Als rechtaarde Ajax-fan heb ik ook een leuke middag gehad. Het doelpunt van Feyenoord heb ik gemist, stond net even in de keuken en aangezien er geen publiek begon te juichen Als Utrecht-fan ben ik minder gelukkig Grinnik, zitten we nou op het zwangerschapsforum over voetbal te praten
Ja, meuk is ook een favoriet van mij ja...moet je eens proberen aan een turk uit te leggen dat dat eigenlijk geen ABN is, haha! Ik zie dat gezicht van Lief soms echt heel vragend kijken als ik weer eens een woord gebruik wat hier niet zo heel vaak voorkomt!
Welkom Zus en veel succes met je operatie morgen. Die spierwitte testen als je overtijd bent .. kweet er alles van :x
Heej Des, jij moet helemaal niet hier kletsen: jij moet klussen!! Je banner geeft een nieuwe klusperiode aan, dus ga ff een roze test regelen deze maand! Veel plezier!
Ik zit te twijfelen of ik nu met puppie zal gaan of nog even zal wachten...droog wordt het geloof ik niet meer en veel lichter ook niet, dus tja...Nu loop ik alleen het risico andere hondjes tegen te komen (wat dus een natte, want spelende puppie betekent) en als ik nog half uurtje wacht hoop ik dat iedereen aan het eten is... Waar een mens al geen dilemma van kan maken zeg!
@Zus...jeetje,dat zal je net hebben zeg....dat je nu zwanger bent. Maar als het geen kwaad kan,dan jeej!!!(voor het misschien zwanger zijn).Maar van de stress kun je idd ook overtijd zijn.Zie je erg op tegen de operatie? @Bebek....ik loop ook altijd het liefst als we geen andere honden tegenkomen (lees:andere baasjes),maar ik hou gewoon niet zo van mensen serieus niet.Al die prietpraat over het weer enzo,daar heb ik nooit zo'n zin in.Ik ben net geweest met de onze en die houdt niet van regen....die moet ik naar buiten sleuren (bij wijze van dan he) en hij keek me de hele weg aan van:moet dit?!
Grinnik, we klussen ons rot de afgelopen dagen. Als Liesben het ook zo goed heef gedaan mag ze vooropig niet meer met haar familie naar Zeeland
een reden waarom wij katten hebben en geen hond: die laten zichzelf uit! (nu hebben we binnen-katten, dus die bak moet wel verschoond worden, uiteraard...) @suzanne. ik zie eigenlijk meer tegen de narcose op dan de ingreep zelf (dat zal maar een heel klein sneetje worden, volgens chirurg). Het is een dagbehandeling, dus ik slaap snachts weer in mijn eigen bedje, gelukkig!
Haha Suus, dat herken ik! En dan kom ik dus ook altijd de grootste kletskousen tegen, grrr! Ik vind het echt niet boeiend wat die mensen allemaal tegen me vertellen, dus vaak doe ik net of ik aan het bellen ben, slecht he! Beetje lullig alleen als mijn telefoon dan ineens echt over gaat als ik loop te neppen, hahaha! Maar ga zo toch maar denk ik... de mijne boeit regen helemaal niks en die gaat gewoon op zijn dooie akkertje aan alle grassprietjes en bomen zitten ruiken tot ie de goeie heeft gevonden...zo irritant! Raar beest Des, ik hoop ook dat Liesben goed haar best gedaan heeft, misschien mag jij een keer in hun huisje? Hoewel we er natuurlijk van uit gaan dat dat niet meer nodig is!
PROEST HAHAHAHAHA, ik hoor net een leuke vespreking op tv. Commentator bij Sparta-NEC heeft het over "de keutel ingeslikt" Kweenie hoor maar ik weet toch vrij zeker dat het moet zijn "de keutel ingetrokken". Die versie van hem vind ik vrij smerig
Haha..herkenbaar Suus...dat vond ik zo vervelend als ik de hond van m'n moeder te logeren had..die praatjesmakende mensen. Nu ik (nog)in een flat woon baal ik er bijv. enorm van dat als ik de post wil halen ik altijd mensen tegenkom...juist dan moet iedereen met de lift mee enzo..:x Als ik met de kinderwagen ben kunnen er gelukkig niet zo veel mensen mee, die wagen is zoooo groot met twee kids erin. Hier trouwens ook een Rotterdammer.. maar van voetbal hou ik niet! Gelukkig dat het geen kwaad zou kunnen Zus, mocht je eventueel zwanger blijken. Hoop het natuurlijk wel voor je..
Zus, wij hebben ook een kat...heb dus dubbelpech, haha! Nee hoor, ik geniet van allebei mijn beesten, maar soms vraag ik me wel af (als het dit weer is bijvoorbeeld ) waarom ik ook alweer zo nodig een hond wilde...Haha. Enne, die narcose valt heel erg mee, heb er nu 2x in 1 jaar van mogen genieten en je bent echt in slaap en wakker voor je het weet, het is net of de tijd heeft stil gestaan, heel apart! Lekker dat je weer gelijk naar huis mag, ik moest mooi 5 dagen van dat vieze ziekenhuisvoer verwerken! Bleh! Nou meisjes, wish me luck; ik ga me aankleden als michelinmannetje en naar buiten met de pup! (je lacht je dood: regenlaarzen, veel te grote, afzichtelijke regenjas en een druipende rotti...echt zoooo charming allemaal!) Tot zo!!
@Desmo,nou vooruit,dan mag je nog ff blijven kletsen als je al zoveel geklust hebt en ieuw!dat klinkt idd smerig @Zus...die heb ik ook nog....4 katten,maar die doen gelukkig alles buiten (sorry buren) @Bebek.....lig hier helemaal in een stuip....diezelfde truk had mijn man van de week verzonnen!!! om van onze opdringerige buurman af te komen.Druk kletsend aan de telefoon en goed ook nog:ik was er zo ingetrapt,dat ie echt aan het bellen was.Die had ik nog niet verzonnen,dat het kan gebeuren ,dat er opeens echt iemand belt.....hahaha
@Zus....die narcose vind ik ook altijd eng,maar dan moet je dan maar alvast denken:vanavond lig ik weer veilig in mijn eigen bed.Dat helpt bij mij altijd.Heel veel sterkte morgen!
@Lotuss.....grappig ,dat we allemaal zo op elkaar lijken hier. Ik vond in een flat wonen altijd fijn...alles op 1 verdieping. Ik heb jaren geroepen,dat ik voor altijd in een flat wilde wonen.Maar dit is toch ook wel een erg fijn huis.Ik vind het allebei zijn voor en zijn nadelen hebben.
@ Bebek:'n hond is hartstikke leuk! Als wij meer tijd en ruimte zouden hebben, zou ik zo een hond nemen. Wat voor ras hebben jullie? Die narcose werd idd beschreven alsof je heel even bent weggeweest. Lijkt me zo bizar. Ik droom altijd nogal levendig en dat schijn je nu dus niet te doen. Gelukkig duurt de operatie maar een 3 kwartier, dus die narcose zal wel meevallen. We zullen zien!
Het heeft zeker z'n voordelen ja, een flat. Ik heb er ook 4 jaar in m'n eentje met plezier gewoont. Veeeel makkelijker schoonhouden ook en alles is zo gepakt uit een andere kamer. En ook makkelijker niet open doen als er ongewenste onuitgenodigde mensen voor de deur staan En je hebt nog even de tijd als je in je ponnetje loopt en de postbode belt aan om snel jezelf wat te fatsoeneren, eer hij boven is.. Maar nu met de kinderen woon ik toch liever beneden, dat heeft dan weer meer voordelen vind ik. Zeker met buitenspelen straks. Kan je ze tenminste in de gaten houden. En lekker in de tuin..
@Lotuss.....ja heerlijk he...in een flat kun je veel beter net doen of je niet thuis bent.Zo'n huis waarbij je op de 1e verdieping woont lijkt me ook helemaal geweldig.Daarom heb ik ook een kamertje helemaal boven in ons huis.Kan ik ook heerlijk net doen alsof ik er niet ben. En met de kids vond ik een flat ook heerlijk...lagen ze te slapen zo lekker dichtbij.Maar dit is wel fijner met een tuin enzo.Die ik nu weer heb,omdat er een schutting omheen staat.Jeej!
Allereerst Smoeltje en man gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een prachtige baby zeg. Ze kijkt al zo wijs uit haar oogjes. Enneh, ikke ook benieuwd naar naam. Zus: welkom op dit knotsgekke forum van "ouwe wijven". Suus: fijn dat je je weer wat beter voelt. Bebek: al weer terug? Wat een bagger weer. Wilde vandaag plantjes kopen en planten maar doe het volgende week wel. Lotuss: mooie tuniek. Didi, leuke winkel kom er (te) vaak. Alleen wel vaak problemen met mijn voorgevel die niet overal inpast en maatje groter geeft dan weer van die apenarmen. Desmo: lekker geklust , Hier ook, alleen heb ik woensdag, donderdag en vrijdag ovutestje gedaan, geen ei op komst. Gisteren vergeten en vandaag weer testje en zie weer geen ei. Wanneer komt ie dan? Of zou ie al geweest zijn , Zie hier ook de wii fit voorbijkomen. Leuk, heb wel de wii maar nog niet de fit. Wil 'm wel hebben maar hoop toch op een zwangerschap en dan mag je niet wii fitten. Ik speel regelmatig mario kart. Ook leuk. Voetbal. Praat me er niet van. Ben zelf best wel fan, fanatiek en ex-voetballer. Ajax fan, dus goeie dag vandaag. Volgens mij heeft Koffie een "Klassieker" beebje gekregen. Het blijft verdacht stil. Ga nu de keuken in en straks boer zoekt vrouw kijken. Tot later.