Suus helemaal geen stresskip! Beter ff laten controleren dan er achteraf spijt van hebben dat je niet gegaan bent. Aan de ene kant fijn dat je lijf grote opruiming houd aan de andere kant blijft het k*t. Als het erger wordt echt aan de bel trekken hè, niet eigenwijs en stoer zitten wezen hoor. Knuf!
Suus, ik zou er ook van stressen hoor meis! hartstikke goed dat je gegaan bent en ik hoop dat je wat gerust gesteld bent nu! Fijn dat je in ieder geval een nummer hebt, dan weet je in ieder geval altijd zeker dat er iemand voor je klaar staat!! Is er nog geen nieuws van JFT??? Ik vind het plaatsvervangend spannend!! Nicole, hoop dat bij jullie vandaag ook alles goed is gegaan en dat het een mooi afscheid was! Koffie, wat spannend allemaal!! Jij bent er nog niet klaar voor misschien, maar wij wel hoor! Nee meis, hou goed je rust en neem jezelf in acht en laat ik het maar alvast zeggen: Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe!! Dop, tanden uit je mond een grote verandering?? Staat dat ook voor een roze test? Zulke veranderingen wil ik wel hoor, haha. Het gekke is wel dat mijn pa en zusje ook in die droom waren en dat ik in mijn slaap om Lief riep, dus alle mensen die belangrijk voor me zijn waren erbij... Eerlijk gezegd hoop ik alleen maar dat ik vannacht weer eens zonder dromen mag slapen... Enne, ik wil je alvast heel veel plezier wensen met het halen van je veulen!! Heerlijk genietweekend wordt dit voor jou! Desmo, niks zeggen hoor! Heb ik ook niet gedaan toen ik vorig jaar op gesprek ging en toen waren wij ook al bezig! Het gaat ze niks aan! Als je nou zwanger was vind ik het een anderverhaal, maar misschien duurt het allemaal nog even zoals bij ons (ik hoop het niet hoor!) en dan laat je een leuke baan lopen! Succes met je gesprek! Oja enne, ze mogen er niet naar vragen en doen ze dat wel hoef jij geen antwoord te geven! Marnat, gaan jullie dit weekend verjaardag van Lief vieren? Dan wens ik jullie namelijk alvast een heel gezellig feestje toe! Ik ben echt doodop! ben na mijn werk meteen boodschappen gaan doen (turkse dürüm van Knorr, dat breekt zo lekker de week ) en toen ben ik 2,5 met mijn puppie wezen lopen... Ik schrok er zelf van, haha. Maar ik vind het zo vreselijk mooi in het bos nu, kan daar echt van genieten! Alleen mijn rug geeft het nu echt op, ik ben stijf en heb gewoon ouderwets pijn.. Maar het was voor een goed doel zullen we maar zeggen! JFT, Meldplicht!!!
Gefeliciteerd JFT en hubbie!!!! Wat een supernieuws meid!! Heerlijk gaan genieten nu! (enne, sorry dat ik te snel was )
Nou meid, die kun je mooi in je zak steken!! Van harte gefeliciteerd met deze mooie echo! Mag je snel nog weer een keertje terug voor een echo?
Maar volgens mij wel een HELE LIEVE, Suus! <digiknuf> Koffieleutje, nog lekker een weekendje thuis dus, bijzonder dat de gyn het kopje al kon aaien.
Woensdag 4 november 10.15 uur gesprek gyn, hopen dat we dan weer mogen kijken. http://www.mijnalbum.nl/Foto-WYOQSZYJ-G.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAVOBX3J-G.jpg
just van harte meid met de prachtige echo en nu flink genieten bebek dankje zal wel lukken ja ik ga met manlief lekker uit eten vrijdag vieren we het met derest
Sooooow..wat hebben jullie gekletst vandaag weer! ben even een dagje de hort op.... Koffieleutje wat spannend!! Je bent 37 weken dus..het mag!! Tuurlijk ben je er dan ineens niet aan toe. Maar ' komt wel goed schatje.' heerlijk dat je meisje er bijna is!! Wel voorzichtig zijn he...hou het goed in de gaten allemaal en gewoon niet bewegen.. Suus naar het ziekenhuis geweest las ik, hoop dat snel alles eruit komt nu. Is gewoon heel vervelend en ik herken het wel, dat paniek gevoel. Ben je soms hoogsensitief? Doet me denken aan toen ik moest bevallen, haha. Ik was zo angstig dat ze echt m'n vliezen niet eens mochten breken, haha! Nou ja, het ging toch al snel, maar anders had ze er vast nog veel sneller geweest. Jft, fijn dat je een goede echo had!! Sorry als ik iemand vergeet!
OHHHHH JFT wat heerlijk, eindelijk weer eens iemand gewoon hartstikke zwanger van ons clubje. Gefelciteerd meis, wat zullen jullie gelukkig zijn @Bebek, de rest van de dag mag jij niks meer doen! Gekkie, zo lang met je woef te gaan lopen. Logisch dat je rust protest aantekent. Enne ... bij die grote verandering dacht ik ook gelijk aan roze. Meid wat hoop ik dat toch voor jullie Suus je bent GEEN stresskip ... je bent bezorgd om je lijf en dat is maar goed ook.
Zo lief van je, dank je! Maarre, dan wel jullie ook op roze he?! Ow enne, ik geloof dat ik niet eens meer wat kan doen vandaag...ik zit achter de computer me ernstig af te vragen hoe je ook alweer soepel op moet staan uit zo'n stoel Of eigenlijk: hoe je überhaupt op moet staan uit een stoel, haha!
Heej Suus, stresskippen leggen ook eieren hoor, dus gaat bij jou ook goed komen! En ik zag een boontje langs komen van JFT!! Zo lief echt! *smelt* *bebek wil ook!!!*
JFT van harte met dit geweldige nieuws, ook voor hubby natuurlijk. Suus doe lekker rustig aan meissie.
Thanks allen, Vent lijkt het nu te gaan beseffen, steeds als ik erover begin begint hij over het hartje "'t is een sterke, mijn genen", hahaha ik vertelde dat aan een kennisje aan de telefoon en ze zei "dat zijn dus JOUW genen, maar laat hem maar in die waan"
Hoi meiden even snel door alles heengelezen op zoek naar goed nieuws van justfor... Gelukkig, gefeliciteerd, wauw wat lekker. Kwam ook nog berichtje over Suus tegen , sterkte meid, gelukkig niets ernstigs alleen erg vervelend en pijnlijk. Dikke knuf! Koffie zet 'm op binnen een week de kleine in je armen. Hier ging alles goed, was een rustige dienst en vriendlief heeft een geweldige toespraak gehouden, heel mooi. Nu helemaal moe allebei, lekker even geslapen en nu eten maken. gr. Nicole
Fijn dat alles goed is gegaan, Nicole, en nu uitrusten, elkaar troosten, en kalm aan doen. <cyberknuf>
Nicole, altijd moeilijk, het laatste afscheid. Gelukkig zijn jullie de dag doorgekomen. Rust maar lekker uit samen, praat erover en neem de tijd om het allemaal te verwerken. Dikke knuf. JFT, voor mannen is een zwangerschap vaak iets ongrijpbaars. Zij zien alleen de uitslag op een test maar voelen niet wat jij wel voelt. Pas met een echo met een mooi kloppend hartje, een eerste schopje dat ze voelen beginnen de meesten het pas echt te beseffen.
goeiemorgen meiden.. Allereerst JFT feli met het knipperende boonte!!!! Super hoor!!! Suuske.. voel je je al wat beter ? *hele-dikke-knuffel* En Koffie? Koest op de bank.. of stiekem bevallen vannacht? Bebekje.. al iin het bos gesjouwd vandaag? En alle andere meiden??? Iedereen een knuffel hoor!!! Hier moe... geeft niet.. Kan ik vanavond lekker vroeg naar bed .. morgen vroeg op.. eerst kind naar voetbal en dan Meesje ophalen!! *juich* duimen jullie voor rustig weer met niet al te veel wind?? Maar eerst vandaag nog door natuurlijk.. alle jongens zijn er dus het is een nóg grotere puinhoop in huis dan anders .. maar wel gezellig.. straks in de loop van de ochtend even naar een hele mooie houtenspeelgoed winkel hier vlak in de buurt, voor Dopjes verjaardag! Hij krijgt van mijn ouders een loopfiets (met twee wielen) en wij denken aan iets van Duplo... maar als we eenmaal in die winkel zijn ( www.ossestal.info ) zou het zomaar kunnen dat we met iets héél anders thuiskomen voor de kleine man Nou meiden... allemaal genieten van de herfst.. buiten uitwaaien. .. of lekker op de bank (Koffie? ) met warme choco!!! Fijne dag!!
Goedemorgen meiden, nog steeds koest op de bank. Wel heel veel krampen gehad vannacht maar namen weer af.... Heb wel heel veel pijn in de polsen, ik denk door het vocht. Vanmiddag nog maar snel wat buikfoto`s maken Fijne dag meiden !