35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou...een beetje ook wel...mmmm...maar dan melk!:D

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Maar niet voor mij nu...moet nog een paar kilo kwijt :D
    Pas wel weer in m'n strakste broek..vraag alleen niet hoe haha!
    Zit ook niet echt lekker behalve dat het niet echt mooi staat. Nog maar even geduld en GEEN chocola! ;)

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik pas al jaaaaaaren niet meer in mijn strakste broek :D
    Mijn gewicht heeft echt een nieuw hoogtepunt bereikt.....of beter gezegd...een dieptepunt....85 kilo!!!Ik weet dat sommige mensen een moord doen voor 85 kilo,maar tot mijn 23e woog ik er 53,dus ik ben voor mijn gevoel echt huge nu.
    Maar heb net alweer een hele zak cashewnoten leeg lopen eten,dus mag ook niet zeuren.......
    Knap hoor Lotuss,dat je de chocola afslaat ;)

4. Suzanne68

Oja,de pijn is weer gezakt.Jeej!

5. Suzanne68

Dankzij de cashewnoten natuurlijk :D
    Mijn man heeft allemaal lange late diensten nu en de komende tijd.Bleeeeeeegh.Is vanmiddag om 12 uur de deur uit gegaan en vannacht pas rond een uur of 2 weer thuis.En dat voor een paar uurtjes radio.....daar stond ik vroeger nooit zo bij stil,dat soms voor maar 2 uurtjes radio een hele berg mensen een hele dag in de weer zijn.Radio is stom ;)

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, gelukkig maar dat de pijn gezakt is. Zonder die pijn is het allemaal al K genoeg.

Natas, hoop dat Danique snel weer opknapt van het kuurtje, groot gelijk dat je even bij de HA bent geweest met haar.
    Beterschap voor julllie allebei!

Lotuss, wow, nu al weer je oude kleren aan. Succes met de laatste pondjes.

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    JFT, voor ik het vergeet, alvast succes voor morgen met de echo!

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Natas en Danique'je, beterschapjes!
    Mjammie, cashewnoten.....
    Ik kan die massage ook wel gebruiken, vorige week dinsdag door mijn rug gegaan en het gaat maar niet over (in de kuiltjes boven billen)
    Dombo, thanks, maak me er tot nu toe nog niet druk om, beetje vreemd van mezelf.
    Zeer strotje hier, collega loopt al de hele week te snotteren, zit ik nou niet echt op te wachten...

Nou ja, pitamientjes opgedronken (versgeperste s'nasappeltjes, al de hele week) en voor middernacht naar bedje toe.

Trusten dames!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meiden!!

Lotuss, dank je voor die heerlijke massage; voel me stuk beter! :D

JFT, waar jij die pijn in je rug hebt, heb ik mijn hernia gehad, dus ik weet hoe pijnlijk het is! Sterkte! Ik heb nu geen kuiltje meer, maar één grote langgerekte kuil, haha :D

Dop, lekker avondje gehad met je chocomelaatjes en je saffies? Ik kan daar ook erg van genieten, maar net als Suus pas ik al jaren niet meer in mijn strakste broek, dus ff niet voor mij! Die saffies wel hoor! ;) Maarrr...ik dacht dat jij gestopt was, of heb ik het mis?
    Enne, ik zal eens overwegen of ik een schatje van mijn werk op die dwaas af kan sturen: vind het een goed plan en doen ze wel voor me! Hmm, even denken; brandstichtertje is misschien wel leuk :D

Natas en Danique allebei ziek, getsie! Veel beterschap!

Suus, fijn dat de pijn gezakt is! Mijn Lief gaat volgende week de avonddiensten in en eerlijk gezegd vind ik dat altijd wel lekker...komt misschien omdat ik voor hem 13 jaar alleen gewoond heb en toen ik hem leerde kennen werkte ie in de horeca, dus was ie alleen maar 's avonds werken. Moest dus behoorlijk wennen dat ie ineens de halve maand thuis is 's avonds! ;)
    Enne, die strakke broeken ken ik ook hoor...mijn kast hangt er vol mee! Ik gooi ze niet weg, want tegen beter weten in denk ik (hoop ik) dat het me stimuleert om af te vallen...wat tot op heden nog niet erg lukt, haha!

Ik heb het vannacht weer behoorlijk druk gehad....werd schreeuwend wakker volgens Lief en ik snap wel waarom, want ik droomde dat al mijn tanden uit mijn mond vielen... :( Ook een enorme kies, echt heel bizar! Alles zat onder het bloed en ik kon niet praten, want dan vielen zo die tanden eruit, dus ik stond voorover gebogen met mijn mijn hand onder mijn mond mijn tanden uit te spugen :$ Mijn vader was er ook en die zei dat het allemaal wel mee viel (nou spoort ie ook niet helemaal hoor) en mijn zusje lag te slapen en daar had ik vlak daarvoor heel erge ruzie mee gemaakt, dus die durfde ik niet wakker te maken... Volgens Lief lag ik hem te roepen waar mijn tanden waren :D en toen heeft ie me maar wakker gemaakt. Bizar weer.
    Gisterennacht droomde ik dat we bij zijn ouders in het stadje waren en dat er een straaljager aan het opstijgen was en een hele rare bocht maakte en dat ik toen tegen iedereen riep dat ze een helm op moesten doen want hij ging neerstorten :D En toen storttie ie neer en overal vlogen brandende stukken en iedereen had een helm op, behalve ik. Dost was er ook en die had ook een helmpie op; over zijn kop en over zijn neus, zo komisch echt! :D:D
    Enniewees, ik heb het beredruk 's nachts en echt uitgerust word ik dus niet wakker, maar goed, je maakt weer wat mee!

Nou meiden, allemaal een fijne (werk) dag en tot gauw!

10. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    ja Dop, inderdaad, JIJ WAS TOCH GESTOPT!!!? :D

Suzanne, fijn dat de pijn weg is. en dan moet je ons maar lastig komen vallen zolang man weg is! :D

jft, sterkte en succes vandaag! wij wachten met smart op je relaas!
    ;)

Bebek, ik word al moe als ik jouw droom alleen maar lees! :) hoe krijg je het bij elkaar!?

fijne dag allemaal!

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dop was allang al weer begonnen :) Erg he.. nou ja.. ik stop heus wel weer eens .. (bij een roze test bijvoorbeeld :p)

Bebekje.. drukte maker! Tanden uit je mond betekent vaak een grote verandering in je leven heb ik me laten vertellen! Wat Dost-met-helm op betekent weet ik niet :D

Suus.. ik vind radio óók stom hoor!! En live concerten ook! (mijn man is ook vaak middag en avond weg voor 2 uurtjes optreden :D ) Dussss.. samen stom-vinden? ;) :D

Ik ga zo Dopje naar de PSZ brengen.. en dan hoef ik een ochtendje niets... ssssscary!!! 8)

(nou ja.. er is natuurlijk altijd wel wat te doen.. wasvouwen, bedden verschonen.. papierstapel uitzoeken, postbakjes uitmesten, boodschappen doen, badkamer schoonmaken,ramen lappen, auto uitmesten.... :$ ... bij nader inzien hoef ik geloof ik helemaal niet niets ;) Pfieuw :D )

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goedemorgen allen,
    Hier even een snel berichtje. Druk druk druk.

JFT: succes vandaag. Laat snel wat horen.

Liesben: veel plezier in het zeeuwse. Enneh, lots of fun met het klussen.

Suus: fijn dat het weer wat beter met je gaat en de pijn afzakt/weg is. Ook al komt het door de cashewnoten. (voor mij wel een nieuwe variant pijnstilling:D)

Dop: jij veel plezier vanochtend met niets doen.

Natas: beterschap

Bebek: vandaag een beetje rustig aan doen, ik word alleen al moe van het lezen van je dromen.

Nicole en man: sterkte vandaag.

Verder weet ik het niet meer.

Volgens banner ei gehad maar volgens mijn lichaam nog niet. Ik ga er vanuit dat het dit weekend gaat gebeuren dus jullie weten wat wij de komende 2 dagen gaan doen :):D.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dop, veel plezier met niks doen. Hoe gaat het nu met Dop op de PSZ?

JFT, ben erg benieuwd naar je echo.

Bebek, weer lekker druk geweest vannacht lees ik.

En over strakke kleren in de kast, daar kan ik helaas ook over meepraten. Zelf vind ik ze wel motiverend werken.
    Ik loop nu alleen tegen een ander probleem aan. Het gros is inmiddels te groot. :D
    O o o, wat een probleem, :D maar ik wacht nog even met nieuwe kleren kopen, er hangt nog steeds te klein spul in de kast en ik ben nog niet op m'n streefgewicht. Wil ook niet teveel kopen wat straks toch weer te groot is.

Bebek en Suus, dat gaat jullie ook weer lukken hoor!

14. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Sigaretten!!
    Ik droom er soms nog van!(na bijna een jaar te zijn gestopt);)

Koffiel ,
    laar je maar es goed verwennen.

Desmo,
    bijna van jou griep vanaf.en van de bijkomstige snottebellen.
    Mijn huisarts zei ons dat we als ouders van een kind onder de 6maanden MOETEN ingespoten worden tegen mexicaanse griep.
    Begin me nu ook toch een beetje zorgen te maken hoor,als die griep hier dan in huis komt door mijn oudere kinderen?????
    Mag me niet voorstellen dat mijn klein meisje de griep zou krijgen.

Bebek,
    Had je niet beter je hond erop afgestuurd?Dan had dat piemeltje misschien nu geen piemeltje meer:D

Na net geen 14 dagen is het bij Lupe vanzelf gelukt om stoelgang te maken:p
    En moeder kan weer wassen:)

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou dat afvallen gaat hier lekker hoor. Ik kan je melden dat wanneer je 2x achter elkaar griep krijgt de kilo's er redelijk snel afvliegen :D

Ondanks dat zit ik ook nog steeds niet op mijn streefgewicht en nu ik weer aan het opknappen ben wordt het weer ouderwets bikkelen voor ieder pondje ;)
    Gelukkig ben ik niet zo erg met mijn gewicht bezig, daarvoor heb ik namelijk ook helemaal de discipline (huh schrijf ik dat nou goed??) niet.

Bebek erg herkenbaar die drukke nachen van jou. Wordt je dan ook zo moe wakker?

JFT laat je ons weten hoe je afspraak was? Succes alvast!

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo weer terug naar de verlosafdeling voor CTG, urine en bloeddrukcheck. Ik hou mijn hart alweer vast. Hoop dat ik weer naar huis mag. Fysio af moeten bellen, heb het wel nodig maar mag niet meer. Alleen naar het zkh verder niets, saai hoor.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Succes zometeen Koffieleutje! Hoop dat je weer mee terug naar huis mag!

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Succes Koffieleutje!

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Succes koffieleutje!!
    Ik hoop dat we je hier straks weer terug zien met goed nieuws.

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Meiden ik zit met een dilemma.

Ik werd net gebeld door het detacheringsbureau en heb dinsdag een sollicitatiegesprek. Ik zit inmiddels alweer bijna 2 maanden in de WW, maar dit terzijde.

Vinden jullie dat je moet melden dat je zwanger probeert te worden?
    Aan de ene kant denk ik "ik ben niet zwanger en met mijn kinderwens hebben ze daar niks te maken".
    Aan de andere kant vind ik het ook niet netjes om mijn mond te houden en dan (hopelijk) over een tijdje aan te kondigen dat ik weer ga stoppen.
    Lief en ik hebben namelijk besloten dat ik, mocht het zover komen, zal stoppen met werken.

Lief vindt dat ik niks moet zeggen en eerst maar eens moet afwachten of onze grote wens uberhaupt ooit uit zal komen.

Wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina