35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey dames,

Waar we al die tijd naartoe hebben geleefd is eindelijk zover!

Afgelopen woensdag is onze mooie prachtige lieve dochter geboren.
    De bevalling was gepland, mijn eerste is supersnel ter wereld gekomen.
    Ben toen bijna in de auto bevallen en heb de verloskamer niet gehaald haha.

Afijn, dat en het feit dat de hartslag van die kleine meid een paar keer aan de hoge kant is en ik schildklierafwijking heb, hebben we gevraagd om een inleiding indien mogelijk.

Afgelopen maandag kregen we te horen dat ik woensdag al ingeleid kon worden.
    De 2 dagen daarop flink laatste dingen geregeld met mijn man, die nog aan het bijkomen was van zijn epilepsie aanval.
    Woensdag konden we vanaf 6:00 bellen om de tijd af te spreken.
    Om 7:30 waren we in het zh en werd ik naar een kamer gebracht, vervolgens werden er eerst een aantal zaken afgehandeld en had het verplegend personeel eerst overleg.
    Om 10:30 werd ik aan het infuus gezet en begon het spannende wachten, bij het inbrengen van het infuus werd ik overigens onwel...ik voelde dat ik flauw ging vallen. Ik dacht nog : oh my god, als ik nu al onwel wordt hoe moet het dan straks met bevallen.

Ze begonnen met een eerste dosis wee opwekkers maar die deed niets, de uren daarop werd het iedere keer met 2 opgevoerd, we begonnen bij 2 en het maximum is 20.

Om 16:00 zat ik op de 18 en ik was nog aan het babbelen en lachen met iedereen die even langs kwam.
    Tussendoor sloten de verpleegkundige, mijn man en ik nog even een weddenschap hoe laat de kleine geboren zou worden.
    Ik riep: om 19:00!
    De verpleegkundige keek me aan of ik niet helemaal spoorde en schatte zelf om 23:00 en dacht vervolgens om 22:00.
    Mijn man dacht zelf dat ik om 20:00 zou bevallen.
    Om 16:30 begrepen ze er niets van, want de CTG liet overduidelijk weeen activiteit zien.Ze waren om 15:00 nog zelfs snel naar de kamer gekomen omdat ze dachten dat ik a/h bevallen was, maar nee hoor.

Ik weet nog dat ik dacht: this is it?? Nou kom maar op met nog meer bevallingen.

Maar al heel snel zou ik hier op terugkomen, om 17:00 werden de weeen wat heftiger, maar nog niet dat ik dubbel klapte.Ik werd wel wat stiller.
    Om 17:30 lag ik te transpireren en trillen van de kou en warmte tegelijk, ik dulde niemand om mij heen en blafte een ieder af die mij aanraakte, inclusief mijn lieve man die mij wilde steunen.

Om 18:00 smeekte ik om pijnstilling, maar ze wilde nog even een par uur aankijken, ik had toen circa 3 cm ontsluiting.
    Ik dacht dat ik knettergek werd toen ze het hadden over een paar uur aankijken en dan tot pijnstilling overgaan. Mijn vliezen braken rond 17:30 , en bij het tocheren zeiden ze: oh, duurt nog wel even hoor, ze heeft pas 4 cm ontsluiting.

Om 18:45 gilde ik naar mijn man: haaaaaaal iemand, want ik voel het kindje persen!!
    De verpleegkundige: oh, voel je persdrang? Nog even niet hoor ,ga het maar lekker wegpuffen.

Ik dacht: stomme bitch ( onzettend lieve meid) jij ligt hier niet te creeperen!!!
    Maar ik hield het niet lang meer, de persdrang had ik gewoon niet onder controle en ik raakte in paniek, want ik voelde dat het kindje er niet doorheen paste.
    En de verloskundige, zo'n struise dame, jawel hoor ze past er makkelijk doorheen.
    Even doorpersen, hup even doorpersen.

Onze kleine meid werd binnen 3 persweeen geboren om 18:58.

En cliche maar waar: op het moment dat ze eruit floepte en ze haar op mijn buik legden was alle pijn en het ellendig gevoel van vlak daarvoor vergeten.

Lieve dames, ik wens diegene die (al zolang) wachten op een klein wonder een soortgelijke ervaring.
    het is fantastisch en onbeschrijvelijk.

De foto's van onze kleine meid staan in mijn album.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Smoeltje en partner van harte gefeliciteerd meis met de geboorte van jullie dochter (hoe heet ze, hoe zwaar is ze, ben je nu thuis enz enz :D) voor mij duurt het ook niet lang meer als het goed is mogen wij onze uk voor vrijdag in de armen houden.

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Smoeltje van harte!!! Héérlijk dat ze er is.. jullie kleine meid.. ga zo even foto's spotten, maar ben ook héél benieuwd hoe ze heet!!!

4. Dop07

Dop07 Bekend lid

OOOOOH!! Smoeltje!! Wat een PRACHTIG popje!!! *smelt*

5. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Koffieleutje, naam komt niet zo veel voor, die vermeld ik ivm herkenbaarheid liever niet.Alhoewel ik er zo trots op ben dat ik de bijna verleiding niet kon weerstaan haha.

Maar haar gewicht is 3250 gram, ze verkeert in goede gezondheid.
    Zelf heb ik een liter bloed verloren dus ben nu aan de ijzertabletten. En ben ook zoals de eerste keer een beetje ingescheurd.Dat zorgt ervoor dat ik me niet helemaal optimaal voel op dit moment.

Jij wordt dus ook ingeleid Kofiieleutje?
    Zo spannend en gek als je weet wanneer je kleine geboren wordt.
    Je gaat denk ik de nacht ervoor niet slapen van opwinding.
    Maar ook dubbel genieten van je nu nog dikke buik, want ook die ga je missen na de bevalling haha.

We zijn overigens vanmiddag thuisgekomen.
    Kleintje ligt nu op de bank bij mij en krijgt zo haar flesje.
    Hopelijk slaapt ze vanacht een beetje, want de afgelopen nachten deed ze dat niet. Tot ik vanochtend ontdekte dat mevrouw alleen wilde slapen als ze bij mij in bed lag....

6. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Dop07, dank je wel.
    Ik zit ook de hele tijd verliefd naar haar te kijken en krijg telkens smsjes van haar tantes dat ze haar missen.

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Smoeltje Gefeliciteerd!!!!

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Smoeltje

Van harte proficiat met de geboorte van jullie dochter!!!!!

Wat een mooi popje.

9. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Meldplicht :

Flinke krampen momenteel, ik verlies grote slierten slijm vermengd met beetje bloed, zegt allemaal nog niks.
    Het kan zo weer afnemen.
    Ik zou het wel een stunt vinden bevallen tijdens de klassieker Ajax- Feyenoord :D

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nou,ik durf mijn geld er wel op in te zetten,dat je vandaag of morgen gaat bevallen ;) Succes!!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Jaaaah koffieleutje,....dat lijkt toch echt op...:$
    Je gaat echt wel bevallen...!! :D:D:D
    Succes meis..!!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Gefeliciteerd Smoeltje!!
    En wat een Plaaaaaatje....zo mooi!!

13. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Absoluut een ontzettende mooie meid !

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Smoeltje, gefeliciteerd met je mooie meisje, wat een kanjer zeg!

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Smoeltje gefeliciteerd, wat een plaatje is ze , vooral die 2e foto vind ik mooi,

koffie, spannend, misschien morgen al met kleine beeb:D

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Smoetje gefelicteerd met dit prachtige wondertje. Wat een mooi lief meisje hebben jullie gekregen. Genieten hoor enne ... aaaahhhhhh mogen we echt de naam niet weten? Als je het nou naar iemand mailt, dan kunnen we het naar elkaar doormailen. Weet niet het hele forum het maar wij lekker wel :D

Koffieleutje het wordt steeds spannender bij jou. Ga je nou niet teveel opwinden bij Ajax-Feyenoord want anders beval je straks nog op de bank :$ (en Ajax gaat toch winnen hihihihi)

Wat ik me nou net bedenk ... het zijn wel allemaal meiden die hier geboren worden. Wanneer is de laatste jongen op de wereld gezet?
    Hahaha, over een paar jaar hebben de meisjes hun eigen forum en kletsen ze over hun stokoude mama's die ook samen op een forum zaten. :D

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Smoeltje, van harte gefeliciteerd! Wat een plaatje is jullie dochter!!

Koffieleutje, spannend hoor! We wachten met spanning het volgende babynieuws af!

18. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Wij hebben een jongen gemaakt volgens mijn vriend :D Maar klopt alleen maar meiden hier, terwijl er toch gemiddeld ietsje meer jongens geboren worden (52%) zou dat dan wel met de leeftijd te maken hebben:p ????

We zullen zien over een paar weekjes of we echt een jongen hebben gemaakt.

gr. nicole

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Nou..in mijn omgeving krijgt ook echt iedereen alleen maar meisjes..al een paar jaar lang eigenlijk.

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ben begonnen met de Wii fit, en dat is leuk! :D

Share This Page