35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Goed zo Nicole, maak jij er maar een mooi kereltje van dan. Willen jullie het trouwens weten en zo ja, mogen wij het dan ook weten.
    *Desmo is altijd vreselijk nieuwsgierig :D*

Lotus dat is bij ons dus ook zo. Al-le-maal meiden en slechts 1 klein prinsje. En ik vind ze helemaal om op te vreten die ukkies ;)

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben ook heel sportief bezig ... zit voetbal te kijken op de bank :D
    Op dit moment is het nog niet spannend dat ik verwacht dat Koffieleutje daar weeen van krijgt ;)

3. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Lijkt me ook wel leuk de we-fit, schijnt ook best vermoeiend te zijn.

Desmo, iedereen mag weten wat het wordt hebben we geen problemen mee en trouwens, kan zoiets toch niet voor me houden.

Voetballen wordt hier gelukkig niet gekeken, vin het zo stom. Ben er wel mee opgegroeid, zondagavond met het eten op schoot voor studio-sport, bah.

Maar ben wel voor Ajax als ik dan al iets moet kiezen:D.

gr. Nicole

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Smoeltje en Smoeltjeman: van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!!
    Wat een vreselijk mooi meisje zeg! En wat een haar, geweldig gewoon! Ik vind die 3e foto echt geweldig!! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, ik wens jullie heel veel genietplezier met jullie wondertje! (enne, pb die naam ff, want ik ben ook rete nieuwsgierig! :D)

Koffie, hoe gaat het bij jou, ben je al bezig?? Oef ik vind het allemaal zo spannend!

Het is inderdaad waar, er worden alleen maar meiden geboren...wordt tijd dat ik eens roze wordt, want Lief, het toekomstvrouwtje en alle pendels zijn ervan overtuigd dat wij een manmens op de wereld gaan zetten :D

Lotuss, ben nog niet geweest nee, maar ik ga van de week eens even kijken! Wil ook graag een mooie jurk scoren voor het bedrijfsfeest van Lief in december...Hij heeft nl altijd sjans op zijn werk van al die kantoormiepen, dus ik ga ze eens even laten zien dat ie zo'n lekker ding thuis heeft zitten dat ie nooit meer wat anders wil, dus dat ze wel in kunnen pakken, haha :D :D

Suus, hoe gaat het met jou lieverd, neemt de pijn en het bloeden al wat af? Ik hoop het zo!

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lotuss, lekker sportief hoor! WII fit had ik al, ben sinds gisteren aan de WII fit plus. Daar zitten net wat meer mogelijkheden bij dan bij het oude programma.

En om het WII fitten nog wat intensiever te maken bij bv steps wil ik er nog graag het WII fitnesspakket van Trustmaster bij. Daar zit o.a. een verhogingssetje voor het balanceboard bij.

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, ik hoop dat het met jou inmiddels weer wat beter gaat. Dat blijven vloeien en pijn blijven houden is zo vervelend.

Met m'n eerste MK heb ik toen ruim 2 weken vrij stevig gevloeid met fikse buikkrampen. Met de maximale dosis aan ibuprofin was het net uit te houden.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    @Dombo Jaaa..sportief he..:D
    Ik heb altijd veel gesport en als we straks verhuisd zijn ga ik ook zeker weer verder, heerlijk!
    Zag dat de Wii fit plus uit was ja. Klinkt leuk!
    Misschien eens kijken inderdaad, denk alleen dat ik het niet veel meer zal gebruiken als ik weer naar de sportschool ga misschien.
    Hoop er nu, behalve weer fitter van te worden, ook wat sneller van af te vallen want het lijkt of ik om de 5 kilo een poosje stilsta...:x
    Schijn niet ongebruikelijk te zijn maar het gaat me gewoon niet hard genoeg, haha! Weg die kilo's!
    Volgens de test was mijn leeftijd 40..toch bijna twee jaar winst en dat voor de eerste dag..:D
    Straks is mijn leeftijd 25..haha! daar gaan we gewoon voor ;)

Gelijk heb je Bebek!! Laat die gekke meiden daar maar eens een poepie ruiken! Mooie jurk aan, lekker optutten...you go girl!! ;)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    O enne..check m'n banner??:D

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Soppie stond er vorige maand ook bij toch? Heb toen gestemd en net weer! ;)
    Zag volgens mij ook Roos van Hellen erbij staan...mag ik ook 2x stemmen? ;)

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Heb het hetzelfde "probleem" Bebek. Heb ook al op Roosje van Hellen gestemd :)

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Mag niet helaas...vroeger wel..jammer he..:p
    Ach..eigenlijk hoef ik ook niet te winnen hoor, hoef niet eens zo'n minimonkey. Heb wel een keer gewonnen met de buik van de maand!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Bedankt trouwens Bebek! ;)
    Is geen winner denk ik deze foto ook, te stoer! :D
    Vind ik wel erg leuk maar meestal geniet lief de voorkeur geloof ik!

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal!!!
    Vandaag bezig geweest met de schutting....staat al voor 3 kwart....ik heb niet veel gedaan hoor...alleen de schuttingdelen vastgehouden als mijn man en mijn schoonpa moesten schroeven.
    Ik werd vannochtend dus wakker en nog aardig wat bloed,maar een stuk minder en hiep hiep hoera!!geen pijn meer!!!!
    Ik durfde me eerst amper te bewegen uit angst,dat het weer terug zou komen,maar ben later toch maar gaan helpen met de schutting.
    En dat is goed gegaan.jeej!!!!

Verder niks gelezen hier....heb nog wel uit de laatste berichten proberen op te maken wat er allemaal gebeurt hier,maar kon vaag iets ontcijferen over Bebek en mooie kleren.
    Nog niks bij Koffie?

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Fijn Suus!! Hopen maar dat je snel op gaat knappen weer! Knuf knuf knuf!!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jippie Suus, fijn dat je je beter voelt!!

Lotuss, ik vind stoer ook altijd heel leuk, maar ik moet zeggen dat ik de baby van vorige maand wel helemaal geweldig vond! Zo schattig echt!

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Koffie weleens bezig zou kunnen zijn....ze is zo stil! Go Koffie, Go Koffie!! Ik denk aan je meis!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben Pauline en inmiddels 37 (sinds dinsdag) en zwanger van de tweede! Toen ik ruim 35 was werd zoontjelief geboren (augustus 2008) en nu dan weer zwanger. De eerste keer hebben we er bijna een jaar over gedaan (toen rookte we beide nog wel :)) en dit keer was het gelijk raak (dat wat even schrikken maar nu zijn we natuurlijk gewoon weer heel blij).
    Morgen de combinatietest... spannend.
    Teruglezen lukt niet met 1666 pagina's maar ik lees dat er een dochter geboren is? Van harte gefeliciteerd!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pfft, ik heb weer zo'n ik-wil-ook-zo-graag bui... Zit me dan helemaal voor te stellen hoe geweldig het wel niet zou zijn om met kerst iedereen het goede nieuws te vertellen...Wheeh, ik wil ook!!
    Ik moest wel heel erg om Lief lachen hoor; ik heb jullie verteld dat ik een virusinfectie heb down under :)D) en daar heb ik medicijnen voor, die hij er steeds op moet smeren , wat op zich ook al een hele komische aangelegenheid is. Maar ik zei dus dat mijn vruchtbrae periode vanaf 4 november begint, dus dat ik hoop te dat ik er dan vanaf was....zegt ie heel schattig: anders koop ik toch gewoon condooms en dan knip ik er een gaatje in aan de onderkant, worden ze meteen de goede kant opgestuurd! :D :D In het kader "genant, maar zo grappig echt!"

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Welkom Pauline!! gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ja, dat was een schattig lachje inderdaad Bebek!
    Heerlijk tevreden slaapje, haha!
    eisprong komt er weer aan he..gaat het weer kriebelen..;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zeg: doen Lotuss, voor de loterij! Kan ik vast reserveren? :D

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Is het bij jullie ook zo heerlijk zonnig? :D
    Het komt hier echt met bakken uit de lucht zetten, getverdemme! En Lief is werken, dus 3x raden wie de sjaak is om straks nog een keer met puppie naar buiten te gaan... ;)

Share This Page