Haha, nu heb ik mijn hondje, mijn kat én ben ik zelf net een verzopen kat!! Getverdemme wat een sch*tweer zeg! Ben nat tot op mijn bilnaat...(van de regen dames, van de regen ) Zus, we hebben een rottweiler, een hele lieve en een hele mooie! Hij is net 3 geworden, weegt zo'n 50 kilo en is 67cm schouderhoogte, dus best een flinke jongen, al denkt ie zelf dat ie nog makkelijk op schoot past... Hij heet Dost, da's turks voor goede vriend/maatje en dat is ie ook (mijn lief is turks, vandaar)! Zou hem ook echt niet meer willen missen hoor, maar met dit weer mag ie van mij wel een pepertje in zijn gat hebben, want doorlopen ho maar! Suus, dan moet jij hem juist ff bellen als ie loopt te neppen, kun je lachen! Ik ben er altijd op bedacht, dus zet tegenwoordig mijn geluid uit. Jammere timing had ik net weer, want wie kwam ik tegen?? Juist: Bob, de grootste kletskous van het bos, die mij haarfijn gaat staan uitleggen dat het best heel hard regent...Ehh, ja Bob, dat voel ik ja, dus als je nu ff je waffel houdt, kan ik naar huis. Bob is een beste man hoor, maar hij heeft het allemaal niet helemaal begrepen geloof ik... Zus, ik droom ook altijd heel levendig (je kan nog wel wat aparte dromen van mij terug vinden op het forum, haha) en ik dacht iedere keer met die narcose: ik ga toch niet slapen, ik ga toch niet slapen, maar verdomd: spuitje troep erin en weg ben je! Echt helemaal van de wereld! Ladouce, fijn dat je weer ff komt beppen! Hoe gaat het met je? Benthe, hoe gaat het eigenlijk met jou??
@ bebek: wat een mooie hond! hij kijkt heel wijs uit z'n ogen. leuk hoor! gaat dat trouwens goed samen met de kat?
Dank je zus! Wel grappig dat je zegt dat ie wijs uit zijn ogen kijkt, want hij is echt heel dom hoor! Haha, nee, soms kan ie wel goochem uit de hoek komen, maar het is geen helder licht! Maar dar staat het ras om bekend: ze leren graag maar langzaam, maar onthouden dat vervolgens wel voor de rest van hun leven! Enne, gaat super met de kat, ze kunnen heel lief slapen samen, ze ligt graag in zijn armen:
Bebek: het gaat wel weer aardig. Ben wel aardig positief ingesteld, probeer nu dan ook weer vooruit te kijken. En dat lukt aardig. Heb zelfs tegen manlief gezegd dat we maar een klein flesje port moesten kopen want anders gaat ie niet op. Oh, ja en dat vertellen met kerst, dat heb ik ook hoor. Maar dat heb ik elke keer gehad met "mooie vertel" momenten. Maar we blijven hopen en er voor gaan. Net als jullie.
Ik wil ook, ik wil ook! Des, stuur ff door die naam, zit al op het puntje van mijn stoel, haha! (bebek is heel niet nieuwsgierig hoor )
Ladouce, ik vind het super dat je jezelf steeds weer opraapt en er voor blijft gaan! Je mag de moed ook niet opgeven, want ik weet zeker dat het jullie ook eens gegeven is! Maar zo'n lekker flesje met zijn tweetjes is op zijn tijd ook niet verkeerd, geniet er maar van! En ja, die vertel-momenten...het lijkt wel alsof we steeds weer een mijlpaal zoeken om naar toe te leven...Maar ik blijf er van overtuigd dat we allemaal een keer een prachtig vertelmoment kunnen benutten!! *Knuf!*
hahaha, heb ook gelijk gevraagd om het door te sturen. Maar ze is zeker niet online? Dames bedankt overigens voor de warme felicitaties. Doet me goed om die te lezen nu ik op de bank lig met een beetje auw. Maar kijken, ruiken en aanraken van dat lief poppetje op de foto laat me die pijn heel snel vergeten.
Dat zeg ik: Ik wil ook, ik wil ook!! Enne, Des is er niet nee...aan het klussen denk ik, haha! geniet lekker van je gezinnetje meis!
Ja sorry hoor dames, mag een mens misschien even eenn hapje eten met lief (al zeg ik het zelf, heb heerlijk gekookt) Maar de kettingbrief is onderweg hoor, Bebek doorsturen!!!! Een klassiekerbaby voor Koffieleutje???? Lotuss, verplicht je telefoon naast je en natuurlijk meldingsplicht! Oh en Zus een narcose stelt echt geen ruk voor (is mijn ervaring). Ga alleen niet (zoals ik ooit) als een gek zitten eten als je wakker bent want dan komt het er met dezelfde rotgang weer uit
hahaha...lijkt wel zo'n kettingbrief actie! Leuk om te lezen dat jullie het een mooie naam vinden. Wij waren er helemaal weg van, maar dat is altijd een kwestie van smaak en of het wel bij een kind past.