Ik heb ook bericht van Belize; moest jullie allemaal de hartelijke groetjes doen. Ze heeft nog 8 dagen op de teller, maar ze heeft het erg zwaar, heel veel pijn enzo. Ze denkt zelf dat de kleine met volle maan geboren wordt en da's over 2 dagen, dus dat hoop ik dan maar voor haar! Ze leest overigens af en toe wel mee, dus is op de hoogte van alle verdrietjes en mooie gebeurtenissen! KOFFIE, WAAR BEN JE??? Lotuss, sms haar eens wat ze aan het doen is!
Meldplicht Behalve het gevoel elk moment ongi te moeten worden,rugpijn, buikpijn hier verder nog niet veel aan de hand. Uk is wel de hele dag rustig geweest, begint nu een beetje te schuiven. Beetje pijnlijk gevoel in mijn onderkantje zeg maar, maar het zet nog niet echt door. Vandaag hebben ze hier weer flink gepoetst dus ik ben tevreden. Mannetje loopt op zijn tandvlees van de zenuwen. Even afwachten wat er morgen uit de bloed, urinetesten komt en plan van aanpak.... de hond houdt me angstvallig in de gaten, zit het liefst boven op me. Was het vannacht geen volle maan ? Nieuwe meiden welkom ! Suus ik ben blij dat je je ietsje beter begin te voelen...digiknuf !
Jee wat hebben ju;lie een boel geschreven sinds vanmiddag, even een paar pagina's teruglezen. Hier net een vette hap van de mac op en daar is mijn maagje blij mee, hele mdag al behoorlijke maag- en darmkrampen:x. Pauline welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Gelukkig gaat het bij jou allemaal heel makkelijk, geniet ervan. Hier hebben de meeste meiden een verleden met zwanger worden of blijven, je leert ons vanzelf wel beter kennen. Zus, ook welkom hier, sterkte met de operatie morgen en ik zou ook even laten testen in het ziekenhuis (bloedtest ofzo) of je inderdaad echt niet zwanger bent zoals de testen aangeven. Suus, ik heb een aantal jaar in A'dam gewoond, meuk is wel typisch Noord-Hollands, of West Fries, en daarvan zitten er nogal wat in A'dam . Ik gebruik het ook regelmatig, heerlijk woord. Hier is het ook pokkeweer, gelukkig is lief met de hondjes naar buiten geweest. Ze zagen er alledrie helemaal verzopen uit toen ze thuiskwamen (was een flinke wandeling) Zus, ben je ooit eerder geopereerd? Ik vind narcoses heerlijk , ik ben alleen bang voor die infuusnaalden, vind het een naar idee dat zo'n slangetje in je lijf zit. Ook vraag ik altijd zo'n kinderverdoofpleister op mijn huid waar de prik komt. Het klopt inderdaad dat je geen dromen hebt dan die je je kunt herinneren, gewoon even een gat in de tijd, geweldig. Je zakt ook echt snel weg, voor je bij de 10 bent ben je al weg. Ik vind op 1 verdieping wonen ook erg fjn, lekker knus. ik ben van een appartementje in A'dam van 45 m2 naar een groot oud grachtenpandje gegaan van 130 m2. Moet soms nog steeds wennen aan al die ruimte. En dan nog kan het te klein zijn hahaha Lief heeft een boel spullen. Ik wil vooral een grote tuin in ht volgende huis, die mis ik vooral vanwege de honden. Die mogen nu gelukkig ook in de tuin van de buren, wel fijn want we hebben nog geen schutting bij het achterste deel tuin. Suus fijn dat je weer een schutting hebt. Ladouce, fijn dat je weer een beetje vanonder je steen vandaan kruipt. Goed dat je weer een beetje positief durft te zijn! Wat betreft vertelmomenten. Ik word juist een beetje treurig als ik aan het kerstvertelmoment denk, wij hadden dat vorig jaar kerst, toen was ik een week of 9 geloof ik, helemaal blij toen nog wel.... Maar het is wel een mooi moment dat geef ik toe. Ik ben ook heel nieuwsgierig, wil ook een pb'tje Ik denk ook dat koffie aan het bevallen is, ben benieuwd, spannend Ik ga zo ook boer zoekt vrouw kijken, heb het deze keer bijna helemaal gevolgd. gr. Nicole
En gelezen, dank je Lotus. Ook ik vind het een geweldige naam. Hoor je inderdaad niet zo veel . Mooi de betekenis erachter.
Wie is nieuwsgierig? Ikke nie hoor! Koffie, waarom laat je ons nou de hele dag denken dat je druk bent? :x Nee hoor, grapje! Zie Koffieman gewoon ook helemaal voor me: ijsberen en vooral niet kunnen zitten van de zenuwen, haha! Kan het me zo goed voorstellen!! Ik kom morgen weer even kijken hoe het er voor staat! Enne: zitten blijven en pootjes de lucht in he!
Oja, ik wou nog even zeggen dat ik die flat haat echt!! Ik vind het vreselijk dat ik alles op 1 verdieping heb, net alsof ik nooit in een andere ruimte ben, want je kan elkaar altijd horen! Ik wil gewoon een grote-mensen-huis, met een grote tuin en een knutselkamer voor bebek!
Desmo, ik vind het niet nodig om nu bij een solli te melden dat je een kinderwens hebt. Echt totaal niet nodig. Koffie, wat spannend meid. Heel veel succes volgende week, eindelijk je kleine meisje in je armen houden. Suus weer naar het ZH geweest lees ik. Wat onzettend balen voor je. Jahaaaaa, goed nieuws van JFT! Phoe, ik ben opgelucht en blij voor je! Lieve Smoeltje, van harte gefeliciteerd met jullie jullie meisje! Ze is werkelijk práchtig! Ze zal vast ook een prachtige naam hebben (ben wel nieuwschierig). Van harte welkom Cygnet/Pauline en Zus! Met Danique gaat het alweer een stuk beter, het kuurtje heeft goed geholpen. Mij verkoudheid blijft nog even gezellig Met mij gaat het klote, kan het niet anders zeggen gewoon ronduit klote. Ik ben zaterdag voor 't eerst weer ongesteld geworden (lang leve BV geven) en de confrontatie dat zwanger worden in theorie nu weer mogelijk is hakt er behoorlijk in. Chris schrok van een huilbui, waar ik weer van schrok want hij wist het toch? Ja hij wist het wel maar niet dat ik het in deze mate voelde...... weer erover gehad en we schrokken beiden nog meer. Ik van de stelligheid waarin hij zijn nee uitsprak en hoe zwaar de paar jaar na Danique voor hem wegen (nee zeg, ik ben nu toch wel es klaar! Dan zou ik tegen de 56 lopen, ga ik bijna met pensioen!), hij van mijn heftige gevoel, rammelende eierstokken en verdriet voor geen brusje voor Danique. Afijn, terwijl ik dit tik weer janken. Ik heb nog zo veel meer moederliefde te bieden. Ik vind het zo erg dat Danique alleen blijft. Aan de ene kant respecteer ik zijn gevoel maar aan de andere kant wil het er bij mij niet in dat 2 luizige jaren nu 'te veel' zijn. Klote.
Dikke knuffel Natas. Lief hier begint ook al duidelijk te zeggen dat hij het echt bij 2 kids wil houden (ja hij heeft al een zoon maar niet van mij...) Ik schuif het voor me uit, want weet ng niet wat ik wil, eerst deze beeb maar gezond op de wereld zetten. Maar wel heeel lastig voor jullie hoor dat je daar zo verschillend over denkt. Ik zal je snel de naam van de dochter van smoeltje doorsturen, klein beetje leuk tussen de tranen door. ga nu boer zoekt vrouw kijken. gr.Nicole
Natas, wat een moeilijke situatie zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar even heel verdrietig van bent! Ik hoop dat jullie er verder samen uit zullen komen! Ik weet verder eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve: dikke digiknuf en huil maar lekker bij ons uit, misschien lucht het je een beetje op! Koffie, ik zal de naam naar je pb'en! Ow, hoeft niet meer zie ik, hihi! Ikke ncis kijken, tot in de reclame!