Owkee...de hel is losgebroken hier, dus ik ga maar zoentjes vangen... Het is heel onheilspellend allemaal: stikdonker, wind, keiharde regen, gerommel en allemaal sirenes van politie en brandweer...Lijkt wel een film! Ik ga nu, mocht ik me over ongeveer 3 kwartier nog niet gemeld hebben moeten jullie de hulpdiensten inschakelen ok?
Hellodieloo, daar ben ik weer. Gesprek was wel een beetje raar, ik stond met een half uur weer buiten Zelf weet ik het niet zo hoor. Ik ga iemand vervangen die de werkdruk niet aankon en ze zeiden ook dat het echt verschrikkelijk druk is en dat het werk ze een beetje boven het hoofd groeit. Nou, met mijn depressieve achtergrond weet ik niet of dat een goed idee is. Bovendien kan ik niet echt goed met stress omgaan. Bovendien wil ik eigenlijk nog even wachten tot na december met weer gaan werken Vink zo'n gezellige maand om thuis te zijn, erg he? Maar goed, ik hou jullie op de hoogte.
Meiden, ik meld me denk ik maar (tijdelijk?) af hier. Ik heb het idee dat ik er wat bijhang, ik heb niet veel zinnigs toe te voegen en momenteel voegt dit forum voor mij persoonlijk ook weinig toe. Niets persoonlijks, jullie zijn allemaal schatten, maar ik heb het gevoel dat ik hier niet zo thuishoor op een of andere manier (of dat jullie dat vinden). er word veel gepraat, maar soms niet gereageerd. Zal ongetwijfeld aan mij liggen hoor. Er zijn misschien nog wel meer redenen, maar die doen er nu niet zo toe. Ik zal heel af en toe nog wel wat laten horen, of even meelezen. Het ga jullie goed.
En even bijgelezen. Marnat zo'n vleesboom hoort niet in je lijf dus lekker eruit met dat ding. Maar dat je het weekend naar huis moet vind ik echt heel vreemd. Schrijf wat vragen die je hebt op een papiertje voor 10 november. Kan je het ook niet vergeten en ik kan me voorstellen dat je wel wa vragen hebt nu het allemaal zo snel ging. Suus is je baaldag al over? Gewoon lekker aan toegeven hoor meid, mag best. Bebek al terug? Volgens mij wonen we in dezelfde regio en hier alleen maar regen. Geen onweer of andere "enge" toestanden. Koffie we gaan voor donderdag hoor. Dat vind ik zo bijzonder op je trouwdag. Bovendien ben ik morgen weg dus dan kan ik het niet volgen hahahaha
Oh Liesben, wat vind ik dat jammer Maar ik mag niks zeggen want ben er zelf ook een tijdje "uit" geweest. Ik dacht dat als ik er maar niet zo mee bezig was, ik wel zwanger zou raken. Maar zo werkt het niet, helaas. Zelf ben ik blij dat ik terug ben gekomen. Het geeft afleiding, troost en veel begrip. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt en bent aan ons geen verantwoording verschuldigd. Ik hoop je echt ooit terug te zien en wens je in de tussentijds alle goeds en vooral ROZE. Dikke knuffel
@Liesben.....ik vind het ook heel jammer Hoop,dat je gauw weer terug bent (of helemaal niet weg gaat...) en dan met goed nieuws.Niet de moed laten zakken hoor.
Zooo de dag weer doorgekomen. Was een beetje nare dag aangezien we in februari precies bij 15 weken en 1 dag te horen kregen dat het niet goed zat tijdends een pretecho. Om daar een mooi gevoel deze keer voor in de plaats te krijgen deze keer mocht ik vanmiddag voor een echo komen. We spannend, helemaal alleen maar het was gewoon nog goed. Mooi gezien hoe de kleine aan het drinken en slikken was, echt super om te zien. Nu even de rest lezen; Marnat wat ontzettend fijn dat je al zo snel terecht kunt. Wel een flinke ingreep zo te lezen maar met een beetje geluk voor de kerst weer op de been. En dan lekker opnieuw proberen zwanger te worden! Koffie loopt ook nog lekker rond rond, zet 'm op ! Lieben, ik zou ook niet kunnen klussen met ouders en schoonouders zo dichtbij hihihihi, mooi dat je dan nu hoe jammer ook van de gemiste kans je even een maand geen stress hebt, dat lijkt me ook even heel fijn. Bebek, herken het gevoel wel van overgevoelige "geschaafd aanvoelende"huid maar weet niet meer waarvan het was (vast niets ernstigs want ik ben er nog. Des ben ook wel benieuwd hoe je sol. is gegaan. Terecht dat je je kinderwens niet meld, hebben ze nu nog niets mee te maken. suus, ik zou daar ook een pesthumeur van krijgen, bah over je vloerbedekking:x lekker internetshoppen helpt dan wel een beetje. Ben benieuwd naar de jas (hebbie niet een foto?) Wat betreft het weer, ik wil ook op de Veluwe wonen en niet alleen voor het weer, wauw wat zijn die bossen daar mooi. Bebek, ik ben ook helemaal natgeregend vandaag, ik dacht nog ach het gaat wel maar nee hoor na een kwartier kwam het met bakken de lucht uit en helemaal geen bomen om onder te schuilen. Regen is ook minder erg op de Veluwe. Koffie , zou mooi zijn als de kleine meid er donderdag besluit uit te komen (met of zonder dwang) mmm Desmo, klinkt niet echt als jouw droombaan. Als het financieel kan misschien toch maar lekker in jan. gaan sol.? He Liesben, wat naar dat je dat gevoel hebt (gekregen) Je bent meer dan welkom hier, en wat mij betreft hoor je er ook echt bij. Kan me wel voorstellen dat je niet zo lekker in je vel zit.... Hoop dat je wel blijft lezen en schrijven hier. groetjes Nicole
Jeetje Liesben, wat vind ik dat jammer...je hoort er zo bij! Ik kan je beslissing natuurlijk alleen maar accepteren, maar eigenlijk wil ik je gewoon overhalen om te blijven! Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik vond dat ik er maar wat bijhing, maar dat ging uiteindelijk wel over en ik heb hier echt het gevoel dat ik mezelf kan zijn en overal over kan praten met jullie. Ik heb gemerkt dat dat voor mij heel erg belangrijk is! Ik hoop echt dat je je beslissing wilt overwegen, want ik zou je wel gaan missen op het forum... *digiknuf*
Heej Suus, hartstikke leuke jas! Zo eentje wil ik ook wel, maar ik ben een zeikerd en ik wil geen wind tussen de knoopjes voelen en ben altijd bang met zo'n sluiting (die ik overigens superleuk vind!) dat het er doorheen waait! Als dat niet zo is hoor ik het graag! Enne, het voordeel van vele malen groter is wel dat je er gratis tentstokken bijkrijgt! Grapje, maar ik mag het zeggen, want ik zou wel een 48'je aanmoeten! Desmo, als je nu al eigenlijk niet zo'n heel fijn gevoel hebt bij het gesprek, zou ik er niet aan beginnen! Op zich is het eerlijk dat ze melden dat het een hele drukke baan is, maar het is wel een binnekomer zeg, als je hoort dat er eentje overwerkt is en dat het ze allemaal boven het hoofd groeit...alsof ze dan van jou verwachten of je het in je eentje ff allemaal gaat oplossen! Het is een afweging meid: als het een superleuke baan is en precies wat je zoekt zeg ik: doen. Maar ik proef bij jou twijfel en dan zou ik er nog eens goed over nadenken, voordat jij straks ook overwerkt thuis zit! Succes met je beslissing meis! Nicole, gefeliciteerd met je goede echo! Kan me voorstellen dat het emotioneel een moeilijk moment is en dat je gevoel van opluchting nu alles overheersend is! Het gaat allemaal helemaal goed komen en dat is fantastisch nieuws! Goed, ik ben dus weer heel terug...hoewel, heel...ben helemaal verwaaid en moet een andere broek aan, want ben zeiknat, maar geen gedonder of gebliksem in ieder geval!
He liesbeth wat vind ik het jammer dat we je dat gevoel hebben gegeven,is echt niet zo hoor Nicole wat fijn dat je echo zo mooi was. Desmo ik zou me nog maar ff achter de oren krabben....
Suus mooie jas, ik heb alleen dezelfde redenen als Bebek om zo'n jasd niet te kopen, ik ben een koukleum en daar gaat mij mij wind doorheen als ik met die honden wandel. Hij zou wel leuk zijn als autjas hahhaa. bebek, gelukkig weer bijna helemaal heel terug Wat een opgave dan om met die pup naar buiten te moeten he. Hier inderdaad superblij met weer een goed echo, het gaat steeds meer doordringen dat we waarschijnlijk eind april of mei een kleine erbij hebben.. groetjes Nicole
@Desmo....als het nu al niet goed voelt,zou ik het ook niet doen en nog lekker genieten van je vrijheid tot januari. @Nicole.....fijn,weer een goede echo!
voor uit maar dan dan wel gezond he duim duim dan niet tijdens mijn afwezig heid he ik wil het wel weten hoor ben benieuwt ondanks ik zelf weer moet wachten op de volgende ronde na mijn operatie heb je al veel pijn en weeen koffie