35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Dat snap ik toch meid, het is niet mijn opmerking, maar die van Char, die bij mij ook niet goed overkwam. Viel me tegen van haar.

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Hier kan ik helemaal in meegaan. Ik heb ook de nodige goedbedoelde ellende naar mijn hoofd geslingerd gekregen met als toppers; Het gebeurt helaas zo vaak (nee vroeggeboorte gebeurt gelukkig niet vaak en wat dan nog!!!!! blijft even erg) of Het is maar beter zo , kindje was heel erg ziek, nee is helemaal niet beter zo, is gewoon het ergste wat me ooit is overkomen.
    En bij mijn mised abortion kon de echoscopiste nog uitbrengen dat ze een lichte afwijking zag en dat het maar beter was dat het nu al misging:$ echt een opmerking voor iemand die of nog nooit een miskraam heeft meegemaakt van dichtbij of gewoon emotioneel zwaar gehandicapt is.
    Zoooo dat is even lekker zo boos doen.

Sorry nu weer in de rustige modus want moet zo proberen te gaan slapen..:D

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@JFT...Oh gelukkig...dat je het ook stom vond van haar..... Van de week was die Derek op tv en die zei tegen een vrouw ,dat haar kindje van een vmk bij haar op schoot zat.....is misschien ook wel onzin,maar dat vind ik een veel mooiere gedachte.

4. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Dat vind ik ook zo mooi... en geeft me soort van troost.

Ik merk dat het onderwerp nog steeds heel emotioneel geladen is voor mij en zal dat altijd wel blijven.

Suus ik hoop zo voor je dat je snel weer zwanger bent en het nou verdorie ook blijft!
    (En voor alle anderen natuurlijk ook)

5. Suzanne68

@Nicole.....goedbedoelde ellende idd,dat is er een mooi benaming voor.
    @Dop....wat een leuke paarden en wat een leuke zus!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, mijn nekharen schoten ook overeind toen ik dat las...dacht eerst ook dat je het er mee eens was JFT, zo begreep ik dat van jouw berichtje, maar gelukkig bedoelde je dat niet!
    Ik vind het ook een waardeloze opmerking van Char, eentje waar je niks voor koopt!! Ik geloof dat met iedere (v)mk de hemel er een sterretje bij heeft!!

Dop, mooi beestje zeg!! Enne, ikke nie nieuwsgierig hoor, maar wie is wie op de foto? :D Overigens een erge leuke foto!

Lotuss, misschien is dat idd wel een hsp ding, had ik eigenlijk nog niet eens bij stil gestaan...

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Ohh leuke paardjes en sorry dat we zoveel hebben geschreven Dopke maar het was vandaag zulk baggerweer en dan krijg je dat ;)

Suus ik ben het helemaal met je eens. Mensen zouden eens wat vaker eerst even moeten nadenken voordat ze iets zeggen.
    Zo heb ik me een aantal jaar geleden verschrikkelijk kwaad gemaakt toen mijn moeder borstkanker had. Ze vocht als een leeuw en is er helemaal bovenop gekomen. Ze kon borstbesparend geopereerd worden en toen ze opknapte kreeg ik ook vaak de opmerking dat we zo'n geluk hadden gehad :x Geluk???????? Halloooooo idioot. Mijn moeder heeft kanker, inderdaad da's onwijs geluk hebben!!!!!!!
    Ik wordt nog link als ik daaraan denk. :x

Oh ja en die Char vond ik al een stom wijf, nu helemaal!

*Desmo ademt in en uit en probeert weer rustig te worden*

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Dank allen voor jullie lieve knuffels!
    Desmo, ik snap wat je zegt. Ik tel met Danique elke dag, echt elke dag, mijn zegeningen en ik geniet volop van haar. Ik ben de pijn nog niet vergeten van 10 jaar op haar moeten wachten en van de miskraam. Reken maar dat ik dankbaar ben voor ons mooie, lieve en gezonde meisje.
    De pijn die ik nu voel is anders want de kinderwens is voor een deel vervuld en ik kan een prachtig dochtertje vasthouden. Maar eigenlijk juist door haar zien en de liefde voor haar voelen doet het pijn, merk ik dat ik nog zo veel meer te bieden heb, ervaar ik zelf hoe mooi het is, etc. Beetje dubbel eigenlijk.

Merci Nicole voor de pb.
    Ik kan me voorstellen dat je een eventuele 2de voor je uit schuift, deed ik destijds ook en lijkt me ook het meest logische. Hoe oud is jouw stiefzoontje eigenlijk? (Chris had ook al 2 kinderen, inmiddels volwassen).

Smoeltje ik vind de naam net zo prachtig als jullie meisje!

Dop, wat gaaf dat je meteen zo'n leuk contact met je zus hebt.

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Ok Natas dat kan ik denk ik wel begrijpen. Een overschot aan moederliefde dus eigenlijk ;)

Ff iets anders meiden ... 't is vanavond volle maan, volgens mij gaat Koffie vannacht bevallen en wij zwanger worden :D

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ow ja.. dát nog.. die Char opmerking... vond het al zo'n waardeloze vrouw.. nouwww... dat gaat nu dus helemaal niet meer goed komen..:x

Bebekje.. ik voor de kijkers links, zussie voor de kijkers rechts :D

Natas.. ik snap het dubbele heel goed.. ik heb er drie.. en zou het toch ook heel erg vinden als dopje geen brusje gegund zou zijn om wat voor reden dan ook...

enne Des.. het is jullie vergeven hoor.. volgende regendag doe ik gewoon weer lekker mee :D

11. Suzanne68

@Desmo.....wat een geluk idd als je kanker hebt...hoe komt iemand erop om ziets te zeggen:x......mensen zeggen zo vaak kwetsende dingen zonder erbij na te denken.Als iemand iets ergs mee maakt en je weet niks te zeggen,zeg dan gewoon:ik weet niet wat ik moet zeggen.Of ik vind het heel erg voor je.

Zo,nu ga ik er weer over ophouden :D ik ben normaal al een opgewonden standje hoor,maar nu als ik niet zoveel reserves meer heb,ben ik extra erg.Zo heb ik gister boos gedaan tegen een paar hangjongeren,die het wel een goed idee vonden om aan de overkant van de straat mijn hond te gaan roepen.Voor hetzelfde geld sjeest ie erheen en komt er net een auto aan.Normaal zou ik denken,laat maar gaan,maar nu heb ik er gelijk wat van gezegd.
    Ik ga zo ook maar es een lekker glaasje port nemen ;)

12. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ja, vind ik ook, dat zei ik nog tegen het meisje wat met me mee was. Die gedachte is veel mooier.

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dóen Suus.. die port! :D

En Dombo, thanx voor je berichtje!

Smoeltje, wat een prachtige namen.. helemaal met de betekenis erbij!!!

14. Suzanne68

@Natas,ik kan het wel heel goed begrijpen hoor....1 kindje is echt zo anders dan 2.Je gunt je andere kind ook zo een broertje of zusje.En elke kinderwens,die niet vervuld wordt geeft toch een leegte.Of je er nou wel of niet al 1tje hebt.

15. Suzanne68

Dop en Suus schrappen Char uit hun vriendenboekje :D:D:D:D

16. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mee eens, nee, zo zou ik het niet willen zeggen, maar dat er iets mis gaat bij een MK is natuurlijk wel duidelijk, dat bedoel ik met de kern van waarheid.
    Ikzelf heb mijn MK's uiteindelijk wel van me kunnen afzetten, wat bij mij voornamelijk bleef hangen was het gevoel dat ik, dat mijn lijf, gefaald heeft, dat ik niet eens een een nieuw leven kon maken, dragen en baren, terwijl ons lichaam erop gemaakt is om dat nieuwe leven te maken, dragen en baren.

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dop, prachtig veulen hoor en een leuke foto van jou en je zus. Wat fijn dat jullie zo'n goed contact hebben.

Lotus, thanks! Heb hem ontvangen!

Natas, natuurlijk geniet je volop van julile meisje, maar dat maakt het gemis voor een brusje voor Danique niet minder. Nogmaals dikke knuf!

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Mee eens met de opmerking van Char ben ik ook niet, maar ergens begrijp ik het toch ook weer wel. Geloof me, ik heb ook het nodige verdriet gehad over de MK's, maar net als JFT heb ik ze inmiddels goed verwerkt en van me af kunnen zetten en tel mijn zegeningen.

In die tijd heb ik ook genoeg aan mezelf heb getwijfeld, anders hadden we de onderzoeken ook niet laten doen bij de gyn.
    Nu een paar jaar later heb ik zoiets van, kennelijk is er in de aanleg van onze sterretjes iets niet goed gegaan en daarom zijn ze ons ontnomen en is het ze niet gegeven geweest om op onze wereld te mogen komen.

Desmo, ik kan me voorstellen dat je de persoon die zei dat je moeder geluk had wel kon verwensen.
    Na het overlijden van m'n moeder hoorden we van velen dat we geluk hadden gehad dat ze geen lang ziekbed heeft gehad. Tja, daar heb je wat aan.
    Van een oud collega die 11 jaar geleden aan kanker is overleden weet ik nog goed hoe zijn ziekbed is gegaan. Hij is echt hondsberoerd geweest, maar heeft de tijd die hij nog had gekoesterd en voor zover zijn ziekte het toestond heel veel tijd met z'n gezin doorgebracht en als er al iets uit te praten viel, heeft hij dat kunnen doen.

Ik had helaas niet zo'n goede band met m'n moeder, maar stel dat ... ze dat ziekbed wel zou hebben gehad, had ik in ieder geval de kans gehad om dingen met haar uit te praten. En dat heeft heel veel verdriet gegeven.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bebekje gaat aftaaien, ik meld me morgen weer om te kijken hoe het met Koffie is! Voorspoedige nacht gewenst meid!

Meiden, slaap lekker allemaal en droom mooie dromen! (enne klusze Des! :D)

20. Suzanne68

Is Desmo nou gewoon weer hier aan het kletsen ...aan de klus jij!:D

Share This Page