35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Mooie naam Smoeltje!!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lotuss, wat afschuwelijk voor je zus dat ze haar zoon verloren heeft en jij je neefje. Mijn god, ik kan me nauwelijks voorstellen wat voor impact dat moet hebben op de hele familie. Wat een nachtmerrie, de koude rillingen lopen over m'n rug.

Dop, en jouw zus ook...... net zo oud als Danique nu. Lieve hemel, wat een verdriet!
    En heftig wat je met je zoon hebt moeten doormaken, lijkt me ontzettend angstig en heel zwaar.

Nicole, ik kan me voorstellen dat je door deze zwangerschap weer veel nare momenten van je vorige zwangerschap van Eline* herbeleeft.
    Als een extra echo je hierin helpt zou ik dat zeker doen.

Wat zal je vriendin bang zijn BB10, ik zal voor haar duimen.

Ik ben vanmorgen met Danique naar het CB geweest. De statistieken staan nu op : lengte 79 centimeter :p, gewicht 9230 gram :), 2 prikken erbij :$
    Natuurlijk werd ik daar omgeven door kleine krummels van 4 en 8 weken oud, och och och wat is Danique dan al groot met haar 15 maanden! En och och och wat lijkt zo'n ukkie me weer heerlijk..... volgens mij hóórt iedereen die eierstokken van mij rammelen.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nicole, deze periode in je zwangerschap lijkt me voor jou en je man extra zwaar. Als jij de behoefte hebt om voor de zekerheid een extra echo te krijgen, gewoon om vragen meid. Nee heb je, ja kun je krijgen en als het jou kan geruststellen, doen hoor!

Natas, Danique gaat lekker zo zeg! Ze begint nu een beetje in te lopen qua gewicht of niet? Hoe ging het met de prikjes, had je haar knuf nog meegenomen?
    En oei, Natas met rammelende eierstokken tussen de kleine baby's. Moeilijk hoor!

BB10, wat moeilijk voor je vriendin. In haar plaats zou ik net zo bang zijn, kloppend hartje of niet. Hopelijk blijft alles goed gaan.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, fijn dat je geen pijn meer hebt. Hopelijk blijft het nu weg! Hoe gaat het verder met je?

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Fijn dat Danique het nu zo goed doet. Maar die rammelende eierstokken tussen de kleintjes ... ik denk wel eens dat echt de hele wereld aan mij kan zien dat ik ook wil.

Ieks wat eng, zoveel bloed verliezen tijdens je prille zwangerschap. Ik hoop van harte dat het kleintje bij je vriendin blijft zitten BB10.

Oh en Nicole, kan je eventueel voor een pretecho gaan of is dat nog te vroeg? Het lijkt me toch niet zo'n moeite om je een geruststelecho te geven anders? Maar ik heb geen idee hoe lastig ze daar over doen. Ik zou het in ieder geval proberen.

Jongens eehhh meiden, Koffie is nu in het ziekenhuis. Wat spannend zeg. Zou ze vandaag geboren de worden, haar kleine meisje?

Lotuss wat een drama voor je zus en jullie familie. Soms kan een jaar lang duren (als je bijvoorbeeld probeert zwanger te worden ;)) maar in dit geval is een jaar helemaal niks. Brrrr, wat een enorm verdriet moet dat zijn.

Ik ben inmiddels door mijn berg wasgoed heen en heb boodschappen gedaan. Nou moet ik van mezelf alleen nog de bedden verschonen en dan is de energiekraan weer helemaal op voor vandaag.

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Als je geen zin meer hebt dan is tie waarschijnlijk wel weg hoor, Des.

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo weer terug van het ziekenhuis, kleine doet het nog steeds goed. Zwangerschapsvergiftiging is niet verergerd en bloeddruk is nog acceptabel.
    CTG was prima
    Nog steeds het harde stukje in de baarmoederhals maar wel 1 cm ontsluiting. Dus het lichaam is wel degelijk bezig, gyn hoopt dat het lijf het zelf doet deze week.
    Zolang de controles zo blijven mag het dus nog ff en op de eea manier hebben ze toch liever een 38 dan een 37 weeks kindje. Ik ben dus met complete rust weer (helaas grrrrr verveel me dood) naar huis gestuurd. Woensdag moet ik weer terug voor een CTG en voor een inwendig onderzoek. Als de baarmoeder dan nog ietsje verder verstreken is mag ik donderdagochtend terugkomen om de vliezen te breken.
    De slijmprop is idd verdwenen, er is meteen een beetje gestript ( je weet maar nooit, vind het niet prettig trouwens) gel mag echt niet dus het lijf moet het nog ff verder zelf doen en wie weet zet het zometeen wel ineens door.

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Spannend hoor Koffie!
    Moet je maar veel hier komen kletsen als je je verveelt ;)

9. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Zooo wat een belachelijke dag was dit. Onbetaald een dag verplicht werken terwijl ik eigenlijk niet kan.... Vroeg opstaan en met de 3 honden gaan wandelen, snel door naar werk voor een lezing, dan weer snel naar huis (helaas geen uitgenbreide lunch dus voor mij) weer een heel eind met de hondjes wandelen, weer etrug voor een workshop en nu net weer thuis van met de honden weg.
    Dit doe ik nooit meer, loop al niet over van de energie maar die is nu echt opperdepop voor minimaal 24 uur:x

Verder wel goed, heb besloten een extra echo , ja noggg eentje , aan te vragen , liefst deze week nog maar wil net bellen zijn ze maar tot 16.30 bereikbaar voor afspraken, morgen maar weer proberen.

Jee het maakt wel wat verhalen los zo op de maandagochtend , het verhaal van Lotus haar zus. Zo zie je maar dat iedereen z'n eigen kruisje heeft.

Desmo, lekker alle klusjes gedaan in huis he. Straks lekker bankhangen ofzo.

Koffie , je houdt het lekker spannend zo, net als een soap elke dag een nieuwtje:D

gr. Nicole

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jeetje Nicole,dat klinkt idd als een drukke dag.

Ik ben net ff gauw naar het centrum gefietst om Hot Coldrex voor mijn man te halen.Die heeft griep....wel gewoon gaan werken natuurlijk.Is ook niet raar dat ie ziek wordt hoor met dat achterlijke rooster weer van van de week.Morgen nog kort werkdagje van 5 uurtjes voor hem en dan heeft ie eindelijk (na 7 dagen) weekend!!!!jeej!!!
    Ik heb net een stukje gefietst ook met de hond.Had van mijn mama zo'n hondenmandje gehad voor achter op de fiets.Was echt reuzegrappig....alleen de hond vond het nog niet echt geslaagd.Maar ik ga morgen lekker met hem naar de dijk fietsen.dan associeert ie vast heel snel dat achter op de fiets zitten met wat leuks gaan doen :)
    Mijn vorige maltezer vond het altijd prachtig,daar had ik gewoon zo'n rieten mandje voor op de fiets voor.Die zat altijd als een koningin met haar haar in de wind en haar neus omhoog.Denk dat deze er ook wel snel aan went.

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey Koffieleutje goed niews zeg. En als je je verveelt kom je inderdaad maar lekker hier beppen. Heerlijk dat je thuis mag afwachten en dat niks doen ... spaar je energie, straks kom je waarschijnlijk tekort :D

Nicole fijn van die extra echo. En laat je mannetje vorzichtig doen. Er heerst een vervelende griep (naast de Mexicaanse) en die kan je nu wel missen.
    Oh sorry, het is de Suusman met griep ... ik ben ook zo slecht met namen :)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hey dames, ik ben weer terug uit het Zeeuwse!
    Lekker weekendje gehad, met best aardig weer. Al was ik gisteren na een wandeling dus nat tot op mijn onderbroek.....
    Eisprong gehad, maar niet benut. Laten we het er op houden dat lief er niet zo goed tegen kan als zijn moeder aan de ene kant van de muur en zijn schoonmoeder aan de andere kant van de muur liggen 8)
    Nou ja, ach, maandje geen onzekerheid is ook wel lekker en over 10 dagen gaan we naar de gyn.

Heb ik hier nog wat gemist? Hoe is het met Suus? En met Koffieleutje?

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nicole,

vandaag 15 weken... jee wat zullen jullie opgelucht zijn als er straks steeds maar goede echo's zijn. Tja en natuurlijk pas echt opgelucht als je een gezond kindje op de wereld hebt gezet. Veel sterkte komende tijd meid!

Sylvia,

Jij ook veel sterkte en succes!
    Ik blijf weer even meelezen hier om foto's te zien van een mooi beebje straks. Zet 'm op en eerst nog even accepteren dat je je nog verveeld! HUG

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koffieleutje, fijn dat je weer naar huis mocht en dat alles nog goed gaat met jullie!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Helleu ladies!

Zo, er is weer een hoop geschreven!
    Ik heb tussendoor wel steeds ff gauw gecheckt voor Koffie, maar was druk, druk, druk vandaag. En ik was niet de enige zag ik!

Desmo, lekker bezig geweest in huis met puin ruimen ;) Altijd leuk, haha. Maar wel heerlijk als je kan genieten daarna van al het werk wat je hebt verzet!

Koffie, wat maakt die kleine meid het spannend zeg! Gelukkig mag je gewoon wel lekker naar huis! En 1 cm ontsluiting...heb begrepen dat het dan ineens heel hard kan gaan, dus ik blijf aan je denken meis!

Nicole, je hebt groot gelijk dat je voor nog een echo gaat! Ben benieuwd! En alweer 15 weken, goed hoor!

Liesben, fijn dat je hebt genoten van je weekendje zeeland. Kan me je Lief wel voorstellen hoor, met aan beide kanten een nieuwsgierig omaatje-to-be klust het niet echt lekker :D Maar wie weet heeft ei zich deze maand wel aan jullie aangepast en is het gewoon ineens klabberdeboem raak!

Natas, fijn dat Danique het zo goed doet! En tja, met rammelende eierstokken bij allemaal beebjes is niet makkelijk nee....

Lotuss, wat erg voor je zus zeg. Kan niet zeggen dat ik begrijp hoe ze zich voelt, want dat kun je niet begrijpen als je het niet zelf hebt meegemaakt, maar kan me er wel een voorstelling van maken...vreselijk! En voor jou ook niet makkelijk dat je zo plotseling je neefje verliest! Verdrietig allemaal! Zo zie je maar wat wij mensen toch allemaal voor onvoorstelbaar leed kunnen dragen en toch altijd maar door blijven gaan...niet te bevatten!

Ik las nog iets over bloedverlies van een vriendin met prille zwangerschap, maar ben even kwijt of dat bij BiBi was of bij Ladouce....schaam schaam. Ik hoop in ieder geval op een goede afloop!!

Suus, hoop dat suusman gauw weer beter is! Mannen zijn altijd van die drama's als ze ziek zijn, dus vind em wel stoer dat ie gewoon doorwerkt hoor!

Pffft, ben de rest kwijt hoor meiden, sorry! Mocht vandaag lekker uurtje uitslapen, toen gauw ontbeten en toen kwam mijn zusje met haar hond en heeft Lief ons bij het Grote Bos afgezet en zijn we van 2 tot 5 wezen wandelen...gauw ff roerbakmaaltijdje gemaakt en even gegeten en net zus op de bus gezet en huis geveegd en gedweild, dus ben ook wel afgedraaid nu!!
    Heb 3 pb's, dus ga die eerst ff lezen en reageren!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Excuus BiBi, ik zie net dat het jouw vriendin is...Sorry! Ik hoop dat alles goed met haar en de kleine gaat en dat het een vasthoudertje is!!

Over namen...die hebben wij ook al klaar liggen, haha. Moet alleen dat beebje nog ff maken, maar de namen zijn er al en ik kan jullie vast verklappen dat onze kids turkse namen zullen krijgen...maar dan wel namen die je hier in nederland ook makkelijk uit kunt spreken en dat je dan niet van die rare versprekingen krijgt :D
    Ik zeg: beebje kom op, dan kunnen wij ook met namen gaan smijten! :D

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Bebek: Nee, ei was vrijdag of zaterdag....dat weet ik zeker. En er lag ook heel zeker weten geen ontvangstcomitee klaar om eitje op te vangen :)
    Maar zoals ik zei, ik heb er vrede mee deze maand. Een maandje niet op elk prikje, steekje, plopje letten is ook wel eens fijn. Denk ik.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ben gelijk weer weg meiden, ga Grey's Anatomy kijken en daarna lekker slapen, want morgen weer vroeg dag!

Bye bye zwaai zwaai, slaap lekker allemaal straks en morgen gezond weer op! :D

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou da's inderdaad ook weleens fijn ja! Even tijd voor jezelf en voorbereiden op de gyn en geen gestress over allerlei kwalen! En dan gaat de gyn straks vertellen dat er helemaal niets mis is met jullie en dan ben je daarna ook gewoon roze en blijft dat ook! Deal?!
    En Suusje ook!!

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hihi Nicole..dan ben je zwanger geraakt toen ik net een paar dagen bevallen was. Sophie is ook 15 weken.

Fijn Koffieleutje, het is al lekker bezig he. Nog even meis..;)

Vandaag foto's gemaakt van m'n schoonzusje. Heerlijk vind ik dat toch. Als we verhuist zijn ga ik kijken of ik een plekje kan maken waar ik echt aan de slag kan. Met achtergrond en daglampen enzo..heerlijk lijkt me dat. He..wat kan een mens toch genieten van creatief bezig zijn..

Deel Deze Pagina