liesben veel plezier in zee land je mag de steen niet mee nemen he want je moet genieten hoor koffie leutje fijn dat je weer thuis bent ik kan alleen maar zeggen duim heel hard dat het geen kz word suus hoe gaat het nu met jou
Koffieleutje, gelukkig maar, je bent thuis. Van liggen in een ziekenhuis word je inderdaad niet echt veel rustiger, kan me goed voorstellen dat je liever thuis op de bank of in bed ligt! Gelukkig is het nog maar voor een paar weekjes. Het zal niet altijd even makkelijk zijn, maar het is net wat je zegt, voor je kleintje heb je het graag over! Desmo, fijn dat de griep weer een beetje onder controle is. Lekker uitzieken hoor!
Heej meiden! JFT, ik vond je filmpje pas leuk vanaf 3 minuut 50...ik vond al die derrie die naar beneden kwam zetten niet zo heel smakelijk, haha Ik heb me wel rot gelachen om de eerste stapjes van dat frummeltje, hoe komisch! Dus vanaf 3.50: geweldig filmpje, daarvoor: ieuw! Koffie, wat fijn dat je lekker in je eigen bedje mag liggen en op je eigen bank mag hangen! Fijn om te horen dat het beter met je gaat!! Ik hoop dat je je helemaal goed blijft voelen en dat je meisje nog even lekker bij mams blijft zitten! Liesben, doe je schoonfamilie gewoon een paar oordopjes kado, kunnen jullie je lekker uitleven daar in Zeeland! Geniet ervan en bewijs maar dat die gyn helemaal niet nodig is: ik zet mijn geld op jullie! Veel plezier! Dombo, da's ook lekker zeg; loop je buiten met je beestjes word je bijna van je sokken gereden! Gevaarlijk! Goed oppassen hoor, hoewel ik dat geloof ik beter tegen het overige verkeer bij jou kan zeggen! Hier is echt vrijwel niemand op straat om die tijd, dus loop echt alleen met mijn puppie over straat te banjeren. Ach ja, ik weet dat als iemand me iets probeert te doen, die het er waarschijnlijk niet levend vanaf brengt, dus ben niet bang! Zit me hier ook weer op te winden! Bij de verbouwing hadden ze verf over mijn balkonvloer gedonderd en mijn muur beschadigd. Ik heb dus een laminaatvloer gelegd en tegen de beheerder gezegd dat we wat mij betreft nergens meer over lullen als zij een gipsen plafond erin zetten en mijn muur schilderen (even voor de duidelijkheid: het gaat om 10m2). Nou, na veel vijven en zessen was dat akkoord en dat staat ook zwart op wit in de mail die ik van de beheerder heb gehad. Gisteren komt er vervolgens zo'n piepeltje van de bouw kijken en die begint al gelijk te mekkeren dat hij had begrepen dat ie een gipsplaatje hier in de gang kon zetten en klaar was kees. Ja niet dus, zo makkelijk komt kees er niet vanaf! Dus ik dat ook verteld en gezegd dat ik een mail heb waarin staat dat zij het gaan oplossen. Zat ie al te roepen dat wij de vloer er dan maar uit moesten halen, want dan gingen ze de vloer wel schoonmaken, want dat hadden ze tenslotte verpest, dus alleen dat zouden ze ook gaan oplossen Ik keek die man echt aan alsof ie niet helemaal lekker was en zei al dat de kosten voor die vloer al gemaakt waren en ik die dus hoe dan ook vergoed wilde hebben en of ie niet helemaal goed was dat ik die vloer er weer uit gaan halen!! Enniewees, ik die beheerder gemaild met die reactie en voorzien van zijn eigen mail waarin hij toezegt dat het plafond gemaakt wordt. Krijg ik vandaag een reactie dat de aannemer niet van plan is om dat plafond te maken en de muur te doen, dus dat ik maar een officiële klacht in moet dienen!! Hallo! Ik heb toch een mail waarin staat dat ZIJ het gaan oplossen?! Ik heb hem dus ook pissig terug gemaild dat ik vind dat het hun probleem is en dat zij maar moeten communiceren en oplossingen moeten zoeken, want dat ik zwart op wit heb staan dat ze dat ook gaan doen! Grrr, daar kan ik dus zo kwaad om worden he! :x Echt, al moet ik er een rechtszaak van maken, ik doe het ook nog! Volgens mij verliezen ze dat te allen tijde, want ik heb een toezegging op papier staan!!! Boos ben ik! :x
Welkom thuis Koffie!!! Heb hele erge buikpijn...begon gister...allemaal stolsels....wel goed geslapen vannacht en tot 2 uurtjes terug nergens last van meer,maar nu weer begonnen.Ik weet wel,dat het erbij hoort,zo'n extra heftige menstruatie,maar vind het toch stom. Daarom ben ik ook wat stiller....vind het lastig nu bezig te zijn met zwanger worden en te lezen over jullie....wel of niet zwanger,maar allemaal nog postief ermee bezig...terwijl bij mij nu toch langzaam de moed een beetje begin te zakken.En heb er dus ook niet veel over te melden nu,behalve dat ik echt pijn heb en ik ben geen mietje met pijn. Gelukkig valt er hier ook best veel te lezen over knollen heb zelf ook niets met paarden.Vind ze wel heel mooi,maar daar houdt het ook wel mee op.
Grrrr Bebek wat een gez**k zeg. Denk je dat je alles goed geregeld hebt en dan dit :x Maar het lijkt me dat je volledig in je recht staat dus lekker voet bij stuk houden hoor. Suus wat waardeloos dat je nu zo'n pijn hebt. Soms begrijp ik ook niet waarom ons lichaam ons zo vreselijk in de steek laat. En ik begrijp je ook heel goed als je zegt dat je het hier even niet meer trekt. Al dat gebabbel over babies, zwanger worden/zijn. Dat is soms gewoon even te veel. Lijkt me niet meer dan normaal. Doe vooral waar je behoefte en zin in hebt. En als dat even niet meepraten is, dan is dat zo. Geen mens die je hier daarom zal veroordelen. Sterkte meid en een dikke knuffel.
Mijn leeftijd : 42 jaar en bijna 8 maanden Lijkt me erg zwaar Hellen, een kindje dat soms zo veel houdt terwijl je het hoofdzakelijk in je eentje moet doen. Je huilende kind raakt je zo hè, het komt rauw naar binnen en raakt je blote zenuwen. Maar idd, de overweldigende liefde is geweldig! Nicole, veel sterkte voor jou en je lief morgen. Fijn dat je weer thuis bent Koffie, hou je taai! Confronterend voor je Suus, sterkte. Ik ben vandaag met Danique naar de HA geweest, ze blijft maar hoesten en snotteren. Oortjes bleken ook rood te zijn, ze heeft nu een 3-daags kuurtje. Zelf ben ik ook verkouden en moe, zo moe. Maar verder alles goed dus ik tel m'n zegeningen.
Rot voor je Suus...maar goed te begrijpen dat je even onder je steen zit hoor. Lijkt me vrij logisch ook. Valt niet mee allemaal he...dikke knuf meis..
Vervelend natas...hopelijk knappen jullie snel op, heb er ook zo'n hekel aan..verkouden bwaaah.. en met zo'n kleintje helemaal.
Oeoeoeoeo!! Lotuss.. ik weet dat ze voor Bebekje zijn.. maar mag ik die eekhoorns ook even lenen?? Schouders en nek doen pijhijhijn... Meiden.. ik was even onder water hoor.. de BTW MOEST af.. maar gelukkig.. tegen alle verwachtingen in is het nu 'al' klaar en heb ik dus vanavond en morgen VRIJ!!!! *juich* Ben wel bijgelezen, maar het is wat veel om op te reageren!! Ik ben een hoop vergeten.. maar dus niet expresssss!! Iig een dikke knuffel voor Suus... succes met Zeeuws-ei-benutten voor Lies.. Koffie KOEST! .. en Bebekje aan de rechtzaak! (kan je niet één van de schatjes van je werk op de aannemer af sturen?? ) .. Verkouden mams en kind... JFT.. wat een kjoeties..Ik hou ook wel van koudbloeden, opzich... maar weet uit ervaring dat een hoop mensen zich verkijken op het 'makkelijk' zijn .. wat ze dus echt niet zomaar zijn .. zie je.. en toen was ik de rest kwijt... Hoop dat jullie het me vergeven.. en als niet.. nou.. dan vind ik dat wel erg.. maar ook niet zó erg, want de BTW aangifte is de deur uit.. ik heb een heel groot stuk pure chocola met hele hazelnoten voor mezelf en een nieuw pakje sigaretten.. mijn avond kan niet meer stuk