiligheidshesje niet voldoende is.
    Ben pas in 1 week tijd 2x bijna aangereden. 1x door een fietser die ik maar even wakker heb geschreeuwd. 1x door een automobilist die op het allerlaatste moment uitweek omdat ik heftig stond te zwaaien. Kon zelf geen kant op, die chauffeur zat bijna in de berm, waar moet je dan als voetganger met 2 honden nog zo snel naar toe?

Maar toen de mais hier nog hoog stond vond ik het ook best een beetje eng wandelen hoor. Je weet maar nooit wie of wat zich in het veld verschuilt. We zitten wel vlak naast een opvang voor o.a. (ex)alcoholisten en drugsverslaafden en er is hier in de buurt een keer een achtervolging geweest vanwege een vent die met een mes liep te zwaaien.

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
  18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Meiden ik ben weer thuis gelukkig, helaas nog heel erg veel eiwitten in de urine ook in de 24 uurs, dus voorzichtigheid is geboden maar mijn bloeddruk houdt zich goed en CTG van de kleine ook. Ik was steeds uit bed en enorm opgejaagd in het ziekenhuis. Ik mag helemaal niets meer heb bed,bankrust maar heb ik er graag voor over als ik maar ff thuis ben.Dokter hoopt ook dat ik thuis makkelijker spontaan weeen ga krijgen. Bij de minste geringste klachten moet ik wel terug, Hou wel heel veel vocht vast maar het is nog te doen. Morgenochtend weer terug voor controle. Wat inleiden betreft, arts durft het wel aan maar dan moet baarmoedermond week zijn en dat is nu nog niet. Ik mag geen gel, gelei oid hebben. Tussen week 39 en 40 komt de kleine of het moet zo erg worden dat er weer een ks moet worden gedaan. Maar ik hou me goed aan de voorschriften en ben van plan om ukkie nog ff bij me te houden. Ben eerlijk gezegd wel blij dat overtijd lopen er niet in zit.
    Suus ik las het meis, dikke knuffel !

Oh ja ik ben hier de jongste, ben 45 :D

19. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ollebolleke, nog niet helemaal, er staat nu 2x http://
    Prachtige foto van je kleintje!

Fijn dat je weer thuis bent, jonge blom Koffieleutje!

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh jee, je zal toch maar als olifantje worden geboren. Niks geen lekker warm bedje en handen die je liefdevol opvangen. Je dondert gewoon op de koude stenen :$ En dan begint je moeder je ook nog eens gelijk te schoppen :D Maar wel ontroerend hoor, that's nature. Je zou eens de geboorte van een giraffe moeten zien, die klapt helemaal een eind omlaag bij de geboorte.

Ieks wat eng om in het donker met de woef te lopen. Wij woonden vroeger tegen het bos aan en dan liep ik in de middag met onze woef een uurtje in het bos. Dat vond ik soms al eng :) Maar ik dacht dan wel dat mijn woefje me zou redden in geval van nood.

Wat een mooie paardebeestjes zie ik hier toch steeds voorbij draven. Kan me voorstellen dat het niet makkelijk zal zijn om er eentje weg te moeten doen :(

Koffieleutje weer thuis en online, joepie :) Blijf lekker liggen, laat je verwennen en weet dat je meisje het goed maakt bij je. Nog even volhouden hoor ;)

Nicole veel sterkte, ook voor je hubbie natuurlijk.

Hier is griep redelijk onder controle. Lief is weer aan het werk en ik ziek nog een beetje uit. Nu ik in de WW zit is dat wel een stuk makkelijker eerlijk gezegd.
    Straks voor het eerst weer even naar buiten, wat boodschapjes doen enzo.
    Tot later!

Deel Deze Pagina